Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 148 149 150 151 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
Spurlie schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:44:
Ik heb dit weekend Sygic geinstalleerd en gisteren de poi's van de flitspalen van Nederland en België.
Als ik in het menu van NP beheer kijk dan staat voor het selectievakje van de flitspalen geen icoontje terwijl dit bij de standaard 'nuttige plaatsen' wel het geval is. Hoort dit zo? Ik heb de bmp's van de icoontjes trouwens gewoon in de icons map van sygic gezet.
Ik heb 72dpi, 256(8 BitsPerPixel) kleuren, bmp, 20x20pixels.

Succes

Reg. datum: 31 januari 2007

Ik heb gewoon de tomtom icoontjes van flitspaal.nl gebruikt. Zijn die dan niet 1 op 1 te gebruiken voor sygic?

E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz

Don't you know?

Nieuwe firmware is er nog niet voor Euro 2 :(

Heeft sindskort een Nokia N96 en een Iphone 3G 16GB

quote:
Spurlie schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:17:
Ik heb gewoon de tomtom icoontjes van flitspaal.nl gebruikt. Zijn die dan niet 1 op 1 te gebruiken voor sygic?
Nieuwste flitspalen en nieuwe icons kant en klaar.
(met dank aan killerroy die de icons heeft gemaakt)

http://rapidshare.com/fil...tspalen_07-04-08.zip.html
* twiet *
Reg. datum: 24 september 2001

Ik heb ongeveer alle product codes hier geprobeerd, maar niks nieuwe versie. Ook NSU vindt niks, zelfs niet met de meest vreemde product codes. Heeft er iemand nou uiteindelijk succes gehad met een update naar v20?
Zo te lezen hier op het forum niet, behalve de mod die heel geheimzinnig net steeds niks zegt. ;)
Hoe kan het dan dat de firmware update zelfs de frontpage heeft gehaald? Het begint bijna op een uitgelopen 1 april grap te lijken. >:)

Pogostokje wijzigde dit bericht 08-04-2008 00:01 (4%)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Die foto op de frontpage is van mij. Het is dus in ieder geval iemand gelukt :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Don't you know?

ik heb wel 1 code die versie 20 aangeeft als ik hem controleer.

Zal deze morgen even opzoeken

Heeft sindskort een Nokia N96 en een Iphone 3G 16GB

Reg. datum: 07 oktober 2004

quote:
MichaelK1985 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 01:05:
ik heb wel 1 code die versie 20 aangeeft als ik hem controleer.

Zal deze morgen even opzoeken
Waarom die haast, een enkel dagje kan ik nog wel wachten ;(
Heb ook liever gister dan vandaag hoor ;)

Werkt het wel met Euro1 :?
Ik ga het even uitproberen, post het zo wel, maakt mij niet uit of het engels is, gebruik de telefoon toch standaard in het engels (PS, productcode Euro1=0549487)

/edit
Grrrr, lukt niet, zelfs na een reboot, om mijn product code te wijzigen, het lukte wel een ½ uur geleden... vaag :'(
Ga morgen maar eens kijken als ik uitgeslapen en helderder ben, zal wel iets over het hoofd zien.

xippie wijzigde dit bericht 08-04-2008 02:13 (18%)

leest meer dan hij typt
Reg. datum: 17 februari 2004

Same here.

Als ik hier kijk voel ik me verdrietig dat ik nu een Engelse versie heb en alle instellingen kwijt ben. Alle codes die ik geprobeerd heb geven aan dat V15 de nieuwste is. Hebben de mensen die de nieuwe firmware hebben dit via nokia update gedaan?

m277755 wijzigde dit bericht 08-04-2008 03:50 (12%)

Te lui om hier iets nuttigs neer te zetten

Reg. datum: 07 oktober 2004

^^ Eerst een backup maken, met Nokia Content copieer. Die kan je terug zetten en heb je alle instellingen etc... terug.
Was mij ook de eerste keer overkomen :( Maar had gelukkig de telefoon nog niet zo lang, dat ik niet echt veel kwijt was.

Reg. datum: 06 april 2008

quote:
Harmani schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:45:
[...]

Dat is inderdaad het geval. Je doet er dus ook verstandig aan om AGPS uit te schakelen wanneer je in het buitenland gaat navigeren. Het is maar een klein beetje data dat wordt verzonden en ontvangen, maar (bij vodafone tenminste) betaal je voor de eerste tik zeg maar, dus kost het je telkens 70 cent om een fix te krijgen. Dan maar iets langer wachten op die fix en AGPS uitschakelen..
Thnx, dat was h'm... Bedankt voor de reacties!

Reg. datum: 06 november 2006

quote:
Krespo schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:25:
Goedemorgen ,

Ik heb sinds vrijdag het volgende.

Als ik bel dan hoor ik niet degene met wie ik spreek of de telefoon overgaan. Zet ik hem op speaker of m'n nokia koptelefoon aan de telefoon , no problem.
Men hoort mij en andersom. Telefoon meerdere keren aan/uit gemaakt. Het is ineens sinds vrijdag gebeurt... nog niet naar de winkel kunnen gaan maar iemand dit eerder mee gemaakt ?
gelukkig had ik niet me N73 verkocht ofzo...

*ps . hoe heet het eigenlijk ? een mic is uiteraard spraak , maar what about aan de andere kant van hoorn ?(is et hoorn?)
Dit is een bewuste-onbewuste kick , maar zou graag willen weten of iemand dit eerder heeft meegemaakt.

Anders wordt et morgen naar de telecom winkel helaas... :(

Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.

quote:
PowerRick schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:25:
[...]

Als je een branded toestel hebt (zeg van Vodafone) dan zal de 20.0.0.16 update niet staan bij de updates. Hij zoekt dan naar een update van in dit geval Vodafone.

Je kan bij een Nokia Service Point langs gaan en vragen of ze de firmware willen bijwerken voor je. Je hebt dan daarna wel een Nokia firmware en niet meer de extra Vodafone optie's.
Lijkt me heeel erg sterk ;) Ik heb hem bij BelCompany gehaald en kon kiezen uit verschillende abo's, uiteindelijk voor Hi gekozen, maar die gaat pas in over een maand, nu heb ik mijn oude simkaart (van vodafone) erin zitten.. dus locked/branded lijkt hij mij absoluut niet?

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

Voor de mensen met een talen knobbel, de nieuwe update kan je via NSU ophalen als je goed noors kan :P

Barfman wijzigde dit bericht 08-04-2008 09:07 (12%)

/edit mm dit kan misschien beter in een algemener topic over providers? :$

^^^ wat je zelf al zegt :)

pven wijzigde dit bericht 08-04-2008 09:25 (80%)

quote:
Thrilled schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:23:
/edit mm dit kan misschien beter in een algemener topic over providers? :$

[mbr]^^^ wat je zelf al zegt :)[/mbr]
Hey ik heb zelf al geoordeeld, khad wel een linkje van jullie kant verwacht :D

Tweaker Dealer
Reg. datum: 12 februari 2004

quote:
Krespo schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:49:
[...]

Dit is een bewuste-onbewuste kick , maar zou graag willen weten of iemand dit eerder heeft meegemaakt.

Anders wordt et morgen naar de telecom winkel helaas... :(
Ik denk dat je midden speakertje naar de spreekwoordelijke kl*te is, als je hem op luidspreker zet gaat het langs de zij speakertjes dus een bezoekje zou geen kwaad kunnen, ik zou eerder naar een NSP gaan aangezien deze ze meteen vervangen kunnen wat een belcompany niet kan ;)

Reg. datum: 06 november 2006

quote:
schumi2004 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:21:
[...]

Ik denk dat je midden speakertje naar de spreekwoordelijke kl*te is, als je hem op luidspreker zet gaat het langs de zij speakertjes dus een bezoekje zou geen kwaad kunnen, ik zou eerder naar een NSP gaan aangezien deze ze meteen vervangen kunnen wat een belcompany niet kan ;)
Ik heb em van de T-mobile shop ( is ook helaas voor mij ) T-mobile branded...

Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.

Reg. datum: 27 september 2002

Help, ik heb gisteren wat zitten klooien met softwareinstallaties en nu werkt mijn gps module niet meer. Ik krijg telkens een wit scherm met NOKIA wanneer ik een gps-applicatie (maps, sygic, garmin en zelfs de gps-status zelf) probeer op te starten. De interne gps staat wel aangevinkt.
Weet iemand raad? ;(

Reg. datum: 27 september 2002

Gelukkig, ik heb het al gevonden. Ik had nl ir-remote van psiloc geinstalleerd. Deze installatie bestaat uit 2 delen, nl de ir remote zelf en een DRM-controller. Deze laatste moest ook nog worden verwijderd met toepassings-beheer. Alles werkt nu weer normaal. Vreemd overigens dat de gps niet meer werkt als zoiets niet wordt gedeinstalleerd.

>:)

voorheen: SniekyTunes

Ik heb een erg domme vraag over de N95 8Gb.
Als ik gebeld word, krijg ik geen nummer of naam te zien. Wel zie ik (indien gekoppeld) de foto van de contactpersoon.
- Is het ook mogelijk om deze foto groter op het scherm te krijgen als ik gebeld word?
- Hoe krijg ik de beller-informatie (naam/nummer) te zien als ik gebeld word?

Handleiding doorgebladerd, maar ook daar kon ik het eigenlijk niet in vinden :?

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

CBR600rr
Reg. datum: 29 mei 2007

Bij mij ook nog geen Update hoor (n95 8gb), ik wacht mooi op de "orriginele" versie

GoW _0_ 360 fan:)

Edem Kleetun

quote:
Krespo schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:51:
[...]

Ik heb em van de T-mobile shop ( is ook helaas voor mij ) T-mobile branded...
Dat maakt geen bal uit. De NSP's zijn Nokia Service Points, en reparen dus gewoon alle nokia's, ongeacht of je t-mobile branded hebt. Als ze niet te beroerd zijn kunnen ze je daar ook nog wel vanaf helpen als je dat wil. JE kunt ze vinden op http://www.nokia.nl/A4785003. En daar zie ik dat het tegenwoordig nokia care point heet... maar het punt blijft hetzeflde.

Reg. datum: 22 augustus 2002

quote:
Nokian958gb schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:54:
[...]

Streaming video kost bij KPN 0,25 cpm, buiten je internetabb. om. Kwam ik ook pas later achter. 8)7 .

Youtube is dus voor mij niet interessant.
Als je de stream portal gebruikt betaal je idd, dit is gemaakt voor internet tv en shit, youtube kan gewoon via je normale portal, ik heb die stream portal (data instellingen daarvan) weggeflikkerd en ik betaal nooit wat voor youtube.

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
henk-r schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:10:
Gelukkig, ik heb het al gevonden. Ik had nl ir-remote van psiloc geinstalleerd. Deze installatie bestaat uit 2 delen, nl de ir remote zelf en een DRM-controller. Deze laatste moest ook nog worden verwijderd met toepassings-beheer. Alles werkt nu weer normaal. Vreemd overigens dat de gps niet meer werkt als zoiets niet wordt gedeinstalleerd.

>:)
zou ook geen verband moeten zijn. Klinkt eerder als toeval
quote:
MindWarp schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:19:
Ik heb een erg domme vraag over de N95 8Gb.
Als ik gebeld word, krijg ik geen nummer of naam te zien. Wel zie ik (indien gekoppeld) de foto van de contactpersoon.
- Is het ook mogelijk om deze foto groter op het scherm te krijgen als ik gebeld word?
- Hoe krijg ik de beller-informatie (naam/nummer) te zien als ik gebeld word?

Handleiding doorgebladerd, maar ook daar kon ik het eigenlijk niet in vinden :?
Zijn genoeg programma's voor. Kan je niet in je Nokia zelf instellen, omdat fullscreen te doen.

Beller informatie hoort volgens mij standaard dat te doen, als je hem of haar ehb toegevoegd in je telefoonboek.

Mau_Maus wijzigde dit bericht 08-04-2008 12:42 (41%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 148 149 150 151 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: