Hoofdcategorieën
Topicacties

[Intel] Core 2 Penryn vs. Xeon (S775) Penryn Prijzen

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 23 24 25 26 last

Reageer Nieuw Topic
Be An Original
Reg. datum: 03 maart 2006

Toch heb ik het idee dat ik/we tekort gedaan worden met deze uitleg en deze manier van handelen.

Het is toch net zo als bij een (echte) winkel bijv. Mycom, BCC, Mediamarkt, Dynabyte, enz. je ziet iets in de winkel staan het juiste typenummer staat erbij het is een redelijke prijs dus niet iets van ¤30,- voor een 42" LCD scherm dat ze het dan ook gewoon moeten leveren als er bijv. ¤600,- bij staat ook al kost het hun inkoop ¤750,- dat is dan pech het is geen onrealistische prijs.

In dit geval is het net zo die CPU heeft nota bene bijna 2 weken op de site gestaan en ook nog als aanbieding (in het geval van CP), daarbij stond het juiste typenummer erbij en ook voor een prijs die best zou kunnen helemaal bij een aanbieding. ;)

Je ziet als je in de pricewatch kijkt bijv. nu toch ook dat je een QX9650 goedkoper kunt krijgen dan een QX6700.
Als je dan zegt ja maar die QX9650 is 45nm en daardoor goedkoper te produceren nou okee dan nemen we de QX6800\QX6850 die zijn ook beide goedkoper dan een QX6700 dus het kan echt wel hoor dat een hoger model goedkoper c.q. praktisch dezelfde prijs heeft dan een lager model.

Maar goed ook het laatste van CP vind ik niet aansluiten aan de mail die wij ingezonden hebben.
Ook dat stoort mij best wel.

Edit: Daarbij stond die X3360 bij meerdere shops voor die prijs dus ook niet eens alleen maar bij CP.
Het heeft zo gestaan bij Salland, CP, 4Launch, Azerty en Zercom.
Ik kan er nog 1 vergeten zijn maar ook is het beeld dus wel dat het een redelijke prijs is voor dat artikel.

Mr_ATTITUDE wijzigde dit bericht 02-04-2008 14:18 (10%)

Proud owner of a 2407WFP rev. A02 and STACKER 830 BLACK

Dope Rapper
Reg. datum: 14 december 2003

jongens doe niet zo moeilijk over die prijzen.

jullie bestellen een processor op een website omdat de prijs idioot laag is omdat iemand obviously een spel of typfout heeft gemaakt, vervolgens krijg je je cpu niet voor dat geld (doh, geen enkele winkel zou dat doen zoveel verlies op een processor). En vervolgens gaan jullie huilen (want dat is wat je doet) dat het geen stijl is dat die winkel weigert je de processor te leveren.

kijk dat jeh em niet voor de nieuwe prijs wil snap ik. maar het is toch niet meer dan logisch dat de winkel weigert de processor te verkopen voor de oude prijs. Zij zijn er ook niks mee gebaat om dat ding voor de verkeerde prijs op internet te zetten.
Be An Original

quote:
Heephstan schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:25:

jullie bestellen een processor op een website omdat de prijs idioot laag is omdat iemand obviously een spel of typfout heeft gemaakt, vervolgens krijg je je cpu niet voor dat geld (doh, geen enkele winkel zou dat doen zoveel verlies op een processor). En vervolgens gaan jullie huilen (want dat is wat je doet) dat het geen stijl is dat die winkel weigert je de processor te leveren.

kijk dat jeh em niet voor de nieuwe prijs wil snap ik. maar het is toch niet meer dan logisch dat de winkel weigert de processor te verkopen voor de oude prijs. Zij zijn er ook niks mee gebaat om dat ding voor de verkeerde prijs op internet te zetten.
Het heeft niets met huilen te maken..... (tenminste niet in mijn geval) :+

Ook jij gaat kennelijk gewoon aan mijn (en de rest hun) verhaal voorbij.
Het is niet maar 1 winkel waar het voor die prijs stond, ook met mijn voorbeelden doe je vervolgens niets.
Het is dus ook niet zo dat het maar 10min die prijs is geweest.
Praktisch 2 weken, daarbij heeft het in het geval van CP vervolgens gewoon als frontpage aanbieding gestaan.

Het was zeker een hele mooie prijs dat ben ik zeker met je eens. O-)

Hoi

quote:
Heephstan schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:25:

Ok, probleem opgelost. Heephstan betaald ons allemaal de rest van die CPU. Want hij doet toch niet moeilijk over prijzen :+ .

Tsja, niet iedere tweaker heeft 440 euro voor een CPU. En als je dan bij meerdere webshops de lage prijs tegenkomt ga je er toch wel een beetje van uit dat hij ook voor die prijs word verkocht. De Q9450 word ook verkocht bij alternate voor 400 euro, en de Q9300 is net zo duur als de meeste Q9450. Dus het is gewoon mogelijk!

Hoi

Reg. datum: 14 augustus 2000

Het was al vrij snel duidelijk dat het waarschijnlijk om een fout gaat

(3e reactie van grizzlybeer in deze thread:
Die X3360 is i.d.d. wel extreem goedkoop. Echter maar bij 2 zaken, er zit daarna een enorme sprong naar > 400 euro.
Ik denk eerlijkgezegd dat het een fout is (die < 300 euro prijs).
Zie ook:
http://www.hardware.info/...we_processoren_van_Intel/
richtprijs $530.)

Dus idd nu zeggen van ze moeten het leveren want anders krijgen ze een slechte review is erg flauw.
Het was een gok en als je hem geleverd had gekregen had je geluk gehad maar nu blijkt dat het een fout is heb je pech gehad (en ik moet nog zien dat iemand hem krijgt voor deze prijs).

Die mensen die lopen te zeuren over dat ze geleverd moeten worden zijn gewoon een stelletje Grolsch drinkers.

Kijk iedereen vind het mooi als iets geleverd wordt voor een koopje. Maar het zit toch uit principe niet goed dat een ander dan maar lekker een paar honderd lichter wordt? Het gaat erom hoe de taart verdeelt wordt, en ik vind het mooi als het af en toe oneerlijk is in mijn voordeel. Maar ga niet koste wat het kost mijn oneerlijke punt opeisen.

SAJBurgers wijzigde dit bericht 02-04-2008 15:24 (71%)

Be An Original

Het is toch niet zo'n oneerlijk puntje hoor......

Je hebt als consument gewoon het recht dat als iets geprijsd is voor een redelijk bedrag dus niet onevenredig laag dat je het gewoon voor die prijs dient te krijgen, als het zo is aangegeven.

Ik zou mij afvragen wat de mensen die zo roepen als ze in de supermarkt bij de kassa staan met een artikel wat ze bij verschillende supermarkten voor rond dezelfde prijs staat en dan bij de kassa wordt er opeens gezegd van ja sorry maar de prijs wat de kassa nu aanslaat en wat ook bij het schap staat klopt niet want de inkoopsprijs is verandert. :+

Dat kan toch niet?

We hebben het hier over bedrijven en niet over particulieren wat imo nogal wat uitmaakt.
dit zijn bedrijven met een miljoenenomzet per jaar en als ze dus een product 2 weken op hun site neerzetten met een lage prijs en bij cp zelfs als aanbieding, dan vind ik dat ze dan ook als ze een fout hebben gemaakt hun verlies moeten nemen.
niet met allerlei onzin komen van EOL, wat gelukkig weer ingetrokken is (anders was het nog erger) of een foutje in de prijs.
als Salland, CP, 4Launch, Azerty, Zercom en Complus hem allemaal voor die prijs 2 weken op hun site hebben gehad lijkt het mij niet gewoon een foutje. Na de 10e bestelling van de x3360 voor 290 euro moeten ze toch wel door gaan krijgen dat er iets fout zit lijkt mij. Dat kan toch niet 2 weken duren.
Volgens mij heb ik mijn punt vrij duidelijk gemaakt en kunnen ze dit niet gewoon afdoen als foutje en nu hebben jullie maar pech.
Ik geef me dus zeker niet zomaar gewonnen en als ze bij complus moeilijk gaan doen (heb nog niks gehoord dus neem aan dat ze hem gewoon leveren voor 232 ex btw :) )dan zal ik zeker gaan kijken wat mijn rechten zijn en ik laat me niet zomaar afschepen met ja het was een foutje dus pech

DarkShadow16 wijzigde dit bericht 02-04-2008 15:34 (13%)

Be An Original

@ DarkShadow16: Wat mij wel opvalt bij Zercom is dat ze die X3360 wel van de site gehaald hebben maar dat ding staat volgens de order status nog wel in bestelling. :+

Reg. datum: 25 september 2006

quote:
Gallant schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:29:
[...]

Ik heb zojuist exact dezelfde mail (op mijn naan na) ontvangen van CP. Ik vind deze reactie nog al vreemd. Ze geven dus aan dat we na ontvangst van de order bevestiging meteen een bevestiging hadden moeten retouren. Doe je dit niet dan is de bestelling niet rechtsgeldig.
Nee, Central Point zegt alleen dat ze, conform wat voortvloeit uit Art. 3:37 BW, laten weten dat jouw bestelling hen bereikt heeft:

"Een tot een bepaalde persoon gerichte verklaring moet, om haar werking te hebben, die persoon hebben bereikt." (Art. 3:37, lid 3 BW).

Overigens is het Central Point zelf die met de volgende bepaling in hun algemene voorwaarden extra juridische waarde toekent aan de orderbevestiging:

"4.1 Een overeenkomst komt tot stand nadat Central Point een opdracht schriftelijk heeft bevestigd, of nadat Central Point met de uitvoering van de opdracht is begonnen. De opdrachtbevestiging wordt geacht de overeenkomst juist en volledig weer te geven, tenzij de afnemer daartegen binnen drie dagen bezwaar maakt."

Een dergelijke bepaling, waar door tussenkomst van een mens de order 'gecertificeerd' wordt, zeg maar, is er dus precies om aperte prijs-fouten en dergelijke af te vangen. Volgens hun eigen algemene voorwaarden is de opdrachtbevestiging dus meer dan alleen maar een notificatie uit hoofde van Art. 3:37 BW, en stellen ze zelf dat mensen uit de opdrachtbevestiging mogen afleiden dat hetgeen daarin staat de overeenkomst juist en volledig weergeeft. Mensen die een heuse orderbevestiging hebben gekregen staan dus weer wat sterker.

Overigens lijkt het er idd op dat Central Point zich beroept op de afwezigheid van de vereiste "op een rechtsgevolg gerichte wil" uit Art. 3:33 BW, en dat er dientengevolge dus geen geldig aanbod gedaan is. Dat is zeker verdedigbaar. Maar, met name door wat ze zelf stellen in Artikel 4.1 van hun algemene voorwaarden, gooien ze ook een beetje roet in hun eigen eten. Simpel gezegd, je kunt als verkoper niet oneindig, zonder consequentie, briefjes versturen ala "Ja hoor, we menen het echt" + een bepaling opnemen in je algemene voorwaarden die zegt: "Op het moment dat wij U schrijven, 'Ja hoor, we menen het echt', dan mag U er vanuit gaan dat dit de overeenkomst juist en volledig weergeeft," en dan de deur uiteindelijk toch met een onverdroten "Oeps, nee, toch niet!" verhaal dichtgooien. Op een goed moment mag de koper er namelijk in redelijkheid vanuit gaan dat je eerste aabod geldig was.

Overigens verzet ik me nog steeds, met verve, tegen de gedachte "dat iedereen hier er gewoon op uit was een slaatje te slaan." Een leuk voorbeeldje is bijv. het nieuws dat gisteren op tweakers.net verscheen,

nieuws: Xs4all verhoogt adsl-snelheden

Er was toen een fors aantal mensen dat reageerde in de trant van "Het zal wel een 1 April grap wezen." Maar daarmee is dus niet gezegd dat iedereen die zo'n mooi aanbod wel gelooft er dus op uit is een slaatje te slaan. Sommige mensen denken nu eenmaal "Het zal wel niet zo wezen," en anderen denken weer "Hey, kicken, leuk aanbod." In het geval van xs4all was de snelheidsverhoging overigens geen fabel. Maar stel dat het nou idd niet klopte, moeten we iedereen die het wel geloofde dan maar meteen onethische lieden noemen? Dacht het niet. Een prijsdaling, like shit, happens.

Intel Q6700 @ 3.2Ghz | Scythe Infinity | ASUS Commando | 4G HyperX | ASUS 8800GTX | X-Fi Fatal1ty | Logitech Z-5500 | 2x WD Caviar SE16 500GB | Plextor 760A DVD | LG GGW-H20L Blu-ray rewriter | Enermax Liberty 620W | Antec P182 SE | Dell 2707WFP

HD4870X2 powering my rig!
Reg. datum: 01 april 2002

Ik ben in conclaaf gegaan met CP en ik heb dit aan het begin van de middag gemaild:

Geachte heer,

Ik vind het wel erg jammer dat jullie zo met jullie klanten omgaan. Absoluut niet klantvriendelijk. Als de klant aangeeft dat hij logischerwijs niet zo maar even ¤150 gaat bijbetalen, dan kan ik als klant ook wel verwachten dat jullie mij tegemoet komen. Tenslotte ligt er gewoon een koopovereenkomst hoe je het ook went of keert. Ik wil best een beetje water bij de wijn doen, maar dan mogen jullie dat ook wel doen. Desnoods een ander vergelijkbaar product aanbieden.
Ik hoop dat u bij deze nog water bij de wijn wilt doen, zo niet dan zie ik mij genoodzaakt dit voorval openbaar te maken (kassa, tweakers.net etc.). Dat zou erg jammer zijn aangezien dit jullie weer bedrijfsnaamschade oplevert.
Het is en blijft een raar verhaal dat een aanbieding die notabene 2 weken op de voorpagina van jullie site als aanbieding heeft gestaan een foute prijs heeft. Dan hadden jullie daar toch allang achter kunnen komen?
Ik hoop op een positieve reactie van uw zijde.

Met vriendelijke groet,

Vervolgens dit antwoord teruggehad:

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons nogmaals dat er een prijswijziging is opgetreden. Voor al het overige verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden. Op verzoek kunnen wij u deze toesturen.

Kunt u ons vertellen op welke rekening wij het door u vooruitbetaalde bedrag kunnen retourneren?

Met vriendelijke groet,

Pfff.. wat een zeikerds... ze reageren echt nergens inhoudelijk op. Alleen doofstom zeggen dat het ze spijt en of ze het rek. nr. mogen hebben om geld terug te storten.

MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5

Hoi

Vraag op zijn minst om even die stukjes waar in staat dat ze hem jou niet hoeven niet te leveren jou toe te sturen, en stuur een link mee naar dit topic. En vraag om rente :+ , ze hebben je geld namelijk 2 weken kunnen gebruiken. :P

Overigens, mensen al iets gehoord van 4Launch, Zercom, etc?

FiXeR.nl wijzigde dit bericht 02-04-2008 16:10 (15%)

Hoi

Be An Original

Nou ja ik denk dat dit idd niet echt getuigt van de tijd nemen om de mail te lezen en als zodanig te beantwoorden. |:(
Het is natuurlijk wel makkelijk om als webshop gewoon te melden dat je bij de algemene voorwaarden moet kijken. :+

@ FiXeR.nl: Zoals ik hier een paar posts boven al had gemeld:
Wat mij wel opvalt bij Zercom is dat ze die X3360 wel van de site gehaald hebben maar dat ding staat volgens de order status nog wel in bestelling.

Voor de rest heb ik nog niets vernomen.
Ik mag ook aannemen dat wanneer iets al zoveel dagen in bestelling staat dat je er ook wel vanuit mag gaan dat je het geleverd krijgt toch? 8)

Mr_ATTITUDE wijzigde dit bericht 02-04-2008 16:12 (46%)

Reg. datum: 25 september 2006

quote:
Mr_ATTITUDE schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:09:
Het is natuurlijk wel makkelijk om als webshop gewoon te melden dat je bij de algemene voorwaarden moet kijken. :+
Heb ik gedaan. :) Zie hierboven.

Intel Q6700 @ 3.2Ghz | Scythe Infinity | ASUS Commando | 4G HyperX | ASUS 8800GTX | X-Fi Fatal1ty | Logitech Z-5500 | 2x WD Caviar SE16 500GB | Plextor 760A DVD | LG GGW-H20L Blu-ray rewriter | Enermax Liberty 620W | Antec P182 SE | Dell 2707WFP

Reg. datum: 23 januari 2008

quote:
Ik heb die mail ook ontvangen, waarin geproken wordt over een bevestiging van de ontvangst van de bestelling. Ik heb echter, nadat één en ander misging bij de iDEAL-betaling, wel degelijk een mailtje ontvangen waarin de order zelf werd bevestigd en aanvaard.

Reg. datum: 25 september 2001

Wat mij echt opvalt is dat shops gewoon schijt hebben aan de klant. Ja we wilden wel een goedkope processor maar die mails die je van ze krijgt zijn echt waardeloos. En ik vind het niet meer dan terecht dat je dit meeneemt in de beoordeling van een bedrijf.

quote:
Gurneyhck schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:03:
Ik ben in conclaaf gegaan met CP en ik heb dit aan het begin van de middag gemaild:

Geachte heer,

Ik vind het wel erg jammer dat jullie zo met jullie klanten omgaan. Absoluut niet klantvriendelijk. Als de klant aangeeft dat hij logischerwijs niet zo maar even ¤150 gaat bijbetalen, dan kan ik als klant ook wel verwachten dat jullie mij tegemoet komen. Tenslotte ligt er gewoon een koopovereenkomst hoe je het ook went of keert. Ik wil best een beetje water bij de wijn doen, maar dan mogen jullie dat ook wel doen. Desnoods een ander vergelijkbaar product aanbieden.
Ik hoop dat u bij deze nog water bij de wijn wilt doen, zo niet dan zie ik mij genoodzaakt dit voorval openbaar te maken (kassa, tweakers.net etc.). Dat zou erg jammer zijn aangezien dit jullie weer bedrijfsnaamschade oplevert.
Het is en blijft een raar verhaal dat een aanbieding die notabene 2 weken op de voorpagina van jullie site als aanbieding heeft gestaan een foute prijs heeft. Dan hadden jullie daar toch allang achter kunnen komen?
Ik hoop op een positieve reactie van uw zijde.

Met vriendelijke groet,

Vervolgens dit antwoord teruggehad:

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons nogmaals dat er een prijswijziging is opgetreden. Voor al het overige verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden. Op verzoek kunnen wij u deze toesturen.

Kunt u ons vertellen op welke rekening wij het door u vooruitbetaalde bedrag kunnen retourneren?

Met vriendelijke groet,

Pfff.. wat een zeikerds... ze reageren echt nergens inhoudelijk op. Alleen doofstom zeggen dat het ze spijt en of ze het rek. nr. mogen hebben om geld terug te storten.
:/ :/ :/

Vind het logisch dat ze je niet leveren. Jij levert waarschijnlijk toch geen 150 euro aan winst (ja winst, geen omzet. En winst marge is klein voor een prijs vechter in een harde IT wereld) meer op dus het maakt ze ook niet uit als je ergens anders gaat shoppen.

SAJBurgers wijzigde dit bericht 02-04-2008 18:20 (6%)

Be An Original

quote:
Wat is precies je reactie nu? :)

Je kunt het niet in woorden uitdrukken ofzo? :+

Edit: Je hebt de post aangepast inmiddels... :o

@ chadi: Ja soms lijkt het daar wel op ja.

Mr_ATTITUDE wijzigde dit bericht 02-04-2008 18:22 (9%)

quote:
Mr_ATTITUDE schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:21:
[...]

Wat is precies je reactie nu? :)

Je kunt het niet in woorden uitdrukken ofzo? :+

Edit: Je hebt de post aangepast inmiddels... :o

@ chadi: Ja soms lijkt het daar wel op ja.
Je bericht is van 18:21, mijn edit met volledige tekst is van 18:20, dus geen flauwe opmerking aub.

En ik ben inderdaad speechless. Dat mensen zo graag voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten...

SAJBurgers wijzigde dit bericht 02-04-2008 18:24 (11%)

Life is just a ride.
Reg. datum: 11 oktober 2006

Ik volg dit topic al vanaf het begin. Niet echt vanwege de processor want ik heb toch geen geld maar meer vanwege het feit dat ik dit al een beetje voorzien had. Gurneyhck geef die mensen dus absoluut geen rekening nummer want dat betekent dat je toestemt (had je zelf vast ook wel bedacht). Ik heb niet veel verstand van rechten dus ik zal ook niet proberen wijs te doen. Feit is wel dat die winkels er natuurlijk niet op gebrand zijn om die processors uit te leveren. Als Gurneyhck nou zijn processor zou krijgen meldt hij dat op dit topic en dan wil iedereen het. (En sommige winkels lezen dit natuurlijk :+ )
Ik denk dat de aanhouder zal winnen. Ik blijf het met spanning volgen en succes. *O*
Be An Original

quote:
SAJBurgers schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:23:
[...]

Je bericht is van 18:21, mijn edit met volledige tekst is van 18:20, dus geen flauwe opmerking aub.

En ik ben inderdaad speechless. Dat mensen zo graag voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten...
Ja maar mijn scherm stond dus al open voordat jij dat geedit had en ik kon dat dus niet zien.
Je ziet alleen maar de tijd dat ik mijn post had geplaatst, niet wanneer ik begon.
Daarom had ik mijn edit erbij gezet. ;)

Het was ook niet flauw bedoelt maar gewoon als interesse hoor geen flame of iets. :)

@ de rest: Misschien moeten we eens een topic openen op het shopping gedeelte van dit forum, daar schijnen wel mensen te zitten die wel verstand hebben van dit soort zaken en kunnen misschien nog iets meer uitleggen over de rechten en plichten van ons en de shops.
Is dat misschien een idee?

Hoi

quote:
UlyssesNL schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:37:
Ik volg dit topic al vanaf het begin. Niet echt vanwege de processor want ik heb toch geen geld maar meer vanwege het feit dat ik dit al een beetje voorzien had. Gurneyhck geef die mensen dus absoluut geen rekening nummer want dat betekent dat je toestemt (had je zelf vast ook wel bedacht). Ik heb niet veel verstand van rechten dus ik zal ook niet proberen wijs te doen. Feit is wel dat die winkels er natuurlijk niet op gebrand zijn om die processors uit te leveren. Als Gurneyhck nou zijn processor zou krijgen meldt hij dat op dit topic en dan wil iedereen het. (En sommige winkels lezen dit natuurlijk :+ )
Ik denk dat de aanhouder zal winnen. Ik blijf het met spanning volgen en succes. *O*
Ik krijg de mijne, maar dat was al bekend! *O*

Hoi

I dare you, I double dare you!

quote:
FiXeR.nl schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:46:
[...]

Ik krijg de mijne, maar dat was al bekend! *O*
Azerty toch? Dan zit ik ook goed, alleen is de vraag wanneer...

Specs || Blog || PS3 Games: Burnout Paradise/RSV2/NFS Pro Street/GTA IV/MotorStorm/Uncharted/Ratchet&Clank

We are Starstuff

Nou ben blij dat ik er vanaf ben gestapt bij Cp :w me x3350 word rond de 4e al verwacht _/-\o_

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |

Be An Original

Ik moet zeggen dat Azerty het inderdaad zeer goed heeft aangepakt!
Dat mag ook nog wel even herhaalt worden. _/-\o_

Ik heb daar dus geen X3360 besteld overigens. :P

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 23 24 25 26 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: