Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
NiTroXiuS schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:13:
Ik heb gisteren een Sony Bravia 40D3500 gekocht.
Deze 40 inch Full HD LCD TV is gewoonweg fenomenaal.
Mag ik vragen voor hoeveel ¤ ? Hoe zit het met de reactiesnelheid van het scherm? Laat het bij snel bewegende beelden geen ''vegen'' achter? Ik zie dat je F1 zat te kijken: met snelle beelden heeft de D3500 geen problemen?

offtopic:
Sorry, off topic, maar hier wil ik toch even op reageren
quote:
soulrider schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:29:
[...]
voor Telenet mag je het al vergeten:
een Tv die dvb-c kan, wilt nog niet zeggen dat die overweg kan met de gebruikte coderingen.
dus als je geen cam kunt gebruiken (wat bij telenet toch niet werkt) krijgt je enkel de FTA/FTC kanalen - wat bij Telenet de 8 verdwenen analoge kanalen zijn + de vrt (één).
Wij hebben geen digitaal abonnement, maar kunnen met onze Sony Bravia wel degelijk meer dan 8 zenders ontvangen hoor. Zo'n 90% van alle analoge kanalen (Pakweg stuk of 30/40 + aantal kanalen enkel via digitaal te ontvangen), de betalende kanalen zijn logischerwijs niet te ontvangen. Ook de ingebouwde EPG van de Sony is volledig ingevuld met correcte programmainformatie. (Geen idee van waar die gegevens komen trouwens :P) Over die CAM-modules weet ik niet veel, maar jij zegt dat dat niet kan met telenet? Zou wel jammer zijn...

Edit: Oeps, excuses, wij hebben INDI...
Reg. datum: 17 januari 2008

quote:
dalus schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:39:
[...]

Is inderdaad bpm studio, opzicht wel een relaxed programma alleen weinig functies. Maar daardoor is het wel overzichtelijk.
aja nu k een beetje beter kijk, idd bpm studio ;)

.joeri. wijzigde dit bericht 07-04-2008 18:25 (71%)

...:: Mac-freak ::...

quote:
Jorn1986 schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:22:
[...]
Mag ik vragen voor hoeveel ¤ ? Hoe zit het met de reactiesnelheid van het scherm? Laat het bij snel bewegende beelden geen ''vegen'' achter? Ik zie dat je F1 zat te kijken: met snelle beelden heeft de D3500 geen problemen?
Dat was voor 1399 euro.
Ik weet het, het toestel is vast wel goedkoper te vinden;
maar ik koop het toestel liever bij een kleinere winkel in mijn buurt dan bijvoorbeeld in de MediaMarkt, want als er ooit eens iets mee scheelt, krijg ik graag een beetje service. :)

De F1 gaf geen probleem met analoog signaal, dus ik ben er vrij zeker van dat het ook geen probleem zal geven met digitaal signaal.
Het toestel voldoet volledig aan mijn eisen, en geloof mij: Ik ben absoluut niet vlug tevreden.
'k Geloof dat ik 4 maanden in de winkels lopen kijken heb vooraleer ik de knop kon doorhakken. Het is deze Sony Bravia 40D3500 geworden, en ik ben blij met mijn keuze.

Kortom, zeker een aanrader! :Y

Macbook Pro 15" | 20" ACD | iPhone 3G 8GB | Nikon D80 | Sony Bravia 40" | PS3 | Logitech Z-5500

Reg. datum: 09 september 2004

quote:
Haha, vind het wel cute :+

Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
maar ik koop het toestel liever bij een kleinere winkel in mijn buurt dan bijvoorbeeld in de MediaMarkt, want als er ooit eens iets mee scheelt, krijg ik graag een beetje service
De service van de MM is perfect; twee weken lang worden alle producten zonder vragen teruggenomen en krijg je je geld terug. Dat geldt dus ook voor bijvoorbeeld pixeldefecten, waar je bij veel winkels die belachelijke 'pixelgarantie' voor betaalt. Daarnaast zijn ze erg coulant; een vriendin van me bracht haar jaar oude MP3 speler terug omdat hij kapot was en kreeg de keuze of ze een nieuwe wilde uitzoeken voor hetzelfde bedrag of het aankoopbedrag terug wilde krijgen.

Nee, ik werk niet bij de MM :)

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

06-08-2005
Reg. datum: 21 december 2001

Ik vind het wel eens tijd dat ik een overzichtje geef van mijn (voorlopige) opstelling.
Alles is nog lang niet klaar en er zal nog het één en ander veranderen.

Qua apparatuur en qua opstelling is het dus zeker niet definitief.

Allereerst mijn apparatuur:

Televisie: Samsung LE40R71B
Receiver: Yamaha RX-V550
DVD: Yamaha DVD-S550
Games/HD Films: XBOX 360
Luidspreker set: JBL SCS 178 Surroundset
Digitale ontvanger: DCB-B270R

Wat staat er nog op de wishlist:

- PS3
- Nieuwe luidsprekers (sowieso andere kleur)
- Op termijn een nieuwe TV (Full HD) bovenstaande TV zal of worden verkocht of verdwijnt naar de slaapkamer

Dit alles staat slechts enkele dagen in huis omdat we slechts enkele dagen in deze setting woning.
Het hele huis is verbouwd en bij de verbouwing heb ik gelijk meerdere stopcontacten op 30 cm hoogte aangelegd achter de TV-kast.

Daarnaast zit er een dubbele netwerk aansluiting op deze plek. Het hele huis is voorzien van CAT6 netwerk kabels.

Overzicht opstelling:

http://members.home.nl/c.struik/April/images/dsc_4577.jpg

Overzicht voorbereidingen:

http://members.home.nl/c.struik/images/dsc_4177.jpg

http://members.home.nl/c.struik/maart/images/dsc_4305.jpg

Tevens heb ik op een andere plek in de woonkamer een identieke groep aansluitingen aangelegd:
Zo kan ik eventueel van indeling veranderen. Nu wordt de 2e groep gebruikt als werkplek met PC.

http://members.home.nl/c.struik/images/dsc_4180.jpg

Ik zal later ook nog overzichten maken van de definitieve opstelling en gerichtere foto's van de apparatuur.

:)

_-_-_

Diesel Power

Ideaal, had ik dat ook maar meteen gedaan toen ik dit huis kocht.
Het volgende huis komt ook overal CAT6, 1080P via WIFI is waardeloos, zelfs over draft N

Kill bill
I was an atheist until I realized I was God

A gadget freak Bounty

quote:
Bierkameel schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:58:
Ideaal, had ik dat ook maar meteen gedaan toen ik dit huis kocht.
Het volgende huis komt ook overal CAT6, 1080P via WIFI is waardeloos, zelfs over draft N
HD content moetje ook iet streamen via WiFi. Op een intern draadloos netwerk is de snelheid nooit hoger als 1,2 Mb. HD content heeft minimaal 2,0 nodig om goed te kunnen streamen.
Reg. datum: 12 juni 2005

Een eigen elektragroep voor de PC is zo relaxed he!

Hebben we hier thuis ook, de PC staat nu op de plek waar eerst de wasmachine zit, en die heeft dus mooi een eigen groep.

Kortsluiting/aardlek > Pc blijft draaien _O_ (behalve als alle stroom wegvalt natuurlijk )

Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB

Reg. datum: 11 augustus 2004

Het is wel gevaarlijk om de kabels schuin in de muur te leggen. Als je ooit nog een gat of zo moet boren weet je niet meer waar ze zitten.

vL
Reg. datum: 26 mei 2004

quote:
djoene schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:31:
Het is wel gevaarlijk om de kabels schuin in de muur te leggen. Als je ooit nog een gat of zo moet boren weet je niet meer waar ze zitten.
Ja ind, kleinigheidje. 8)
Tubes Only
Reg. datum: 03 juni 2001

quote:
djoene schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:31:
Offtopic: Hou je toch de foto erbij 8)7 ...weet je exact hoe of wat. Ben ik nou zo slim of :P

Tubes....It's what make music music!

06-08-2005
Reg. datum: 21 december 2001

quote:
silitek schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:05:
[...]

Offtopic: Hou je toch de foto erbij 8)7 ...weet je exact hoe of wat. Ben ik nou zo slim of :P
Mijn idee ;)

En ik weet wel zeker dat ik nooit op die plek een gat in de muur ga maken..... weet je hoe duur een stucadoor is :P

_-_-_

vL

quote:
Besu schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:21:
[...]

HD content moetje ook iet streamen via WiFi. Op een intern draadloos netwerk is de snelheid nooit hoger als 1,2 Mb. HD content heeft minimaal 2,0 nodig om goed te kunnen streamen.
Onzin, 20 Mbit effectief is goed te halen met draadloos 54 Mbit.
Dat is dus een dikke 2 Mbyte per seconde.

Het punt blijft wel hetzelfde hoor, je moet HD content niet streamen via Wifi, liever ff netjes een netwerkkabel trekken.

-elw00d wijzigde dit bericht 08-04-2008 19:38 (13%)

vL

quote:
PimBorne schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:28:
Na lang te hebben rond gekeken, ga ik dan uiteindelijk ook maar eens wat foto's plaatsen. Het is niet veel, maar voor mij is het genoeg voor een slaapkamer :P Misschien een beetje veel foto's, maar oké.

Wat staat er:

Samsung LE32S71B
Philips HTS3100
Humax Decoder
Nintendo Wii
Goede keuze van LCD-TV. 8)
Heb zelf de 27" versie. Strak ontwerp, alleen van mij hadden ze die speakers aan de zijkant weg mogen laten, maarja, niet aan gedacht toen ik 'm kocht.

-elw00d wijzigde dit bericht 08-04-2008 19:47 (6%)

The force is a powerfull ally
Reg. datum: 11 oktober 2002

quote:
-elw00d schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:37:
[...]

Het punt blijft wel hetzelfde hoor, je moet HD content niet streamen via Wifi, liever ff netjes een netwerkkabel trekken.
In de praktijk valt dit vies tegen. Ik heb hier thuis ook een 54Mbit draadloos netwerk, maar als ik gegevens van de ene naar de andere PC wil overzetten haal ik max ongeveer 1.3mbyte/s. Dit komt omdat de ene PC met 1.3Mbyte/s verstuurt, en de ander met 1.3Mbyte/s ontvangt. Dit komt dus neer op zo'n 2.6Mbyte/s in totaal. Je houd dus maar 1.3Mbyte/s over om video te streamen. Tenzij je een van de twee apparaten met een kabel aan de router oid verbindt, dan heb je dat probleem niet.

KABOEM!!! Dyslectisch (ofzow)

Reg. datum: 02 maart 2002

Ik heb vandaag mijn nieuwe Center speaker gekregen, de MS 905i, maar wat is dat ding groot zeg! Mijn Tv lijkt er gewoon een stuk kleiner door! Ik moet iets gaan zoeken waar ik mijn tv op kan zetten, want nu staat hij net iets te laag. Maar hij geeft wel heerlijk geluid! Het is echt een grote verbetering tov mijn oude Sony center boxje.

Mooh?
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
-elw00d schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:37:
[...]

Blu-ray peaked naar 50 (of 45) mbit. ;)
Boe
Reg. datum: 02 augustus 2001

quote:
Pittie schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:02:
Ik heb vandaag mijn nieuwe Center speaker gekregen, de MS 905i, maar wat is dat ding groot zeg! Mijn Tv lijkt er gewoon een stuk kleiner door! Ik moet iets gaan zoeken waar ik mijn tv op kan zetten, want nu staat hij net iets te laag. Maar hij geeft wel heerlijk geluid! Het is echt een grote verbetering tov mijn oude Sony center boxje.
ik had het zelfde probleem. uit eindelijk mijn hele set gewoon omgedraaid zodat ik mijn tv aan de betonnen kon op hangen boven de Center speaker.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Beatport is my...
Reg. datum: 11 oktober 2006

quote:
Rekkie schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:55:
.....

Overzicht opstelling:

http://members.home.nl/c.struik/April/images/dsc_4577.jpg
....
Ik vind het echt een ontzettend mooi ingericht hoekje (kan je na gaan, nu al!). Ik neem aan dat de schuine wand die je links ziet de trap omhoog is? Wellicht een mooie hoek voor een DVD/games verzameling etc. Tevens is de kleurkeuze in m'n ogen echt helemaal top, en is het allemaal mooi weggewerkt!

Voorbeeldje voor mij later!

Is het trouwens niet een beetje warm voor je X360 daar onder? Ik kan me voorstellen dat hij niet echt veel lucht zo kan aanzuigen, en voornamelijk de eerste generaties hadden toch wel die koeling nodig (wat een stofzuigers waren dat trouwens zeg :P )

heaven.

vL

quote:
Who Am I? schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:01:
[...]

In de praktijk valt dit vies tegen. Ik heb hier thuis ook een 54Mbit draadloos netwerk, maar als ik gegevens van de ene naar de andere PC wil overzetten haal ik max ongeveer 1.3mbyte/s. Dit komt omdat de ene PC met 1.3Mbyte/s verstuurt, en de ander met 1.3Mbyte/s ontvangt. Dit komt dus neer op zo'n 2.6Mbyte/s in totaal. Je houd dus maar 1.3Mbyte/s over om video te streamen. Tenzij je een van de twee apparaten met een kabel aan de router oid verbindt, dan heb je dat probleem niet.
Dat is inderdaad het verschil in mijn opstelling.
Had ik niet aan gedacht.

De PC waarop de content staat hangt via 100 Mbit aan de router. En die stuurt het vervolgens draadloos naar mn MacBook. In dat geval haal ik dus een dikke 20 Mbit. Maar in jou geval is dit inderdaad de helft.
Reg. datum: 27 november 2006

quote:
-elw00d schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:46:
[...]

Goede keuze van LCD-TV. 8)
Heb zelf de 27" versie. Strak ontwerp, alleen van mij hadden ze die speakers aan de zijkant weg mogen laten, maarja, niet aan gedacht toen ik 'm kocht.
Vond het zelf ook een mooie strakke tv, vooral in deze prijs klasse. Hangt er nou zo'n anderhalf jaar dachtik en bevalt nog steeds goed!

Is er ook helemaal klaar voor!

Even update voor de mensen die mijn opstelling kennen: de kamer is leeg. :+
De verwachte verbouwingswerken zijn eindelijk gestart en binnen een 8-tal weken moet alles af zijn, dan heb ik een apart bureau voor de serieuze zaken en een dedicated HT voor het plezier. :)

Qua materiaal komt er overigens waarschijnlijk een nieuwe receiver. Normaal gezien wel gewoon weer Marantz.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Noob in hart en nieren
Reg. datum: 02 juli 2007

quote:
dalus schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:52:
* dalus doet ook maar eens dit topic vervuilen.

[afbeelding]

(let niet op het slechte fotoschop werk) v2

[...]
Weet iemand toevallig welke versie en/of skin dit is van Virtual Dj?

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: