Zo te zien zit de subwoofer in de pc kast verwerkt
Zo te zien zit de subwoofer in de pc kast verwerkt
Je hebt dat Marlboro pakje er even bij gezet om de verhoudingen aan te gevenquote:e-lektron schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:32:
Enkele fotootjes van mijn Slaapkamer - HT
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plasma: Panasonic TH50PZ70 (50" 1080p)
(HD)DVD: Toshiba HD-EP30
Receiver: Marantz sr4300
Fronts: Kef Q5
Rears: Kef Q3
Center: Kef Q10C
En nog een HTPC en een Wii
Reg. datum: 03 november 2007
haha, goeie!quote:Insertname schreef op zondag 25 mei 2008 @ 16:57:
[...]
Je hebt dat Marlboro pakje er even bij gezet om de verhoudingen aan te geven
To show this diagram properly, I would really need a four dimensional screen. However, because of government cuts, we could manage to provide only a two dimensional screen.
Reg. datum: 31 juli 2002

Mijn oude setup:
Philips 26PFL5322 LCD TV
Klipsch ProMedia GMX A2.1
Philips DVP5980 DVD speler
Akai Ac-MX 115 mini-set voor radio
Nieuwe setup:
Philips 26PFL5322 LCD TV
Marantz SR4002 A/V receiver
Marantz DV3002 DVD speler
Bowers & Wilkins 685 speakers
Atacama Nexus 7 stands
Van den Hul Clearwater kabels
Een Apple Airport Express is aangesloten via toslink voor muziek vanaf de PC.
UPC Mediabox DVR via coax en DVD speler is aangesloten via HDMI en Coax.
De coax verbinding gebruik ik voor CD's af te spelen en HDMI voor DVD's.
Het hele zaakje wordt via een Logitech Harmony 555 bediend.
TV-meubel is wel erg krap voor die DVD speler en Mediabox, maar ik heb nog niet meegemaakt dat de apparaten te warm worden. Het stekkerblok moet ik nog wegwerken.
Reg. datum: 26 juni 2004
Reg. datum: 31 juli 2002
Ik heb zelf Rotel en de Marantz SR4021 overwogen. Mooie apparaten, maar Rotel amp + tuner zou toch te duur worden en ik vind de SR4002 er wat moderner uit zien dan de 4021.quote:PHiXioN schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:25:
Mooie set, een beetje kale boel er omheen, heb je geen last van galm? Zelf heb ik ongeveer dezelfde audioapparatuur als jij, maar dan van een wat oudere generatie. Zelf heb ik er een beetje spijt van dat ik geen stereo receiver of versterker had gekocht, aangezien ik voorlopig toch geen surround heb. Ga jij zelf wel naar meerkanaals upgraden mettertijd?
Qua galm valt het nog wel mee, de banken lijken het compenseren. Kale boel komt vooral omdat het een huurhuis is en ik wel van strak houd. Zonder fratsen dus.
Ik ga denk ik de komende tijd niet naar surround dus een hoop features gebruik ik ook niet, maar het is wel een bewuste keus geweest. Een stereo receiver met digitale inputs ben ik bijv. nog niet tegengekomen.
Bezig met een huis te kopen, maar heb buiten servies enz ook mijn HT voor mijn uitzet compleet.
Eindelijk mooi B&W DM604 s3's op de kop kunnen tikken voor een schappelijke prijs.
Abbadon wijzigde dit bericht 25-05-2008 22:26 (2%)
Reden: Pics van 3456 pixels breed is toch echt teveel van het goede. Resize!
In love met mijn 40d b-stock + 24-105mm L f4
Euhm, meneertje, lees de waarschuwing eens. Mijn mobiel internet abbo'tje bedankt u alvast.quote:LanVlam schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:51:
[afbeelding]
Bezig met een huis te kopen, maar heb buiten servies enz ook mijn HT voor mijn uitzet compleet.
Eindelijk mooi B&W DM604 s3's op de kop kunnen tikken voor een schappelijke prijs.
"Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt. "
Pentax K110D - Pentax-M 50mm F/1.7 - Pentax-M 40mm F/2.8 - Pentax-F 35-70mm - Pentax-M 50mm F/2.0 - Pentax-M 80-200mm F/4.5 - Tokina 28mm F/2.8 - Tokina 135mm F/2.8 - 2.0x TC

Specs:
- Samsung LE26R81B
- Denon AVR-1508
- Samsung Digitenne decoder
- 2 x Kef iQ5 Dark Apple
- Sony Playstation 2
- Guitar Hero 3 guitaar
erikver wijzigde dit bericht 26-05-2008 17:12 (168%)
Life's not a Krentenbol
hahahaquote:erikver schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:03:
Eindelijk mijn setje ook bij elkaar gespaard. Bescheiden maar voldoet aan mijn eisen:)
[afbeelding]
Specs:Links achter de speaker staat de computer met daarop de muziek en de films.
- Samsung LE26R81B
- Denon AVR-1508
- Samsung Digitenne decoder
- 2 x Kef iQ5 Dark Apple
- Sony Playstation 2
- Guitar Hero 3 guitaar
dan eindelijk toch de goede kleur mee gekregen ?
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Ja, woensdag speaker terug gestuurd en vrijdag stond de goede al weer voor de deur. Best netjes dacht ik zoquote:Shunt schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:39:
[...]
hahaha
dan eindelijk toch de goede kleur mee gekregen ?
Life's not a Krentenbol
Reg. datum: 21 april 2006
quote:Overigens, zie ik daar nou dat je bent uigelogd bij Windows, maar dat je wel nog je background kan houden? Ik zou dat namelijk zelf ook wel in willen stellen i.p.v. dat blauwe achtergrond kleurtje!
Dit kan je als volgt aanpassen:quote:Chester schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:52:
Ik ben er ook benieuwd naarNee, ik ben niet uitgelogd. Als ik er niet achter zit, lock ik mijn Windows (windowstoets+L).
1) Start -> Run -> "regedit", and navigate to:
HKEY USERS\ .DEFAULT\Control Panel\Desktop
2) Double click the wallpaper value, and type in the full path of your image and the filename.
3) To tile the image set "TileWallPaper" to 1
4) To Stretch the wallpaper set "WallPaperStyle" to 2
5) Close the registry editor and the changes will take place when you Log off.
Kan zowel .jpg als .bmp zijn
Reg. datum: 09 juli 2003
heb niet zo'n lange kabelsquote:ksi schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:03:
2CkY2k3 Erg vet 2 subs! Hebbe hebbe haha
Maar waarom die subs zo naast de tv geplaatst? Kwam ergens een keer tegen dat je dan beter voor en achter je een sub kunt plaatsen? Heb je dit een keer geprobeerd?
merk wel dat ik in de hoek van mijn kamer, teveel bas hoor. maar bij mijn sweetspot is het ideaal.
en ik vind het er natuurlijk beter uitzien!
CkY2k3 wijzigde dit bericht 28-05-2008 11:00 (17%)
Is dit nog Windows afhankelijk? Bijvoorbeeld alleen NT? Ik heb XP en hier werkt het niet in ieder geval.quote:herwt schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:33:
Even offtopic gaan:
[...]
[...]
Dit kan je als volgt aanpassen:
1) Start -> Run -> "regedit", and navigate to:
HKEY USERS\ .DEFAULT\Control Panel\Desktop
2) Double click the wallpaper value, and type in the full path of your image and the filename.
3) To tile the image set "TileWallPaper" to 1
4) To Stretch the wallpaper set "WallPaperStyle" to 2
5) Close the registry editor and the changes will take place when you Log off.
Kan zowel .jpg als .bmp zijn
Moet gewoon werken hoor, ik heb hier de achtergrondkleur van m'n aanmeldscherm ook veranderd. Wat misschien handig is: stel alles in je eigen gebruikersaccount zo in zoals je het wil hebben, en copy paste de instellingen uit jouw gebruikersaccount naar de .DEFAULT userquote:IRONman_nl schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:32:
[...]
Is dit nog Windows afhankelijk? Bijvoorbeeld alleen NT? Ik heb XP en hier werkt het niet in ieder geval.
Reg. datum: 09 februari 2002
Samsung le40r82b
Marantz sr-5500
xbox modded met 200gb hd voor dvd's
Nintendo WII
B&W 685 fronts
B&W LCR-60 Center
Niet zichtbaar:
kenwood surround speakers
jamo e3 subwoofer
Binnenkort nog even een component switch halen zodat de xbox dvd's kan upscalen naar 420p. WII zit al op component
Brakke pic is geschoten met de Iphone