quote:
Wanna have symbian applications?? Check me out!!
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 107 108 109 110 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]quote:IrFaN schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 21:24:
Idd, Ik was in de middag wel even naar buiten, zeker 2 uurtjes lang heb hem ook zolang mogelijk geprobeerd verbinding te laten maken, maar ik stond niet stil?? Maar zoals ik las hebben sommige mensen een fix binnen 20 sec? Waarom duurt het bij mij zo lang dan? Of is dat eenmalig![]()
Wat een shitzooi is dit joh![]()
[...]
En nu in een Nederlandse volzin met interpunctie graag, want ik kan er nog steeds niets van maken. De link tussen MSN en Java ontgaat me, maar dat is dan wellicht omdat ik geen MSN gebruik. Als je graag wilt chatten met beeld en geluid via het MSN-protocol op je N95, dat kun je wel vergeten. Het zou theoretisch kunnen, maar het gesloten protocol en andere obstakels maken dat zo goed als onhaalbaar.quote:gi005 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:49:
cams open met java zoals op msn
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
quote:
quote:IrFaN schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:02:
Ja, alles staat aan behalve Bluetooth
Ik laat hem nu nog steeds naar satellieten zoeken, maarja.. t lijkt wel alsof dat ding gek aan het worden is en zo maakt hij mij ook gek
![]()
[...]
Heb je het ding eens gereboot?quote:IrFaN schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:02:
Ja, alles staat aan behalve Bluetooth
Ik laat hem nu nog steeds naar satellieten zoeken, maarja.. t lijkt wel alsof dat ding gek aan het worden is en zo maakt hij mij ook gek
![]()
[...]
Heb het bij mijn vader op de laptop geinstalleerd. (Ook Vista). En toen kon ik wel updaten.quote:Robbie T schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 13:13:
[...]
Helaas, dit werkt ook niet bij mij. Ook niet als ik de installatie in compatibiliteitsmodus uitvoer.
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
quote:Ski.... schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:09:
Ik bedoelde eigenlijk of je je Assisted-GPS aan hebt staan, dus even instellen via:
Instrumenten-->instellingen-->algemeen-->positiebepaling
via deze methode wordt er via je netwerk een snellere verbinding gemaakt..
[...]
quote:
NSP dan maar? Als het ding na een harde reset nog niet doet wat-ie doen moet, dan lijkt het mij een geval garantie.quote:IrFaN schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:08:
3x Harde reboot.. 2x Route 66 geinstaleerd en met Nokia maps geprobeerd, alleen het probleem is hij krijgt geen fix!:S
[...]
Geen msn met beeld hoor. Je doeld op heel wat anders denk ik. Maar wat dat is snap ik ook niet met 'open cams'.quote:gi005 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:22:
ok bedankt.spijtig dat het niet lukt op n95 op mijn vroegere htc tyntt ging dit wel.Groetjes
Kan me er wel een voorstelling bij makenquote:Mau_Maus schreef op zondag 30 maart 2008 @ 01:40:
[...]
Geen msn met beeld hoor. Je doele op heel wat anders denk ik. Maar wat dat is snap ik ook niet met 'open cams'.
Barfman wijzigde dit bericht 30-03-2008 10:43 (32%)
Probeer eens instrumenten\instellingen\algemeen\fabrieksinstellingen.quote:IrFaN schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:08:
3x Harde reboot.. 2x Route 66 geinstaleerd en met Nokia maps geprobeerd, alleen het probleem is hij krijgt geen fix!:S
[...]
Probeer nogmaals je firmware opnieuw te installeren, dan wordt je toestel van top tot teen gereset, misschien is er toch ergens iets mis gegaan met het updaten....quote:IrFaN schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:08:
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Ja dat hadden wij ook al bedacht. Waar blijft die volzin?quote:gi005 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 11:33:
webcams.sorry
Doe eens normaal wijsneus, niet iedereen kan zo perfect Nederlands als jij!quote:Fuzzillogic schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:24:
[...]
Ja dat hadden wij ook al bedacht. Waar blijft die volzin?
Hij is absoluut niet wijsneuzerig bezig. Gi005 verwacht dat wij hem in 3 woorden kunnen helpen.quote:Sander-B schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:46:
[...]
Doe eens normaal wijsneus, niet iedereen kan zo perfect Nederlands als jij!
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
Kijk nou komen we ergens. De link met MSN en jMeeting is me nog steeds niet duidelijk, maar wat ik uit die (uitserst slechte) website kan opmaken is dat er geen link is. Of bedoel je met "MSN" soms "chatten"? Het is de goden (optioneel, en naar eigen keuze) zij dank nog geen synoniem!quote:gi005 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:44:
Ok .Hier mijn vraagje.
Is het mogelijk met de n95 webcams te bekijken op www.jmeeting.com.Ik krijg de site wel open,maar op de n95 kan ik geen webcams bekijken omdat deze werken met een java plugin.
Dat kan dan wel op een iets minder neerbuigende manier duidelijk gemaakt worden, of niet?quote:Robbie T schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:18:
[...]
Hij is absoluut niet wijsneuzerig bezig. Gi005 verwacht dat wij hem in 3 woorden kunnen helpen.
Gebruikt geen enkele hoofdletters, en de interpunctie is zeker al ver te zoeken.
En als je niet meer dan 3 woorden Nederlands kan, en geen fatsoenlijke volzinnen kan maken. Dan zegt dat meer over GI005 dan over Sander-B.
De eerste paar keer wel ja. Maar op een gegeven moment houdt het volgens mij op.quote:Sander-B schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:29:
[...]
Dat kan dan wel op een iets minder neerbuigende manier duidelijk gemaakt worden, of niet?
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 107 108 109 110 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea