http://www.audi-fan.nl - 100 jahre vorsprung durch technik
[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicNet meer dan een uur zitten downloaden, is ie bijna klaar en dan geeft ie de foutmelding: Er is een fout opgetreden tijdens het downloaden.
Reg. datum: 11 juli 2007
Is dat nieuw voor je dan (is reeds besproken)? Als troost kan ik je wel melden dat 'enkelen' je voor zijn gegaan en het wellicht helpt om UPnP van type 1 naar type 2 te veranderen. Succes ermee!quote:Foxke schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:37:
Wat is dat met die update?
Net meer dan een uur zitten downloaden, is ie bijna klaar en dan geeft ie de foutmelding: Er is een fout opgetreden tijdens het downloaden.
Helaas is het geld dan wel op, en ik moet nog zo'n 4 ton bij elkaar sparen voor de M3 en de 430
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Haal met moeite 3e plaats.
Toch maar eens een andere bak proberen
Die Japan races zijn makkelijk te halen met een Honda NSX =)quote:Aight! schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:50:
Die Japanse races krijg ik maar met moeite geregeld in mijn Lancer X.
Haal met moeite 3e plaats.
Toch maar eens een andere bak proberen
Chickens don't clap!
IK had dit ook, ik probeerde eerst inderdaad ook de uPnp te veranderen, maar dat hielp ook niet.quote:Foxke schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:37:
Net meer dan een uur zitten downloaden, is ie bijna klaar en dan geeft ie de foutmelding: Er is een fout opgetreden tijdens het downloaden.
Toen heb ik het de volgende dag nog een keer geprobeerd en toen deed ie het wel
Wii/DS/Ps3/PC gamer psnid: valentino1988
Hij slaat wat je gedownload hebt wel op als het goed is. De je hoeft niet helemaal opnieuw te beginnen. De downloadbalk begint wel weer opnieuw, dus dat lijkt ernstig. Maar dan is hij ook sneller klaar.quote:Foxke schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:37:
Vanavond mijn GT Force (van het GT3/GT Force pakket, lang geleden gekocht dus) maar eens onder het stof vandaan gehaald. Ondanks een redelijk beroerde zithouding enorm veel lol gehad. Ook de vriendin wilde toen ze het zag wel een paar rondjes proberen en heeft een uur de PS3 bezet gehouden. Het geeft toch wel een extra dimensie met zo'n stuurtje. Kan me voorstellen dat een GT25 (of hoe heet dat ding) het nog mooier maakt, samen met een playseat ofzo. Maar dat is niet erg praktisch om in de woonkamer te zetten.
Zojuist ook nog even de nieuwe filmpjes in GTTV bekeken. Een erg mooi concept waarvan ik hoop dat ze nog veel toevoegen. GT-R part two laat een ronde zien op de Nürburgring. Wat een trekkracht heeft die bak zeg! Mooie filmpjes om te kijken en in prima kwaliteit. Deze staan volgens mij al op de disc, want ik hoefde ze niet te downloaden. Benieuwd wat ze nog meer gaan vrijgeven de komende tijd. En wanneer de Top Gear Testtrack erin komt
PSN: Shiver23
Reg. datum: 15 april 2003
I love the smell of a Palm in the morning.
Reg. datum: 31 maart 2008
PSN ID: Heerst
Reg. datum: 13 december 2007
Idd vreemd en het kost ook nog eens en kleine 2 Gb schijf ruimte. Hadden ze ook van de disk gedraaid kunnen worden. Misschien dat het ingepakt op de schijf staat maar dan nog het is Blu-ray ruimte zat. Dat filmpje van de nordsleife is top. Ik hoop dat hij snel te downloaden is als extra baan.quote:Heerst schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:11:
Die GTTV filmpjes zullen inderdaad op de disc staan, want ik hoefde ook niets te downloaden. In het nieuws menuutje stond in de aankondiging over de nieuwe filmpjes dat je wel verbonden moet zijn met PSN om de filmpjes te kunnen bekijken, maar dat zal dan wel gelden voor mensen die het spel hebben gedownload neem ik aan. Ik vraag me alleen af waarom die filmpjes nu pas worden unlocked als ik ze toch al op de disc had staan.
Gisteren heb ik de race gedaan waarbij je met de F430 alle auto's in moet halen in één ronde. Ik stond aardig te kijken van de GT40! Wat een acceleratie zeg! Mijn F430 kon het niet bijhouden. De andere races ben ik nu met de GT-R aan het doen ipv de F430. Best apart. Ik ga eens zoeken naar rondetijden op de Nurburgring. Ben benieuwd of de GT-R in het echie ook sneller is op een cirquit dan de F430.quote:Dr. Strangelove schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:00:
Lekker wat A klasse gereden; de GT-R is lichtjes underpowered, ik haal het podium wel net maar plaats 1 en 2 zijn buiten bereik. De Impreza is een lekker wagentje voor de Japanse races, maar de GT40 is de werkelijke openbaring tot nu toe. Wat een beest... met sound settings op large home theater, de AV receiver open en de cockpit view is dit veruit de mooiste race ervaring die ik heb meegemaaktHet gebrul van de motor door de rear speakers is heerlijk.
Helaas is het geld dan wel op, en ik moet nog zo'n 4 ton bij elkaar sparen voor de M3 en de 430Morgen maar verder...
Edit: Waarschijnlijk wel! Een tijd van 7 minuut 35 wat sneller is dan een SLR Mclaren en een 997 Turbo. 1 seconde langzamer dan een Koenigsegg CCR en 2 seconden langzamer dan de Zonda F. Nu nog even zoeken op de tijd van de F430, maar de GT-R is een brute kar!
Edit 2: Ferrari F430 F1 doet het in een tijd van 7 minuut 55. 20 seconden langzamer! De GT-R is zelfs sneller dan een 599 GTB (7minuut 47) op de Ring..
m4yall wijzigde dit bericht 08-04-2008 09:41 (15%)
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
Nederlanders lopen dus ook wel warm voor de GT-R.
http://www.nu.nl/news/151...r_GT-R%26%238217%3Bs.html
PSN: Shiver23
Reg. datum: 13 december 2007
Magni_NL wijzigde dit bericht 08-04-2008 10:00 (21%)
Gisteren ben ik 3e geworden met een Skyline Coupe '06. Deze heeft aardig wat pk-tjes (320 uit mijn hoofd) maar ik kon de NSX en Impreza echt niet bijhouden en finishte met een verschil van +10 seconden. Die NSX gaat echt hard! Jammer dat ie zo duur is in de aanschaf.quote:Chester schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:56:
[...]
Die Japan races zijn makkelijk te halen met een Honda NSX =)
Gisteren tevergeefs geprobeerd om in de B klasse 1 lap magic met de Integra 1e te eindigen. Kwam niet verder dan de 2e plaats
Van het verdiende geld in die races heb ik een Ford GT gekocht die ik wil gaan gebruiken voor de American Muscle Car races. De Ford GT is wel wennen trouwens want zonder hulpmiddelen overstuurt dat ding als een idioot
Intel Core 2 Duo E6600, EVGA GeForce 8800 GTS 320 MB SuperClocked, 3 GB PC5300 Kingston, Asus P5B, Creative Audigy 2 ZS, NX Ultra webcam, Inspire T7700 7.1, Samsung Syncmaster 2443BW. And last but not least: Asus EEE pc 1000HE
Reg. datum: 23 augustus 2001
Moet echt wennen aan de auto.. De C & B klasse met hulpmiddelen uit gedaan, maar voor dit beest moet er toch weer het een en ander aangezet worden anders hou ik em nietquote:Chester schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:15:
[...]
Ik vond zelf de Ford GT de fijnste voor de Amerikaanse races, met gemak goud gehaald =)
PSNID : HoefMeistert
Reg. datum: 13 februari 2008
Maar heb gisteren met de GT in de a-klasse de gran turismo races gereden.. sjongejonge zeg wat zijn die moeilijk. Die verekte grindbakken man.. Ik kom alleen op de 3e plaatst als ik via andere auto's de bochten pak.
http://www.audi-fan.nl - 100 jahre vorsprung durch technik
Heb nu klasse C, B en A alles op goud, behalve de time trials, jeetje die zijn echt moeilijk. Nu maar eens aan de S klasse beginnen...
PSN id: SolidSteve
Ik kan met zowel de F430 als de GT-R niet echt 1ste worden in. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen. Vanavond is het weer tijd om de driving skills wat te verbeteren inclusief MT trainingquote:Magni_NL schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:55:
Ik heb in het spel echter wel het idee dat de F340 sneller is dan de GT-R, heb hem alleen nog niet altijd onder controle. Maar dit kan natuurlijk ook aan mijn (beperkte) rijvaardigheid liggen. Daarnaast moet ik vanavond misschien even naar rondetijden kijken om dit vermoeden ook te onderbouwen :-)
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
De Dodge Viper uit 'GT cars' is snel en heeft goede grip.quote:Sqall schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:46:
Ligt het aan mij, of raakt elke Amerikaanse musclecar nou zo gemakkelijk in de slip? Iig veel sneller dan bij andere auto's (alles uit)...
Heb nu klasse C, B en A alles op goud, behalve de time trials, jeetje die zijn echt moeilijk. Nu maar eens aan de S klasse beginnen...
Chickens don't clap!
Reg. datum: 23 augustus 2006
Wat zijn jullie ervaringen?
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.