Reg. datum: 21 augustus 2008
hm,... ingame adden blijft een b*tch
Ik zit ook nog steeds op IRC, daar ben ik wel heel de dag door te vinden
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..
Reg. datum: 21 november 2005
heb alles verkocht qua gear en zie wel of ik nog terug kom. voorlopig vermaak ik me prima met Dekaron ( Europese 2moons) spelen er hier ook mensen Dekaron??
Mja ik heb 2moons gespeeld in het begin, spel leek best ok in het begin. Maar het levelen gaat snel sloom, maar daar zag ik niet direct het probleem waarom ik weer snel stopte. Eerste gebied daar PvP mogelijk is word je om de 10min gemold door iemand omdat overal PvP mogelijk is. En de lag was ook niet normaal daar. Nog niet zo lang geleden reinstallde ik maarde lag was gewoon way te hoog, PK nog steeds overal zonder een fatsoenlijke penalty dus ook zonder een fatsoenlijke reden worden gedood. Vanaf begin tot nu heeft 2moons weinig verbeterd op het gebied van bugs, PK en lag. Weet niet hoe het in Dekaron is?
omg idiot, dat delete je tog nietquote:sacardus schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:27:
Hey allemaal, na lange tijden rose gespeeld te hebben ben ik nu inmiddels ook gestopt
heb alle char op arua rose gedelete : 213 raider 212 knight 200 bourg 195 artisan 195 scout hehe.
heb alles verkocht qua gear en zie wel of ik nog terug kom. voorlopig vermaak ik me prima met Dekaron ( Europese 2moons) spelen er hier ook mensen Dekaron??
Antec Nine Hundred | 226BW 22'' | 500GB | 2GB DDR2 | 550W | Q6600 | 8800GTS | P5KC
Over de lag is wel waar ja ook met laden wanneer je ingame komt duurd langer dan normaal.quote:daves2hd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:58:
Zonde
Mja ik heb 2moons gespeeld in het begin, spel leek best ok in het begin. Maar het levelen gaat snel sloom, maar daar zag ik niet direct het probleem waarom ik weer snel stopte. Eerste gebied daar PvP mogelijk is word je om de 10min gemold door iemand omdat overal PvP mogelijk is. En de lag was ook niet normaal daar. Nog niet zo lang geleden reinstallde ik maarde lag was gewoon way te hoog, PK nog steeds overal zonder een fatsoenlijke penalty dus ook zonder een fatsoenlijke reden worden gedood. Vanaf begin tot nu heeft 2moons weinig verbeterd op het gebied van bugs, PK en lag. Weet niet hoe het in Dekaron is?
En dat pvp gebied bedoel je dat sneeuw gebied? met die Knights? want daar wordt ik ook soms voor niks gemold haha maar der zijn zat gebieden waar je wel kan trainen. ben nu pas lvl 26 maar het gaat nog steeds redelijk al heb ik echt geen idee hoe ik me build moet maken
Reg. datum: 20 mei 2008
Putting the laughter in manslaughter
Zet je pm even aan, kan je wel wat gegevens geven van een lvl 19x muse met T7set.quote:daves2hd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:50:
[...]:w ik kan wel wat gebruiken om m'n eigen cleric wat omhoog te krijgen i guessatm lv 81 gekregen maar word steeds lastiger te trainen met zwakkere buffs. Slags killen me te snel enzo, Ik was er aan begonnen omdat ik nog een lv 94 scout had staan die is nu lv100 maar tja buffs miste ik wel eigenlijk zeker omdat ik speeshot en sharpen arrow gemaxed heb... Ik dacht laat ik het eens anders proberen maar het heeft weinig kans, het tipt bij lange na niet aan cleric buffs en je killed gewoon veel te traag tov skillspam
Maar ik kan dus wel wat buffs gebruiken
E6600, DS3 gigabyte, 2GBkingston, Sapph X1950Pro, Seagate 320GB7200.10
Gast doe niet zo triest je komt hier net aankakken en begint meteen te zeiken omdat er 2 posts niet 100% over rose gaanquote:PiP0 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:59:
Ehm, dit is toch het ROSE online forum?
Reg. datum: 10 augustus 2006
lol, bij amerikaanse 2moons had ik paar spullen gewonnen via Mmorpg.com, nooit kunnen ophalen omdat ik et spel niet speelde, ging voor de i-pod x( verdomme.quote:Over de lag is wel waar ja ook met laden wanneer je ingame komt duurd langer dan normaal.
En dat pvp gebied bedoel je dat sneeuw gebied? met die Knights? want daar wordt ik ook soms voor niks gemold haha maar der zijn zat gebieden waar je wel kan trainen. ben nu pas lvl 26 maar het gaat nog steeds redelijk al heb ik echt geen idee hoe ik me build moet makenmaar het nieuwe van de game blijft me wel boeien daarzo het spel is wel erg mooi gemaakt vind ik. en als je die high lvl char ziet geeft dat extra motivatie
ik zie wel hoe lang ik het vol houdt
OT: Ben nu 220 mill op LR proberen te ruilen voor HR money, lukt alleen niet echt maar ik zal wel gewoon wachten, hopen datk strax weer beetje HR kan gaan doen. Begin voorlopig nog maar even aan Diablo2 omdat weer in het ritme te komen voor D3 ;x. Hoop toch binnekort weer normaal op Hr te kunnen spelen MET geld +)
Nee, dit is het Rose Online topic. Het speciale Rose forum voor tweakers is was hier te vinden.quote:PiP0 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:59:
Ehm, dit is toch het ROSE online forum?
Doe ik toch ook nietquote:VraatJ schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:34:
[...]
lol, bij amerikaanse 2moons had ik paar spullen gewonnen via Mmorpg.com, nooit kunnen ophalen omdat ik et spel niet speelde, ging voor de i-pod x( verdomme.
OT: Ben nu 220 mill op LR proberen te ruilen voor HR money, lukt alleen niet echt maar ik zal wel gewoon wachten, hopen datk strax weer beetje HR kan gaan doen. Begin voorlopig nog maar even aan Diablo2 omdat weer in het ritme te komen voor D3 ;x. Hoop toch binnekort weer normaal op Hr te kunnen spelen MET geld +)
Diablo2 speel ik weer en stuk minder sinds RA3 en ROSE hoewel ROSE nu zelfs m'n RA3 tijd opslokt
Gister eventjes een shopje gehad, paar mil verdiend, niet genoeg om lv 120 gear te kopen maar wel wapens voor die levels denk/hoop ik. Unrefined helaas
Nou ik heb narose van de week 5min opgestart en toen was ik er al weer zat van lol. Skill systeem is wel heel wat veranderd en dergelijke maar nee bedankt hehe. Sorry heb een poging gewaagd maar het is niet meer mijn ding.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |
Beta welquote:William/Ax3 schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:41:
RA3 die is toch niet nog niet uit
Nou ik heb narose van de week 5min opgestart en toen was ik er al weer zat van lol. Skill systeem is wel heel wat veranderd en dergelijke maar nee bedankt hehe. Sorry heb een poging gewaagd maar het is niet meer mijn ding.
Nu lv 114 (dnek ik) en 124 op arua HR... mja begint wel een beetje saai en vervelend te worden ja
Sorry dat ik effe zo weinig van me heb laten horen,
Als mensen nog in Lot Clan willen, PM me dan effe op xvliegjex (daar speel in meestal op)
Maar me meisje (Waar ik pas een maand wat mee heb) gaat voor studie 4 jaar ergens anders in het land wonen, en dus effe veel tijd met haar besteed nu het nog kon
En ben nog een week echt ziek geweest..
In iedergeval, NArose is wel makkelijk, lvl;t als een trein, EQ is niet duur, dus loop lekker met alles (7) zo wat. En zelf grade 7 gems zijn betaalbaar, nog effe beetje door sparen en ik heb er 3 voor me Gun Bourgje.
Msn mag trouwens ook als ik niet online ben ingame, daar stuur je maar een PM voor hier.
Groetjes,..
PS, dave, welk Job ben je op Arua HR, heb ik nog ziek veel EQ, maar kom er nooit meer.
flyingdutch wijzigde dit bericht 02-09-2008 15:23 (5%)
Wacht op zijn boardje klik En op het lekkere weer..
In dat geval. Welcome backquote:flyingdutch schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:22:
Hey guy's
Sorry dat ik effe zo weinig van me heb laten horen,
Als mensen nog in Lot Clan willen, PM me dan effe op xvliegjex (daar speel in meestal op)
Maar me meisje (Waar ik pas een maand wat mee heb) gaat voor studie 4 jaar ergens anders in het land wonen, en dus effe veel tijd met haar besteed nu het nog kon
En ben nog een week echt ziek geweest..(Na lowlands, niet echt heel gek dus)
In iedergeval, NArose is wel makkelijk, lvl;t als een trein, EQ is niet duur, dus loop lekker met alles (7) zo wat. En zelf grade 7 gems zijn betaalbaar, nog effe beetje door sparen en ik heb er 3 voor me Gun Bourgje.
Msn mag trouwens ook als ik niet online ben ingame, daar stuur je maar een PM voor hier.
Groetjes,..
PS, dave, welk Job ben je op Arua HR, heb ik nog ziek veel EQ, maar kom er nooit meer.
scout en een cleric aan het trainen atm. daarna wil ik een knight en mage maken (als ik huidige lvl's rond 200 heb pas denk ik zit nu op 124). Uiteindelijk ergens nog een raidertje er tussen, blijft sterker dan hawker tot mijn grote jaloezie
daves2hd wijzigde dit bericht 02-09-2008 16:42 (8%)
Whoops, scout. Log vanavond nog wel even in op mijn scout en zet wat leuks/lekkers door naar mijn cleric als je wilt. G7-set met die 200(G7)-bow(9) en wat eq.quote:daves2hd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:04:
[...]
In dat geval. Welcome back
scout en een cleric aan het trainen atm. daarna wil ik een knight en mage maken (als ik huidige lvl's rond 200 heb pas denk ik zit nu op 124). Uiteindelijk ergens nog een raidertje er tussen, blijft sterker dan hawker tot mijn grote jaloeziedaarom haat ik raiders ook
edit: ik gebruik zelf liever www.d2skills.com voor skill calcs omdat de tree netjes staat zoals je hem ingame tegenkomt
E6600, DS3 gigabyte, 2GBkingston, Sapph X1950Pro, Seagate 320GB7200.10
Hey ook nog full G7 zet, ook 200 bow (9) met g7 en full T7 zet. Dus zo te zien is er genoeg voor Davequote:Amafi schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:41:
[...]
Whoops, scout. Log vanavond nog wel even in op mijn scout en zet wat leuks/lekkers door naar mijn cleric als je wilt. G7-set met die 200(G7)-bow(9) en wat eq.
Wacht op zijn boardje klik En op het lekkere weer..
Reg. datum: 10 augustus 2006
kiddin, voorlopig weer ff bezig met D2, wil men 200 mill op LR weer ruilen voor HR money maar trekken niet veel mensen x(