De kunst is om luidsprekers te kopen met een mooi afgeronde bovenkant, dan is dit niet langer mogelijkquote:
Reg. datum: 15 maart 2008
Mooie update, de missions zullen wel een heel ander karakter hebben dan de B&W's. Je kunt nog proberen je rears van je weg of naar de muur draaien om zo minder gerichte effecten te creëren.quote:Dr. Strangelove schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:16:
Helaas niet ruimte zat... de deur naar de slaapkamer valt net buiten de foto maar zit direct naast de linkerfrontspeakerDe ruimte is dus maximaal benut. De bank zou naar voren kunnen maar dan zit ik te dicht op het scherm. De rear effecten komen verder goed over, dus ik laat het zo.
Kun je de ratio's van je scherm niet aanpassen ?
Nog problemen met de verschillende drivers gehad in je mediacenter ? Wil me daar ook eens in gaan verdiepen en dan graag icm home domotica, in de laaste electuur zijn ze een project met een domotica server begonnen.
Puik werk, een eigen HT kamer staat bij mij hoog op het lijstje, m'n spaarvarken maar eens lief aankijken
Wowquote:Dr. Strangelove schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:19:
knip... niet de gehele post quoten, nergens voor nodig
Nu ben ik zelf ook op zoek naar een beamer en ben ook aan het twijfelen tussen de Pana, Epson en Sanyo.
Wil je zo vriendelijk zijn om een uitgebreide review te geven in de volgende topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1286329/
Thanks
Oscar the Grouch wijzigde dit bericht 16-04-2008 12:46 (78%)
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

Wat je ziet:
- LG 26"
- Playstation 3 (40gb)
- PSP
- Oude Onkyo versterker en cdplayer
Ik moet nog nieuwe boxen kopen, het liefst gewoon 2 kleine boxen aangezien ik niet op en top audiofiel ben. De JBL Northridge E20's vond ik altijd wel mooi, maar hier moet ik me nog maar eens wat beter in gaan verdiepen.
*ThisIsLiving tekst vanwege Ps3forum
Appletje eitje...
Reg. datum: 06 maart 2004
Smaakvol opgebouwd geheelquote:Dr. Strangelove schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:19:
Veel mooi spul
Ik kan dit alleen maar beamen, bevallen me erg goed en ze krijgen ook goede recenties, plaatje:quote:Llewy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:04:
Mooi setje! Als speakers zijn de Eltax Monitor III (3 dus) aan te raden.. Prima geluid voor weinig geld

One day the world will be ready for u and wonder how they didn't see - E
Zijn inderdaad mooie boxen en voor zover ik de reviews mag geloven zijn ze prijs/kwaliteit ook goed. Maar bij het plaatje hierboven zijn de pootjes nogal puntig en bij deze bijvoorbeeld niet:quote:vandermark schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:21:
[...]
Ik kan dit alleen maar beamen, bevallen me erg goed en ze krijgen ook goede recenties, plaatje:
[afbeelding]

Edit: "the sharp pointy half detatches for bookshelf use though."
Zijn dus verwijderbaar..
JogaVinn wijzigde dit bericht 15-04-2008 16:33 (8%)
Reden: Antwoord gevonden!
Appletje eitje...
Reg. datum: 25 maart 2005
Nintendo Only.nl - PC Only.nl - PlayStation Only.nl - Xbox Only.nl - VincentG.nl
Kijk je uit dat ie er niet vanaf trilt bij hoog volume. Staat nu al half over het randje.quote:JogaVinn schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:31:
[...]
Zijn inderdaad mooie boxen en voor zover ik de reviews mag geloven zijn ze prijs/kwaliteit ook goed. Maar bij het plaatje hierboven zijn de pootjes nogal puntig en bij deze bijvoorbeeld niet:
[afbeelding]
Zijn dus verwijderbaar..
En eensch met VincentG, als je 37" had gezegt zou ik het ook geloven
Who Am I? wijzigde dit bericht 15-04-2008 21:13 (5%)
KABOEM!!! Dyslectisch (ofzow)
Appletje eitje...
De pootjes zijn idd erg puntig, die kun je niet op iets van hout zetten, direct een beschadiging. Daarom levert Eltax er ook stalen onderzettertjes bij waar de puntjes precies invallen, dierdoor is het contactoppervlak echt minimaal, op deze foto van mijn set kun je ze nog net zien:quote:JogaVinn schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:31:
[...]
Zijn inderdaad mooie boxen en voor zover ik de reviews mag geloven zijn ze prijs/kwaliteit ook goed. Maar bij het plaatje hierboven zijn de pootjes nogal puntig en bij deze bijvoorbeeld niet:
[afbeelding]
Zijn dus verwijderbaar..

Het afschroeven van de puntjes vind ik ook geen goede oplossing, de afstand van onderkant speaker tot boekenplank halveer je daarmee en de baspoort zit aan de onderkant... lijkt me niet voordelig voor de basklank. Daarom worden nu denk ik ook die stalen onderzetters bijgeleverd.
vandermark wijzigde dit bericht 15-04-2008 22:13 (14%)
One day the world will be ready for u and wonder how they didn't see - E
Klein vraagje tussendoor... moet je een sub nou eerst inspelen ? Ik zie overal tegenstrijdige antwoorden..
Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |
De volgende relatie bestaat tussen de resonantiefrequentie en de compliantie:

Zodoende wordt de Fs hoger. Bij het doorwapperen wordt het geheel wat losser, en dus de compliantie hoger (je kunt immers dan meer meters per newton afleggen) en zo de Fs lager.
Dus: Ja.
Edit: Waar ga je precies voor kijken?
Seers wijzigde dit bericht 16-04-2008 10:31 (3%)
Reg. datum: 11 december 2003
Sony TV (op pc aangesloten)
Wavemaster MX5 5.1
Sony dvd speler
That's it.
Reg. datum: 07 september 2007
Plaatje op imageshack (popups!)
M'n setup bestaat nu uit:
- Samsung LE32S81B TV
- Yamaha RX-V361 Receiver
- Eltax Concept 400 speakers
Bedenk dat ik 20 ben en samen met m'n vriendin in een appartement woon dus nee, het ziet er niet zo gelikt uit als dat de meesten hier hebben
UTwizard wijzigde dit bericht 16-04-2008 12:45 (12%)
Antec 900, Asus A8N-SLI Deluxe, AMD X2 4200+, 4 x 512 MB Corsair TwinX C3200PT, ATI 3850 256 MB, 2 x 250GB Maxtor Diamondmax 10, 1 x 750GB Samsung Spinpoint
Some days even my lucky rocketship underpants won't help.
Hee, dat is een Streamium toch? Die wilde ik ook kopen een tijdje terug bij de KPN winkel maar die waren toen uitverkocht. Kan je die makkelijk aansluiten op je receiver zodat je zonder een pc internetradio kan luisteren?quote:vandermark schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:07:
[...]
De pootjes zijn idd erg puntig, die kun je niet op iets van hout zetten, direct een beschadiging. Daarom levert Eltax er ook stalen onderzettertjes bij waar de puntjes precies invallen, dierdoor is het contactoppervlak echt minimaal, op deze foto van mijn set kun je ze nog net zien:
[afbeelding]
Het afschroeven van de puntjes vind ik ook geen goede oplossing, de afstand van onderkant speaker tot boekenplank halveer je daarmee en de baspoort zit aan de onderkant... lijkt me niet voordelig voor de basklank. Daarom worden nu denk ik ook die stalen onderzetters bijgeleverd.
Ik heb namelijk geen kabel en radio aansluiting (want ik kijk toch geen tv) maar internetradio lijkt me dan wel weer handig, zonder elke keer weer mijn pc aan te moeten zetten.
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

versterker is een philips DFR9000

DVD speler/recorder is een DVDR7300

Als front speakers gebruikt ik van JBL de LX4
De Centerespeaker (voor en achter) is van JBL LC1

de rear spreakers zijn JBL L830

en als subwoofer gebruik ik van jbl de L8400

PBloem wijzigde dit bericht 16-04-2008 18:23 (4%)
Antec P182, NeoHE550,P5B, E6600@2400, Thermaltake Big Typhoon, Kingston HyperX Dual Channel 2048 MB PC6400 CL4 , X1950pro,T7K500 400 GB SATA
Ik ontken alles! :: www.joopiesplace.nl ::
Reg. datum: 31 juli 2002
Ik heb nog zo'n Streamium, voor 100 Euro gekocht in de Philips winkel. Hij heeft inmiddels plaats gemaakt voor een Apple Airport.quote:TroonStaal schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:20:
[...]
Hee, dat is een Streamium toch? Die wilde ik ook kopen een tijdje terug bij de KPN winkel maar die waren toen uitverkocht. Kan je die makkelijk aansluiten op je receiver zodat je zonder een pc internetradio kan luisteren?
Ik heb namelijk geen kabel en radio aansluiting (want ik kijk toch geen tv) maar internetradio lijkt me dan wel weer handig, zonder elke keer weer mijn pc aan te moeten zetten.
De internetradio is erg handig, je kan gewoon stations toevoegen via de Philips website. Ik heb hem aangesloten op een Klipsch Pro-Media 2.1 set via een normale jack->tulp aansluiting.
Ik had nogal wat problemen met streamen (stokte soms zonder reden) en de On2Share plugin voor Mediaplayer beviel me niet. Verder werkte ie prima voor de radio, je kon geloof ik ook zien welk liedje speelde op de radio via het display.
Aansluiting op een receiver is simpel, er zit geen digitale output op maar analoge geluid is goed genoeg.
Hahaha ook een manier om het uit te leggenquote:Seers schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:30:
Ja tuurlijk. De rolrand en spider zijn nog wat stugger dus de resonantiefrequentie is nog wat hoger. Of eigenlijk is de Compliantie (Cms) lager.
De volgende relatie bestaat tussen de resonantiefrequentie en de compliantie: [afbeelding]
Zodoende wordt de Fs hoger. Bij het doorwapperen wordt het geheel wat losser, en dus de compliantie hoger (je kunt immers dan meer meters per newton afleggen) en zo de Fs lager.
Dus: Ja.
Edit: Waar ga je precies voor kijken?
Ik ga ff inspelen...
Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |
De set die we in de kantine hebben hangen!
De exacte typenummers weet ik niet om eerlijk te zijn.
(Alleen van de tv
Maar goed, eerst even wat foto's!
De aansturing, van boven naar onderen.
Videorecorder (O.a om het signaal van de tv en dvd door te geven naar de beamer).
Dvd speler.
Cd Speler
Tuner
Bose schakelaar voor de luidsprekers
Versterker

Een van de 4 Bose luidsprekers

Achteraan hangen er nog 2...Rechts (niet op de foto) hangt er ook nog 1.

Een Infocus Beamer

Een Grolsch Music Master, ontwikkeld i.c.m Alcas.
Systeem is in staat om videoclips weer te geven,Nummers te downloaden, karaoke functie, een Rss feed weer te geven, een sms module is ook mogelijk. Het is een touchscreen, en het systeem is aangesloten op een 40" LCD Tv en de beamer!

Als er geen videoclip aanwezig is, kunnen er o.a dit soort beelden bij het nummer worden vertoond:

Maar ook eigen foto's is mogelijk.
Een videoclip:

EDIT:
Niet op de foto, wel aanwezig.
Een WII, met twee Wiimote's en Nunchuks + Guitar
Robbie T wijzigde dit bericht 17-04-2008 00:34 (36%)
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
en nou nog foto's van jóúw setup?quote:PBloem schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:04:
als tv gebruikt ik de Philips 32PF9976
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Help Firefox in het Guinness book of records te komen | Following rules makes you stupid. | God is an imaginary friend for adults.
google.nl, tab afbeeldingen kunnen we zelf wel vinden hoor......quote:PBloem schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:04:
als tv gebruikt ik de Philips 32PF9976
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]