Gister zo'n beetje hele dag 650 London gereden, buiten eigelijk 1 ram actie (bochtbash) verliepen alle races toch aardig goed. Heel wat races veelal met dezelfde mensen gereden, toch leuk dat je steeds meer aan elkaar gewaagt bent. Op het circuit zijn diverse bochten die een ieder verschillend pakt, dus komt je soms wel beetje verkeerd uit. Aantal malen een 0.1sec penalty gekregen en beide in volle snelheid doorracen. Zelfs 1 race op 0.1 seconde gewonnen, tot in de laatste ronde nonstop nen aan nek

Het lijkt er ook op, naarmate je steeds dezelfde personen tegenkom, iedereen steeds netter gaat rijden. Ene demeoracer oid eerste 2 races nonstop blokken, bumperremmen etc maar laatste paar races echt netjes met de groep mee rijden

Opvallend dat er wel erg veel Evolution X /tuned meerijden, maar dat een Impreza WRX of een Audi R8 ook gewoon in de top3 mee blijven rijden. Ik rij ook Evo X /tuned btw
Maar overal was het een heerlijk race dagje. Ruim 350k rijker, London circuit nog beter leren kennen en mijn wagen weer iets beter afgesteld. Hoe ik deze dag heb ervaren online, belooft veel goeds als er nieuwe features komen voor het online racen. prachtige graphics, heerlijke acties (zelfs paar keer binnenbocht inhalen en nek aan nek richting finish) en een grote groep goede racers
Mijn toprondje staat nu op 54.247, met 4m39s als totaal tijd (eerste plaats start

). Ik weet zeker dat ik hier nog iets van kan afschaven, maar het online record van (dacht ik) 53.6 is voor mij nog niet haalbaar.
SinergyX wijzigde dit bericht 14-04-2008 10:05 (8%)