Wat denken jullie, zal ik het er maar op wagen?
Ik zit een beetje met een probleem... op de website van Gigabyte over de CPU Support van de EX38-DS5 staat dat de X3350 met stepping C0 ondersteund wordt. Als ik nu rond kijk wordt overal de C1 stepping aangeboden. Aan de andere kant lees ik hier en daar dat er helemaal geen C0 stepping is, en dat dit dus waarschijnlijk een fout is van Gigabyte.
Waar haal je dat uit op? Ik moet het namelijk echt zeker weten, want hij komt uit Amerika...
Omdat ie gelijk is aan de Q9450quote:Zinu schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:28:
Waar haal je dat uit op? Ik moet het namelijk echt zeker weten, want hij komt uit Amerika...
Specs 1000 posts \o/
Oké dan doen we dat gewoon.
Maar dan is dat dus een foutje op de website van Gigabyte?
Nee geen foutje, die lijst is wat ze hebben getest. De C1 hebben ze nog niet getest maar zal wel gewoon werken.quote:Zinu schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:13:
Oké dan doen we dat gewoon.
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Reg. datum: 24 juli 2000
Reg. datum: 24 juli 2000
De nieuwe Intel procs kunnen blijkbaar wel kapot:
http://www.anandtech.com/weblog/showpost.aspx?i=428
http://www.anandtech.com/weblog/showpost.aspx?i=428
Reg. datum: 22 mei 2007
Woooooooohoooooooooo
Mijn x3360 komt er ook aan.
Voor 265 euro heb ik hem nu en uiteindelijk maar 2 weken erop hoeven wachten.
Nooit gezeur gehad van Complus dus dat gaat een mooie shopreview voor ze opleveren.
Mijn x3360 komt er ook aan.
Voor 265 euro heb ik hem nu en uiteindelijk maar 2 weken erop hoeven wachten.
Nooit gezeur gehad van Complus dus dat gaat een mooie shopreview voor ze opleveren.
Geluksvogel!
Van Zercom hoor ik niets meer, maar die Penryns zijn gewoon echt nergens leverbaar meer. Alle shops geven 20 dagen of langer...
Van Zercom hoor ik niets meer, maar die Penryns zijn gewoon echt nergens leverbaar meer. Alle shops geven 20 dagen of langer...
edit:
Grrr, ondanks dat Zercom mij heeft toegezegd de X3360 voor de bestelde prijs van 269,50 te leveren, hebben ze mijn order toch weer geannuleerd. Uiteraard weer een mailtje gestuurd om opheldering te vragen. Het kan ook zijn dat het een geautomatiseerd systeem is die een order automatisch er uit gooit als een artikel niet op voorraad is.
Grrr, ondanks dat Zercom mij heeft toegezegd de X3360 voor de bestelde prijs van 269,50 te leveren, hebben ze mijn order toch weer geannuleerd. Uiteraard weer een mailtje gestuurd om opheldering te vragen. Het kan ook zijn dat het een geautomatiseerd systeem is die een order automatisch er uit gooit als een artikel niet op voorraad is.
JazzySOB wijzigde dit bericht 18-04-2008 11:48 (54%)
Ik had ook een mailtje gehad van Zercom maar dan op 15-04 met annulering, ik liet niets horen.quote:JazzySOB schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:31:
edit:
Kreeg ik op 16-04 weer een status mailtje dat mijn bestelling een levertijdsindicatie had van 'meer dan 2 weken'.
Vandaag werd ik gebeld door iemand van Zercom en die vroeg of ik mijn bestelling wou annuleren aangezien het tot ½mei zou duren voordat die CPU leverbaar zou zijn volgens hun leverancier.
Toen zei ik, ja ik wil best het artikel annuleren maar het alternatief is een Q9550 alleen die kost wel wat meer.
Dus als jullie dat als alternatief voor mij kunnen regelen vind ik het prima alleen ik ben niet van plan dat verschil bij te gaan leggen.
De order mag van mij nog wel open blijven staan voor de X3360 hoor.
Bedankt voor uw telefoontje in ieder geval.
Proud owner of a 2407WFP rev. A02 and STACKER 830 BLACK
Nou helaas.
De status van de order is toch weer vernaderd. Ik gelijk gebeld en dit was een check of alles binnen was. Hij komt de 1e week van mei dus toch nog even wachten. Heb hem nu toch nog niet nodig dus maakt me niet zo heel veel uit. Wel jammer natuurlijk.
De status van de order is toch weer vernaderd. Ik gelijk gebeld en dit was een check of alles binnen was. Hij komt de 1e week van mei dus toch nog even wachten. Heb hem nu toch nog niet nodig dus maakt me niet zo heel veel uit. Wel jammer natuurlijk.
...hier stond een slecht plan...
SayWhatAgain! wijzigde dit bericht 18-04-2008 22:01 (83%)
Specs || PS3 Games: Burnout Paradise/RSV2/NFS Pro Street/GTA IV/MotorStorm
Mag ik weten wat het slechte plan was?quote:SayWhatAgain! schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 21:26:
...hier stond een slecht plan...
Ik zag dat de Q9450 op 22-04 beschikbaar is bij Azerty en om de een of andere reden had ik een prijsverschil van ~170E in m'n hoofd. Dus ik dacht: wisselen naar Q9450 en dan een mooie hd of zo er bij. Maar ja, ik heb de X3360 niet voor 440E besteld natuurlijk 
Specs || PS3 Games: Burnout Paradise/RSV2/NFS Pro Street/GTA IV/MotorStorm
Reg. datum: 28 mei 2007
Hoe kom je aan die 22-04 info? Want dat zou heel mooi nieuws zijn uiteraard!
Hmmm gaaf!
En wat is dan het verschil tussen deze OEM versie: http://www.azerty.nl/prod...72/75559/core-2-quad.html
En de Boxed versie: http://www.azerty.nl/prod...72/56574/core-2-quad.html
Want ik wacht met mijn nieuwe systeem enkel nog op de Boxed processor.
En wat is dan het verschil tussen deze OEM versie: http://www.azerty.nl/prod...72/75559/core-2-quad.html
En de Boxed versie: http://www.azerty.nl/prod...72/56574/core-2-quad.html
Want ik wacht met mijn nieuwe systeem enkel nog op de Boxed processor.
Maar wel nog ff snel de prijs verhogen naar 297 Euro. M.a.w. lekker profiteren van de schaarste.
Nou, ik wacht zowiezo wel tot mei wanneer ze normaal leverbaar zijn.
En dan is het ook nog eens een Tray versie, dus niet boxed en dus zonder koeler. Meestal zijn de Tray versies (=OEM) goedkoper, maarja de schaarste he..
Trouwens, kreeg van 4Launch opeens een bericht of ik wil wachten op mijn bestelling van de X3360.
Nouja zeg! Ik dacht dat ze hem niet meer wilde leveren voor die prijs. De lage prijs (271,50) staat gewoon weer in de order. Ben benieuwd! Dit kan ze alsnog een positieve shopsurvey opleveren als ik hem echt krijg, i.t.t. Zercom die zijn belofte niet waarmaakt door m'n order opnieuw te annuleren ondanks toezeggingen en eerdere heractivatie. Had hierover eergisteren een mail gestuurd maar nog geen antwoord op gehad.
Nou, ik wacht zowiezo wel tot mei wanneer ze normaal leverbaar zijn.
En dan is het ook nog eens een Tray versie, dus niet boxed en dus zonder koeler. Meestal zijn de Tray versies (=OEM) goedkoper, maarja de schaarste he..
Trouwens, kreeg van 4Launch opeens een bericht of ik wil wachten op mijn bestelling van de X3360.
Nouja zeg! Ik dacht dat ze hem niet meer wilde leveren voor die prijs. De lage prijs (271,50) staat gewoon weer in de order. Ben benieuwd! Dit kan ze alsnog een positieve shopsurvey opleveren als ik hem echt krijg, i.t.t. Zercom die zijn belofte niet waarmaakt door m'n order opnieuw te annuleren ondanks toezeggingen en eerdere heractivatie. Had hierover eergisteren een mail gestuurd maar nog geen antwoord op gehad.
JazzySOB wijzigde dit bericht 19-04-2008 17:45 (10%)
Reg. datum: 11 juni 2001
Reg. datum: 11 juni 2001
er is ook een 3230 xeon heb ik gelezen.
deze heeft een 10 mp.
dingen zijn moeilijk verkrijgbaar en duur.
is er iemand hier die daar ervaringmee heeft?
edit/dit is natuurlijk een 65nm cpu,en we hebben het hier over de 45nm cpu's
deze heeft een 10 mp.
dingen zijn moeilijk verkrijgbaar en duur.
is er iemand hier die daar ervaringmee heeft?
edit/dit is natuurlijk een 65nm cpu,en we hebben het hier over de 45nm cpu's
erikdeperik wijzigde dit bericht 20-04-2008 12:49 (21%)
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
De mensen die perse de X3360 van Zecom willen hebben die em toevallig voor veel minder dan 440 euro besteld ? Want er waren volgens mij shops die em er eerst voor 270 op hadden staan. Grote fout dus 
Sys -=System Specs=- -LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!!- 3DMark 2003 Score = 30869
Ik zit er over na te denken om een E7200 te halen, omdat die maar zo'n 100 euro is. Denk dat de prijs nog wel wat gaat zakken naar 75/80 euro, omdat die vrij nieuw is. Daarom vindt ik maar weinig resultaten die laten zien hoever die wil overklokken.
Had er een gevonden die zo'n 3,8 GHz deed op 1,4V ofzo niet zo heel bijzonder. Weten jullie nog een paar goede resultaten die zijn behaald met deze CPU.
Had er een gevonden die zo'n 3,8 GHz deed op 1,4V ofzo niet zo heel bijzonder. Weten jullie nog een paar goede resultaten die zijn behaald met deze CPU.
***Specs*** -*-*Intel Pentium Dual Core 2180 @ 4GHz 100% OC
Reg. datum: 08 februari 2006
Azerty heeft trouwens de datum dat ze binnenkomen nu aangepast naar 23 april ipv 22 april.
Volgens mij kan Azerty er zelfs helemaal niet meer aankomen... is weer gezellig 14+ dagen levertijd geworden. Nou Azerty, dank je wel. Goed geregeld daar.
Kan zijn dat dat de nieuwe levertijd is nadat ze degene die ze vandaag hebben binnen gehad hebben uitgegeven. We moeten dus gewoon even afwachten of er iemand bevestiging heeft gehad dat er 1 voor hem ligt.