Hoofdcategorieën
Topicacties

[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 december 2005

quote:
SinergyX schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:11:Zover ik herinner zijn alle races met rijdende start, reeds een teken dat dit deze races maar 'inkomertjes' zijn.
Online is er minimaal één PRO race met een staande start.

Waizzit?
Reg. datum: 11 juni 2004

In de volledige versie zal je ook wel weer een qualifying ronde kunnen rijden. Hoef je niet iedere keer helemaal vanaf achter te starten. Dat vind ik ook een nadeel. De races bij de merken start je in het midden, allemaal dezelfde auto's en gaan! Is lastig genoeg!

PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
P.E.No.1 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:23:
Ik weet niet of het eerder is gevraagd maar ik heb het stuurtje dat toen speciaal voor GT3 is ontwikkeld van Logitech. Werkt deze ook met GT5 Prologue?
Ik heb hem en hij doet het prima.

PSN: Shiver23

/join #tv
Reg. datum: 10 september 2003

quote:
m4yall schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:49:
In de volledige versie zal je ook wel weer een qualifying ronde kunnen rijden. Hoef je niet iedere keer helemaal vanaf achter te starten. Dat vind ik ook een nadeel. De races bij de merken start je in het midden, allemaal dezelfde auto's en gaan! Is lastig genoeg!
Lastig genoeg? Met wat quicktuning haal je alle dealership events in één keer goud :P Alleen jammer dat je niks krijgt wanneer je alle dealership events gehaald hebt.

Chickens don't clap!

Waizzit?

quote:
Chester schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:58:
[...]

Lastig genoeg? Met wat quicktuning haal je alle dealership events in één keer goud :P Alleen jammer dat je niks krijgt wanneer je alle dealership events gehaald hebt.
Quicktuning? Ik ben nog niet bij de S-klasse dus kan dat denk ik nog niet. Tunen is altijd wel leuk, spelen met downforce, versnellingsbakken. Kan me voorstellen dat het dan wel wat makkelijker wordt.

Ik was net ook even aan het kijken naar de G25. Mooi stuurtje! Te koop voor ongeveer 185 euro nieuw volgens pricewatch. Moet alleen maar even kijken of ik een constructie kan maken aangezien een stuur op schoot niet gaat werken en een cockpit een te grote constructie is.

PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3

/join #tv

quote:
m4yall schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:02:
[...]

Quicktuning? Ik ben nog niet bij de S-klasse dus kan dat denk ik nog niet. Tunen is altijd wel leuk, spelen met downforce, versnellingsbakken. Kan me voorstellen dat het dan wel wat makkelijker wordt.

Ik was net ook even aan het kijken naar de G25. Mooi stuurtje! Te koop voor ongeveer 185 euro nieuw volgens pricewatch. Moet alleen maar even kijken of ik een constructie kan maken aangezien een stuur op schoot niet gaat werken en een cockpit een te grote constructie is.
Ah, dan is het inderdaad wat lastiger ja. Als je eenmaal quicktuning hebt is het voldoende om de HP op zijn maximum en het gewicht op zijn minimum te zetten om alles goud te halen :)

Chickens don't clap!

Waizzit?

quote:
Chester schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:06:
[...]

Ah, dan is het inderdaad wat lastiger ja. Als je eenmaal quicktuning hebt is het voldoende om de HP op zijn maximum en het gewicht op zijn minimum te zetten om alles goud te halen :)
Is QT zo simpel? Gewoon schuifje -> gewicht omlaag en schuifje BHP -> omhoog?
Dat gaat dan wel feest worden met de Ford GT!

Gisteren ook de A-klasse race op Suzuka gedaan met de Ford GT. Na 1 ronde (inclusief laatste chicane afsnijden dat wel) stond ik 3de. Na ronde nummer 2 eerste, uiteindelijk ook gefinished als nummer 1 na nog 2x de grindbak bezocht te hebben. De Ford GT is gewoon echt een enorm fijne wagen om mee te racen.

Nu alleen de Japanse races nog, de M3 challenge heb ik op brons gehaald, ga me nog niet wagen aan goud. Snelste wat ik kon was 1.19 en je moet naar 1.14 :/
Het rare bij de Japanse races vind ik dat er in de omschrijving staat alle japanse auto's met 300 pk of meer. Of is het minder dan 300 pk? Dan zou het ineens duidelijk zijn, waarom de Evo wel mag en de Lexus IS-F of GT-R niet. Heb ik even verkeerd te snel gelezen?

/join #tv

quote:
m4yall schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:11:
[...]

Is QT zo simpel? Gewoon schuifje -> gewicht omlaag en schuifje BHP -> omhoog?
Dat gaat dan wel feest worden met de Ford GT!

Gisteren ook de A-klasse race op Suzuka gedaan met de Ford GT. Na 1 ronde (inclusief laatste chicane afsnijden dat wel) stond ik 3de. Na ronde nummer 2 eerste, uiteindelijk ook gefinished als nummer 1 na nog 2x de grindbak bezocht te hebben. De Ford GT is gewoon echt een enorm fijne wagen om mee te racen.

Nu alleen de Japanse races nog, de M3 challenge heb ik op brons gehaald, ga me nog niet wagen aan goud. Snelste wat ik kon was 1.19 en je moet naar 1.14 :/
Het rare bij de Japanse races vind ik dat er in de omschrijving staat alle japanse auto's met 300 pk of meer. Of is het minder dan 300 pk? Dan zou het ineens duidelijk zijn, waarom de Evo wel mag en de Lexus IS-F of GT-R niet. Heb ik even verkeerd te snel gelezen?
Dat is maar een gedeelte van QT, daarnaast kan je ook nog van alles aan je dempers, remmen en versnellingen installeren. Zelfs de draaihoek kan je aanpassen.

Chickens don't clap!

Reg. datum: 26 september 2003

Zojuist heb ik ontdekt waar al die /Tuned auto's staan. Dus ik heb maar gauw ff de lotus 111r /Tuned gekocht. Het ding rijdt erg lekker, gaat ook erg goed de hoek om. Maar als je dan toch ff net teveel grip verliest, dan wordt je gelijk dubbel gestraft. Je auto vliegt dan keihard de vangrail in. En mocht je dan ook nog de pech hebben dat er iemand achter je rijdt, krijg je gelijk 5 seconden penalty :( En daar wordt ik nu echt zoooo moe van. De hele tijd kun je normaal rijden, maar zodra ja in S gaat rijden, dan krijg je gelijk op de meeste oneerlijke momenten een penaly 8)7

me systeem en natuurlijk whatpulse

slave to the pixel
Reg. datum: 03 mei 2002

quote:
Murcielago schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:57:
Zojuist heb ik ontdekt waar al die /Tuned auto's staan. Dus ik heb maar gauw ff de lotus 111r /Tuned gekocht. Het ding rijdt erg lekker, gaat ook erg goed de hoek om. Maar als je dan toch ff net teveel grip verliest, dan wordt je gelijk dubbel gestraft. Je auto vliegt dan keihard de vangrail in. En mocht je dan ook nog de pech hebben dat er iemand achter je rijdt, krijg je gelijk 5 seconden penalty :( En daar wordt ik nu echt zoooo moe van. De hele tijd kun je normaal rijden, maar zodra ja in S gaat rijden, dan krijg je gelijk op de meeste oneerlijke momenten een penaly 8)7
jaha 't is prologue he... dat verklaart het :+

gelukkig ben ik niet de enige

live / psn : phusebox | My Movie History

Reg. datum: 10 april 2008

Ik ben weer even aan het sparen, welke japanse car kun je het beste gebruiken/aanschaffen voor de >300 hp races ? ( A klasse)
Die nissan beekt mij te veel uit in de bochten.

Reg. datum: 13 december 2007

Die japanse races heb ik allemaal met de Honda NSX gedaan. Ook voor online is het een snelle bak die nog mee mag doen in de sportcar klasse.

Reg. datum: 11 juli 2007

quote:
Phusebox schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:16:
[...]

gelukkig ben ik niet de enige
En ik maar hopen dat die discussie ten einde was... :z

Reg. datum: 26 oktober 2005

quote:
Phusebox schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:16:
[...]
Ik moest hardop lachen doen! _/-\o_

Nickname does not reflect reality

____(>^^(>0o)>____

quote:
Met schade model had je mischien niet eens meer kunnen doorrijden ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Reg. datum: 16 april 2007

Zo net even de ps3 verbonden via een kabeltje, aangezien de update downen via wifi niet echt (lees: helemaal niet) lukte. Nadat een paar keer de update ermee kapte, staat ie er nu op.

Dus ff online geraced, maar daar blijft het voorlopig ff bij. Wat een idioten allemaal. Je kunt je verremmen en iemand een klein zetje geven, maar rustig een bocht insturen en dan ineens achterstevoren staan omdat een of andere knakker je als rempunt gebruikt is niet handig. Ook als je ergens een rechte stuk opstuurt, en je gaatg sneller als je voorligger omdat je de bocht beter aansnijdt wordt je keihard geramd. Zo van, ow kut hij is sneller, dan maar ff eruit beuken!!

Tja ik rij eerst nog wel even offline, moet A nog afmaken en S ook nog. Verwacht dat over een tijdje de grootste malloten wel weg zijn. Verder liep het wel soepel, geen lag ofzo.

Heeft iemand nog wat extra afstel tips voor die Lotus Elite 111R Tuned voor me?

Ding gaat als de brandweer maar er valt vast nog wel wat meer af te stellen waardoor hij beter handelbaar is en ik heb geen idee wat dingen als camber enzo doen.
Reg. datum: 11 januari 2001

quote:
Tja, de achterkant breekt nogal snel uit, rustig de bocht in dus, kan het spel niks aan doen want in Class S staan de prof physics aan ;)

hier staat wel een goede set-up voor de Lotus 111R Tuned: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=104391

veel mensen maken er gebruik van :)

quote:
Nasty Nate schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:02:
Heeft iemand nog wat extra afstel tips voor die Lotus Elite 111R Tuned voor me?
Downforce achter op max, dan breekt hij niet zo snel uit. Geldt voor meer achterwiel aangedreven auto's trouwens.
quote:
Sir_Killalot schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:05:Tja, de achterkant breekt nogal snel uit, rustig de bocht in dus, kan het spel niks aan doen want in Class S staan de prof physics aan ;)
Niet waar, ook in S staat het gewoon op 'Standaard'. De enige plek waar prof verplicht is, is in de online PRO races.

NLxAROSA wijzigde dit bericht 10-04-2008 14:08 (37%)

Das waar ja, dan kan ie gewoon niet rijden :P

Mwah, die Elise 111R/Tuned is best lastig, zelfs op standaard. (Of ik kan ook niet rijden :P) Maar met een hogere downforce op de achterwielen is het een stuk beter te doen.

We have what you want
Reg. datum: 18 augustus 2006

waar kun je de s klasse vinden ik zie alleen maar c b en a ?

Dell studio 1555 | P8600 | 500GB 5400RPM | 4 GB DDRII | 15,6 Wled scherm | Intel Wifi 5300 | ATI 4570 512MB | 6 Cells Accu | Windows 7 |

quote:
NLxAROSA schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:38:
Mwah, die Elise 111R/Tuned is best lastig, zelfs op standaard. (Of ik kan ook niet rijden :P) Maar met een hogere downforce op de achterwielen is het een stuk beter te doen.
Ik vind overstuur wel lekkerder rijden dan onderstuur :)
quote:
the squaler1 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:44:
waar kun je de s klasse vinden ik zie alleen maar c b en a ?
Als je bij al die events minimaal 3de word zie je vanzelf de S class tevoorschijn komen ;)

(staat ook in de TS trouwens)
Reg. datum: 22 oktober 2007

quote:
m4yall schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:11:
De Ford GT is gewoon echt een enorm fijne wagen om mee te racen.
Mag ik eens vragen hoe jouw instellingen staan? Ik heb namelijk ook de Ford GT '06.
Ik rij op professioneel en heb veel hulpmiddelen uitgeschakeld (bij de GT wel ESP aan en een beetje traction control ingeschakeld).
Op het rechte stuk is die auto echt bruut snel natuurlijk, maar ik krijg dat ding niet fatsoenlijk door een bocht..... :?
Nu hou ik wel van een beetje uitdaging, maar ik moet bijna stapvoets door bochten en daar ga je echt geen races mee winnen..... ;)

We have what you want
Reg. datum: 18 augustus 2006

oh dank dan zal ik snel door gaan rijden
Dan heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen mijn excuses :D

Dell studio 1555 | P8600 | 500GB 5400RPM | 4 GB DDRII | 15,6 Wled scherm | Intel Wifi 5300 | ATI 4570 512MB | 6 Cells Accu | Windows 7 |

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: