Reg. datum: 30 december 2005
[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 30 december 2005
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
Ik heb hem en hij doet het prima.quote:P.E.No.1 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:23:
Ik weet niet of het eerder is gevraagd maar ik heb het stuurtje dat toen speciaal voor GT3 is ontwikkeld van Logitech. Werkt deze ook met GT5 Prologue?
PSN: Shiver23
Lastig genoeg? Met wat quicktuning haal je alle dealership events in één keer goudquote:m4yall schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:49:
In de volledige versie zal je ook wel weer een qualifying ronde kunnen rijden. Hoef je niet iedere keer helemaal vanaf achter te starten. Dat vind ik ook een nadeel. De races bij de merken start je in het midden, allemaal dezelfde auto's en gaan! Is lastig genoeg!
Chickens don't clap!
Quicktuning? Ik ben nog niet bij de S-klasse dus kan dat denk ik nog niet. Tunen is altijd wel leuk, spelen met downforce, versnellingsbakken. Kan me voorstellen dat het dan wel wat makkelijker wordt.quote:Chester schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:58:
[...]
Lastig genoeg? Met wat quicktuning haal je alle dealership events in één keer goudAlleen jammer dat je niks krijgt wanneer je alle dealership events gehaald hebt.
Ik was net ook even aan het kijken naar de G25. Mooi stuurtje! Te koop voor ongeveer 185 euro nieuw volgens pricewatch. Moet alleen maar even kijken of ik een constructie kan maken aangezien een stuur op schoot niet gaat werken en een cockpit een te grote constructie is.
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
Ah, dan is het inderdaad wat lastiger ja. Als je eenmaal quicktuning hebt is het voldoende om de HP op zijn maximum en het gewicht op zijn minimum te zetten om alles goud te halenquote:m4yall schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:02:
[...]
Quicktuning? Ik ben nog niet bij de S-klasse dus kan dat denk ik nog niet. Tunen is altijd wel leuk, spelen met downforce, versnellingsbakken. Kan me voorstellen dat het dan wel wat makkelijker wordt.
Ik was net ook even aan het kijken naar de G25. Mooi stuurtje! Te koop voor ongeveer 185 euro nieuw volgens pricewatch. Moet alleen maar even kijken of ik een constructie kan maken aangezien een stuur op schoot niet gaat werken en een cockpit een te grote constructie is.
Chickens don't clap!
Is QT zo simpel? Gewoon schuifje -> gewicht omlaag en schuifje BHP -> omhoog?quote:Chester schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:06:
[...]
Ah, dan is het inderdaad wat lastiger ja. Als je eenmaal quicktuning hebt is het voldoende om de HP op zijn maximum en het gewicht op zijn minimum te zetten om alles goud te halen
Dat gaat dan wel feest worden met de Ford GT!
Gisteren ook de A-klasse race op Suzuka gedaan met de Ford GT. Na 1 ronde (inclusief laatste chicane afsnijden dat wel) stond ik 3de. Na ronde nummer 2 eerste, uiteindelijk ook gefinished als nummer 1 na nog 2x de grindbak bezocht te hebben. De Ford GT is gewoon echt een enorm fijne wagen om mee te racen.
Nu alleen de Japanse races nog, de M3 challenge heb ik op brons gehaald, ga me nog niet wagen aan goud. Snelste wat ik kon was 1.19 en je moet naar 1.14
Het rare bij de Japanse races vind ik dat er in de omschrijving staat alle japanse auto's met 300 pk of meer. Of is het minder dan 300 pk? Dan zou het ineens duidelijk zijn, waarom de Evo wel mag en de Lexus IS-F of GT-R niet. Heb ik even verkeerd te snel gelezen?
Dat is maar een gedeelte van QT, daarnaast kan je ook nog van alles aan je dempers, remmen en versnellingen installeren. Zelfs de draaihoek kan je aanpassen.quote:m4yall schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:11:
[...]
Is QT zo simpel? Gewoon schuifje -> gewicht omlaag en schuifje BHP -> omhoog?
Dat gaat dan wel feest worden met de Ford GT!
Gisteren ook de A-klasse race op Suzuka gedaan met de Ford GT. Na 1 ronde (inclusief laatste chicane afsnijden dat wel) stond ik 3de. Na ronde nummer 2 eerste, uiteindelijk ook gefinished als nummer 1 na nog 2x de grindbak bezocht te hebben. De Ford GT is gewoon echt een enorm fijne wagen om mee te racen.
Nu alleen de Japanse races nog, de M3 challenge heb ik op brons gehaald, ga me nog niet wagen aan goud. Snelste wat ik kon was 1.19 en je moet naar 1.14![]()
Het rare bij de Japanse races vind ik dat er in de omschrijving staat alle japanse auto's met 300 pk of meer. Of is het minder dan 300 pk? Dan zou het ineens duidelijk zijn, waarom de Evo wel mag en de Lexus IS-F of GT-R niet. Heb ik even verkeerd te snel gelezen?
Chickens don't clap!
me systeem en natuurlijk whatpulse
jaha 't is prologue he... dat verklaart hetquote:Murcielago schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:57:
Zojuist heb ik ontdekt waar al die /Tuned auto's staan. Dus ik heb maar gauw ff de lotus 111r /Tuned gekocht. Het ding rijdt erg lekker, gaat ook erg goed de hoek om. Maar als je dan toch ff net teveel grip verliest, dan wordt je gelijk dubbel gestraft. Je auto vliegt dan keihard de vangrail in. En mocht je dan ook nog de pech hebben dat er iemand achter je rijdt, krijg je gelijk 5 seconden penaltyEn daar wordt ik nu echt zoooo moe van. De hele tijd kun je normaal rijden, maar zodra ja in S gaat rijden, dan krijg je gelijk op de meeste oneerlijke momenten een penaly
gelukkig ben ik niet de enige
live / psn : phusebox | My Movie History
Reg. datum: 10 april 2008
Die nissan beekt mij te veel uit in de bochten.
Reg. datum: 13 december 2007
Reg. datum: 11 juli 2007
En ik maar hopen dat die discussie ten einde was...quote:Phusebox schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:16:
[...]
jaha 't is prologue he... dat verklaart het![]()
gelukkig ben ik niet de enige
Ik moest hardop lachen doen!quote:Phusebox schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:16:
[...]
jaha 't is prologue he... dat verklaart het
Nickname does not reflect reality
Met schade model had je mischien niet eens meer kunnen doorrijdenquote:Murcielago schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:57:
Zojuist heb ik ontdekt waar al die /Tuned auto's staan. Dus ik heb maar gauw ff de lotus 111r /Tuned gekocht. Het ding rijdt erg lekker, gaat ook erg goed de hoek om. Maar als je dan toch ff net teveel grip verliest, dan wordt je gelijk dubbel gestraft. Je auto vliegt dan keihard de vangrail in. En mocht je dan ook nog de pech hebben dat er iemand achter je rijdt, krijg je gelijk 5 seconden penaltyEn daar wordt ik nu echt zoooo moe van. De hele tijd kun je normaal rijden, maar zodra ja in S gaat rijden, dan krijg je gelijk op de meeste oneerlijke momenten een penaly
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Reg. datum: 16 april 2007
Dus ff online geraced, maar daar blijft het voorlopig ff bij. Wat een idioten allemaal. Je kunt je verremmen en iemand een klein zetje geven, maar rustig een bocht insturen en dan ineens achterstevoren staan omdat een of andere knakker je als rempunt gebruikt is niet handig. Ook als je ergens een rechte stuk opstuurt, en je gaatg sneller als je voorligger omdat je de bocht beter aansnijdt wordt je keihard geramd. Zo van, ow kut hij is sneller, dan maar ff eruit beuken!!
Tja ik rij eerst nog wel even offline, moet A nog afmaken en S ook nog. Verwacht dat over een tijdje de grootste malloten wel weg zijn. Verder liep het wel soepel, geen lag ofzo.
Ding gaat als de brandweer maar er valt vast nog wel wat meer af te stellen waardoor hij beter handelbaar is en ik heb geen idee wat dingen als camber enzo doen.
Tja, de achterkant breekt nogal snel uit, rustig de bocht in dus, kan het spel niks aan doen want in Class S staan de prof physics aanquote:Murcielago schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:57:
hier staat wel een goede set-up voor de Lotus 111R Tuned: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=104391
veel mensen maken er gebruik van
Downforce achter op max, dan breekt hij niet zo snel uit. Geldt voor meer achterwiel aangedreven auto's trouwens.quote:Nasty Nate schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:02:
Heeft iemand nog wat extra afstel tips voor die Lotus Elite 111R Tuned voor me?
Niet waar, ook in S staat het gewoon op 'Standaard'. De enige plek waar prof verplicht is, is in de online PRO races.quote:Sir_Killalot schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:05:Tja, de achterkant breekt nogal snel uit, rustig de bocht in dus, kan het spel niks aan doen want in Class S staan de prof physics aan
NLxAROSA wijzigde dit bericht 10-04-2008 14:08 (37%)
Dell studio 1555 | P8600 | 500GB 5400RPM | 4 GB DDRII | 15,6 Wled scherm | Intel Wifi 5300 | ATI 4570 512MB | 6 Cells Accu | Windows 7 |
Ik vind overstuur wel lekkerder rijden dan onderstuurquote:NLxAROSA schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:38:
Mwah, die Elise 111R/Tuned is best lastig, zelfs op standaard. (Of ik kan ook niet rijden) Maar met een hogere downforce op de achterwielen is het een stuk beter te doen.
Als je bij al die events minimaal 3de word zie je vanzelf de S class tevoorschijn komenquote:the squaler1 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:44:
waar kun je de s klasse vinden ik zie alleen maar c b en a ?
(staat ook in de TS trouwens)
Mag ik eens vragen hoe jouw instellingen staan? Ik heb namelijk ook de Ford GT '06.quote:m4yall schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:11:
De Ford GT is gewoon echt een enorm fijne wagen om mee te racen.
Ik rij op professioneel en heb veel hulpmiddelen uitgeschakeld (bij de GT wel ESP aan en een beetje traction control ingeschakeld).
Op het rechte stuk is die auto echt bruut snel natuurlijk, maar ik krijg dat ding niet fatsoenlijk door een bocht.....
Nu hou ik wel van een beetje uitdaging, maar ik moet bijna stapvoets door bochten en daar ga je echt geen races mee winnen.....
Dan heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen mijn excuses
Dell studio 1555 | P8600 | 500GB 5400RPM | 4 GB DDRII | 15,6 Wled scherm | Intel Wifi 5300 | ATI 4570 512MB | 6 Cells Accu | Windows 7 |
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.