Reg. datum: 07 maart 2005
Nokia N95 (8GB) - Deel 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 146 147 148 149 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 07 maart 2005
Als je een branded toestel hebt (zeg van Vodafone) dan zal de 20.0.0.16 update niet staan bij de updates. Hij zoekt dan naar een update van in dit geval Vodafone.quote:Thrilled schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:14:
Ik zag van het weekend ook nergens de nieuwe firmware.. zit ook nog op 15.0.015
Je kan bij een Nokia Service Point langs gaan en vragen of ze de firmware willen bijwerken voor je. Je hebt dan daarna wel een Nokia firmware en niet meer de extra Vodafone optie's.
AMD Athlon 64 X2 5000+, ASUS M2A-VM, 2048 Mb RAM, 8600GT, Windows Vista Premium, Nokia N95-1
Werk je toevallig met Windows Vista? Ik heb net hetzelfde probleem gehad, en door het volgende te doen is het probleem opgelost:"quote:Damir schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:57:
Hallo iedereen,
Zit sinds vandaag met een probleem. De NPS had een update, dus ik dacht laat ik dat maar installeren. Alles is goed gegaan totdat ik bij ''Telefoonsoftware bijwerken'' kom. Hij geeft aan dat er een update is (20.0.016). Als ik verder ga, begint ie met downloaden en als het klaar is met downloaden komt een venster met een tekst dat ie iets opnieuw moet starten(volgens mij NSU).
Na paar seconden krijg ik een foutmelding van dat ''Installer Application'' niet meer werkt. Heb het al paar keer gedaan maar ik kreeg steeds die foutmelding. Heb nu alle software van Nokia dat op mijn pc zat verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar als ik nu NSU wil installeren krijg ik weer zo'n foutmelding.
Weet iemand wat er aan de hand is?
- Download NSU van de Nokia site.
- Sla het bestand op een makkelijke plek op.
- Rechtermuisknop op het installatiebestand, en dan eigenschappen.
- Vervolgens naar het tabblad Compatibiliteit, bij compatibiliteitsmodus "Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren" aanvinken en Windows XP Service Pack 2 selecteren. Bij Bevoegheidsniveau "Dit programma als Administrator uitvoeren" aanvinken. En dan op toepassen klikken.
- Nu zou een dubbelklik op het installatiebestand voldoende moeten zijn om de nieuwe NSU te installeren.
Succes
bthefirst wijzigde dit bericht 07-04-2008 17:35 (11%)
http://www.bbpc.nl || Nokia N73 || N95-8GB || Acer Aspire 5710
Omdat dit tegen het illegale aanzit, mag dit verder niet worden besproken op GoT; let daar dus op.
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Reg. datum: 27 februari 2007
Je kunt alleen via de pc zelf je firmware updaten als je pcsuite van Nokia geinstalleerd hebt of alleen nokia software updater, en daar hoef je verder niets in te stellen.quote:mobile625 schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:23:
[...]
[quote[b]]Lijkt erop dat er iets niet goed gaat bij Nokia, bij mij loopt ie vast als hij de nieuwe software-updater wil gaan installeren....[/quote][b]
Hoe kan ik mijn N95 8GB instellen om zelf firmware updates via toestel te doen? Welke server enzo gebruiken? Bij mij geeft ie namelijk niets aan. Hoe instellen?
Apart dat met 'de bruikbare' productcodes geen nieuwe update word weergegeven op http://europe.nokia.com/A4305060...quote:pven schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:33:
Voor de mensen die de firmware-update willen doen, maar hem niet zien staan geef ik een hint: wijzig de productcode (Google is je vriend).
Omdat dit tegen het illegale aanzit, mag dit verder niet worden besproken op GoT; let daar dus op.
Of het ligt aan mij
Gigabyte DS4 - E6600 - Asus 8800GTS 640MB - 4x PC6400 Geil - Antec P180 || Nokia N95 8GB || Nokia N800
Voor mij geeft ie ook geen nieuwe update aan... 15.0.015 nog meest recente voor de euro2 productcode... voor welke taal is deze update dan?quote:bthefirst schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:45:
[...]
Apart dat met 'de bruikbare' productcodes geen nieuwe update word weergegeven op http://europe.nokia.com/A4305060...
Of het ligt aan mij
En de Heer zei: 'Sta op en vouw!' En men stond op en men vouwde tot men er bij neer viel. En de Heer zei: 'Sta op...' -- Apollo
Reg. datum: 30 april 2007
Dacht al dat het aan Vista lag maar het werkt niet bij mijquote:bthefirst schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:32:
[...]
Werk je toevallig met Windows Vista? Ik heb net hetzelfde probleem gehad, en door het volgende te doen is het probleem opgelost:"
- Download NSU van de Nokia site.
- Sla het bestand op een makkelijke plek op.
- Rechtermuisknop op het installatiebestand, en dan eigenschappen.
- Vervolgens naar het tabblad Compatibiliteit, bij compatibiliteitsmodus "Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren" aanvinken en Windows XP Service Pack 2 selecteren. Bij Bevoegheidsniveau "Dit programma als Administrator uitvoeren" aanvinken. En dan op toepassen klikken.
- Nu zou een dubbelklik op het installatiebestand voldoende moeten zijn om de nieuwe NSU te installeren.
Succes
offtopic: Mn pc is sinds de update van vanochtend raar aan het doen
De oude versie kun je niet meer gebruiken, die melding krijg je in NSU...quote:Damir schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:55:
[...]
