Laten we daar nog even mee wachten. Als iedereen nu ongeveer jouw voorbeeldbrief mailt naar CP, dan w8en we eerst even hun reactie af. Vervolgens (als we geen bevredigend voorstel krijgen) kunnen we met zijn allen een dreigendere/dringendere brief sturen en vermelden dat we een samenwerkingsverband hebben opgezet.quote:
Als het goed is valt het sowieso wel op dat we allemaal dezelfde mail sturen
edit1:
Volgende mail gestuurd:
Geachte heer/mevouw,
Allereerst bedankt voor uw reactie betreffende de bestelling die ik eerder bij uw organisatie geplaatst heb. Ik heb over deze reactie een aantal vragen/opmerkingen.
Ik vind het erg vreemd dat:
- Een geplaatste bestelling door uw organisatie eenzijdig wordt geannuleerd (zie Orderhistorie onder ‘Mijn Account’).
- Een product meer dan 2 weken voor een bepaalde prijs op uw website vermeld staat en dat deze prijs achteraf niet blijkt te kloppen.
- Hetzelfde product op de frontpage van uw website gepromoot wordt als zijnde een aanbieding.
- Ik na de order te hebben geplaatst een orderbevestiging krijg waarin het product en de overeengekomen prijs worden genoemd.
Naar aanleiding van bovenstaande punten ga ik er daarom ook van uit dat het annuleren van de order door uw organisatie ongedaan gemaakt wordt en dat alsnog wordt overgegaan tot uitleveren van de order tegen de overeengekomen prijs. Tenslotte hebben we gewoon een rechtsgeldige koopovereenkomst.
Graag ontvang ik uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Laatste stukje dus iets aangepast omdat ik geen storing had met betalen. En ik heb er bij vermeld dat er een rechtsgeldige koopovereenkomst is gesloten.
Als de rest van ons 'CP-verbond'
Ik ga nu slapen, truste
Gurneyhck wijzigde dit bericht 31-03-2008 23:33 (33%)
MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | SLI 2x 8800GTX@621/1620/2052 | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5