Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Dual (MDA Touch Plus, P5500, NIKI) Topic deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 juli 2007

Ik heb nu ongeveer een weekje mijn touch dual, maar ik blijf het probleem hebben dat middne in gesprekken mijn telefoon de verbinding verbreekt :S
heb al slideactions en s2u2 geinstalleerd om t schemr te locken maar dat lijkt niet te helpen.
iemand een idee om het scherm te deactiveren tijdens bellen ?

Reg. datum: 18 oktober 2006

Wie kan er luisteren/kijken naar streaming media op de dual?
Ik kan gewoon internetten, mail ontvangen ect, met mijn Vodafone met Zorgeloos internet?
Maar radio luisteren bij Tunin.fm lukt mijn maar niet.
Ik krijg verbinding, dan geeft de mediaplauer aan buffering (0%), tot de melding komt, "he server is busy or is not responding. Try again later."

Ik al geprobeerd om de Connection naar aan te passen van Vodafone GPRS naar Vodafone Life!. maar dit heeft niet geholpen.

Reg. datum: 05 april 2007

quote:
Wie kan er luisteren/kijken naar streaming media op de dual?
ligt er aan...

last.fm radio trekt ie net niet (valt om de 20sec ofzo even weg), maar als ik via Winamp Remote (Orb) video stream, kan dit wel weer... je kunt je voorstellen wat voor kwaliteit video je krijgt, maar voor tekenfilms ed vind ik t net acceptabel.

Ik heb T-mobile, met unlimited GPRS

Reg. datum: 31 maart 2005

zijn er hier meer mensen waarvan de speaker van de telefoon defect is gegaan? heb het toestel nu 1.5 maand en kan hem nu 3 weken gaan missen omdat de de speaker defect is.:S

Reg. datum: 21 augustus 2007

Ik zou graag een aantal Rss feeds tonen op mijn HTC Home, is dit mogelijk? Iemand ideëen?

Reg. datum: 15 augustus 2007

quote:
Autares schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:49:
Trouwens nog een kleine bug ondekt die meerdere mensen online hebben. Het terug schakkelen van het toetsenbord naar ABC, ook als je de vorige keer nog xT9 had geselecteerd. Dit is iets wat ik zelf heel irritant vind, want ik gebruik xT9 eigenlijk altijd en wil dat dit m'n default instelling is. Maar ik heb geen idee waar ik dat kan aangeven.
Dit wil ik juist andersom: voor sms-berichten wil ik geen xT9, maar daar begint ie altijd mee. Sterker nog, vaak moet ik twee 'rondjes' met de *-toets maken voordat ie op abc staat. Dat terwijl 'Aan:' wel standaard op abc staat. Weet iemand waar je default abc (of xT9, voor Autares) in kan stellen voor het opstellen van een bericht?

Mijn tweede probleem is dat mijn Touch Plus regelmatig het bereik (van T-Mobile) kwijt is. Als ik dan via de instellingen een netwerk wil gaan zoeken, gaat ie regelmatig al voordat ik 'netwerk zoeken' heb aangeklikt zelf al zoeken (en vinden) alsof het openen van het instellingen scherm al zijn trigger is. Zou hij dat niet zelf uberhaupt om de zoveel seconden moeten doen? Hebben meer gebruikers daar last van? (Nou vind het netwerk van T-Mobile sowieso niet geweldig...)

quote:
Cybertrance schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:34:
[...]Mijn tweede probleem is dat mijn Touch Plus regelmatig het bereik (van T-Mobile) kwijt is. Als ik dan via de instellingen een netwerk wil gaan zoeken, gaat ie regelmatig al voordat ik 'netwerk zoeken' heb aangeklikt zelf al zoeken (en vinden) alsof het openen van het instellingen scherm al zijn trigger is. Zou hij dat niet zelf uberhaupt om de zoveel seconden moeten doen? Hebben meer gebruikers daar last van? (Nou vind het netwerk van T-Mobile sowieso niet geweldig...)
Dit komt mij ernstig bekend voor helaas. De ontvangstkwaliteit is sowieso een stuk minder dan van mijn oude N73 (getest met dezelfde simkaart als in m'n Touch Dual, op het T-Mobile netwerk). Hij schakelt veel sneller terug naar GPRS waar m'n N73 nog vrolijk 3G aangeeft. Daarnaast is de aangegeven ontvangststerkte vaak een stuk lager. Dit lijkt toch wel een HTC kwaaltje te zijn als ik de ervaringen van andere toestellen lees.

Reg. datum: 28 februari 2007

quote:
Marcel schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:28:
[...]

Dit komt mij ernstig bekend voor helaas. De ontvangstkwaliteit is sowieso een stuk minder dan van mijn oude N73 (getest met dezelfde simkaart als in m'n Touch Dual, op het T-Mobile netwerk). Hij schakelt veel sneller terug naar GPRS waar m'n N73 nog vrolijk 3G aangeeft. Daarnaast is de aangegeven ontvangststerkte vaak een stuk lager. Dit lijkt toch wel een HTC kwaaltje te zijn als ik de ervaringen van andere toestellen lees.
Dit komt mij inderdaad ook heel bekend voor. Ik heb toevallig ook hiervoor een Nokia N73 gehad en daarvan was het bereik toch wel beter (met dezelfde simkaart). Over GPRS en 3G verschil kan ik zo niet oordelen omdat ik mijn N73 inmiddels niet meer heb. Maar het bereik over het algemeen is helaas minder bij mijn HTC. Als ik beneden zit in huis heb ik vrijwel geen bereik..

*kwak*
Reg. datum: 23 januari 2001

Wel een beetje flauw van wmn79 dat-ie hier niet even verteld dat-ie het touch diamond keypad heeft gefixt voor de dual gebruikers ;-)

Zelf nog niet geprobeerd overigens. Ik denk nl dat ik binnenkort terug moet naar PDA-shop met mijn dual :( het touch screen reageerd slecht en hij gaat soms niet meer af als ik gebeld word :(

nooit meer naar huis! | NMNH (212349) | HTC Touch Dual, Nikon Coolpix L12, Iriver IHP120, HP iPaq HX4700

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

voor de mensen die dit toestel willen aanschaffen:

bij telefoons.nl hebben ze dit toestel nu gratis bij een 1jarig hi abo van 17,95 pm (dus in totaal ¤215,40)

Spes Bona

Ik heb deze toestel sinds een paar weken en het bevalt prima, echter ben ik op zoek naar een bijpassende bluetooth inbouw carkit. Zijn er bijvoorbeeld bekende issues met verschillende merken carkits?

<Dodge|XP2600> nikon is niet slecht
<Dodge|XP2600> maar 't is geen canon
<Oxi> jesus, ik moet gewoon een poesje hebben :D
<Oxi> iemadn die dat quote krijgt een ban :>

Reg. datum: 12 oktober 2007

Ik heb even een vraagje ivm met video.
Als ik een filmpje heb gemaakt met me telefoon en deze op me laptop zet heb ik geen geluid...
Iemand een idee hoe dit kan. Ik speel de filmpjes af met vlc player op de laptop.
Wel zo leuk om de TT filmpjes met geluid te hebben ;)

Ik heb vaak het probleem dat ik wordt gebeld, en wanneer ik probeer op te nemen (door op de 'groene' knop te drukken of door op het scherm op 'Beantwoorden' te drukken) hangt het toestel plotseling op, alsof ik te laat was om op te nemen zeg maar. Dit gebeurd in ongeveer 50% van de gevallen en is zeer storend. Wat kan ik hier aan doen?

Ik heb een vraag. Ik heb de unlock code voor de touch dual van kpn ontvangen. Dit is een cijfer reeks die ik in moet voeren. Maar waar? Als ik bij instellingen of iets dergelijks kijk is hij nergens te unlocken....:?

Ik hoef dus geen codes, maar wil wel graag weten waar deze in te voeren?

boh...
Reg. datum: 07 november 2001

quote:
xxxMaverick schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:19:
Ik heb een vraag. Ik heb de unlock code voor de touch dual van kpn ontvangen. Dit is een cijfer reeks die ik in moet voeren. Maar waar? Als ik bij instellingen of iets dergelijks kijk is hij nergens te unlocken....:?

vraagt dat ding dat niet gewoon als je een andere sim erin flikkert?

Reg. datum: 19 januari 2008

quote:

Is je Touch Dual niet gewoon simlock-vrij geleverd.
Ik heb een T-Mobile branded Touch Dual en die heeft ook geen simlock. Of is Vodafone tegenwoordig ook onderdeel van T-Mobile 8)

Gewoon proberen met een niet-KPN simkaart.

*kwak*

En wat dacht je anders van navragen bij KPN? Is misschien zelfs makkelijker/sneller dan op een forum navragen. Ik bedoel, zìj leveren je die code, dan mogen ze je toch ook wel vertellen hoe je die moet gebruiken?

nooit meer naar huis! | NMNH (212349) | HTC Touch Dual, Nikon Coolpix L12, Iriver IHP120, HP iPaq HX4700

Reg. datum: 12 juni 2005

quote:

Krijg je geen vraag om een code in te voeren als je er een andere SIM kaart in doet ?

Wat is de P5520 voor toestel? Ik heb deze gekocht via Marktplaats. Dit is toch ook gewoon een HTC Touch Dual of niet?

ThinkPad wijzigde dit bericht 09-07-2008 19:16 (68%)

Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB

*kwak*

Zou je dat niet eerst uitzoeken voor dat je iets koopt :?

ennie hoe, even type nummertje in google gooien en je had het geweten:
http://www.htcwiki.com/pa...+(P5500+%2F+P5520)?t=anon

p5520 is de 20-keys versie ipv 16-keys (dus je hebt een qwerty toetsenbordje)

Jawel ik heb zeker wel gezocht, maar ik kon het duidelijke verschil dus niet vinden.

Maar het enige verschil is dus het toetsenbordje? Verder is hij hetzelfde (features enzo?)

Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB

Unlocken met de kpn code is gelukt. Was inderdaad simpeler dan ik had gedacht ;)

NU heb ik het volgende. Ik heb een t-mobile abonnement nog tot september en stap daarna over naar kpn. Nu heb ik de touch dual gekregen van Hi met alle Hi instellingen erop. Nu heb ik echter een onbeperkt internet afgesloten met t-mobile voor de komende maanden.

Vreemde is het volgende: ik heb een poging gedaan via start ----> instellingen ---> verbindingen ---> nieuwe modemverbinding toevoegen---> mobiele gprs verbinding toevoegen. de instellingen goed te krijgen. Nu staat er een G bovenin het scherm met 2 streepjes en kan ik soms ook data binnenkrijgen (bv actuele weer, of msn aanwezetten) maar bij het opvragen van internet sites via explorer geeft het apparaat een timeout met de melding gprs verbinding verbroken. Onderin het scherm blijft gewoon zoeken staan en data wordt niet ingeladen. Iemand een idee?

Reg. datum: 25 maart 2004

ik zou gewoon even kijken op de website van t-mobile

quote:
HenkEisjedies schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:25:
ik zou gewoon even kijken op de website van t-mobile
Het spreekt voor zich dat (zover ik weet) ik alle instellingen hiervan overgenomen heb......Hierna dus toch bovengenoemde problemen

*kwak*

Ik gok dat je een Proxy aan moet zetten oid.

@ Thinkpad, naar mijn weten is de 20keys precies het zelfde als de 16-keys, maar dan met een ander toetsenbordje

Woeiii ik hoor nu ook bij de bezitters van een MDA Touch Plus :9

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: