Reg. datum: 01 maart 2004
Besta serie van de Ikea, pootjes zijn optioneel en los verkrijgbaar, voor ca 75 euro klaar.quote:
E6850 - Asus P5k - Corsair Twin6400 CL4 2GB - 8800 GTX 768 OC
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31
Pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Besta serie van de Ikea, pootjes zijn optioneel en los verkrijgbaar, voor ca 75 euro klaar.quote:
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox 3 - Trends TA-10.1 - Beresford TC-7510 Mk6/3
Ik hoop dat die 905 je bevalt. Ik heb het kleinere broertje (805) maar je gaat nog wel andere speakers kopen he? toch....quote:ole_ole schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:23:
Afgelopen vrijdag heb ik de Onkyo 905 gehaald.
Hieronder een aantal foto's
Vergeleken met de andere foto's zijn hier nu de kabels weggewerkt.
[afbeelding]
Van links naar rechts:
Nintendo Wii
UPC digitalbox
Sony Playstation 3
Onkyo 905
De tv is een Sharp 42" en aan de andere kant een Epson TW700
[afbeelding]
Specs & Casemod Mammy, ik wil ook een kitty cornershot. "Sow panic & surrender will bloom"
De speakers bevallen goed, Infinity's, maar de vrouw des huizes vind het allemaal niet echt ok als het upgradevirus weer is aangeslagen.quote:Sarge_Mango schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:29:
[...]
Ik hoop dat die 905 je bevalt. Ik heb het kleinere broertje (805) maar je gaat nog wel andere speakers kopen he? toch....
De 905 verdient echt een stelletje mooie speakers.
Bijvoorbeeld 'n setje B&W CM7 of Monitor Audio RS6 speakers. Kijk ook eens naar de Focal Chorus 800 lineup.
'N vraagje; je PS3 geeft hij de de bitstream DTS-HD MA door of decodeerd de PS3 het onboard het gaat het via de multiechannel aansluiting naar de 905?
Wat is de kleur die je hebt gebruikt voor die wand?! Perfecte kleur, die wil ik ookquote:ole_ole schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:23:
Afgelopen vrijdag heb ik de Onkyo 905 gehaald.
Hieronder een aantal foto's
..:: http://www.htpc.nl ::..
Gamma heeft een collectie van zandkleuren, daar 1 van, we hebben de emmer niet meer dus kan je geen kleurnummer geven.quote:DFY schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:52:
[...]
Wat is de kleur die je hebt gebruikt voor die wand?! Perfecte kleur, die wil ik ook
Mooie muurkleur. Wat is dat ding waarmee je de kabels naar je scherm hebt weggewerkt en waar kan je dat krijgen?quote:ole_ole schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:23:
Vergeleken met de andere foto's zijn hier nu de kabels weggewerkt.

Sheqel wijzigde dit bericht 05-05-2008 17:10 (8%)
Reden: organisatie
Hierquote:Sheqel schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:09:
[...]
Mooie muurkleur. Wat is dat ding waarmee je de kabels naar je scherm hebt weggewerkt en waar kan je dat krijgen?
Ziet er goed uit !quote:Sheqel schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:09:
[...]
Mooie muurkleur. Wat is dat ding waarmee je de kabels naar je scherm hebt weggewerkt en waar kan je dat krijgen?
----
Zelf heb ik een vrij onconventionele kamer voor HT: de werkkamer. Ik ben nog student nl. en zit veel achter de computer.
Plasma: Pioneer 506XDE, werkt erg goed en scherp als computermonitor, ook ergonomisch: geen nek/rugklachten want ik hoef nooit voorover te buigen om iets te kunnen lezen.
Receiver: Onkyo TX-SR875, erg mooi geluid in films
Speakers: Kef KHT3005, toch ietwat schel voor muziek,
HTPC
[afbeelding]
[afbeelding]
De kabelzooi moet echt wat aan gedaan worden maar heb nog niks kunnen vinden.
[afbeelding]
Reality is just an illusion due to the lack of alcohol..
AMD Opteron 165 @2,9Ghz
Bedanktquote:XraiDeD schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:42:
[...]
Ziet er goed uit !
Heb je de Kef KHT5005.2 toevallig ook beluisterd ? En zo ja wat vond je hiervan tenopzichte van de 3005 ?
Leuke set!! Die pioneerquote:Sheqel schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:09:
[...]
----
Zelf heb ik een vrij onconventionele kamer voor HT: de werkkamer. Ik ben nog student nl. en zit veel achter de computer.
Plasma: Pioneer 506XDE, werkt erg goed en scherp als computermonitor, ook ergonomisch: geen nek/rugklachten want ik hoef nooit voorover te buigen om iets te kunnen lezen.
Receiver: Onkyo TX-SR875, erg mooi geluid in films
Speakers: Kef KHT3005, toch ietwat schel voor muziek,
HTPC
[afbeelding]
[afbeelding]
De kabelzooi moet echt wat aan gedaan worden maar heb nog niks kunnen vinden.
[afbeelding]
Haol un tit oet!
Als je voor een loudness functie gaat kan je beter evenementenluidsprekers met bijbehorende amp halen.quote:Pittie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:53:
Via via ben ik aan een Marantz zr6001 kunnen komen. Deze heb ik geleend om mijn setje eens op te testen. Echter ik vond het verschil zo minimaal ten op zichte van mijn Pioneer die ik nu heb staan, dat ik besloten heb om niet voor deze Marantz te gaan. Zelf had ik altijd gedacht dat deze nog beter geluid uit mijn Mordaunt Shortjes zou kunnen halen, maar dit viel dus tegen. Vooral door het gemis van een loudness op de Marantz.
Ben ik het niet mee eens, Loudness voegt net dat beetje meer toe om lekker film te kijken en helpt ook bij muziek. Maar het is zeg maar net waarvan je houd... Ik heb ook een MS setje met Pioneer amp (902i's met een pioneer VSX909 en een Denon PMA-925R) waar alle twee een loudness functie op zit.quote:PHiXioN schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:38:
[...]
Als je voor een loudness functie gaat kan je beter evenementenluidsprekers met bijbehorende amp halen.
Home-cinema in aanbouw. | Me, My theater and Ipod | Xbox360 tag: Hitman333NL
TroonStaal wijzigde dit bericht 06-05-2008 11:34 (6%)
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
CF ownz :P
Al gekeken naar stands van Mission zelf? Ik kom ze op Internet tegen voor 90 GBP (115 euro) per paar.quote:TroonStaal schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:33:
Ahw ruk, ben afgelopen weekend de stad ingeweest op zoek naar speakerstands voor mijn onlangs aangeschafte rears maar ik kan niks vinden.
Wil liever niet in de muur boren maar alle Vogel stands zijn van die ielige stokjes, voor satellietjes maximaal tot 3 kilo oid. En mijn bookshelves zijn net een tikje zwaarder.
Misschien moet ik maar eens naar een tuincentrum om van die pilaren voor planten aan te schaffen. De plaatselijke Gamma, Leen Bakker en Kwantum hadden niks interessants in elk geval. En op marktplaats kan ik ook al niks vinden

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program.
Zijn dat die dingen met vier poten? Da's zooi. Wiebelige boel, maar misschien ok als je speakers uit de loop staan. Ik heb de mijne verkocht.quote:Cubefanatic schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:35:
Probeer de Ikea. Heb daar ooit es een paar stands gekocht. Stevig metaal in een betonnen sokkel en de kabel kan ook nog es door de poot heen. Koste nog es geen drol ook...
Dr. Strangelove wijzigde dit bericht 06-05-2008 12:00 (13%)
Athlon XP 2800+ Barton / Asus A7N8X Deluxe Rev. 2.0 / 2 x 1Gb Corsair PC3200 / Aeolus 6800XT / Hitachi 160 Gb S-ATA / Hitachi 250 Gb S-ATA / NEC ND-3500 / Asus 16x48x DVD / Spire Whisper Rock IV / 2x Papst 8412 N/2GML
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
CF ownz :P
Ze zijn wel veranderd. Ik heb er twee uit het jaar 0 en vorig jaar moest ik er twee bij hebben, maar die zijn een stuk minder stabiel om eoa manier. Maar als ze niet in de loop staan ....quote:Cubefanatic schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:35:
Probeer de Ikea. Heb daar ooit es een paar stands gekocht. Stevig metaal in een betonnen sokkel en de kabel kan ook nog es door de poot heen. Koste nog es geen drol ook...
Gigabyte DS3L | q6600@3,2 | 8800GT | 2x2GB OCZ Reaper | 2x320 GB Seagate | Coolermaster 520 | Scythe Ninja CU | Plextor 755AS | Centurion 532
Waar heb je deze speakers voor die prijzen gezien? Zijn goede prijzen namelijk!quote:TroonStaal schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:41:
[...]
Ooit (in mijn black-metal/gothic fase) gekocht bij de Large, blijft een geinig ding
Ik stond trouwens te twijfelen tussen deze Missions en twee Wharfdale zuilen type even ontschoten). Die zuilen waren maar ¤89,- per stuk (deze waren ¤59,-) maar bij nader inzien vond ik het toch een beetje overkill, heb ook weer niet zo'n hele grote woonkamer namelijk.
Eerste wat er nu moet komen is een mooi oprolbaar scherm, zo'n statief is een leuke tussenoplossing maar daar moet toch maar eens wat beters komen. Op het HT forum was er laatst eentje te koop maar ik was net te laat.
Bij de koopjeskelder van Correct in Rotterdamquote:Envy007 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:35:
[...]
Waar heb je deze speakers voor die prijzen gezien? Zijn goede prijzen namelijk!
Ah bedankt, ik ga daar oook eens naar op zoek dan.quote:PHiXioN schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:38:
Spectral heeft ook leuke speakerstands. De speakerstands zijn van dat merk zo ongeveer het enige dat nog een beetje betaalbaar is. Kijk ook naar atacama, de goede hifi zaak heeft die merken wel.

GoT Index » Audio en HiFi » Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31
Pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius