Denon, Denon, Denon, Denon, Denon and Arcam
Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 152
Reg. datum: 13 augustus 2004
Reg. datum: 13 augustus 2004
Atmoz
Control
System
:
What
The
Fuck??!?

Wat stoer! Wil ik ook! Doe je ook op bestelling bouwen?
Control
System
:
What
The
Fuck??!?
cdneger wijzigde dit bericht 04-04-2008 12:51 (33%)
Het heeft natuurlijk wel een enorm sci-fi gehalte. Het enige wat er nog ontbreekt is een Captain's Chair....quote:cdneger schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:50:
Atmoz
Control
System
:
What
The
Fuck??!?
My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]
Damn, dit is mooi. Hoe heb je de kabels (voor naar de verlichting e.d.) weggewerkt; achter muren&plavond of echt met kabelgoten e.d.?quote:atmoz schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:14:Ben zelf ook weer even bezig geweest met mijn HT'tjes (slaapkamer/woonkamer)
Same here, Gast ik zit nog steeds te rukken hier (figure of speech).quote:cdneger schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:50:
Atmoz
Control
System
:
What
The
Fuck??!?
Ik wilde tijdens het verbouwen van ons nieuwe huis zoiets hebben, maar ja. Ik kom niet verder dan kant en klaar spul. Ik denk dat als je dit zou bouwen en verkopen dat je aardig wat zou kunnen verdienen. Maar ja, ik kan me voorstellen dat het echt gaaf is om voor jezelf te hebben.
quote:cdneger schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:50:
Atmoz
Control
System
:
What
The
Fuck??!?
Dat is zeker mogelijk ja.
Heb samen met m'n collega een bedrijfje waar we zulke dingen "custom" voor mensen maken.
Je kunt me altijd mailen...
quote:Stoney3K schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:40:
[...]
Het heeft natuurlijk wel een enorm sci-fi gehalte. Het enige wat er nog ontbreekt is een Captain's Chair....
Thanksquote:BARO schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:53:
[...]
Damn, dit is mooi. Hoe heb je de kabels (voor naar de verlichting e.d.) weggewerkt; achter muren&plavond of echt met kabelgoten e.d.?
Het is allemaal te koop. Ik kom het ook nog bij je thuis installerenquote:Arunia schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:54:
[...]
Same here, Gast ik zit nog steeds te rukken hier (figure of speech).
Ik wilde tijdens het verbouwen van ons nieuwe huis zoiets hebben, maar ja. Ik kom niet verder dan kant en klaar spul. Ik denk dat als je dit zou bouwen en verkopen dat je aardig wat zou kunnen verdienen. Maar ja, ik kan me voorstellen dat het echt gaaf is om voor jezelf te hebben.
Alles wat je maar kunt bedenken moet ik feite te bouwen zijn. Laat je fantasie maar lopen, dat doe ik ook
SONY 1292 - 9" Liquid Coupled Full-HD - CRT projector ;-)
Reg. datum: 01 april 2008
Na, na tijden (lees jaren) mee lezen en kijken... Toch ook maar eens geregistreerd...
Post ik dan ook maar m'n TVtje + Audo setje

Wat valt hier te zien?
- 50" Pioneer Plasma (PDP-LX508D)
- JVC DD-3 Home Cinema setje (ja, ik weet het, niet echt speciaal!)
- Digitaal HD kastje van casema
- Ikea meubel
Op de planning staat verlopig nog een PS3, maar het geld groeit helaas niet op de rug voor een 21 jarige scholier
(Maar eerst een dSLR cammetje
)
Post ik dan ook maar m'n TVtje + Audo setje
Wat valt hier te zien?
- Ikea meubel
Op de planning staat verlopig nog een PS3, maar het geld groeit helaas niet op de rug voor een 21 jarige scholier
(Maar eerst een dSLR cammetje
Is die opstelling niet een beetje raar, lijkt me dat je kast (ikea meubel) nu niet open kan?quote:Ruubje.nl schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:52:
Na, na tijden (lees jaren) mee lezen en kijken... Toch ook maar eens geregistreerd...
Post ik dan ook maar m'n TVtje + Audo setje![]()
[afbeelding]
Wat valt hier te zien?
- Ikea meubel![]()
Op de planning staat verlopig nog een PS3, maar het geld groeit helaas niet op de rug voor een 21 jarige scholier![]()
(Maar eerst een dSLR cammetje)
Je home cinema setje zie ik niet, maar als die niet zo speciaal is missen we wss niks
filmpje op je site doet het niet... kan je daar nog is naar kijken.... Je hebt trouwens een verschrikkelijk mooie set staanquote:atmoz schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:13:
[...]
Nee, met ACS bedoel ik niet die RFID kaartjes...
(wat trouwens ook erg leuk spul is, daarover later meer) ACS staat voor Atmoz Control System, een systeem wat ik in 2003 gemaakt heb. Meer info:
Van de www.atmoz-acs.tk website:
[knip]
@ sajoku,
Kastje kan makkelijk open (ik heb 70cm speling tov einde van m'n bed).
En JVC DD-3 is erhm, eigenlijk een vrij "sneu" geluid's setje, wil ooit nog eens wat anders. Maar weet nog niet hoe en wat ik precies daar in wil. Verlopig heb ik "gewoon" geluid!
En enorm goed beeld!
En JVC DD-3 is erhm, eigenlijk een vrij "sneu" geluid's setje, wil ooit nog eens wat anders. Maar weet nog niet hoe en wat ik precies daar in wil. Verlopig heb ik "gewoon" geluid!
En enorm goed beeld!
Mooie tv idd.quote:Ruubje.nl schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:04:
@ sajoku,
En enorm goed beeld!
Heb jij er trouwens geen last van dat jij het beeld van die tv "koud" vind? Ik vond de samsung die mijn ouders nu hebben er veel plezieriger uitzien kwa beeld als phillips en die jij hebt.
Say What!?quote:Joopieboy schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:19:
[...]
Ik vond de samsung die mijn ouders nu hebben er veel plezier uitzien kwa beeld als phillips en die jij hebt.
@ Joopieboy,
Nee, ik zit zelf ook in de verkoop van tv's.
Ik snap precies wat je bedoelt, met name de Samsung heeft op het moment een paar zeer aardige plasma's (ook goed geprijst) in de productie. Zit goed beeld in voor het geld.
Maar toch vondt ik de deze mooier kwa kleuren, this gewoon een kweste van persoonlijke smaak. En uiterraard veel instellen! En deze heeft iets wat meer opties
*edit*
hier nog een foto tov de ruimte bij m'n kast / bed
En m'n sub + dvd speler erop
*(planken voor dvd speler etc zijn onderweg)

Nee, ik zit zelf ook in de verkoop van tv's.
Ik snap precies wat je bedoelt, met name de Samsung heeft op het moment een paar zeer aardige plasma's (ook goed geprijst) in de productie. Zit goed beeld in voor het geld.
Maar toch vondt ik de deze mooier kwa kleuren, this gewoon een kweste van persoonlijke smaak. En uiterraard veel instellen! En deze heeft iets wat meer opties
*edit*
hier nog een foto tov de ruimte bij m'n kast / bed
En m'n sub + dvd speler erop
Ruubje.nl wijzigde dit bericht 04-04-2008 21:25 (27%)
Reg. datum: 16 april 2007
Reg. datum: 16 april 2007
Ik mag toch hopen dat deze Pio een beter beeld geeft dan een Samsung plasma aangezien deze tv 4 keer zo duur is, niet slecht voor een scholier!!
Ik heb zelf ook ongeveer dezelfde kleur rood/aubergine op de muur, maar vindt dit two-tone wel een beetje druk. De knuffels zijn zeker v/j vriendin
Vraagje: Waarom besloten voor deze Pio te gaan en niet bv Panasonic? Is mss iets minder qua beeld maar dan had je wel een hoop geld overgehouden voor bv die ps3 en dat cameraatje
Ik heb zelf ook ongeveer dezelfde kleur rood/aubergine op de muur, maar vindt dit two-tone wel een beetje druk. De knuffels zijn zeker v/j vriendin
Vraagje: Waarom besloten voor deze Pio te gaan en niet bv Panasonic? Is mss iets minder qua beeld maar dan had je wel een hoop geld overgehouden voor bv die ps3 en dat cameraatje
* 1 hint...
2 maanden showmodel geweest in onze winkel... rest hoef ik niet te zeggen?
2 maanden showmodel geweest in onze winkel... rest hoef ik niet te zeggen?
wattttt???quote:Joopieboy schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:19:
[...]
Mooie tv idd.
Heb jij er trouwens geen last van dat jij het beeld van die tv "koud" vind? Ik vond de samsung die mijn ouders nu hebben er veel plezieriger uitzien kwa beeld als phillips en die jij hebt.
Samsung is echt troep vergeleken met Pioneer. Ben je niet in de war met iets anders?
100% No Soul Guaranteed
Zijn hier ook eigenaren van Klipsch speakers? 
Ik ben benieuwd wat zij van Klipsch vinden. Ze klinken heerlijk in elke ruimte maar vind ze wel erg aanwezig. Misschien dat dit mij gaat irriteren want ze zijn alles behalve neutraal.

Dit is geen topic om te vragen naar ervaringen!
Ik ben benieuwd wat zij van Klipsch vinden. Ze klinken heerlijk in elke ruimte maar vind ze wel erg aanwezig. Misschien dat dit mij gaat irriteren want ze zijn alles behalve neutraal.
Dit is geen topic om te vragen naar ervaringen!
voodooless wijzigde dit bericht 06-04-2008 20:05 (9%)
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Mm geen idee, maar wij hebben toen in de media markt naar een divers aantal schermen zitten kijken maar samsung zag er echt beter uit.quote:lowfi schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:20:
[...]
wattttt???
Samsung is echt troep vergeleken met Pioneer. Ben je niet in de war met iets anders?
Reg. datum: 20 juli 2005
Reg. datum: 20 juli 2005
Ooit wel es in je opgekomen dat die schermen bij de MM gewoon slecht afgesteld staan? Doorgaans stellen ze de TV's zo af dat het scherm met de hoogste winstmarge er het beste aantrekkelijkste (contrast en kleurwaardes die van geen kant kloppen maar wel indrukwekkend zijn) uit ziet...
Voorheen Cubefanatic
Reg. datum: 02 augustus 2005
Reg. datum: 02 augustus 2005
quote:Joopieboy schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:19:
[...]
Mooie tv idd.
quote:lowfi schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:20:
[...]
wattttt???
Misschien in de war met Philips?quote:Mm geen idee, maar wij hebben toen in de media markt naar een divers aantal schermen zitten kijken maar samsung zag er echt beter uit.
TheJa$oN
Ik begin nu toch te twijfelen... 
Nevermind, mooie teevee en veel plezier ermee, ik kijk lekker verder op een samsung ding.
Nevermind, mooie teevee en veel plezier ermee, ik kijk lekker verder op een samsung ding.
Waarschijnlijk het oude model. MM verkoopt geen pioneer meer sinds de 6 (7?) serie. Men laat zich gek maken door 1080P etc. Pioneer is dus te duur met hun HD readyquote:Joopieboy schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:18:
[...]
Mm geen idee, maar wij hebben toen in de media markt naar een divers aantal schermen zitten kijken maar samsung zag er echt beter uit.
100% No Soul Guaranteed
Reg. datum: 15 maart 2008
Je kunt ze ook iets dichter op elkaar zetten, de Dali's presteren het mooiste als je ze recht zet. De Ikon 5 is al wat milder in het laag dan zijn grotere broeders.quote:cyberjobe schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:45:
[...]
In zijn geval is toe-in misschien juist wel een goede plaatsing, ivm die muur aan de linkerkant. Je hebt wel een punt dat de sweet-spot hiermee verkleint, maar voor de lage tonen kan toe-in de resonantie (lees: boom-effect) wat verminderen. Zelf heb ik de speakers ook toe-in geplaatst en het klinkt (in mijn specifieke geval) beter dan recht naar voren.
Kan hij ze ook niet beter aansluiten via de Mid-Bass terminal ?
Je moet je speakers nog wel ff goed uitlijnen tov elkaar en je luister positie, en hoe verder je ze van de achterwand plaatst hoe mooier de spreiding van het geluid.quote:ZoRr0 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:35:
Oke omdat het toch wel erg verleidelijk is kan ik het toch niet laten om mijn set te plaatsen. Het is een stereo set en het is eigenlijk mijn instap in de hifi. Ik wil in ieder geval nog een tuner kopen en wellicht een Logitech Squeezebox.
Let niet op de kwaliteit van de foto's want die zijn met een Nokia N82 gemaakt.
Specificaties van de set:
NAD C315BEE Geïntegreerde versterker
NAD C515BEE Cd-speler
Dali Ikon 5
The Chord Company Carnival SilverScreen
The Chord Company Cobra
Samsung LE32S81B
Samsung DVD-HD870
Probeer ze ook eens aan te sluiten via de mid-bass terminal, of ander bi-wire, ik heb zelf de Ikon 7 gehad met een home made bi-wire kabel, heeft wel degelijk effect.
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.