Als m'n telefoon z'n geheugen kwijt raakt (bijvoorbeeld stel hij raakt eens helemaal leeg, of een andere reden, of ik wil m'n simkaart even in een andere telefoon doen omdat ik naar pinkpop ga en deze telefoon dan liever niet meeneem) dan heb ik al m'n telefoonnummers nog...quote:TheovdS schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:36:
Dan gooi je de SIM-contacten toch weg?
Is toch alleen maar lastig: als iemand nu een nieuwe nummer krijgt, moet je dit op 2 plaatsen wijzigen enz.
Wat zou het voordeel zijn om de contacten ook op je SIM te laten staan?
HTC Touch Dual (MDA Touch Plus, P5500, NIKI) Topic deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw TopicOK, ik snap hem.quote:Boy schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:22:
[...]
Als m'n telefoon z'n geheugen kwijt raakt (bijvoorbeeld stel hij raakt eens helemaal leeg, of een andere reden, of ik wil m'n simkaart even in een andere telefoon doen omdat ik naar pinkpop ga en deze telefoon dan liever niet meeneem) dan heb ik al m'n telefoonnummers nog...
Hier de fix:
code:
1
2
| [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Phone] "ShowSIM"=dword:00000001 ->0 to disable, 1 to enable. |
Moet je dus even aanpassen in het register. Met Total Commander kun je o.a. het register bewerken.
SPACE - Specs - T.net profile - TheovdS.nl
Hey, nice! Dan ga ik es in de registry kijken van m'n ding, kijken wat er nog meer ingesteld kan worden, of heb je dit van een website? Total commander is sowieso een fijn tooltje (heb 'm nog niet gezien op de PDA, maar ken 'm wel van de PC)quote:TheovdS schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:28:
[...]
OK, ik snap hem.
Hier de fix:
code:
1 2 [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Phone] "ShowSIM"=dword:00000001 ->0 to disable, 1 to enable.
Moet je dus even aanpassen in het register. Met Total Commander kun je o.a. het register bewerken.
edit:
hmm, vind de reg editor alleen niet zo snel ...
hmm, vind de reg editor alleen niet zo snel ...
Boy wijzigde dit bericht 08-05-2008 09:31 (4%)
Reg. datum: 18 juli 1999
Werkt de genoemde fix ook nog als je de telefoon herstart? Ik heb een keer een fix gebruikt waarbij dat niet het geval was maar ik kan me niet herinneren of dat deze was. Naderhand heb ik nikisimfix.cab van xda-developers afgehaald (geen link helaas, even zoeken op xda-developers doet wonderen), en sindsdien blijven m'n sim-contacten ook onzichtbaar na een reboot :-)
Als ik de eerste keer in het vandaag-scherm op de knop voor gemiste-oproepen, ontvangen-oproepen, enz. druk moet ik 1 sec. wachten en zie ik heel kort het schermpje voor de gemiste-oproepen.
Als ik daarna weer op de knop druk, komt het schermpje gewoon omhoog en kan ik ermee werken. Ditzelfde gebeurt ook als ik de knop in touch-flow gebruik.
Loopt iemand anders hier ook tegen aan?
Als ik daarna weer op de knop druk, komt het schermpje gewoon omhoog en kan ik ermee werken. Ditzelfde gebeurt ook als ik de knop in touch-flow gebruik.
Loopt iemand anders hier ook tegen aan?
Reg. datum: 20 november 2003
Reg. datum: 20 november 2003
Ideaal ding die HTC, alleen als ik afspraak ingevoerd heb en deze gaat af (alarm), dan wordt na het kiezen van uitstel of negeren mijn scherm vrijwel zwart. Ik zie dan enkel een balk boven met statussen van ontvangst, batterij e.d. en mijn toetsenbordje beneden. Verder kan ik niets doen, behalve gebeld worden
Het toestel is voor de rest schoon, geen andere software erop, iemand ook bekend hiermee?
Het toestel is voor de rest schoon, geen andere software erop, iemand ook bekend hiermee?
Ik heb sinds gisteren de touch dual
Moet zeggen dat het een erg fijn apparaat is
Het is wel even flink wennen na een grote trage ipaq 6340
maar het bevalt zeker!
Het enige wat mij niet aanstaat is dat hij automatisch het belscherm opent als ik hem open slide (heb slide actions geïnstalleerd en ingesteld)
Communicatie met linux gaat nog niet helemaal zoals het hoort maar met een beetje geluk gaat dat met de nieuwe kernel wel lukken
Het enige wat mij niet aanstaat is dat hij automatisch het belscherm opent als ik hem open slide (heb slide actions geïnstalleerd en ingesteld)
Communicatie met linux gaat nog niet helemaal zoals het hoort maar met een beetje geluk gaat dat met de nieuwe kernel wel lukken
Beter een gat in je koe dan een koe in je gat
Reg. datum: 18 december 2006
Reg. datum: 18 december 2006
Ik ben het helemaal eens met je opmerking van het automatisch openen van het belscherm bij het open sliden. Heeft iemand hier een oplossing voor, want 9 van de 10 keer dat ik m'n tel openschuif doe ik dat helemaal niet om te bellen....
Ik krijg dan juist een optie menu om sms te verzenden, of mms, of nieuw kalender item, nieuwe taak, etcquote:Demor1010101 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:23:
Ik ben het helemaal eens met je opmerking van het automatisch openen van het belscherm bij het open sliden. Heeft iemand hier een oplossing voor, want 9 van de 10 keer dat ik m'n tel openschuif doe ik dat helemaal niet om te bellen....
Reg. datum: 25 maart 2004
Reg. datum: 25 maart 2004
Reg. datum: 06 september 2006
http://www.htc.com/europe...4&act=faq&cat=268
Waarom zijn er voor de Touch Dual geen updates (WM6.1 bijvoorbeeld)?
Waarom zijn er voor de Touch Dual geen updates (WM6.1 bijvoorbeeld)?
Reg. datum: 12 april 2007
Reg. datum: 12 april 2007
Er zijn (nog) geen officiele updates voor de Touch Dual. Waarom dat precies is weet ik niet. Wel kun je via roms op de site van XDA developers wm6.1 roms downloaden voor de Touch Dual. Zelf heb ik Niki Project erop staan en dat werkt prima.
Hm, ik wacht wel op officiële updates, dat flashen durf ik niet goed aan. Als ik het verkeerd doe ben ik m'n garantie kwijt..quote:wmn79 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:11:
Er zijn (nog) geen officiele updates voor de Touch Dual. Waarom dat precies is weet ik niet. Wel kun je via roms op de site van XDA developers wm6.1 roms downloaden voor de Touch Dual. Zelf heb ik Niki Project erop staan en dat werkt prima.
Wanneer komt WM6.1 ongeveer officiëel uit voor de Touch Dual?
Reg. datum: 04 juli 2001
Reg. datum: 04 juli 2001
Sinds een kleine week heb ik nu de MDA touch Plus (T-Mobile)
Wat ik mij nu eigenlijk afvraag is hoe je uit de touch cube de t-mobile kleuren kan verwijderen.
Vindt het geen probleem dat het een branded toestel is alleen staan die kleuren me niet zo aan aan.
Is dit ergens te wijzigen?
Wat ik mij nu eigenlijk afvraag is hoe je uit de touch cube de t-mobile kleuren kan verwijderen.
Vindt het geen probleem dat het een branded toestel is alleen staan die kleuren me niet zo aan aan.
Intel C2DUO E6750 / Gigabyte P35-DS3 / 2GB 800MHZ OCZ Plantinum v2 / Sapphire X1950GT 512M / 1 x 320gb, 1x 500gb / Tagan 430 Watt Easy Connect/ Zalman 9500 LED
Reg. datum: 15 februari 2007
Reg. datum: 15 februari 2007
Ik heb het zelf niet geprobeerd maar volgens mij zijn ze in dit forum daar erg fanatiek mee:quote:Edwin78 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:17:
Sinds een kleine week heb ik nu de MDA touch Plus (T-Mobile)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=372946
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
Reg. datum: 23 mei 2007
Reg. datum: 23 mei 2007
Is het iemand gelukt de pcm keyboard v0.14 te installeren? Als ik dat doe doet geeft mijn toetsenbord alleen nog maar cijfers.
ik heb problemen met flash sites als staatsloterij.nl ...
speedtest kan ik niet draaien en mordax.nl werkt het java gedeelte ook niet...wat is hier mis? Gaat niet bij beide; opera mini en internet explorer...
speedtest kan ik niet draaien en mordax.nl werkt het java gedeelte ook niet...wat is hier mis? Gaat niet bij beide; opera mini en internet explorer...
hmm...nadat m'n gsm uit en aan is geweest, is deze instelling weer teruggezet...hoe ken da?quote:TheovdS schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:28:
[...]