Dacht al dat het aan Vista lag maar het werkt niet bij mijKan ik nog ergens de vorige versie downloaden? Kan het niet zo vinden op de Nokia site.
offtopic: Mn pc is sinds de update van vanochtend raar aan het doenOpstarten/afsluiten duur ineens 5+ minuten(normaal max. 2 min), alle tekst in IE7 is schuin geworden, hij vraagt telkens op IE7 standaardbrowser is, Windows Live Mail moest ik opnieuw installeren
En als je probeert: rechtermuisknop op het installatiebestand en dan uitvoeren als Administrator?
Dat werkt ook nietquote:bthefirst schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:59:
[...]
De oude versie kun je niet meer gebruiken, die melding krijg je in NSU...
En als je probeert: rechtermuisknop op het installatiebestand en dan uitvoeren als Administrator?
Reg. datum: 27 februari 2007
Het nederlandstalige installatiebestand werkt niet bij mij, de europese (engelse) wel.quote:Niborit schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:20:
[...]
Lijkt erop dat er iets niet goed gaat bij Nokia, bij mij loopt ie vast als hij de nieuwe software-updater wil gaan installeren....
Hij vindt alleen geen nieuwere firmware voor euro2....
Geen van twee-en wil updaten.
Heb ook al via 2 laptops en 1 pc geprobeerd Vista32, Vista64, XPpro32, win98.
Ga vanavond wel weer verder........grrrrrrrrr
Tis omdat het hobby is anders had ik al ........
Reg. datum: 16 maart 2008
Streaming video kost bij KPN 0,25 cpm, buiten je internetabb. om. Kwam ik ook pas later achter.quote:Crusher77 schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:27:
Heeft iemand die YouTube app al geprobeerd?
Als je op je telefoon naar YouTube.com gaat kun je die app installeren, dan is het heel makkelijk filmpjes kijken op je telefoon.
Enige probleem is dat als ik een paar filmpjes heb gekeken, mijn batterij enorm heet wordt en m'n telefoon restart
Youtube is dus voor mij niet interessant.
Heeft sindskort een Nokia N96 en een Iphone 3G 16GB
Reg. datum: 16 maart 2008
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Gigabyte DS4 - E6600 - Asus 8800GTS 640MB - 4x PC6400 Geil - Antec P180 || Nokia N95 8GB || Nokia N800
Als ik in het menu van NP beheer kijk dan staat voor het selectievakje van de flitspalen geen icoontje terwijl dit bij de standaard 'nuttige plaatsen' wel het geval is. Hoort dit zo? Ik heb de bmp's van de icoontjes trouwens gewoon in de icons map van sygic gezet.
E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz
Reg. datum: 03 september 2007
Hij is idd erg handig. Makkelijk te installeren (wel ff de N73 driver installeren) en zeer gemakkelijk en snel in gebruik. Plus door de nieuwe firmware gaat de batterij ook veel langer mee, dus laat die bluetooth maar ff aanstaan. Simpel concept, lekker klein, en erg handig dusquote:ram51 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 12:44:
[...]
Kan je me wat meer vertellen over hoe de Igo stowaway bluetooth keyboard samenwerkt met jouw N95? Ik wilde hem bij de PDAshop kopen maar ze waren er zeer onduidelijk over. Hoewel bij één van reviews op de pdashopsite een opmerking van de PDAshop zelf staat dat hij samenwerkt met de N95, wordt het in hun shop weer niet gegarandeerd. En omdat ie geseald is willen ze hem niet terug nemen als ik hem niet werkend krijg.
Echt een aanrader, en niet duur.
Het feit dat je voor een bluetooth keyboard een driver moet installeren vind ik toch op zijn minst dubieus. Misschien dat het nu prima werkt, maar als je over een jaar of wat een switch naar een nieuw platform dan zit je mogelijk met een nutteloos keyboardje, omdat het ding het standaard HID-profiel niet goed beheerst...quote:friendlyfiend schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:24:
[...]
Hij is idd erg handig. Makkelijk te installeren (wel ff de N73 driver installeren) en zeer gemakkelijk en snel in gebruik. Plus door de nieuwe firmware gaat de batterij ook veel langer mee, dus laat die bluetooth maar ff aanstaan. Simpel concept, lekker klein, en erg handig dus![]()
Echt een aanrader, en niet duur.
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
De horizontale rij heb ik het dan over, met bijvoorbeeld het wereldbolletje erin.
Leuk als het werkt, hint is goed, bij google barst het ervan (Scan for product.... Error !!)quote:pven schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:33:
Voor de mensen die de firmware-update willen doen, maar hem niet zien staan geef ik een hint: wijzig de productcode (Google is je vriend).
Snap best dat er niet over gepraat of getypt mag worden..... maar met google vind ik ook geen oplossing. wel van alles waar 4russen aan hangen
We vinden misschien nog wel een oplossing ...
Ja:quote:cool koen schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:22:
Kan je eigenlijk ook die rij met icoontjes aanpassen op het begin scherm?
De horizontale rij heb ik het dan over, met bijvoorbeeld het wereldbolletje erin.
instellingen->algemeen->persoonlijk->standby modus
E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz
Reg. datum: 21 oktober 2003
Zonder driver werkt het ook, maar dan zijn de linker en rechter selectietoets bijvoorbeeld niet te gebruiken, en op Vista werkt het toetsenbordje trouwens ook perfect, zonder driver, gewoon als een HID-toetsenbordquote:Fuzzillogic schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:09:
[...]
Het feit dat je voor een bluetooth keyboard een driver moet installeren vind ik toch op zijn minst dubieus. Misschien dat het nu prima werkt, maar als je over een jaar of wat een switch naar een nieuw platform dan zit je mogelijk met een nutteloos keyboardje, omdat het ding het standaard HID-profiel niet goed beheerst...
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 146 147 148 149 last