N95 | Wii | Digitenne |
Nokia N95 (8GB) - Deel 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 146 147 148 149 last
Reageer Nieuw TopicDat ik daar zelf nou niet op kwam.
Jammer, want ik vond dat Haze-theme juist zo mooi
Op zoek naar een nieuwe dus.
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Ik wou het net zeggen... Maar iemand was me voor.. je hebt een haze look-a-like themequote:MindWarp schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:15:
hmmm, shit ja.. je hebt gelijk; Even gewisseld met een standaard Nokia theme.
Dat ik daar zelf nou niet op kwam.
Jammer, want ik vond dat Haze-theme juist zo mooi
Op zoek naar een nieuwe dus.
s60 touch (e90) by taieb
Dit 'probleem' was in het vorige topic ook ruim besproken
Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
Toevallig is dit de 'phone' waar de haze theme op gebasseerd was... De telefoon was volgens mij een concept en ging het meer om de software die eraan kwam en niet zozeer een nieuwe telefoon... (nov 2007 aangekondigd.)quote:bigdaddie schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:32:
beetje offtopic maar NOKIA komt binnenkort met een touchscreen mobiel en in die nieuwe serie zit mogelijke een waardige N95 opvolger
Mau_Maus wijzigde dit bericht 09-04-2008 11:23 (35%)
Iemand de nieuwe PC Suite al geprobeerd? (6.86.8 beta 4)
Werkt iig lekker
@Mau_Maus, zou je ff contact op kunnen nemen met me?
Ja leuk. Wat me toch keer op keer weer opvalt is dat Nokia wel de mond vol heeft van "Open platform", maar dat ze aan de andere kant de echte open standaard structureel negeren. Ik zie MSN, ik zie geen XMPP. Ik zie MS Office, ik zie geen OpenOffice.org. Ik zie MP3, ik zie geen Vorbis/FLAC. Etc.quote:bigdaddie schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:32:
beetje offtopic maar NOKIA komt binnenkort met een touchscreen mobiel en in die nieuwe serie zit mogelijke een waardige N95 opvolger![]()
[video]
Specificaties:
mms
HSDPA or HSUPA
5 mp camera or better with autofocus, flash and video recording
3g camera for video calling
16 or 32 gb memory
GPS
handwriting recognition
flash player lite for real internet experience
DVB-H
radio
bluetooth (enabled for file transfer)
maybe 3d hand gestures recognition (as they've said)
3.5 milimeter headphone jack
msn
ms office
better battery life
Ik snap dat de gemiddelde gebruiker dat allemaal worst zal wezen, maar ik krijg steeds meer de indruk dat ze met "open" vooral op de mond van de marketingboys slaat. "blahblahblahOpenblahOpen!". Jammer Nokia, maar ik ben niet gemiddeld.
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Ik heb hem geprobeerd, maar dan wel de final (nederlands) als je het niet erg vindquote:schumi2004 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:31:
Goeiesmiddags,
Iemand de nieuwe PC Suite al geprobeerd? (6.86.8 beta 4)
Werkt iig lekker
@Mau_Maus, zou je ff contact op kunnen nemen met me?
Nokia_PC_Suite_rel_6_86_9_0_dut_web
FF model telefoon kiezen zodat je de talen keuze krijgt.
Barfman wijzigde dit bericht 09-04-2008 13:05 (5%)
Reg. datum: 25 april 2007
http://www.symbianfreewar...p-v1-0-for-nokia-n95.html
quote:Barock schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:26:
Iemand deze applicatie al tegengekomen? Lijkt mij handig. Wie heeft het al geprobeerd en wat zijn de ervaringen?
jaquote:Barock schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:26:
Iemand deze applicatie al tegengekomen? Lijkt mij handig. Wie heeft het al geprobeerd en wat zijn de ervaringen?
Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
Ik heb alleen je gmail weer geprobeerd... heb geen andere (meer)quote:schumi2004 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:31:@Mau_Maus, zou je ff contact op kunnen nemen met me?
Mau_Maus wijzigde dit bericht 09-04-2008 17:08 (25%)
Edit: Laat maar, ze bedoelen waarschijnlijk via bluetooth
Barfman wijzigde dit bericht 09-04-2008 14:18 (17%)
Reg. datum: 25 april 2007
Dat is dan mooi, op welke manier kan ik dit programma signen? Kan iemand dat voor mij doen? En wat zijn de gegevens die ik moet aanleveren?quote:Tsjabbie schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:56:
die gebruik ik al een tijd hoor werkt prima![]()
[...]
Reg. datum: 10 maart 2008
agenda syncen met bijv. een HP Ipaq PDA gaat prima wat betreft afspraken en taken, maar als ik mijn N95 ga syncen krijg ik allemaal overlappende afspraken e.d....
heb het idee dat PC suite de terugkerende afspraken van Groupwise niet goed snapt of zo.....plakt nu op elke dag dezelfde afspraken gedurende de hele dag.....
irritant......
nu neem ik maar mijn ipaq mee naar huis, sync daar met mijn laptop (outlook) en hang daarna mijn N95 er aan om de afspraken goed op de telefoon te krijgen (outlook gaat dus wel goed)...
maar das wel een hele omweg...
iemand een idee ???
ik begrijp je punt wel een beetje maar ik denk dat ze vooral met open bedoelen dat iedereen die dat zou willen er software voor kan schrijven, en dat is dan ook weldegelijk het geval.quote:Fuzzillogic schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:49:
[...]
Ja leuk. Wat me toch keer op keer weer opvalt is dat Nokia wel de mond vol heeft van "Open platform", maar dat ze aan de andere kant de echte open standaard structureel negeren. Ik zie MSN, ik zie geen XMPP. Ik zie MS Office, ik zie geen OpenOffice.org. Ik zie MP3, ik zie geen Vorbis/FLAC. Etc.
Ik snap dat de gemiddelde gebruiker dat allemaal worst zal wezen, maar ik krijg steeds meer de indruk dat ze met "open" vooral op de mond van de marketingboys slaat. "blahblahblahOpenblahOpen!". Jammer Nokia, maar ik ben niet gemiddeld.
Je punt van MS office is ook nogal slecht omdat er standaard quickoffice opstaat (heeft niks met Microsoft te maken) en Openoffice had er wss zo op gemogen (of je had het zelf kunnen installeren) als ze een s60 versie van hun software beschikbaar hadden. maarja, dan moeten ze die eerst wel maken.
dus nokia vind ik toch wel behoorlijk open, vergelijk het nou is met een Iphone (sinds kort pas gedeeltelijk open) of wat voor LG phone of samsung oid dan ook, die supporten echt all java apps....
Gigabyte DS4 - E6600 - Asus 8800GTS 640MB - 4x PC6400 Geil - Antec P180 || Nokia N95 8GB || Nokia N800
Ik las dat iemadn hier in dit topic ook deze software gebruikte. Misschien dat ie mij kan helpen?
Reg. datum: 03 februari 2005
Haha en daar ben ik gestopt met lezen. Nokia en touchscreen. Kunnen de kopers weer voor beta-tester spelen en alle bugs er uit halen die Nokia verzuimt zelf op te lossen. Hetzelfde verhaal als met de N95. Ik sla hem over, ik sla Nokia trouwens helemaal over bij de keuze voor mijn nieuwe mobiel... Ben het zat om iedere keer met buggy telefoons rond te lopen. De N95 was ook niet bepaald jofel toen hij net uit was. En nu gaan ze zich ook nog richten op de touchscreen markt, Zorg nou eerst maar eens dat je je gewone mobieltjes fatsoenlijk voor elkaar hebt.quote:bigdaddie schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:32:
beetje offtopic maar NOKIA komt binnenkort met een touchscreen mobiel en.........
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
quote:Barock schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:21:
[...]
Dat is dan mooi, op welke manier kan ik dit programma signen? Kan iemand dat voor mij doen? En wat zijn de gegevens die ik moet aanleveren?
gewoon even veranderen bij settings...system, en dan de gps aanpassenquote:CreativeMind schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:57:
Ik heb op mijn N95 de Garmin XT navigatie software geinstalleerd. Maar het programma kan geen GPS signaal vinden. Hij activeert ook bluetooth. Maar de gps ontvanger zit toch ingebouwd in de N95? Zoja waarom krijg ik dan geen verbinding?.
Ik las dat iemadn hier in dit topic ook deze software gebruikte. Misschien dat ie mij kan helpen?
Is blij met z'n nieuwe N95
Mmmm heb ik daar hele dag voor zitten zoeken is de final gewoon uit en in .NL ook nogquote:Barfman schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:04:
[...]
Ik heb hem geprobeerd, maar dan wel de final (nederlands) als je het niet erg vindIs gisteren laat uitgekomen, werkt super moet ik zeggen, en ook handig dat je nu je kalender items kunt zien in pc suite.
Nokia_PC_Suite_rel_6_86_9_0_dut_web
FF model telefoon kiezen zodat je de talen keuze krijgt.
Hij doet kein scheissquote:Eastside schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:04:
[...]
gewoon even veranderen bij settings...system, en dan de gps aanpassen
pven wijzigde dit bericht 10-04-2008 14:48 (87%)
Reg. datum: 11 november 2005
Na al de software codes voor reset te hebben bekeken,kan ik niet vinden wat ik zoek.
Ik wil namelijk gewoon rebooten zonder de aan/uit afsluiten en dan weer zelfde ritueel voor aan.
Dit zijn veel handelingen.
Is hier een *#?????# voor?
Reden: om een of andere reden heeft mijn N95 een soms reboot nodig voor mijn pioneer Navigatiesysteem met bleuthoot,anders wordt de koppeling niet tot stand gebracht.
Na opnieuw opstarten werkt het perfect.
M2N Sli Deluxe , X2 6400@3450 , 4x1024MB , 2x WD Raptor Raid , 2x Maxtor RocketRAID , 8600GT , WinXP Pro / Vista Ultimate
quote:W.Bakker schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:02:
Hoi,
Na al de software codes voor reset te hebben bekeken,kan ik niet vinden wat ik zoek.
Ik wil namelijk gewoon rebooten zonder de aan/uit afsluiten en dan weer zelfde ritueel voor aan.
Dit zijn veel handelingen.
Is hier een *#?????# voor?
Reden: om een of andere reden heeft mijn N95 een soms reboot nodig voor mijn pioneer Navigatiesysteem met bleuthoot,anders wordt de koppeling niet tot stand gebracht.
Na opnieuw opstarten werkt het perfect.
Mijn N80 en nu mijn N95-2 doen het beide prima;quote:Burns_NL_dsl schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:38:
Iemand ervaring met de combinatie PC Suite en Novell Groupwise ??
beter dan alle andere PDA's die bij ons geprobeerd zijn.
Bovendien werken de meeste middels een extra groupwise-pda connect waar de Nokia software via de outlook-instelling gewoon mijn microsoft-mail default profile pakt en daarmee Groupwise direct.
Wel blijven afspraken die ik weggooi uit mijn groupwise agenda staan, maar daar kan ik mee leven.
Dat komt niet vaak voor.
Totdat je weer tegen de muur van certificaten aanloopt.quote:cuberob schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:26:
[...]
ik begrijp je punt wel een beetje maar ik denk dat ze vooral met open bedoelen dat iedereen die dat zou willen er software voor kan schrijven, en dat is dan ook weldegelijk het geval.
WinMob en PalmOS dan net zo "open", zo niet meer open.
Dat was niet mijn punt. Natuurlijk is het een feature om MS-office docs te kunnen viewen/editen, maar m.i. is het, onder de vlag van openheid, toch logischer om ook ODF te ondersteunen. Ik zie Nokia daar nog geen enkele moeite voor doen.quote:Je punt van MS office is ook nogal slecht omdat er standaard quickoffice opstaat (heeft niks met Microsoft te maken) en Openoffice had er wss zo op gemogen (of je had het zelf kunnen installeren) als ze een s60 versie van hun software beschikbaar hadden. maarja, dan moeten ze die eerst wel maken.
Het woordje "open" heeft tegenwoordig toch een ruimere betekenis gekregen, met de komst van OSS. Ze liften nu mee op die betekenis, terwijl ze het niet waarmaken. En zich hardmaken voor de "open zaak" doen ze ook niet bepaald: ze hebben er samen met Apple voor gezorgd dat het open en royalty free OGG Theora video NIET opgenomen wordt in de HTML5-specs, omdat er voor Theora geen DRM mogelijk is. En Nokia is onlangs begonnen met de online verkoop van muziek: IE, Windows-only, met WMA-DRM-drek.quote:dus nokia vind ik toch wel behoorlijk open, vergelijk het nou is met een Iphone (sinds kort pas gedeeltelijk open) of wat voor LG phone of samsung oid dan ook, die supporten echt all java apps....
Ander voorbeeld: Share Online gebruikt welliswaar Atom voor de communicatie, maar het formaat van de benodigde config-files is nergens gedocumenteerd. (Althans, ik heb het nog niet kunnen vinden). Nou is het wel gewoon XML, dus er valt wel wat van te maken, maar toch.
Nokia is een bedrijf, en bedrijven hebben de plicht om geld te verdienen. Prima. Jammer alleen dat Nokia A claimt, en !A doet. De specs van het nieuwe toestel lijken erop te wijzen dat ze voorlopig geen andere weg inslaan.
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Reg. datum: 29 januari 2008
Ik heb nu sinds vandaag ook een n95 8gb
Vanaf de nokia site heb ik de Nokia_PC_Suite_rel_6_86_9_0_dut_web.exe geïnstalleerd, dat ging helemaal perfect. Vervolgens klikte ik op Telefoonsoftware bijwerken, daarmee werd ik weer naar de nokia-site verwezen waar ik NokiaSoftwareUpdaterSetup_en.exe kon downloaden.
De installatie bevat zo te zien 4 onderdelen, naast de updater ook een Connectivity Cable driver, MSXML6 en Flashing Cable driver. Het eerste onderdeel lijkt hij goed te installeren omdat hij 100% aangeeft, maar ik krijg wel de volgende melding: "Installation operation failed. This installation is forbidden by system policy. Contact your system administrator" En dat terwijl ik als administrator alle rechten heb in windows xp.
Ik dacht dat dit door een conflict kwam met de al eerder (met pc suite) meegeïnstalleerde connectivity cable driver. Nadat ik die had verwijderd en de pc suite opnieuw installeerde kreeg ik weer een andere foutmelding na het eerste onderdeel goed geïnstalleerd was.
Het was niet verstandig maar ik heb toch geprobeerd de firmware update uit te voeren. Het leek eerst goed te gaan, maar nadat de telefoon weer verbinding maakte met mn pc vroeg de pc drivers voor 'BB5 ADL Loader'.
Ik hoop dat de vraag hier hoort en mijn uitleg ervan duidelijk is. Alvast bedankt voor de hulp.
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 146 147 148 149 last