Nope heb ik uieraard ook geprobeerd, maar dan krijg ik deze melding:quote:

GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N82 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 66 67 68 69 last
[Nieuw Topic]Nope heb ik uieraard ook geprobeerd, maar dan krijg ik deze melding:quote:Tutti-frutti schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:39:
[...]
[...]
Heb je hem niet met een cardreader van een pc/laptop kunnen formatteren ? Beetje vreemd als hij echt kapot is door een firmware update.

Goesiman wijzigde dit bericht 10-04-2008 14:33 (6%)
[CiP] Le Régional Built To Last.
Acer 12" travelmate | Eee PC 900 Wit | Audi A3 1.8 5V
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82
[CiP] Le Régional Built To Last.
Ik wil ook de zwarte!quote:SmithNL schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:08:
[...]
Ben ook wel erg benieuwd..
Hier lees is zowel Q3 als April.. terwijl op newmobile dit staat: "binnen enkele weken verscheept worden".. Dus wat is het nou!
Wil graag een N82, maar dan wel een zwarte.. Kan tot augustus wachten met het maken van een keus dus..
Johantjuuh wijzigde dit bericht 10-04-2008 17:17 (5%)
.
Als alleen de kleur het verschil is zou ik gewoon voor de Titanium gaan voor ¤ 380-.quote:Johantjuuh schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:16:
[...]
Ik wil ook de zwarte!Er is nu goed, maar ook slecht nieuws!!
Goed: Hij is namelijk deze maand al in de winkels te verkrijgen!!
Slecht: Prijs excl BTW=545 euro!! Dat is meer dan 650 incl BTW!!Terwijl de titanium nou voor 380 tekoop is!
PS: Bron, mobilecowboys;
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/7146
Albert020 wijzigde dit bericht 10-04-2008 19:33 (6%)
.
DivX heeft ook een tooltje om films te comprimeren. Voor deze tool moet je wel betalen.quote:Goesiman schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:19:
Oke, dan ga ik dat proberen. Waarmee comprimeer je precies?
Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl
deze bug zat ook al in de vorige firmware, beter bekend als de SMS bug. gebeurt zodra je het hekje hebt ingedrukt. je kunt het oplossen door een keer de taskmanager te activeren (menuknop vasthouden) en vervolgens op annuleren te klikken, dan gaat het wel weer goed. maar inderdaad ERG irritant!quote:SimD schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:05:
Ik heb overigens een bug ontdekt in de nieuwe firmware.
Wanneer je een sms typt, en je draait het scherm als het woord nog niet af is (dus hij is nog underlined) dan wist hij het woord. Best wel vervelend soms!
Overigens nog geen andere problemen ontdekt.
Het menu structuur lijkt idd sneller te werken zoals hierboven ook is beschreven.
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
FuZZy04 wijzigde dit bericht 10-04-2008 21:43 (24%)
maar waneer komt hij nou precies uit dan in de winkel ? want ik zet echt te wachten op die zwarte!quote:Johantjuuh schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:37:
Ja.. daar dacht ik een half uur geleden ook zo over..
MAAR, GOED NIEUWS!
Hij staat nu bij 2 nederlandse winkels op de site, (zover ik momenteel weet)
En daar is hij super goedkoop! Bij beide zelfs ¤50/60 goedkoper dan de witte en titanium!!!
ZELFS 392, bij algebeld.nl.
En 409 bij centralpoint.nl.
Overige verwachten ze hem bij centralpoint, volgende week vrijdag (de 18e)!
Goed nieuws dus

Een moderator wijzigde dit bericht 11-04-2008 09:35 (5%)
Reden: Voortaan op check images drukken voordat je foto's post!!
.
hoe is het je gelukt dan?quote:FuZZy04 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 21:24:
Shit, heb mijn N82 geprobeerd te updaten, gaat er blijkbaar iets verkeerd!
Krijg mijn telefoon in geen mogelijkheid meer aan, het enige wat ie nog doet is aangeven aan mijn computer dat ie er aan hangt via usb. Iemand enig idee wat ik moet doen? Ik werk trouwens ook met Vista.
EDIT - Al opgelost! Ik zou bijna in paniek raken, maar gewoon rustig blijven en logisch nadenken, dan komt alles goed!Jammer dat dat Update-programma zo instabiel is!
nlboy wijzigde dit bericht 11-04-2008 11:27 (4%)
GnuBox toevallig?quote:nlboy schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:27:
offtopic:
Ik word een beetje gek van al die mensen die standaard vragen stellen over de black edition van de N82! Het is gewoon een kopie van de N82 met een zwart frontje. Ff googlen naar review van N82 of black edition en dan weet je genoeg.
Hoe kan ik via mijn laptop internetten via bluetooth (N82 --(via bluetooth)--> laptop -> internet)?
Search zegt: Maakt niet zoveel uit, maar misschien wel verstandiger om het eruit te halen. Zodat je zeker er van weet dat er niks per ongeluk wordt gewist.quote:ErikE12 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:39:
Ik wil vandaag de nieuwe firmware erop zetten ik heb een 8GB kaartje van sandisk erin moet ik die eruit halen voordat ik de firmware doe of maakt dat niet uit??
Nog niet van gehoord, dus ga 't even uitzoeken. Bedankt!quote:
nlboy wijzigde dit bericht 11-04-2008 11:54 (19%)
\quote:bassjuh schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:59:
[...]
Helaas is die irritante bug met dat knippen en plakken + hekjes toets nog steeds niet opgelost
quote:Using an File Explorer (like X-plore)
1. Go to E:\ system\Recogs \ CARDRUNNER.MDL
2. Rename or delete this file : CARDRUNNER.DDL
3. Open Best TaskMan and Kill process TSRautostart.exe
4. Enjoy!!!
also do a search for TSRAUTOSTART.EXE IN GARMIN FOLDER AND RENAME ANY ENTRIES YOU FIND.
ReseT wijzigde dit bericht 12-04-2008 11:20 (89%)
'Not getting what you want is sometimes a wonderful stroke of luck.'
Ik heb mijn 8GB kaart er gewoon in laten zitten. Update via Vista gaf problemen, maar daarvoor zijn oplossingen te vinden in dit forum. Uiteindelijk heb ik de update via een XP laptop gedaan. Geen problemen, ook niet met de kaart.quote:ErikE12 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:39:
Ik wil vandaag de nieuwe firmware erop zetten ik heb een 8GB kaartje van sandisk erin moet ik die eruit halen voordat ik de firmware doe of maakt dat niet uit??
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Veel mee rotzooien. Heb Laptop afgesloten, updater opnieuw gestart en op een gegeven moment ging de updater weer rustig verder met waar 'ie gebleven was. Gelukkig maar!quote:
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N82 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 66 67 68 69 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos