Hoofdcategorieën
Topicacties

[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 februari 2000

Godver*, bijna S af.. had ik een network error, kon niet online spelen. PS3 restart, GT5 opstarten, alles weg... vergeten dat ik auto-save had uitgezet ivm. auto aankoop. My god! Aan laten staan of niet vergeten, GT5 vraagt niet om te saven als je quit!

quote:
:P

Gelukkig zijn er genoeg save games te vinden, wel jammer, voelt anders dan dat je het helemaal zelf gedaan hebt.

Seriously.... (gow 2 sux)
Reg. datum: 12 juni 2001

quote:
Phusebox schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:43:
[...]

Alleen GT4:P en GT4; omdat ik deze gratis kreeg. (Nee niet gebrand of gedownload).

[...]

wie zegt dat ik het niet haal? in de races dat ik geen rare penalty krijg lig ik normaal wel een sec. of 10 voorop in de S klasse. Heb ze nog niet allemaal maar heb afgezien van de penalty's vrij weinig problemen om alles te halen.

Ik weet heus wel wat curbs zijn, hoe ze eruit zien, hoe je auto erop reageert en hoe ze klinken. Maar je krijgt dus ook penalty's als je niet met je tweede wiel eroverheen bent.

Daarnaast vind ik het raar dat ik geen kritiek mag uiten omdat hier alleen mensen zijn die enthousiast zijn? Klinkt erg, ehm, dictatoriaal. Ook een beetje kinderachtig; als jouw mening niet hetzelfde is als de massa, mag je geen mening uiten.

En Prologue; krijgen we dat excuus weer. Nee ze hadden in de afgelopen 4 volledige games plus de prologues/a-specs geen tijd om te experimenteren? Zo kan iedere ontwikkelaar zich er in de toekomst wel makkelijk van afmaken.

Gears of War 2: prologue: ja dat het nog niet goed werkt kunnen we ook niks aan doen het is maar Prologue he. Zet overal Prologue achter en alles is gerechtvaardigd! De oplossing voor alle problemen in de wereld is gevonden door PD.

Vredesakkoord: Prologue. Ja ok we blijven schieten maar het is dan ook een prologue.
Ik zie veel reacties op verschillende fora die de tekortkomingen inderdaad wijten aan het feit dat dit een zogenaamde prologue is.. Mensen....je hebt er wel 40 euro voor betaald als ik het goed heb...

Niks geen prologue uitprobeer test versie... Nee dit wordt gewoon als een volwaardige game verkocht en moet daarom ook als een volwaardige game worden gewaardeerd, en niet afgedaan worden als een halve gamedemo in progress...

Als het echt de bedoeling was van de makers om van deze prologue versie te leren dan hadden ze mijns inziens een soort cod 4 beta of halo mp beta kunnen lanceren, zeg voor 10 tot 15 euro. Dit is gewoon dubbel cashen en ik zal een glimlach niet kunnen onderdrukken als er in de uiteindelijke gt5 :+ weinig aspecten zijn veranderd waar vanuit de gaming community nu commentaar op is, aangezien de makers dan heel erg door de mand vallen, iets wat ze mijns inziens nu al doen, aangezien de AI nog steeds erg zwak is.
Reg. datum: 26 oktober 2005

Oh wil er nu al om wedden dat GT5 *echt* niet al de negatieve dingen zal hebben opgelost waar we het nu over hebben hoor, echt nó way. Hebben ze nu al letterlijk járen de tijd voor gehad. Ain't gonna happen.

Nickname does not reflect reality

da Granndest
Reg. datum: 04 september 2006

Tja, dat was bij Gran Turismo 4 Prologue net zo, echt veel verschil tussen GT4 Prologue en de volledige GT 4 zat er ook niet volgens mij (in de races dan, opzet etc. wel, extra modi etc.).
Het was zelfs zo dat de penaltys wél in GT4 Prologue zaten, maar niet in de volledige GT4.

Je kan wel zeggen, ja maar ik heb er wel 40 euro betaald ookal stond er Prologue op. Dat klopt ook. Maar jij heb er ook Prologue op zien staan toen je 40 euro neertelde, dusja.

Reg. datum: 25 februari 2001

Rijden er mensen met ABS aan? Ik heb wat rondjes met de getunede Elise gereden, maar zonder ABS is het ding erg lastig de bochten in te krijgen. ABS op 1 of 2 en het ding wordt opeens een heerlijk racemonstertje dat eindelijk rechtuit remt.

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

Seriously.... (gow 2 sux)
Reg. datum: 12 juni 2001

quote:
Grannd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:24:
Tja, dat was bij Gran Turismo 4 Prologue net zo, echt veel verschil tussen GT4 Prologue en de volledige GT 4 zat er ook niet volgens mij (in de races dan, opzet etc. wel, extra modi etc.).
Het was zelfs zo dat de penaltys wél in GT4 Prologue zaten, maar niet in de volledige GT4.

Je kan wel zeggen, ja maar ik heb er wel 40 euro betaald ookal stond er Prologue op. Dat klopt ook. Maar jij heb er ook Prologue op zien staan toen je 40 euro neertelde, dusja.
Oh dat zeg ik niet, het is een hele, hele goede marketing zet. :) Het is alleen zo dat dit product nu gedeeltelijk wordt neergezet en door veel gamers ook als zodanig ervaren, als een soort van middel om feedback te krijgen van de gaming community. En ik ben vrij bang dat de gaming community gewoon genegeerd wordt, zoals in het verleden ook is gebeurd, en dit gewoon een goedkope manier is om te cashen.
Reg. datum: 26 september 2003

quote:
SinergyX schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:46:
[...]

Met schade model had je mischien niet eens meer kunnen doorrijden ;)
Dat snap ik, alleen is die conclusie volgens mij alleen op GoT bedacht.
Maar afsnijden, dat dat afgestraft wordt snap ik. Maar dat van opzij geramd worden, dat is toch wel minder.
Daarnaast is een schademodel niet nodig natuurlijk. Of je het op het scherm ziet, of dat je het merkt is toch wel een verschil. En dat laatste komt niet overeen met die penalty's. Dus de vergelijking tussen penalysysteem en schademodel klopt dus niet echt.

me systeem en natuurlijk whatpulse

Dit heeft niets maar dan ook niets met GT5 te maken. Open anders een topic in Shopping Forum.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 10-04-2008 20:56 (75%)

www.pasajo.nl

Supra Addict

Mjah ik heb hetzelfde idd, duurt erg lang, en iedere dag zit ik me weer voor m'n kop te slaan dat ik em 1) gewoon eerder moest kopen, en 2) dat ik nu steeds meer die game gewoon hier ergens in de buurt wil kopen..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb

Reg. datum: 30 december 2005

Dit heeft niets maar dan ook niets met GT5 te maken. Open anders een topic in Shopping Forum.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 10-04-2008 20:56 (81%)

quote:
Dr. Strangelove schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:28:
Rijden er mensen met ABS aan? Ik heb wat rondjes met de getunede Elise gereden, maar zonder ABS is het ding erg lastig de bochten in te krijgen. ABS op 1 of 2 en het ding wordt opeens een heerlijk racemonstertje dat eindelijk rechtuit remt.
Staat bij mij altijd op 1, bij iedere auto eigenlijk wel.

Reg. datum: 16 april 2007

<knip> Play.com offtopic gepraat.

Ik rijd met alles uit, TC op nul. Maar deze zet ik nu af en toe op 3 of 4 om iets beter met de wagens te rijden. Heb 1 keer ABS (meen ik) aangezet maar dat was geen succes. Hierdoor merkte ik dat de GT-R in de kombochten ineens niet harder wilde, maar bleef steken op de 220. Dus maar weer uitgezet.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 10-04-2008 20:56 (70%)

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:33:
[...]

Oh dat zeg ik niet, het is een hele, hele goede marketing zet. :) Het is alleen zo dat dit product nu gedeeltelijk wordt neergezet en door veel gamers ook als zodanig ervaren, als een soort van middel om feedback te krijgen van de gaming community. En ik ben vrij bang dat de gaming community gewoon genegeerd wordt, zoals in het verleden ook is gebeurd, en dit gewoon een goedkope manier is om te cashen.
Het zijn wel andere tijden. Sony is sowieso wel goed bezig met luisteren en verzamelen van data om spellen en firmwares beter te maken. Dus waarom je denkt dat de feedback genegeerd wordt weet ik niet.

PSN: Shiver23

quote:
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:33:
[...]

De Spec II update is denk ik wel op community feedback (evt. gedeeltelijk via server stats) gebaseerd. Zie iig veel dingen die verbeterd zijn in Spec II waar ik me aan irriteerde in Spec I. En de volgende update met private games en friend invites staat binnenkort geplanned. Verder heeft GT een best wel grote community, gtplanet heeft iets van 100.000 members dus ik denk zeker dat er hier en daar wel wat doorsijpelt bij PD.

Ik snap verder al die negativiteit niet echt, ik heb nog nooit zo van een racegame genoten als van GT5. Ik heb na de GT5 JP demo een G25 aangeschaft en gelijk wat PC racers geprobeerd.. jezus wat een gekut is dat zeg. Live for Speed krijg je dit scherm... om je wheel in te stellen, wat absoluut niet duidelijk werd na een aantal pogingen. Eindelijk in een race waar ik niet weg kon rijden omdat geen enkele manier van versnellen werkte. En het zag er zooooo slecht uit, dan speel ik nog liever Solitaire ofzo... En die Rfactor naja dat was nog erger, die menus... Lijken op oude Amiga game config menus.

Tuurlijk het gaat uiteindelijk om het rijden, maja. We zitten hier niet in een PS3 topic omdat we van gfx van het jaar 1995 houden toch? En ik vind persoonlijk GT5 echt super super super rijden. Jammer dat er blijkbaar toch aardig wat mensen teleurgesteld zijn!

Welke race game is in de ogen van de teleurgestelde "the shit"?

Vandaag logitech driving force pro stuurtje binnen gekregen, vond de G25 te duur en had geen zin om tot de gt te wachten.
Maar wel een toff eervaring, heb alles op pro staan, maar is wel flink wennen en trekken met de ff op 10!
Je kan nu wel lekker gas en rem doseren..maar ben nog niet echt goed..iemand tips??

Reg. datum: 14 oktober 2007

quote:
tex5 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:54:
[...]

En het zag er zooooo slecht uit, dan speel ik nog liever Solitaire ofzo...
Dan mag jij je ogen wel eens laten nakijken... De omgevingen zijn niet super, mee eens, maar ook nou weer niet zo slecht als jij laat overkomen... Maar die auto's.. heb je de in-car view wel eens geprobeerd? Dan ziet het er belachelijk goed uit.

Ook de gameplay is geweldig, heb helaas geen stuurtje (wel geprobeerd bij een vriend), maar met de controller is het ook heel erg leuk.

PLVS VLTRA
Reg. datum: 11 september 2001

Ik ben de afgelopen dagen gestopt met spelen. Het rijden is gewoon veel te saai en de AI biedt absoluut geen uitdaging.

De A klasse heb ik maar gewoon met de gamepad gespeeld, ik vond het de moeite niet waard om m'n PS3 naar mn raceframe te slepen.
Als de full version een goed schade model meekrijgt en de online races goed configureerbaar zijn (private servers, etc.) zal dat wellicht nog het kopen waard zijn. Maar eerlijk gezegd heb ik een beetje spijt van m'n aankoop. Ik heb er denk ik zo'n 10 uurtjes in gestoken. En dan zeg ik bewust geen speelplezier want sommige races moet je tot vervelens toe doen om genoeg geld bij elkaar te krijgen voor de F430 en/of GT40.

Hosselgids | specs

quote:
Edwintjuuh schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:07:
[...]

Dan mag jij je ogen wel eens laten nakijken... De omgevingen zijn niet super, mee eens, maar ook nou weer niet zo slecht als jij laat overkomen... Maar die auto's.. heb je de in-car view wel eens geprobeerd? Dan ziet het er belachelijk goed uit.
click for bigger
http://www.lfs.net/page_images/screenshots/anni22small.jpg http://www.lfs.net/page_images/screenshots/17_3_14small.jpg

Dit? En dit zijn shots van de site van LFS...

BFBC2: Welcome to duty!

quote:
Edwintjuuh schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:07:
[...]

Ook de gameplay is geweldig, heb helaas geen stuurtje (wel geprobeerd bij een vriend), maar met de controller is het ook heel erg leuk.
Belachelijk goed is zwaar overdreven, dit ziet er uit als NFS hot persuit ofzo :S

I7 920 @ 4,1Ghz | Rampage II Gene | Crucial Ballistix Tracer Red LED DDR3 1600mhz | XFX HD5870 | 120GB OCZ Vertex | NZXT Rogue Black/Red + 4x Enermax Apollish 120mm RED LED | My PC >>> http://www.youtube.com/watch?v=38g9uS3h_EQ

PLVS VLTRA

LFS is niet supermooi nee. Maar het rijplezier en de gameplay is prima voor een casual sim. Met name het online element is ongeëvenaard.

Hosselgids | specs

quote:
Zamorano schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:29:
LFS is niet supermooi nee. Maar het rijplezier en de gameplay is prima voor een casual sim. Met name het online element is ongeëvenaard.
Casual? Ik kreeg me G25 niet aan de praat met LFS na 2 uur kutten. En ik ben geen total noob op het gebied van configgen maarja.. als de gfx al zo enorm tegenvallen en je komt niet verder met je wheel dan gas geven - versnellen ho maar. Dan houdt het voor mij op ook al is de game voor sommige de absolute top. Ik heb helaas niet zoveel tijd meer om 10 uur straight op 1 HL1DM map rond te huppelen zonder maar iets te schieten zoals vroeger.

En die tire sounds van LFS zijn nog slechter dan de gfx?

http://www.gametrailers.com/player/4723.html

Ben het er mee eens dat GT5 online nog erg erg in de kinderschoenen staat. Maar als LFS "de" killer van GT5 is weet ik het ff niet meer hoor. Speel je nog andere racers?

Ik heb echt serious gezocht naar een top racer op de PC, als je toch een G25 hebt.. Maarja ik kwam niet verder dan LFS, rFactor en GTR ofzo en niks boeide.

tex5 wijzigde dit bericht 10-04-2008 23:51 (31%)

Zo, vandaag mijn DFP binnen gekregen. Direct even een professorische opstelling gemaakt om de boel te kunnen testen. Settings doorlopen, Simulation type op "simulation".. Even paar rondjes wennen, en time-trial proberen. Daytona Road met de F2007. Na 3 rondjes al 1.5 sec sneller dan joystick record. Uiteindelijk tot plaats 97 weten te schoppen!

London ook nog even geprobeerd, maar dat is echt keihard werken met zo'n stuurtje! De FFB is al veel sterker met de F1 wagen, en dan met zo'n bochtencircuit als London.. spierballen kweken hehe.

Erg tevreden over het stuurtje en het voegt zeker weer een extra dimensie toe aan de simulatie.

Dit weekend een rig bouwen :)

PLVS VLTRA

quote:
tex5 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:37:
[...]

Ben het er mee eens dat GT5 online nog erg erg in de kinderschoenen staat. Maar als LFS "de" killer van GT5 is weet ik het ff niet meer hoor. Speel je nog andere racers?

Ik heb echt serious gezocht naar een top racer op de PC, als je toch een G25 hebt.. Maarja ik kwam niet verder dan LFS, rFactor en GTR ofzo en niks boeide.
GT5 is toch een andere game dan LFS.
LFS is eigenlijk puur op de online ervaring gericht en wat meer een echte simulatie dan GT5. Al is het mooie van LFS de lage instapdrempel, daar doelde ik op met casual.

rFactor valt een beetje in dezelfde categorie als LFS en heeft een paar geweldige mods, de standaard content is idd heel matig. Het multiplayer gedeelte is iets minder, maar er is betere AI en enorme keuze uit auto's en circuits. Het jammere is dat je goed moet zoeken om de krenten uit de pap te vissen. Mods als GP'79 zijn unieke meesterwerkjes.

Race07 is vrij aardig, al blinkt het nergens in uit. Beetje net als GTR2.

RBR is nog steeds de beste rallysim ooit gemaakt op welk platform dan ook. Al is de content wat beperkt, het is toch een must have voor de serieuze PC-racer.

En dan is er nog mijn persoonlijke favoriet, netKar PRO. Het is rudimentair, zo hardcore als het maar kan en heeft geen grafische interface, maar de rijervaring is ongeëvenaard. De pure sim.

Er zijn genoeg racers om je mee te vermaken op de PC. Zeker als je je niet af laat schrikken door diepgang.

Als je gewoon mooie graphics wilt moet je denk ik gewoon wachten op GRID. Maar de auto's zullen wel weer rijden als winkelwagentjes. :P

Hosselgids | specs

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: