Hoofdcategorieën
Topicacties

[Intel] Core 2 Penryn vs. Xeon (S775) Penryn Prijzen

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 september 2006

quote:
Mr_ATTITUDE schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:04:

@ de rest: Ik had ook dat mailtje gehad van CP.
Ik had ook nog een order voor dat ding lopen bij Zercom ik ben benieuwd of die het gaan leveren zonder slag of stoot zeker aangezien er bij die order staat dat het geaccepteerd is.
Voor de bedrijven die hier meelezen, ik heb zo'n gevoel dat veel van 'ons' toekomstig koopgedrag af zal gaan hangen van hoe jullie hiermee omgaan. Zo is, voor mijzelf gesproken, door het ronduit bedrieglijke antwoord van 4launch mijn vertrouwen in hen danig geschaad, en dat zal ik zeker 'doorberekenen' bij toekomstige aankopen. Zeg dan gewoon eerlijk dat je er vanaf wilt omdat het je geld gaat kosten, maar kom niet met zo'n EOL kul-verhaal aan dat door iedere tweaker hier in een mum van tijd doorgeprikt kan worden. Dat noemen ze dus 'genaaid worden waar je bij staat.'

So far lijkt alleen Azerty het netjes te spelen. Ook dat zal ik onthouden.

Tip: misschien zou iemand eens een shop-review moeten schrijven.

albatross wijzigde dit bericht 31-03-2008 21:22 (5%)

Intel Q6700 @ 3.2Ghz | Scythe Infinity | ASUS Commando | 4G HyperX | ASUS 8800GTX | X-Fi Fatal1ty | Logitech Z-5500 | 2x WD Caviar SE16 500GB | Plextor 760A DVD | LG GGW-H20L Blu-ray rewriter | Enermax Liberty 620W | Antec P182 SE | Dell 2707WFP

101408
Reg. datum: 25 januari 2000

quote:
luckyjan schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:12:
In dit geval zal de groothandel die al die shops van processors voorzien wel de fout hebben gemaakt aangezien er een heleboel een lage prijs hadden.
Dat denk ik ook. Minstens 5 shops hadden de verkeerde prijs, soms in combinatie met verwarrende specs. Dat is echt geen toeval. Het is kwalijk dat die fout zo lang onopgemerkt bleef, maar nog veel kwalijker dat ze er nu allemaal onderuit proberen te komen met vage smoesjes. Wees dan eerlijk en geef gewoon toe dat er fouten zijn gemaakt, maar ga niet lopen roepen dat de CPU EOL is oid... :X

I'm sorry, did I just blow your head apart? | Tachyon Wiki | Specs

Hoi

Ik zou zeggen, vraag om een verglijkbaar of beter product. (Q9550 of QX9650)

Als zij misbruik maken van hun positie kun jij dat ook.

Edit: Ik weet wel zeker dat ze hier meekijken, en ze weten ook donders goed wat hun recht is en dat ze die moeten leveren. Anders stuur je gewoon ze een linkje dat ze eens kunnen zien dat ze niet zomaar moeten gaan liegen over van alles en nog wat.

Azerty = Goed, regelt alles prima. Dat is tenminste service!
4Launch = Leugenaars :r , daar bestel ik dus niks meer!
Central Point = Kennen hun recht nog niet zo goed, dus lees dit topic eens!
Zercom = (Vul maar in, maar Zercom kennende verzinnen ze vast wel iets goeds ;) )

FiXeR.nl wijzigde dit bericht 31-03-2008 21:28 (66%)

Hoi

Reg. datum: 14 augustus 2000

Idd vooral als ze vandaag mij dit mailtje hebben gestuurd:

Beste Jan,

Indien de levertijdindicator bij een product blauw is dan gaat het om een
pre-order product. Het is een nieuw product waarvan nog geen eerdere levering
geweest is. Onze leverancier wacht op de eerste levering vanuit de betreffende
fabrikant. Wij verwachten de eerste levering in de komende weken.

Als u nog vragen heeft verneem ik deze graag van u.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Gijs xxxx
4Launch
Afdeling Sales

edit:
Ben benieuwd of die van Azerty echt geleverd gaan worden voor die prijs.

luckyjan wijzigde dit bericht 31-03-2008 21:29 (6%)

Reg. datum: 21 april 2007

Ik heb dus ook de 3360 besteld bij cp en jahoor ook een mailtje met geannuleerd gehad :(

Vanwege een prijsstijging?????? WTF! dan bereken je die prijsstijging in je niewe bestellingen. Ik ben behoorlijk pist hierover. Ik weet nu niet wat de beste vervolg stap is. Zeker is wel dat ik dit NIET accepteer!

Hoi

Mwah, ze zullen het denk ik wel merken in de komende 10+ shop reviews.

Hoi

Reg. datum: 10 juni 2001

quote:
albatross schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:21:
Tip: misschien zou iemand eens een shop-review moeten schrijven.
Heb ik reeds gedaan: KLIK!

quote:
FiXeR.nl schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:24:
Ik zou zeggen, vraag om een verglijkbaar of beter product. (Q9550 of QX9650)

Als zij misbruik maken van hun positie kun jij dat ook.
Inderdaad. Maar "misbruik" zou ik het, van de kant van de koper, stellig niet wllen noemen. De Q9550 is, in alle opzichten, volledig gelijkwaardig aan de X3360. Als, in een parallel universum, de X3360 dus ineens EOL is, dun kunnen ze je netjes de Q9550 aanbieden.

Intel Q6700 @ 3.2Ghz | Scythe Infinity | ASUS Commando | 4G HyperX | ASUS 8800GTX | X-Fi Fatal1ty | Logitech Z-5500 | 2x WD Caviar SE16 500GB | Plextor 760A DVD | LG GGW-H20L Blu-ray rewriter | Enermax Liberty 620W | Antec P182 SE | Dell 2707WFP

Be An Original
Reg. datum: 03 maart 2006

Ik wacht nog heel even met een shop review invullen. ;)

Ik ben benieuwd wat er gebeuren gaat.
Als wel iedereen een shopreview invult die een bestelling had gedaan dan zullen ze de eerst komende 3 maanden last hebben van al onze reviews. :+

Zeker als er een zooitje op een rij staan de eerst komende dagen dan wil je daar toch niets mee te maken hebben als (potentiele) klant lijkt mij zo.

Dat is zeker wel de 'schade' die wij kunnen toebrengen als gedupeerde klanten. _/-\o_

Proud owner of a 2407WFP rev. A02 and STACKER 830 BLACK

Reg. datum: 14 december 2001

Heren en misschien dames?

Hieronder een volgens mij goed onderbouwde reactie richting Central Point waarin ik hen allereerst de kans geef om zonder al te veel problemen deze hele zaak op te lossen. Ik heb bewust niet gedreigd of kenbaar gemaakt dat er eventueel via derden geprobeerd wordt om aan ons recht te komen. Graag jullie reactie hierop! Let wel, ik heb deze nog niet verstuurd. Ik denk dat het goed is om allemaal met eenzelfde of zelfs dezelfde reactie kunnen komen!

Geachte heer/mevouw,

Allereerst bedankt voor uw reactie betreffende de bestelling die ik eerder bij uw organisatie geplaatst heb. Ik heb over deze reactie een aantal vragen/opmerkingen.
Ik vind het erg vreemd dat:
- Een geplaatste bestelling door uw organisatie eenzijdig wordt geannuleerd (zie Orderhistorie onder ‘Mijn Account’).
- Een product meer dan 2 weken voor een bepaalde prijs op uw website vermeld staat en dat deze prijs achteraf niet blijkt te kloppen.
- Hetzelfde product op de frontpage van uw website gepromoot wordt als zijnde een aanbieding.
- Ik na de order te hebben geplaatst een orderbevestiging krijg waarin het product en de overeengekomen prijs worden genoemd.
- Ik naar aanleiding van een storing op uw website met betrekking tot iDeal de volgende dag een mail gestuurd krijg met het verzoek alsnog te betalen middels iDeal. Kon in deze mail niet worden aangegeven dat de prijs niet juist was?
- Ik het overeengekomen bedrag na de bestelling direct middels telebankieren heb overgemaakt en hiervan de volgende dag een bevestiging heb ontvangen. Wederom hierbij de vraag, waarom kon toen niet worden aangegeven dat de prijs niet juist was?

Naar aanleiding van bovenstaande punten ga ik er daarom ook van uit dat het annuleren van de order door uw organisatie ongedaan gemaakt wordt en dat alsnog wordt overgegaan tot uitleveren van de order tegen de overeengekomen prijs.

Graag ontvang ik uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Postmen wijzigde dit bericht 31-03-2008 21:45 (3%)

quote:
Mr_ATTITUDE schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:43:
Ik wacht nog heel even met een shop review invullen. ;)

Ik ben benieuwd wat er gebeuren gaat.
Als wel iedereen een shopreview invult die een bestelling had gedaan dan zullen ze de eerst komende 3 maanden last hebben van al onze reviews. :+

Zeker als er een zooitje op een rij staan de eerst komende dagen dan wil je daar toch niets mee te maken hebben als (potentiele) klant lijkt mij zo.

Dat is zeker wel de 'schade' die wij kunnen toebrengen als gedupeerde klanten. _/-\o_
Inderdaad, shop-reviews zijn er voor afgehandelde zaken (of wanneer er, na een redelijke termijn, geen verdere afhandeling meer valt te verwachten). Het is dus goed om ze even de kans te geven om te reageren en te kijken of ze bereid zijn iets voor je te doen. Mocht dan blijken dat er, van hun kant, duidelijk niks meer te verwachten valt, dan zou ik zeker niet schromen om mijn relaas te doen in een shop-review.

EDIT: Overigens, om nou niet direct zout op alle slakken te gooien, maar ik wil dit toch niet aanmerken als moedwillige 'schade' die wij hen aan zouden doen (wat laakbaar is); eerder wil ik het omdraaien: dat ons 'geschaad' vertrouwen gewoon, op een natuurlijk weg, zijn weerslag zal vinden in shop-reviews.

albatross wijzigde dit bericht 31-03-2008 21:55 (13%)

Reg. datum: 24 juli 2000

Ik quote mezelf even:
quote:
grizzlybeer schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:27:
Ik moet de eerste nog zien die deze proc (de 3360) uiteindelijk onder de 300 euro gaat krijgen...

Ik denk dat (web)shops echt geen mensen voor +/- 150 euro (per proc) gaan sponsoren omdat dat ze misschien geen slechte naam oplevert. Natuurlijk, als ze weten dat ze die ene persoon die veel stampij gaat trappen daarmee rustig kunnen houden, dan zullen ze het wel doen. Maar dat weten ze i.h.a. niet (welke persoon dat is). Waarschijnlijk lezen hier ook meer mensen mee dan er reageren en die hebben wellicht ook besteld...
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje flauw dat er nu allemaal negatieve shopreviews ingevuld gaan worden. De betreffende webshops nemen prijzen van groothandels over en daar is wat misgegaan. Ik heb (naast bovenstaande post) in de 3e post van dit topic al aangegeven dat de prijs waarschijnlijk fout was. Was redelijk duidelijk lijkt me (met inachtneming van de inkoopprijs van meer dan 500 dollar).

Reg. datum: 12 juni 2002

quote:
FiXeR.nl schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:24:
4Launch = Leugenaars :r , daar bestel ik dus niks meer!
Ik heb ook bij 4Launch de X3360 besteld (samen met een ander product).
De status van mijn bestelling is van 'ontvangen' via 'in behandeling [= Uw bestelling is gecontroleerd en in behandeling]' naar 'betaald [=De betaling voor uw bestelling is ontvangen en verwerkt]' gegaan.

Dus geen bericht ontvangen over annulereren, EOL, of wat dan ook....

[edit ivm typo's]

Bolleke wijzigde dit bericht 31-03-2008 21:58 (6%)

Reg. datum: 25 september 2001

quote:
grizzlybeer schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:51:
Ik quote mezelf even:

[...]

Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje flauw dat er nu allemaal negatieve shopreviews ingevuld gaan worden. De betreffende webshops nemen prijzen van groothandels over en daar is wat misgegaan. Ik heb (naast bovenstaande post) in de 3e post van dit topic al aangegeven dat de prijs waarschijnlijk fout was. Was redelijk duidelijk lijkt me (met inachtneming van de inkoopprijs van meer dan 500 dollar).
Die verantwoordelijkheid ligt volledig bij hen. Als zij kiezen voor een geautomatiseerde bestelling en koppeling is dat volledig hun verantwoordelijkheid. En zeker als ze daar op hun voorpagina mee lopen te stunten!

quote:
Dat "allemaal" valt nog wel mee hoor, ik ben zover ik kan zien de enige met een review. Die heb ik bovendien gewijzigd in "voldoende" omdat ik ze eerst de gelegenheid wil geven om tot een voor beide bevredigende oplossing te komen.. Ik wil ze niet meteen in een kwaad daglicht zetten. Dus nog even niks negatiefs en eerst maar eens kijken of er een redelijke oplossing mogelijk is.

quote:
Ik quote mezelf even:

[...]

Zie wat dat beteft ook even mijn EDIT hierboven.

In het geval van 4launch, zaten ze de klant gewoon glashard voor te liegen met hun EOL verhaal. Dat heeft niets meer met een prijsstelling te maken.

Overigens, met een inkoopprijs van $500, is het dan zo onredelijk, wanneer Central Point loopt te stunten met een prijs van E300, dat de klant denkt dat die prijs echt is? Absoluut niet! 500 x 0.7 (dollar -> euro) = 350. Dan is een stunt van E300 dus helemaal geen absurd laag bedrag waarvan iedereen zou moeten kunnen weten dat het niet klopt (zoals dat verhaal van de big-screen TV voor 99 euro, wat eigenlijk 999 euro was).

Bovendien, gezien de historie van Intel, is zulke marketing geheel conform hoe ze het laatste twee jaar te werk zijn gegaan: 'vergelijkbare' CPUs die, in prijs, kunstmatig hooggehouden werden ten opziche van de nieuwe lijn, die dan plots voor bijna de helft te krijgen was. Het is totaal onbillijk om van potentiele kopers te verwachten dat ze zulk een precies inzicht hebben in de dag-tot-dag prijsstellingen van Intel. Zelfs van tweakers kan zo'n precies inzicht niet redelijkwijs verwacht worden. Temeer daar deze tweaker dus -- exact wat volgens de wet van hem verwacht mag worden -- op eigen onderzoek uitgegaan is en op andere sites vergelijkbare prijzen vond -- en dat twee weken lang!

HD4870X2 powering my rig!
Reg. datum: 01 april 2002

quote:
Postmen schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:44:
Heren en misschien dames?

Hieronder een volgens mij goed onderbouwde reactie richting Central Point waarin ik hen allereerst de kans geef om zonder al te veel problemen deze hele zaak op te lossen. Ik heb bewust niet gedreigd of kenbaar gemaakt dat er eventueel via derden geprobeerd wordt om aan ons recht te komen. Graag jullie reactie hierop! Let wel, ik heb deze nog niet verstuurd. Ik denk dat het goed is om allemaal met eenzelfde of zelfs dezelfde reactie kunnen komen!

Geachte heer/mevouw,

Allereerst bedankt voor uw reactie betreffende de bestelling die ik eerder bij uw organisatie geplaatst heb. Ik heb over deze reactie een aantal vragen/opmerkingen.
Ik vind het erg vreemd dat:
- Een geplaatste bestelling door uw organisatie eenzijdig wordt geannuleerd (zie Orderhistorie onder ‘Mijn Account’).
- Een product meer dan 2 weken voor een bepaalde prijs op uw website vermeld staat en dat deze prijs achteraf niet blijkt te kloppen.
- Hetzelfde product op de frontpage van uw website gepromoot wordt als zijnde een aanbieding.
- Ik na de order te hebben geplaatst een orderbevestiging krijg waarin het product en de overeengekomen prijs worden genoemd.
- Ik naar aanleiding van een storing op uw website met betrekking tot iDeal de volgende dag een mail gestuurd krijg met het verzoek alsnog te betalen middels iDeal. Kon in deze mail niet worden aangegeven dat de prijs niet juist was?
- Ik het overeengekomen bedrag na de bestelling direct middels telebankieren heb overgemaakt en hiervan de volgende dag een bevestiging heb ontvangen. Wederom hierbij de vraag, waarom kon toen niet worden aangegeven dat de prijs niet juist was?

Naar aanleiding van bovenstaande punten ga ik er daarom ook van uit dat het annuleren van de order door uw organisatie ongedaan gemaakt wordt en dat alsnog wordt overgegaan tot uitleveren van de order tegen de overeengekomen prijs.

Graag ontvang ik uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Dat is misschien nog wel beter ja, eerst een 'rustige mail' sturen. Ik vind het opzich ook wel een prima idee om gewoon allemaal dezelfde mail (deze van postmen dus) richting CP te zenden. Who is in?

MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5

quote:
Gurneyhck schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:34:
[...]
Dat is misschien nog wel beter ja, eerst een 'rustige mail' sturen. Ik vind het opzich ook wel een prima idee om gewoon allemaal dezelfde mail (deze van postmen dus) richting CP te zenden. Who is in?
Ik ben ook voor een, in eerste aanleg, rustige afhandeling. Gewoon goed, naar redelijkheid en billijkheid, ze de kans geven de zaak op te lossen. Ook 4launch heeft klaarblijkelijk het EOL verhaal laten varen, dus het schot is er zeker nog niet uit.

Be An Original
Reg. datum: 03 maart 2006

Lijkt mij een prima mail(idee). ;)

Het zal toch zeker wel een goed signaal geven als een hoop mensen precies dezelfde tekst sturen, wel met eigen naam, adres gegevens & ordernummer natuurlijk. :+

Proud owner of a 2407WFP rev. A02 and STACKER 830 BLACK

Ik heb een mail naar 4Launch verzonden als reaktie op hun antwoord van mijn mail (zie paar postings boven).

Ik heb gevraagd de Q9550 i.p.v. de X3360 te leveren voor dezelfde prijs en anders eventueel de langzamere X3350, maar dan wel voor een lager bedrag dan die in hun lijst staat omdat die net zo hoog was als de X3360.

Ben benieuwd naar hun antwoord.

quote:
Gurneyhck schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:34:
[...]

Prima brief. :) Alleen zou ik het bovenste stukje weglaten: winkels hebben, om allerlei legitieme redenen, het recht een order te annuleren. Zo open je, ongewenst, alleen maar een deur tot een oeverloze discussie of ze nou wel of niet, in het algemeen, een order mogen annuleren (een discussie die je dan ook nog eens verliest). M.a.w.: geef ze geen houvast om de zaak af te leiden. :)

quote:
Tachyon schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:21:
[...]

Dat denk ik ook. Minstens 5 shops hadden de verkeerde prijs, soms in combinatie met verwarrende specs. Dat is echt geen toeval. Het is kwalijk dat die fout zo lang onopgemerkt bleef, maar nog veel kwalijker dat ze er nu allemaal onderuit proberen te komen met vage smoesjes. Wees dan eerlijk en geef gewoon toe dat er fouten zijn gemaakt, maar ga niet lopen roepen dat de CPU EOL is oid... :X
Dit is iets wat heel veel gebeurt met winkels die stunten met merkproducten. Volgens mij heeft Intel gewoon de levering stopgezet om te voorkomen dat de processoren onder de 'advies' prijs geleverd gaan worden.

Reg. datum: 21 april 2007

quote:
Mr_ATTITUDE schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:41:
Lijkt mij een prima mail(idee). ;)

Het zal toch zeker wel een goed signaal geven als een hoop mensen precies dezelfde tekst sturen, wel met eigen naam, adres gegevens & ordernummer natuurlijk. :+
Ik wil wel meedoen al heb ik ze al wel in een eerste reactie laten weten niet akkoord te gaan met de annulering van de overeenkomst.

Ik ben van mening dat als de leverancier een prijs met de shop over een komt dat dan de leverancier moet leveren voor die prijs.

Reg. datum: 14 december 2001

quote:
albatross schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:48:
[...]

Prima brief. :) Alleen zou ik het bovenste stukje weglaten: winkels hebben, om allerlei legitieme redenen, het recht een order te annuleren. Zo open je, ongewenst, alleen maar een deur tot een oeverloze discussie of ze nou wel of niet, in het algemeen, een order mogen annuleren (een discussie die je dan ook nog eens verliest). M.a.w.: geef ze geen houvast om de zaak af te leiden. :)
Ik begrijp dat er een hoop legitieme redenen zijn, maar zonder overleg een order annuleren mag toch niet zomaar? Dan zou mooi zijn, want dan kunnen ze dat nu ook doen! (hebben ze dus ook gedaan!) Probleem is volgens mij dat ze er onderuit proberen te komen terwijl ze daar het recht niet toe hebben.

Overigens vind ik het absoluut belangrijk om eerst aan te geven dat we het er niet mee eens zijn. Laat ze maar met een oplossing komen die ik (wij) kunnen en willen accepteren. Die kans wil ik ze absoluut geven. Ik heb absoluut begrip voor de ontstane situatie daar, maar het is een fout van hun kant en daar wil ik niet voor opdraaien! Pas als zij geen bevredigende oplossing bieden wil ik het hogerop spelen!

(edit) Misschien ook handig om aan te geven in de brief dat we onderling contact hebben en een belangenvereniging hebben opgezet? :P ;)

Postmen wijzigde dit bericht 31-03-2008 23:19 (5%)

2Lame2Shoot
Reg. datum: 20 november 2004

quote:
JazzySOB schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:17:
[...]
Ik had uiteraard een reaktie teruggemaild:

Beste mensen van 4Launch,

Hoe kan deze processor "end of life" zijn?
Het is juist een nieuwe processor die binnen een aantal dagen/weken uitkomt en/of al uit is.
Het is dus 100% zeker dat Intel deze gewoon produceert en kan leveren.
Vergissinkje?

Mvg,

[...]

Vervolgens kreeg ik als antwoord:
[...]

Ja ja, de leverancier die er helaas niet meer kan "aankomen" wat een onzin. Ze kunnen blijkbaar wel aan een de X3350 "aankomen" die nog wel in de lijst staat. Erg ongeloofwaardig en onprofessioneel allemaal.

Bij Zercom is de status van mijn bestellling gelukkig nog niet veranderd en blijft deze als "besteld bij de leverancier" staan. Hopelijk hebben die een andere leverancier dan die van 4Launch.. :/
Maarja je hebt altijd mensen die niet snappen hoe het er bij de meeste webshops aan toe gaat |:( De status van een product word in de meeste gevallen automatisch doorgestuurd vanuit de leverancier. Dit kan uiteraard handmatig worden aangepast. Dit lijkt me een duidelijk geval van een product dat zeer populair is, zo populair dat de leverancier verwacht dat er niet genoeg kan leveren binnen afzienbare tijd. Om te voorkomen dat er eeuwige pre-orders blijven, hebben ze het product EOL verklaard. Tegen de tijd dat er weer een voorraad is zullen ze het vast wel weer overnieuw aanbieden. Hetzelfde is me eens overkomen met de pre-orders van de 7900gt xxx. Kan gewoon gebeuren, ze kunnen twee dingen doen.. je gewoon heel lang laten wachten totdat het product er eindelijk is.. of het EOL verklaren en minder mensen laten wachten. Dit heeft uiteindelijk weinig met de webshop (in dit geval 4Launch) te maken, maar meer met de leverancier (en uiteindelijk de fabrikant)

Lian Li PCV2010B, Asus Striker II Formula, Intel E8400, 2x nVidia GF 9800GTX, 8GB Corsair Dominator ddr2 1066, Areca ARC1261ML, 8xSpinpoint F1 1TB, 4x 320GB, 4x Raptor, X-Fi, CM1000W, Dell 3008WFP, 2x 207WFP

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: