Asus P5E-X38 - E6750 @ 3.8ghz - Crucial Ballistix PC8500 2gb - Jetway 8800GT 750/1200- Enermax Galaxy 1000W - 2x Raptor 10K 150GB RAID-0 + 2x Hitachi Deskstar 500gb 16mb - Audigy X-Fi Elite Pro - Samsung 226BW 2ms - Vista Home Premium X86
[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicPSN: memrtn
Reg. datum: 14 maart 2001
Athlon64 3500+ Venice / 2gig DDR / Asus A8N-SLI Deluxe / 250 GB Seagate Barracuda 7800.8 / Audigy2 ZS / Logitech Z-5500 / Dell 2407WFP / 16x DVD LG / NEC DVD RW / Geforce 7800 GTX TOP/Coolermaster 450W
Dat komt volgens mij toch doordat de lead programmer (Kazunori Yamauchi) nooit naar de concurrentie schijnt te kijken en zich blind staart op zijn eigen produkt.quote:uchiha tijntje schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:55:
Ik ben benieuwd hoeveel ze uiteindelijk nog weten te verbeteren, want van wat ik zo lees zitten de grootste gebreken van de vorige 4 versies er nog steeds gewoon in. Deze zullen ze mijns inziens dus ook in het komende jaar er echt niet uithalen.
GT is het ideaal voorbeeld van een zeer succesvolle serie met zeer weinig vernieuwing, iets wat gamers blijkbaar niet erg vinden
Ik heb al in verschillende interviews gelezen dat als hem bijvoorbeeld gevraagd wordt 'wat vind u van het schade model in FM2' hij het antwoord schuldig moet blijven omdat hij gewoon weg dat soort dingen niet in de gaten houdt.
Ik vind dat erg jammer want GT was altijd de top in het racing genre. Maar wanneer je dan na FM2 nog steeds met een treintje bumper cars op een track rond rijdt zonder een zichtbaar schademodel dan getuigt dat zeker niet van vooruitgang.
Nu is dit nog maar de Prologue en wordt schade misschien al in Q3 dit jaar in de vorm van een patch geleverd maar toch weerhoudt het er mij van om een PS3 aan te schaffen voor GT5. Terwijl ik wel een PS2 kocht voor GT4.
o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(
Ook jammer dat ik niet online kan scheuren met mijn F2007
Ik heb nog niet met alle races goud gehaald, maar heb al wel het gevoel
dat ik de proloque in 1 week heb " uitgespeeld ", zodoende hoop ik ook
dat het online gebeuren nog een flinke poets beurt mag ontvangen.
kom je achter iemand zijn slipstream vandaan beukt ie je gewoon de berm in...
Lijken wel kinderen in de bots auto's..zowel beginner races als zware races.....
HP DV9055EA Laptop * C2D T5500 * 7600Go 256Mb 450/380@571/460 * 2Gb DDR2 667MHz * 17" WXGA (HDMI --> LG 37"LC25R) *2x80Gb 7200RPM * XPMC ~Dual Boot~ Vista Ultimate * 500Gb Ext HD * Panasonic HDC-SD5EG-K Full HD Cam !!
Ik hoop dat het uiteindelijke product niet veel op de Prologue gaat lijken...had echt veel meer ervan verwacht.
Fietsbel wijzigde dit bericht 06-04-2008 18:26 (11%)
Ik heb mijn PSX voor de Japanse versie van GT gekocht en dat spel staat nog steeds in mijn top 3 aller tijden. De hele serie heb ik altijd een warm hart toegedragen, maar ik moet toch ook toegeven dat het GT was dat een revolutie in het genre bracht, maar dat de delen daarop alleen doorgeëvolueerd zijn en nooit meer baanbrekend zijn geweest. Grote missers zijn inderdaad de AI en de afwezigheid van het schademodel.quote:Ik vind dat erg jammer want GT was altijd de top in het racing genre. Maar wanneer je dan na FM2 nog steeds met een treintje bumper cars op een track rond rijdt zonder een zichtbaar schademodel dan getuigt dat zeker niet van vooruitgang.
Nu is dit nog maar de Prologue en wordt schade misschien al in Q3 dit jaar in de vorm van een patch geleverd maar toch weerhoudt het er mij van om een PS3 aan te schaffen voor GT5. Terwijl ik wel een PS2 kocht voor GT4.
Omdat ik GT al volg vanaf de aankondiging way back in 1997 (of misschien was het eerder...), ben ik inmiddels ook wel op de hoogte van Polyphony's PR talk. Verbeterde AI wordt al sinds GT2 beloofd en het is er nooit van gekomen. Ik ben benieuwd naar het schademodel dat nu aangekondigd is maar ik geloof het als ik mijn eerste deuk rijdt
Oh ja, en waarom kan ik geen 307CC rijden in dit spel? De Amerikanen wel en die weten niet eens hoe je Peugeot schrijft. Dat slaat toch nergens op?
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Vooralsnog vermaak ik me meer dan prima met het spel. In professional is het met veel auto's een behoorlijke uitdaging om ze op de baan te houden. Inmiddels bij de S-klasse aanbeland, maar de frustratie van de tijdstraffen is volkomen terecht. Wat werken die slecht en onvoorspelbaar zeg.
PSN: Shiver23
Reg. datum: 14 oktober 2007
koop em gewoon in de winkel, is goedkoperquote:PcManiaxx schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:16:
Jongens, ik heb even een vraagje. Ik zit eraan te denken om mijzelf vandaag GT5 via de store aan te schaffen. CC is geen probleem.
Maar hoeveel gb gaat het worden? En is dit inclusief alle filmpjes van GT5? Verder is het gelijk aan de retailversie in de winkels toch?
Edit; Oh ja, misschien het vermelden waard. Ik heb zowel een EU als USA account. Het lijkt me handiger dit via de US store aan te schaffen ivm de lage koerswaarde van de dollar?
je kan em best in US kopen, maar dan heb je een amerikaanse cc nodig
Reg. datum: 23 augustus 2006
Heeft iemand misschien goede instellingen waar hij wel goed mee te besturen is?
Lof voor alle die hem al gehaald hebben!b
P.S. Ik speel trouwens met een Driving Force Pro (DFP).
r0_ wijzigde dit bericht 06-04-2008 22:31 (9%)
Steriel is het zeker. De muziek in het menu helpt dan ook niet. Die Klaidermann met zn gepingel is idd zwaar irri, alsof je op een zware wortelbehandeling zit te wachten bij je tandarts.
Ik vermaak me wel met de game, en daar is de game voor. Het is alleen zo dat er zoveel irritante dingetjes inzitten die eigenlijk opgelost hadden moeten worden, omdat het zo simpel lijkt. Maar goed, wellicht fixen ze het in de final. Ik weet niet hoeveel GT4 prologue verschilde met GT4 final, als dat marginaal is dan heb ik weinig hoop.
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe. XBL ID: OtisInf
Ja dat is mij ook zeker opgevallen. Ik heb geen stats bijgehouden en je moet voorzichtig zijn, want je herinnertje je alleen de slechte dingen.. maar ik ben het voorlopig met je eens!quote:tasjesdief schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:07:
Met online races begin ik 90% van de tijd als laatste, 1 op de 20 keer zit ik hoogstens 2 plaatsen naar voren opgeschoven. Hebben jullie dit ook?
Mijn indruk is top! Ben begonnen met de Honda en rij nu in die vrouwen-Suzuki. Met deze 2 auto's kan ik de C-klasse halen en dat is mijn eerste doel. Als de kids op bed liggen en de kachel zich uitschakelt is het voor een teken om rond de klok van 00:00 nog even een paar rondjes op te schakelen.
Online is rijden met clutch nog wel vervelend, en zonder clutch rijden kan nog net zo goed (ondanks dat je in de neutral schiet)
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
PSN id: SolidSteve
Ja, die heb ik ook gebruikt om de laatste centen te verdienen om de F430 te kunnen kopen.quote:Sqall schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:01:
De snelste/makkelijkste manier om credits te verdienen zal wel met een snelle auto A1 doen op Daytona voor 20.000 als je eerste wordt, nietwaar?
Das echt 2 vingers in de neus werk met de GTR '07 die je als het goed is al hebt.
Hosselgids | specs
Sqall wijzigde dit bericht 07-04-2008 12:23 (12%)
Dan moet je eens kijken naar de R34 GT'05.. die rijdt nog beter de oval.quote:Sqall schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:20:
Hehe ja, op die manier moest ik ook de F430 kopen. Idd ook de GTR '07 gebruikt, echt heerlijk rijden is dat op Daytona, je kan gewoon in de 6e versnelling vol door de bocht, de GTR blijft dan tenminste een beetje stabiel
Reg. datum: 17 mei 2004
slipstream, daar had ik nog niet over nagedacht! ik wist wel 'n paar seconden te winnen op mijn eerste tijden door het ding op handmatig schakelen te zetten en zo snel mogelijk naar de 5e versnelling te schakelen, die trekt vanaf de 130 km/h sneller omhoog dan de 4e. Tot nog toe niet verder gekomen dan 1.40.128 helaas, wallriden vind ik ook zo nep...quote:Shiver23 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:25:
[...]
Walriden bij de tweede bocht. En dan moet je geluk hebben met een goede slipstream. Ik kom niet verder dan 1,398. Bijna dus.
Ik heb echt grote moeite om op de Eiger Nordwand een goede tijd neer te zetten. Zowel met de Evo als met de M3. Ook de race met de F430 is redelijk hopeloos op Daytona. Wat een k*tbaan is dat zeg!
Reg. datum: 29 juni 2006
Verder heb ik 1 of 2 races op C niveau nog niet gehaald. Zijn races waarbij je maar 1 auto kan gebruiken, en ik herinner me nog wel dat ik niet eens in de buurt kon komen van de nr 1. Bagger auto's. Uit me hoofd de suzuki macaroni ofzo iets.
Reg. datum: 11 juli 2007
En dan neem je daar een lekkere cappuccino bijquote:technoaddict schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:52:
Uit me hoofd de suzuki macaroni ofzo iets.
Verder vind ik het spel nog steeds erg vermakelijk, hoewel ik volgens mij nooit die time-trials met de Capuccino, Mitsu Lancer evo IX, M3 etc... op goud ga halen. Blijf dat toch wel heel erg lastig vinden.
Vroeger had je in GT4 nog bij de tussentijdvermelding een miniatuur afbeeldingkje van de snelste auto staan, wel jammer dat ze dat er uit hebben gehaald want op die manier weet je wel welke wagen er op kop ligt / de snelste is.
Intel Core 2 Duo E6600, EVGA GeForce 8800 GTS 320 MB SuperClocked, 3 GB PC5300 Kingston, Asus P5B, Creative Audigy 2 ZS, NX Ultra webcam, Inspire T7700 7.1, Samsung Syncmaster 2443BW. And last but not least: Asus EEE pc 1000HE
De nieuwe content voor GT TV:quote:Gran Turismo 5: Prologue will normally update events at approximately 3am, on Thursday of every week.
Please look forward to new weekly events!
* The dates and times of the update may vary slightly.
- Gran Turismo TV Special: First Impression of Lancer Evolution X
- Gran Turismo TV Special: The GTR Legend Inside Story Part 1
- Gran Turismo TV Special: The GTR Legend Inside Story Part 2
Ik deed die met de GTR R34, zo lastig was dat niet meen ik me te herinneren.quote:Nippletwister schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:43:
Ben nu al redelijk ver met de A klasse. Die challenge met Japanse sportcars op Suzuka vind ik best pittig. Ik rijd die race met een Subaru Impreza ( laatste model ) en toch finish ik telkens hoogstens als 4e met een verschil van ongeveer 10 seconden met de koploper, die rijdt meestal ook in Impreza of in een Honda NSX. Ik zat ff te twijfelen om ook een Honda NSX aan te schaffen maar weet dus niet of die nog beter rijdt als de nieuwste Impreza?
En als je het echt niet red kun je de laatste chicane altijd afsnijden.
Hosselgids | specs
-De CPU spelers krijgen bijna nooit een penalty. Wanneer ze dus uitglijden en per ongeluk een shortcut nemen krijgen ze geen penalty.
-Zij rammen mij af en toe.
-En wanneer zij mij aan de voorkant rammen, krijg ik een 'ramming penalty'
Verder is S wel leuk en uitdagend
Chester wijzigde dit bericht 07-04-2008 13:52 (7%)
Chickens don't clap!
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.