Ik heb het uiteindelijk nog goed draaiend gekregenquote:tex5 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:37:
[...]
Casual? Ik kreeg me G25 niet aan de praat met LFS na 2 uur kutten. En ik ben geen total noob op het gebied van configgen maarja.. als de gfx al zo enorm tegenvallen en je komt niet verder met je wheel dan gas geven - versnellen ho maar. Dan houdt het voor mij op ook al is de game voor sommige de absolute top. Ik heb helaas niet zoveel tijd meer om 10 uur straight op 1 HL1DM map rond te huppelen zonder maar iets te schieten zoals vroeger.
Lange tijd die stomme bug gehad dat je km/h meter gelijk liep aan je toerenteller, grappig met de neus tegen de boarding rustig wheelspinnen en doorschakelen naar zn zes. Realisme ten top! Natuurlijk, schade model, heerlijk bij de eerste bocht uitwijkend remmen en komt er weer een .... op je achter kant, einde race. ABS kennen ze daar denk ik niet
Ja, GT is geen super realistische game, maar het moet gelijktijdig wel ook casual gaming blijven om een zo groot mogelijke doelgroep te pakken (LFS en soortgelijke hebben altijd maar een selecte groep gehad). Verschil voor mij blijft, sinds GT1 heb ik me altijd heerlijk vermaakt met dit spel. De auto's, het tunen, de races of de banen (trial mountain blijft mijn favoriet), nu met de G25 is het helemaal genieten. Cockpit view en online baantjes trekken houden mij wel lang genoeg bezig tot er weer nieuwe updates bij komen, die paar online incidenten zijn voor mij niets anders dan een KS in een MMO, teamkillers in FPS's of scheldende spammers in chat.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.