OK, ik snap hem.
Hier de fix:
code:
1 2 [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Phone] "ShowSIM"=dword:00000001 ->0 to disable, 1 to enable.
Zoek op "nikisimfix.cab" op het xda-developers forum. Hiermee blijft deze instelling ook na een reboot intact.quote:Boy schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:45:
hmm...nadat m'n gsm uit en aan is geweest, is deze instelling weer teruggezet...hoe ken da?
Oké, ze zijn op XDA-Developers bezig met het porten van de touchscreen drivers (van een Dopod S600) naar de Dual. Hou dit even in de gaten: http://forum.xda-develope...d.php?t=392752&page=2
Even voor de duidelijkheid: het gaat hier NIET om de grafische chip (OpenGL ES ondersteuning), maar om het "haperen" als je het scherm aanraakt. Dit merk je bijvoorbeeld als je scrollt en de stylus op het schermpje blijft drukken, de beeldopbouw gaat veel langzamer. Zodra je je stylus van het schermpje afhaalt, gaat de opbouw ook ineens weer soepel(er).
De update zorgt er dus voor dat ook bij het aanraken van het scherm, de shermopbouw even soepel verloopt, en wordt in de vorm van een rom gebracht. Een cabje is niet mogelijk helaas.
Even voor de duidelijkheid: het gaat hier NIET om de grafische chip (OpenGL ES ondersteuning), maar om het "haperen" als je het scherm aanraakt. Dit merk je bijvoorbeeld als je scrollt en de stylus op het schermpje blijft drukken, de beeldopbouw gaat veel langzamer. Zodra je je stylus van het schermpje afhaalt, gaat de opbouw ook ineens weer soepel(er).
De update zorgt er dus voor dat ook bij het aanraken van het scherm, de shermopbouw even soepel verloopt, en wordt in de vorm van een rom gebracht. Een cabje is niet mogelijk helaas.
POWER TO DA MAXXX!!!!!
Reg. datum: 07 juni 2005
Reg. datum: 07 juni 2005
Voor de users die dit toetsel nu een x aantal maanden gebuiken.
Hoe solide is het slide mechanisme en evt speling ?
Ik heb er persoonlijk niet veel problemen mee, maar ik lees hier en daar dat andere users er wel problemen mee hebben. Ik denk dat ik gewoon iets minder kritisch ben. Er zit wel speling in, maar dat is normaal voor een slidemechanisme dat op een wat op een groter apparaat zit (in vergelijking met een samsung slider bijv.).quote:wd200 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 23:43:
Voor de users die dit toetsel nu een x aantal maanden gebuiken.
Ik heb net even gemeten en kom op 1,2mm max uit aan de onderkant in gesloten toestand. Met max bedoel ik natuurlijk niet brute kracht op z'n baksteens maar meer in proportie. Standaard ongeveer 0,3mm, zonder kracht dus.
POWER TO DA MAXXX!!!!!
Sh*it, loop ik gisteren met m'n domme kop tegen mijn bureau aan: heel m'n scherm ver-rot
Ik zie allemaal strepen en stippen; een klein gedeelte is nog (moeilijk) leesbaar
Het touch-gedeelte werkt nog wel.
Iemand ervaring met een winkel die een nieuw schermpje kan inbouwen?
Ik zie allemaal strepen en stippen; een klein gedeelte is nog (moeilijk) leesbaar
Het touch-gedeelte werkt nog wel.
Iemand ervaring met een winkel die een nieuw schermpje kan inbouwen?
Reg. datum: 23 november 2006
Reg. datum: 23 november 2006
Ik heb nooit last van die speling, bij mij is het zo minimaal, ik kan ook niet zeggen dat ik voorzichtig ben geweest met het sliden, dit doe ik toch tevaak zonder reden. Kan best aan de kwaliteit van htc liggen maar misschien heb ik geluk
(nu zul je zien dat ik dalijk ook nog erge speling ga krijgen
)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last