Reg. datum: 21 maart 2008
Ziet er relaxt uit Foxke!quote:
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31
Pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Ziet er relaxt uit Foxke!quote:Foxke schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:39:
[...]
Idd, dat moet ik niet proberen met m'n 445. Zelfs de dvd speler heb ik er maar af gelaten.
voodooless wijzigde dit bericht 20-04-2008 16:15 (92%)
Hallo! Hallo! Papierrrrrrrr hierrrrrrrrr!! Dank u!!
't Is nog vroeg maar ik moest ff twee keer kijken naar die tweede foto om te zien of daar nu een klein langharig wit hondje zat of wat dat was. Samsonnetje of zo.quote:Superdaantje schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:21:
Het is dan wel geen thuis bioscoop maar het voldoet aan onze eisen. Heb gekozen voor een Harman Kardon set. Hoe ben ik bij deze set gekomen. Zocht iets om een Ipod aan te sluiten op me oude set. Harman Kardon heeft een dergelijke Bridge.
Oude set verkocht en nieuwe set van HK gekocht. Geluid van de set was immers ook een stuk beter dan mijn oude Sony Home Cinema en had daarnaast nog eens een Sony vesterker met Bose speakers voor audio. Dus de oude sets er uit en één nieuwe er in![]()
Het is allemaal nog niet zoals ik graag zou zien. Tja ben ook niet zolang geleden verhuisd. Moet dus nog wat doen aan de inrichting etc ;-)
Mijn Setup.
Harman kardon AVR 247
Harman Kardon DVD37
Harman kardon HKTS 11b
Harman kardon Ipod Bridge
32inch LCD Samsung
Aple Ipod 30gig (U2 edition)
Nintendo Wii
PC AMD Athlon 3200+ 2gig intern 2 tera Hdd ruimte (wordt gebruikt als Media Center (Win XP))
Technics SL1200 MKII (als ik zin heb om plaatjes te luisteren) TE KOOP
Heb wel een andere kabel tussen de Sub en AVR. A sub kabel
De nieuwe speeltjes
[afbeelding]
Zo staat het er nu bij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Superdaantje schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:21:
Het is dan wel geen thuis bioscoop maar het voldoet aan onze eisen. Heb gekozen voor een Harman Kardon set. Hoe ben ik bij deze set gekomen. Zocht iets om een Ipod aan te sluiten op me oude set. Harman Kardon heeft een dergelijke Bridge.
Oude set verkocht en nieuwe set van HK gekocht. Geluid van de set was immers ook een stuk beter dan mijn oude Sony Home Cinema en had daarnaast nog eens een Sony vesterker met Bose speakers voor audio. Dus de oude sets er uit en één nieuwe er in![]()
Het is allemaal nog niet zoals ik graag zou zien. Tja ben ook niet zolang geleden verhuisd. Moet dus nog wat doen aan de inrichting etc ;-)
Mijn Setup.
Harman kardon AVR 247
Harman Kardon DVD37
Harman kardon HKTS 11b
Harman kardon Ipod Bridge
32inch LCD Samsung
Aple Ipod 30gig (U2 edition)
Nintendo Wii
PC AMD Athlon 3200+ 2gig intern 2 tera Hdd ruimte (wordt gebruikt als Media Center (Win XP))
Technics SL1200 MKII (als ik zin heb om plaatjes te luisteren) TE KOOP
Heb wel een andere kabel tussen de Sub en AVR. A sub kabel
De nieuwe speeltjes
[afbeelding]
Zo staat het er nu bij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|| Lian-Li PC-A12B || MSI P35 Neo2-FIR || Intel Core 2 Quad Q6600 || Corsair Dominator 4x1GB DDR2 1066MHz PC8500 || Sparkle 9600GT 512MB Passive ||
E6750 @ 3.6ghz. MSI P7N Platinum , 4Gig Black Dragon 800mhz CL4 4-4-4-12 NX8800GT OC SLI 2x 74,4Gig Raid0 3x Samsung 205BW op 7200GS
Ik loop nu tegen het probleem aan dat ik mijn centerspeaker niet kwijt kan.quote:Rekkie schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:55:
Luidspreker set: JBL SCS 178 Surroundset
Overzicht opstelling:
_-_-_
|| Lian-Li PC-A12B || MSI P35 Neo2-FIR || Intel Core 2 Quad Q6600 || Corsair Dominator 4x1GB DDR2 1066MHz PC8500 || Sparkle 9600GT 512MB Passive ||
Vind ik geen optie omdat deze van RVS zijn en ik het daardoor nooit netjes krijg.quote:Quadrivium schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:20:
De pootjes van de kast een paar centimeter verhogen?
Rekkie wijzigde dit bericht 22-04-2008 12:25 (29%)
_-_-_
Een center speaker is van belang bij 5.1 gebruik voor de stemmen. Uit de rest van de speakers komt dan de effecten of de muziek. Maar heb je geen mogelijkheid om je center achter de poot te plaatsen ? Weet niet hoe die eruit ziet maar kan een optie zijn.quote:Rekkie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:23:
[...]
Vind ik geen optie omdat deze van RVS zijn en ik het daardoor nooit netjes krijg.
Overigens is een nieuwe aankoop geen probleem, omdat ik mijn set sowieso wil vervangen voor een zwarte set.
Is een Centerspeaker trouwens essentieel??
Als ik de set van Foxke bekijk, mis ik volgens mij ook een center!
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
TV ophangen en center op het kastje? ev Kastje beetje verlagen. Of De luidsprekers van je tv als center laten werken.quote:
Cpt-Cholo wijzigde dit bericht 22-04-2008 13:13 (28%)
Helaas ook geen optie... omdat de lades op rails rusten en dus geen plank onder de lade hebben.quote:Xforce schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:08:
@rekkie,
Persoonlijk zou ik dan in het midden, de bovenste lade verwijderen, en hier de speaker in plaatsen.
Dan staat deze mooi in de kast. Alleen weet ik niet hoe de kast eruit ziet, zonder die lade of klep.
_-_-_
Wat mij betreft de beste optie hoor....... vrouwen daarentegenquote:Cpt-Cholo schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:10:
[...]
TV ophangen en center op het kasje? ev Kastje beetje verlagen.
_-_-_
Strak meubel, welk meubel is dat?quote:Foxke schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:39:
[...]
Idd, dat moet ik niet proberen met m'n 445. Zelfs de dvd speler heb ik er maar af gelaten.
Nu met PS3 erbij
- HK AVR 445
- HK DVD 37
- Philips 37/PFL-7662D/12
- Mourdaunt-Short Avant 908i
- PS3
- Samsung digitale tv van @home
- Logitech Harmony 525 remote
Ik word knetterbek van die sproetjes,dit is de afdeling transploft, niet de afdeling sproetjes
Acer Aspire 5920G ---- Yamaha RX-V457 & Yamaha DVD-S557
En de surroundsquote:Rekkie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:23:
[...]
Vind ik geen optie omdat deze van RVS zijn en ik het daardoor nooit netjes krijg.
Overigens is een nieuwe aankoop geen probleem, omdat ik mijn set sowieso wil vervangen voor een zwarte set.
Is een Centerspeaker trouwens essentieel??
Als ik de set van Foxke bekijk, mis ik volgens mij ook een center!
Heb ik bij betermeubel in België gekocht, samen met mijn eettafel en salontafel. Maar ik zie het niet meer op de site te staan.quote:
Hallo! Hallo! Papierrrrrrrr hierrrrrrrrr!! Dank u!!
Heb ik in de winkel van een family lid gekocht..... audio meubel heb ik een paar weken terug bij enkele grote bouwmarkten zien staan ;-)quote:Arunia schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:10:
Die kast? Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? Die kleur past namelijk ook bij onze inrichting.
Super setup moet ik zeggen.
[...]
http://Joomlabridge.org Joomla! en Mambo Bridge Support voor SMF, PHPbb etc
Zelf heb ik een Magnat center type AW Super center.Mooi model, niet te groot en in chroomkleur.quote:Rekkie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:18:
[...]
Een optie is een nieuwe center kopen (bijvoorbeeld van Yamaha - NS-C225 (9 cm hoog).
Wellicht dat men hier nog suggesties heeft?
Samsung 50P96FD, PS3, Panasonic DMP-BD30, Toshiba HD-EP35, Toshiba HD-(X)E1, Yamaha 656 receiver, Yamaha DVD-557, Yamaha Sub YST-SW515, 2 x Tannoy MX3, 2 x Elipsson Morgane 1, Magnat center
Ik zou hem absoluut aan de muur hangen, zo kan je center op de kast staan precies onder je scherm. Als je hem niet te hoog hangt vallen je snoeren precies achter de center. Je zult versteld staan hoe mooi kan is. (volgens mij dan hè)quote:Xforce schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:08:
@rekkie,
Persoonlijk zou ik dan in het midden, de bovenste lade verwijderen, en hier de speaker in plaatsen.
Dan staat deze mooi in de kast. Alleen weet ik niet hoe de kast eruit ziet, zonder die lade of klep.
Samsung 50P96FD, PS3, Panasonic DMP-BD30, Toshiba HD-EP35, Toshiba HD-(X)E1, Yamaha 656 receiver, Yamaha DVD-557, Yamaha Sub YST-SW515, 2 x Tannoy MX3, 2 x Elipsson Morgane 1, Magnat center
Ah ok, wat heb je voor het meubel betaald en wat zijn de maten? Ja, ik wil echt alles van je weten.quote:Superdaantje schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:03:
[...]
Heb ik in de winkel van een family lid gekocht..... audio meubel heb ik een paar weken terug bij enkele grote bouwmarkten zien staan ;-)
Vande week ook maar een Harmony One gekocht. Om het onding van Harman Kardon te vervangen.

k0ewl wijzigde dit bericht 23-04-2008 09:27 (6%)
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31
Pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea