I7 920 @ 4,1Ghz | Rampage II Gene | Crucial Ballistix Tracer Red LED DDR3 1600mhz | XFX HD5870 | 120GB OCZ Vertex | NZXT Rogue Black/Red + 4x Enermax Apollish 120mm RED LED | My PC >>> http://www.youtube.com/watch?v=38g9uS3h_EQ
[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicNee, zo realistisch is het niet. De twee die je noemt zijn qua sim al vrij toegankelijk, GT5 moet je nog iets meer richting het casual racen plaatsen.quote:Rpol schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:07:
is dit echt een simulatie?
Ik speel GTR2 en LFS op de pc en zit er over te denken om een ps3 te halen met deze game. Graphics zien er super uit, maar als ik zo wat filmpjes kijk dan vindt ik het racen zelf er niet zo realistisch uitzien als deze racegames die ik hierboven noem.
Het racen is eigenlijk een tikje tegenvallend als je de race ervaring van de pure sims gewend bent.
(Ik speel zelf nKPro, rFactor en RBR. GTR1 en LFS ook een tijdje gedaan).
Hosselgids | specs
Hier volstaat maar 1 smiley.quote:FeaR1986 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:10:
Net de review versie van Gran Turismo 5: Prologue bij GameKings op TMF....
Werd gezegd dat er maar drie modes zijn (C, B en A), arcade en multiplayer.
En feit dat je niet kon tunen zou een heel groot minpunt zijn...
De heren hebben waarschijnlijk nog niet eens A uitgespeeld en ondervonden wat de S klasse allemaal met zich meebrengt
Ze waren trouwens niet de enige die 'het stom vonden dat je niet kon tunen', diverse die ik ken die het spel ook hebben hadden hetzelfde. Toch maar geadviseerd S-klasse te rijden en dan nog eens oordelen
Ik speel LFS sinds zo'n beetje eerste versie, realisme is daar soms ook wat 'apart', maar GT blijft voor mij het 'simulation' element houden van een bizar groot aanbod van auto's. En dat heeft voor mij nog geen enkel spel kunnen evenaren.
SinergyX wijzigde dit bericht 08-04-2008 23:36 (14%)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geef mij maar dat je ergens voor moet vechten, zeker in realistische games. Want ja het is leuk snel een F40 te scoren maar als je er nog niet mee kan racen.quote:FeaR1986 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:10:
Net de review versie van Gran Turismo 5: Prologue bij GameKings op TMF....
Werd gezegd dat er maar drie modes zijn (C, B en A), arcade en multiplayer.
En feit dat je niet kon tunen zou een heel groot minpunt zijn...
De heren hebben waarschijnlijk nog niet eens A uitgespeeld en ondervonden wat de S klasse allemaal met zich meebrengt
En zelf heb ik soms al problemen met een paar van de C-klasse autos'..maar ja werken maar aan mijn stuurkunst. Maar ja speel GT4 vaak op arcade modus
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Reg. datum: 30 december 2005
F1 races!quote:NLxAROSA schreef op woensdag 09 april 2008 @ 07:36:
Waar ik vooral op zit te wachten is online races met auto's van meer dan 650PP. Nu kun je met je Ford GT Test Car alleen in de beginner races rijden, waar iedereen loopt te beuken. En die auto krijg je helaas niet gedowntuned naar 650.
lijkt mij coolquote:SinergyX schreef op woensdag 09 april 2008 @ 00:38:
Mischien voor de time being (tot online private er komt) een soort van race challenge time-trial doen? 1 auto, 1 baan, rijden maar voor snelste tijd?
noem de condities, en race on!
Suzuka is leuk, maar het wordt lastig controleren in hoeverre men (per ongeluk uiteraard) de chicane op het eind afsnijdt.
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Dat is wel zo'n simpele afsnijmanouvre. Als het even moet neem ik em mee (offline, online heb ik nog niet geraced).quote:Dr. Strangelove schreef op woensdag 09 april 2008 @ 08:59:
Niet de Fuji Speedway, ik haat die bochtenserie op het eind
Suzuka is leuk, maar het wordt lastig controleren in hoeverre men (per ongeluk uiteraard) de chicane op het eind afsnijdt.
Gisteren de GT40 gekocht van Ford. Die bak is heftig!! Lekker wat acceleratievermogen en ik kan nu al niet wachten om er mee de S-klasse in te gaan om de versnellingen iets anders af te stellen zodat de accelaratie bij hogere snelheid nog meer wordt. Die auto haalt zijn 6de versnelling vaak niet eens! Tot nu toe is de GT40 nog de beste race ervaring!
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
Kwam gister bij de A7 race aan. De race over Suzuka.
Die is voor alle auto's volg mij toegankelijk. Ik krijg er helaas niet een 1e,2e of 3e plek uit. Blijf achterin hangen. Welke auto gebruiken jullie daarvoor. De GT-R is te lomp volg mij, maar ook met de Lotus Elise/tuned lukt het niet.
Frustrating!
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Ik word met de GT-R altijd met gemakt 3de op ongeveer 4 seconden achterstand op de nummer 2 en 5 seconden voor op de nummer 4. Het is te doen met de GT-R, ook al spin je een keer. Ik ga het vanavond nog een keer proberen met de GT-40.quote:beerns schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:30:
pfffff.
Kwam gister bij de A7 race aan. De race over Suzuka.
Die is voor alle auto's volg mij toegankelijk. Ik krijg er helaas niet een 1e,2e of 3e plek uit. Blijf achterin hangen. Welke auto gebruiken jullie daarvoor. De GT-R is te lomp volg mij, maar ook met de Lotus Elise/tuned lukt het niet.
Frustrating!
Edit: Ik moet wel zeggen dat MT veel uitmaakt!! zo kun je veel sneller terugschakelen als je laag in de toeren komt in een bocht. Scheelt echt veel heb ik gemerkt. AT blijft soms te lang in een versnelling hangen.
m4yall wijzigde dit bericht 09-04-2008 09:39 (14%)
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
Okidoki. Dan zal ik toch beter m'n best moeten doen. Ik zal 'm met de GT-R opnieuw doen.quote:m4yall schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:38:
[...]
Ik word met de GT-R altijd met gemakt 3de op ongeveer 4 seconden achterstand op de nummer 2 en 5 seconden voor op de nummer 4. Het is te doen met de GT-R, ook al spin je een keer. Ik ga het vanavond nog een keer proberen met de GT-40.
Edit: Ik moet wel zeggen dat MT veel uitmaakt!! zo kun je veel sneller terugschakelen als je laag in de toeren komt in een bocht. Scheelt echt veel heb ik gemerkt. AT blijft soms te lang in een versnelling hangen.
Je moet wel flink in de ankers continue. Bochtig circuit hoor
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Gefeliciteerdquote:Chester schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:15:
Hell yesEindelijk B-3 ook goud
![]()
Deze heeft mij veel geholpen.
Ik mis steeds 2,5 seconde in de eerste sectie. Die laatste hairpin voor het bruggetje, pak je die met de handrem?
Klopt, de beginsectie is praktisch allemaal 3th gear. De openingsbocht schiet je in in de 4de , remt af tot 3 (eventueel 2 als je niet goed uitkomt). de volgende bochten neem je allemaal in zijn 3. Voor de een moet je iets afremmen (lees gas loslaten), de ander niet. Daarnaast kun je de laatste hairpin door af laat te remmen (en oefeningquote:beerns schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:40:
[...]
Okidoki. Dan zal ik toch beter m'n best moeten doen. Ik zal 'm met de GT-R opnieuw doen.
Je moet wel flink in de ankers continue. Bochtig circuit hoor
Maar ja, het speelt wel lekker en vind het nog steeds leuk. Alleen dat soort details....
Nickname does not reflect reality
M.a.w. je kunt niet wachten op de volle versie....denk dat meer mensen daar last van hebben!quote:Brad Pitt schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:10:
Ik vind het storend dat je gewoon bij 250 km/uur de auto in zijn eerste versnelling kan zetten zonder enige vorm van schade whatsoever. Laat het gewoon lekker meteen game-over zijn. Of laat die optie over aan de speler. Met 200 tegen een ribbon aan rijden en er niet doorheen knallen. Met honderden pk's gummen op het asfalt zonder sporen...
Maar ja, het speelt wel lekker en vind het nog steeds leuk. Alleen dat soort details....
PSN: SAPJE Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten
Ik hoop alleen wel dat de verwachtingen waar worden gemaakt. Flinke schade is ook een betere straf dan je motor een paar seconden begrenzen (ook als die verrekte AI jou beukt).quote:Sapstengel schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:10:
[...]
M.a.w. je kunt niet wachten op de volle versie....denk dat meer mensen daar last van hebben!
Reg. datum: 30 december 2005
Daar hoef je niet voor op de volle versie te wachten, schademodel komt in de herfst al. Daarnaast heeft Polyphony aangegeven dat er tussen Prologue en de volledige versie nauwelijks verschil komt qua functionaliteit, de verschillen zitten bijna volledig in de tracks en de auto's.quote:Sapstengel schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:10:
[...]
M.a.w. je kunt niet wachten op de volle versie....denk dat meer mensen daar last van hebben!
Dan heb ik diverse persberichten verkeerd gelezen....heb je een bron?
PSN: SAPJE Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten
Nee, bij die hairpin laat ik gas beetje los, een klein tikje op de rem en dan een heel klein beetje driften en zodra ie een beetje drift volop de gas. Net voor de bocht zit je dan (als ik het me goed herinner) rond de 27 à 28 sec.quote:kbloem schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:44:
[...]
GefeliciteerdIk ben echt jalours op je.
Ik mis steeds 2,5 seconde in de eerste sectie. Die laatste hairpin voor het bruggetje, pak je die met de handrem?
Chickens don't clap!
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.