[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicNu zullen de meesten hier het niet in de kontzak hebben zitten, maar de prijs/prestatieverhouding van deze wagen is met een prijskaartje van ¤119.000 dik in orde. Veel auto's van drie keer dat bedrag presteren niet zo goed.quote:Shiver23 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:42:
De voorloper was ook al zo'n bruut apparaat, maar onder de motorkap zat het zo vol dat ze hem niet linksgestuurd konden maken. Die is dus alleen in Japan (en via import in het VK) te koop geweest.
Nederlanders lopen dus ook wel warm voor de GT-R.
http://www.nu.nl/news/151...r_GT-R%26%238217%3Bs.html
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe. XBL ID: OtisInf
Dit vind ik heel erg meevallen, ik heb al een aantal races gereden in mijn GT-R zonder hulpmiddelen. Moet je eens een Ford GT zonder hulpmiddelen proberenquote:EfBe schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:27:
Die GT-R is zonder TC niet echt stuurbaar vind ik. Hij gaat wel hard rechtuit, maar bochtenwerk ala impreza is er niet bij.
Intel Core 2 Duo E6600, EVGA GeForce 8800 GTS 320 MB SuperClocked, 3 GB PC5300 Kingston, Asus P5B, Creative Audigy 2 ZS, NX Ultra webcam, Inspire T7700 7.1, Samsung Syncmaster 2443BW. And last but not least: Asus EEE pc 1000HE
Hmm, ik vind hem echt heel tam voor een auto met een dergelijk aantal paardjes onder de kap.quote:EfBe schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:27:
Die GT-R is zonder TC niet echt stuurbaar vind ik. Hij gaat wel hard rechtuit, maar bochtenwerk ala impreza is er niet bij.
Natuurlijk helpt de 4WD, maar zelfs met TC uit is een bocht uitaccelereren in de 2e versnelling vrij simpel. Ik speel met alle aids uit en met stuur/pedalen.
Glijden gaat ook wel redelijk simpel vind ik, echt lange drifts maak je er niet mee, maar hij gaat toch een stuk prettiger en beter controleerbaar om de hoek dan de F430 naar mijn smaak.
Ik heb ook meer moeite met het uitacceleren van de F430 dan de GT-R terwijl de laatste met zijn dubbele turbo sneller zou moeten zijn. 4WD ok, maar F1 techniek in de F430 moet het toch redelijk gelijktrekken. Al met al geeft het scheuren in de F430 toch wel meer beleving, ook al win ik er niet alles makkelijk mee.quote:Zamorano schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:58:
[...]
Glijden gaat ook wel redelijk simpel vind ik, echt lange drifts maak je er niet mee, maar hij gaat toch een stuk prettiger en beter controleerbaar om de hoek dan de F430 naar mijn smaak.
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
F1 techniek is nog steeds aan natuurkundige wetten gebonden hoor. Feit blijft dat je met 4WD gewoon veel meer grip hebt met uit accelereren van een bocht. Maar het belangrijkste blijft toch de bestuurder. Een goede coureur kan in een stuk langzamere auto winnen van een amateur in een pkmonster.quote:m4yall schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:01:
[...]
Ik heb ook meer moeite met het uitacceleren van de F430 dan de GT-R terwijl de laatste met zijn dubbele turbo sneller zou moeten zijn. 4WD ok, maar F1 techniek in de F430 moet het toch redelijk gelijktrekken. Al met al geeft het scheuren in de F430 toch wel meer beleving, ook al win ik er niet alles makkelijk mee.
Macbook Pro 2.2 Ghz + iPhone 2G 8GB + Canon EOS 1000D EF-S 18-55mm IS
So true.. Maar ik had misschien ingame toch iets meer verwacht van de Ferrari techniek. Vanavond als ik veel geld heb verdiend een GT40 en misschien wel een 599GTB kopen. Misschien beetje nutteloze aankoop, maar ferrari's hebben gewoon ietsquote:Satch schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:06:
[...]
F1 techniek is nog steeds aan natuurkundige wetten gebonden hoor. Feit blijft dat je met 4WD gewoon veel meer grip hebt met uit accelereren van een bocht. Maar het belangrijkste blijft toch de bestuurder. Een goede coureur kan in een stuk langzamere auto winnen van een amateur in een pkmonster.
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
En ja, dat had ik dus niet
"Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time. But once you get into your boat and push off, tie into your shoes and footstretchers, then lean on your oars you have indeed won far more than those who have never tried."
[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k
"Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time. But once you get into your boat and push off, tie into your shoes and footstretchers, then lean on your oars you have indeed won far more than those who have never tried."
[edit] Must learn to reply faster
Brad Pitt wijzigde dit bericht 08-04-2008 15:09 (24%)
Nickname does not reflect reality
Daarnaast zal de laatste hairpin van Suzuka niet meer zo snel kunnen, daar schiet ik nu af en toe volgas rechtdoor, gewoon omdat het kan en tijd scheelt
Reg. datum: 11 november 2003
De AI krijgt geen penalties nee, sterker nog: ik heb een paar keer een penalty gekregen wanneer ik geramd werd door een AI tegenstander die als een kip zonder kop zijn lijn reed.quote:m4yall schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:14:
Ik ben nog niet aangekomen bij de S-klasse, maar ik voel de bui eigenlijk al hangen met betrekking tot die time penalties. Krijgt de ai deze ook? Want ik haal vaak genoeg buiten de ideale lijn om in, waarna de ai prinsheerlijk de auto in mijn achterkant / zijkant parkeert..
Daarnaast zal de laatste hairpin van Suzuka niet meer zo snel kunnen, daar schiet ik nu af en toe volgas rechtdoor, gewoon omdat het kan en tijd scheelt
[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k
Dat dacht ik dus al. Qua AI is het sinds GT3 (vorige versies niet gespeeld) dus absoluut niet vooruit gegaan. De enige manier hoe ze dit af en toe wel doen overkomen is door een snellere auto achter langzame auto's te laten starten, zodat je af en toe nog een inhaalactie in de verte ziet. Zouden ze dat niet doen is het as usual treintjes reiden. Maar toch is het spel wel weer redelijk verslavend..quote:-Sander schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:50:
[...]
De AI krijgt geen penalties nee, sterker nog: ik heb een paar keer een penalty gekregen wanneer ik geramd werd door een AI tegenstander die als een kip zonder kop zijn lijn reed.
Reg. datum: 16 april 2007
Heb me nog niet echt vastgebeten in de races maar loop soepel door C en B heen behalve de inmiddels befaamde Italiaanse Koffie race, en ook met de Integra iedereen inhalen op Daytona en de High Speed ring wil nog niet helemaal lukken met 2 keer brons. Maar goed, dat wordt vanzelf wel een keertje goud:)
Enige wat me echt opviel was dat bij Eiger Nordwand in die 2e versnelling bochtjes je auto af en toe zo goed als stil staat. Ligt dit aan iets specifieks, of aan een hulpje? Ik heb alles uitstaan en rijd pro.
M.i. is het vooral verslavend omdat je elke keer een nieuw doel hebt (lees: een nieuwe, snellere auto kunt kopen of een race unlocken). De race ervaring ansich is niet echt heel verslavend naar mijn mening.quote:m4yall schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:09:
[...]
Dat dacht ik dus al. Qua AI is het sinds GT3 (vorige versies niet gespeeld) dus absoluut niet vooruit gegaan. De enige manier hoe ze dit af en toe wel doen overkomen is door een snellere auto achter langzame auto's te laten starten, zodat je af en toe nog een inhaalactie in de verte ziet. Zouden ze dat niet doen is het as usual treintjes reiden. Maar toch is het spel wel weer redelijk verslavend..
Nu ik er ook zo over nadenk is dat denk ik inderdaad het geval! Ik betrap mezelf daar wel op, zoveel mogelijk auto's hebben!!quote:Zamorano schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:27:
[...]
M.i. is het vooral verslavend omdat je elke keer een nieuw doel hebt (lees: een nieuwe, snellere auto kunt kopen of een race unlocken). De race ervaring ansich is niet echt heel verslavend naar mijn mening.
Chickens don't clap!
Reg. datum: 06 juli 2006
Ik speel GTR2 en LFS op de pc en zit er over te denken om een ps3 te halen met deze game. Graphics zien er super uit, maar als ik zo wat filmpjes kijk dan vindt ik het racen zelf er niet zo realistisch uitzien als deze racegames die ik hierboven noem.
Kan aan mij liggen hoor! Ik wil het spel niet afkraken want ik heb het nog niet eens gespeeld dus kan goed zijn dat ik me vergis.
Reg. datum: 08 april 2008
TheZeroorez wijzigde dit bericht 08-04-2008 21:50 (75%)
Het is geen die-hard simulatie zoals GTR2 (LFS heb ik nooit gespeeld dus kan ik niet over oordelen). GT5 is veel toegankelijker. Je kunt ook lang niet zoveel afstellen aan de auto's als bij dergelijke spellen. Ik vind GT5 een erg goede mix tussen een simulatie en een spel. Als je echt op zoek bent naar een sim dan zit je fout met GT5. Als je op zoek bent naar een leuke behoorlijk realistische racer dan is GT5:p prima te doen. Maar om daar nou alleen een PS3 voor te halen....quote:Rpol schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:07:
is dit echt een simulatie?
Ik speel GTR2 en LFS op de pc en zit er over te denken om een ps3 te halen met deze game. Graphics zien er super uit, maar als ik zo wat filmpjes kijk dan vindt ik het racen zelf er niet zo realistisch uitzien als deze racegames die ik hierboven noem.
Kan aan mij liggen hoor! Ik wil het spel niet afkraken want ik heb het nog niet eens gespeeld dus kan goed zijn dat ik me vergis.
PSN: Shiver23
Werd gezegd dat er maar drie modes zijn (C, B en A), arcade en multiplayer.
En feit dat je niet kon tunen zou een heel groot minpunt zijn...
De heren hebben waarschijnlijk nog niet eens A uitgespeeld en ondervonden wat de S klasse allemaal met zich meebrengt
PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.