PSN: Shiver23
[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDerde plek is zowel met de GT40 als de GT-R goed te doen, eerste is een stuk lastiger. Ik dacht het gisteren 'even' te doen met de GT40, maar voor P1 mag je geen fouten maken en met die GT40 wil je je nog wel eens verremmen, en op Suzuka betekent dat vrijwel altijd een paar seconden in het zand spelen...quote:beerns schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:30:
pfffff.
Kwam gister bij de A7 race aan. De race over Suzuka.
Die is voor alle auto's volg mij toegankelijk. Ik krijg er helaas niet een 1e,2e of 3e plek uit. Blijf achterin hangen. Welke auto gebruiken jullie daarvoor. De GT-R is te lomp volg mij, maar ook met de Lotus Elise/tuned lukt het niet.
Frustrating!
De AI speelt trouwens enigszins vals op dat parcours, de GT-R en de Ferrari hebben bij de start al een flinke voorsprong op de rest van het pack. Ik kom tot een seconde of 2-3 van ze, maar meer ook niet. Ik snij de chicane echter niet af.
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Auto's reageren inderdaad niet heel realistisch op botsingen. Gisteren met mijn ford GT eens even tegen de zij-achterkant van een mustang lopen duwen. In het echt zou die Mustang al aardig aan het spinnen zijn geweest, in GTP blijft ie vrolijk rechtdoor rijden. Schade is gewoon wel een leuke toevoeging wat het realisme weer wat vergroot.quote:Shiver23 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:45:
Ik denk niet eens dat ik schade echt zou missen, als de botsingen maar realistisch zouden lijken.
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
Inderdaad een minpuntje, andere kant vind ik het ook weer fijn. Vooral lange races uit GT4 (endurance bv) kon zo'n duwtje al einde race betekenen omdat je zo bizar ver achter komt te liggen.quote:m4yall schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:47:
Auto's reageren inderdaad niet heel realistisch op botsingen. Gisteren met mijn ford GT eens even tegen de zij-achterkant van een mustang lopen duwen. In het echt zou die Mustang al aardig aan het spinnen zijn geweest, in GTP blijft ie vrolijk rechtdoor rijden. Schade is gewoon wel een leuke toevoeging wat het realisme weer wat vergroot.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens mij is dit schade model nog niet officieel bevestigd en was het gewoon een gerucht.quote:NLxAROSA schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:25:
[...]
Daar hoef je niet voor op de volle versie te wachten, schademodel komt in de herfst al. Daarnaast heeft Polyphony aangegeven dat er tussen Prologue en de volledige versie nauwelijks verschil komt qua functionaliteit, de verschillen zitten bijna volledig in de tracks en de auto's.
Reg. datum: 30 december 2005
Een interview met de maker lijkt me iets meer dan een gerucht. Het is niet de vraag óf het er komt, maar wanneer.quote:kbloem schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:20:
[...]
Volgens mij is dit schade model nog niet officieel bevestigd en was het gewoon een gerucht.
Laten we hopen dat het ook daadwekelijk gedaan wordt en dat we het gratis kunnen downloaden deze herfst.quote:UK, April 3, 2008 - It may have taken more than a little time for Polyphony to warm to the idea, but Gran Turismo head Kazunori Yamauchi has confirmed that the series is finally going to be implementing damage, saying it could be included as a downloadable feature for Gran Turismo 5 Prologue as early as this Autumn.
Als ze de menus niet updaten koop ik de final echt niet. "Oh je wilt deze race doen? Dan heb je auto X nodig", ja en hoe kom ik daar aan? Oh, door 200 stappen terug en 20 keer klikken en wachten EN weer terug. Of je hebt hem al, maar hij pre-select die auto niet in de garage met 1 knop.quote:NLxAROSA schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:25:
[...]
Daar hoef je niet voor op de volle versie te wachten, schademodel komt in de herfst al. Daarnaast heeft Polyphony aangegeven dat er tussen Prologue en de volledige versie nauwelijks verschil komt qua functionaliteit, de verschillen zitten bijna volledig in de tracks en de auto's.
EfBe wijzigde dit bericht 09-04-2008 12:32 (6%)
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe. XBL ID: OtisInf
NLxAROSA wijzigde dit bericht 09-04-2008 12:32 (42%)
Iemand tips voor t afstellen? ik heb de volgende auto's in me garage staan:
- Ferrari F430
- Ford GT
- Lotus Elise 111R /Tuned
- edit: en de Mine's Skyline
- nog wat auto's die je kan unlocke
S1 is niet zo lastig. Ik heb die gehaald met de GT-R. S-4 volgens mij hetzelfde verhaal. Welke is dat?quote:Gusev schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:34:
weet iemand wanneer de 'tutorials' in de TS worden bijgewerkt? kom maar niet door de beruchte S races heen(S-1, S-4, S-7 en S-10) Weet eigenlijk niet of S-1 ook voor andere mensen heel lastig is maar ik haal m steeds niet...(1 van die races is volgens mij de race met de F40, weet ff niet uit me hoofd welke dat is)
Iemand tips voor t afstellen? ik heb de volgende auto's in me garage staan:
- Ferrari F430
- Ford GT
- Lotus Elise 111R /Tuned
- nog wat auto's die je kan unlocke
PSN: Shiver23
630PP kun je met je Lotus 111R/Tuned doen, of de Clio/Tuned. De 680PP lukken met de GTR wel. 700PP is me nog niet gelukt, schijnt met de GT Test Car te kunnen of de Lotus 111R/Tuned.quote:Gusev schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:34:
weet iemand wanneer de 'tutorials' in de TS worden bijgewerkt? kom maar niet door de beruchte S races heen(S-1, S-4, S-7 en S-10)
quote:NLxAROSA schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:47:
[...]
630PP kun je met je Lotus 111R/Tuned doen, of de Clio/Tuned. De 680PP lukken met de GTR wel. 700PP is me nog niet gelukt, schijnt met de GT Test Car te kunnen of de Lotus 111R/Tuned.
thanx!! Volgens mij is S-4 de 'uitgebreide' daytona race..maar zouden jullie misschien jullie tuningssettings kunnen posten als het niet te veel gevraagd isquote:Shiver23 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:40:
[...]
S1 is niet zo lastig. Ik heb die gehaald met de GT-R. S-4 volgens mij hetzelfde verhaal. Welke is dat?
Gusev wijzigde dit bericht 09-04-2008 13:01 (4%)
Ik ben met Gamekings gestopt na hun Assassins Creed rant tegen andere gamejournalisten die het spel wel kritiek durfde te geven (die bolle vond het het beste spel ooit o.i.d.). Dom geneuzel van gasten die ondanks hun leeftijd nooit volwassen zijn geworden, en inderdaad denken dat ze de King zijn, met hun kijkdichtheid van 0,001%.quote:peakaboo schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:33:
[...]
Hahaha ik vraag me zowieso ook regelmatig af of die gasten zichzelf gameKINGS moeten noemen...
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
680pp is een eitje met de GT40. Gewicht wat verlagen zodat je 680pp hebt en na twee rondes rij je fluitend aan kop.quote:Gusev schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:59:
[...]
[...]
thanx!! Volgens mij is S-4 de 'uitgebreide' daytona race..maar zouden jullie misschien jullie tuningssettings kunnen posten als het niet te veel gevraagd is..die 630pp en 680pp races lukken me echt niet! De rest heb ik wel gewoon gehaald, behalve de 700pp races dan.
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Reg. datum: 16 april 2007
Echt een ontzettend tof spel, met een varierende moeilijkheidsgraad. Heb nog niet alles goud, bepaalde races blijf ik steken op zilver of brons (Eiger:EVO+M3, HSR:Integra+GT-R) maar dat geeft niet. Denk alleen dat ik bepaalde races nooit gold zal halen, als ik 'clean' blijf rijden.
Het rijden: erg tof, je merkt per auto verschil. Mijn favo wagens zijn op dit moment:
-de M3, wat een heerlijke bak. Vol doorjagen tot 8500 rpm, alleen je merkt dat ie wel wat power tekortkomt
-de GT-R, hoogwaardig stukje autotechniek. Ding gaat als de bliksem en is redelijk makkelijk te handelen
-de GT40: whoa wat een brute kracht. Nu begrijp ik Jeremy Clarkson's adoratie tov deze wagen. Dat ding gaat 300 in zn 4!!! Alleen in de langzame bochten is dit monster niet te houden, beetje teveel gas en je staat andersom. Maar wel erg cool.
Dat brengt me meteen bij mijn grootste puntje van kritiek: dit spel is duidelijk ontworpen voor een stuurtje. Ik speel het met een controller, alle hulpjes uit op pro, maar dan is bv een GT40 niet te houden. Je kunt wel tegensturen, maar dit werkt niet echt fijn met de analoge stick en als je een paar keer heen en weer moet sturen om een wagen in het gareel te houden dan gaat dat niet echt lekker met de pookjes. Hier biedt een stuur veel voordeel, je kunt dan veel sneller en accurater reageren.
Maar goed, ik ga geen stuur kopen voor dit spel. Misschien heeft het ook met de hulpjes en pro te maken, en kun je met een controller beter met wat hulpjes aan spelen. Al met al is het zeker een top-game, kan niet wachten op de volledige versie en het is zijn geld meer dan waard!!
Nou maar hopen dat het snel weekend wordt, zal een Maandag wel een raceziekte hebben opgelopen...
Hmmm, kijken hoe mijn chef hierop reageert
tnx! ga het vanavond gelijk proberen..begint er steeds meer op te lijken dat het gewoon aan mij ligt hahaquote:Dr. Strangelove schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:28:
[...]
680pp is een eitje met de GT40. Gewicht wat verlagen zodat je 680pp hebt en na twee rondes rij je fluitend aan kop.
Ik heb hetzelfde. 26ste verstuurd, nog niks binnenquote:AdnanKananda schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:52:
[...]
Ja ik heb mijn order van Play.com ook nog steeds niet binnen, precies hetzelfde geval. Ik heb met opzet dit topic niet meer bijgehouden, zodat ik lekker zelf alles kan ontdekken, maar ik vraag me af wanneer het spel nou eindelijk eens aankomt.
Ik bestel daar iig nooooooit weer wat.
PSN ID: Vince_NL
De 40 is uit ~1960. Degene in GT5P is de GT '06.
Klopt klopt, maar vond het niet de moeite waard om 'm te corrigeren..is namelijk ook al is langsgekomen in het topicquote:tex5 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:33:
Even mierenneuken, er zit geen Ford GT40 in GT5P!
De 40 is uit ~1960. Degene in GT5P is de GT '06.
Reg. datum: 31 maart 2008
Wie heeft deze race gehaald, en hoe?
PSN ID: Heerst
Hier juist andersom eheh, heb Suzuka wel helemaal plat gespeeld met de japanse demo. Ligt er beetje aan hoe vaak je een baan speelt denk ik. Weet niet of het nog mogelijk is maar in de demo kon je na de eerste bocht een echt enorm stuk afsnijden over het gras. En bij de laatste s bocht ook. Denk dat het in A mogelijk is maar in S niet meer, dan krijg je strafpunten. Anders rij je hem toch met de GT-R '07?quote:Vintendo schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:43:
pff wat is suzuka toch een rotcircuit. Ik ben net met moeite derde geworden in de A-7 challenge met een ford GT. Kan er ook aan liggen dat de ford nogal graag wil spinnen in langzame bochten. De Fuji Speedway is wel een heerlijk circuit. Nu maar sparen voor een F430...
Overigens is het spel grafisch weer geweldig hoor, alleen erger ik mij een beetje aan die slipsounds die er al vanaf GT1 in zitten.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.