Hoofdcategorieën
Reg. datum: 12 maart 2000

quote:
spaceboy schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:06:
[...]

Ok. Then enlighten me. Let me rephrase: ik heb een PV70. Ik wil graag OVERSCAN aan/uit kunnen zetten. Kan dat? Zo ja? Hoe?
Blader de topics eens door.

Gigabyte EX58-UD5, Core i7 920@3.3GHz, G.Skill 6GB 1333, EVGA GTX260 Core216 (756/1620/2376), CM Stacker 830, Tagan TG530-U22, NEC 7200S, Adaptec 5805 + 5x500 GB RAID5, Iiyama E1900S-B2, VISTA X64 SP2

emoties zijn voor mietjes
Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
|sWORDs| schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:07:
[...]

Blader de topics eens door.
Dat heb ik dus gedaan. Maar het zal aan mij liggen. Verder dan die HOTEL mode kom ik niet. Ik zie nergens OVERSCAN of BEELDSCAN.

Kun jij specifiek aanwijzen over welke tekst ik heen lees? Is geen onwil van mijn kant, ik kan het gewoon niet vinden... :'(

Edit: laat maar. Ik snap het (denk ik al). Sorry. :)

spaceboy wijzigde dit bericht 09-04-2008 15:49 (6%)

nu met een signature waar ik géén officiele waarschuwing voor krijg! :-)

Reg. datum: 10 april 2008

Ik krijg volgende week een LH-42pv7f plasma. Ik ga deze in plaats van mijn breedbeeld crt tv zetten.
Nu zit de crt en stereo enz. op een stekkedoos met beveiliging (bliksem enz) die ik in een keer met een knop kan uitzetten. Als ik de plasma hierop aansluit en dus via die stekkerdoos uitzet, kan dat kwaad?

Reg. datum: 28 februari 2007

quote:
Ekfad schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:53:
Hi (sinds lang nog eens terug in het panasonic topic).

Ik heb een vraagje ivm de garantievoorwaarden van dit toestel in België. Sinds gisteren heb ik een verticale lijn in het midden van mijn beeldscherm (opeens was het er gisterenavond, eerst nog perfect beeld dan opeens de lijn). Deze lijn van zo'n 3 pixels breed verandert afhankelijk van het ingangssignaal van kleur en is aanwezig op alle ingangen van het tv toestel (mensen die beeldmateriaal willen, ik heb een filmpje en verschillende foto, op aanvraag wil ik ze wel plaatsen). Aangezien ik dit toestel 30 maart vorig jaar aangeschaft heb is ie net 2 weken ouder dan 1 jaar. Hoe zit het nu met de garantievoorwaarden? Valt dit onder garantie of niet. Ik dacht dat men in België 2 jaar garantie moest geven op electronica, klopt dit?
Even geïnformeerd naar de mogelijkheid om een upgrade uit te voeren maar het was niet mogelijk om naar een PZ70 of PY70 te gaan (niet meer voorradig). Wel kon ik upgraden naar een PZ85 model als ik dat wou. Hoeveel zou ik volgens jullie maximum mogen spenderen om die update door te voeren?

Reg. datum: 18 januari 2006

quote:
theraver2 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:20:
Ik krijg volgende week een LH-42pv7f plasma. Ik ga deze in plaats van mijn breedbeeld crt tv zetten.
Nu zit de crt en stereo enz. op een stekkedoos met beveiliging (bliksem enz) die ik in een keer met een knop kan uitzetten. Als ik de plasma hierop aansluit en dus via die stekkerdoos uitzet, kan dat kwaad?
lijkt mij toch niet. Ik heb de TV (42px71) op een master/slave stekkerdoos zitten als slave, zelfde principe dus. Denk dat wel meer mensen dat hebben, mocht er een probleem zijn dan was dat wel een keer aangekaard.

Reg. datum: 05 september 2007

Hey mensen, ik zit zwaar te twijfelen tussen 37PX70, 37PX80 en de 42PV7.
De PX80 heeft mijn voorkeur, ondanks de hogere prijs, omdat hij 100hz en 24p + hogere contrastratio heeft, maar de andere modellen lijken mij ook niet verkeerd. En de 42PV7 is nu in de aanbieding bij Wehkamp voor 699,00e.

Kan iemand mij helpen?

check it out it is flawless

Reg. datum: 11 december 2004

Heren,

Even inhaken op bovenstaande post.
De Saturn heeft een aanbieding voor de TH-37PV7FS
Hier kan ik echt weinig over vinden, volgens Saturn heeft hij de volgende specs:

Zilveren behuizing
HD-ready
10.000:1
1024x768
94cm breedbeeld
2x HDMI, 2x Scart en 1x pc-aansluiting
20w muziekvermogen (boeiend, komt toch een surround set op).

¤ 599,00

Is dit een leuke tv voor het bedrag of zeggen jullie van, kijk nog even verder?

Reg. datum: 02 augustus 2000

quote:
50 to 100 hours of power-on running-in will age the phosphors sufficiently to minimise the risk of plasma screen burn.
Betekent dit dat als je je nieuwe plasma TV meer dan 50 uur aan laat staan, dat de kans op inbranden aanzienlijk minder wordt? :?

Vista x64 \o\
Reg. datum: 24 maart 2004

quote:
Epitome schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:27:
[...]
Betekent dit dat als je je nieuwe plasma TV meer dan 50 uur aan laat staan, dat de kans op inbranden aanzienlijk minder wordt? :?
Wat je doet met die 50 uur is alle pixels gelijkmatig "inbranden"

Opteron 185 @ 2.9GHZ, 3GB PC3200, Point of View 8800GTS, DFi NF4 ultra-d, Fujitsu MAU 15.000 rpm 36gb scsi, 2x Seagate cheetah x15 15k rpm 36 gb, Maxtor dmax 10 200gb , Fortron Source 700w , DiNovo Laser, Auzentech X-fi Prelude 7.1 @ Z5500 digi

Reg. datum: 25 januari 2008

quote:
Ekfad schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:53:
Hi (sinds lang nog eens terug in het panasonic topic).

Ik heb een vraagje ivm de garantievoorwaarden van dit toestel in België. Sinds gisteren heb ik een verticale lijn in het midden van mijn beeldscherm (opeens was het er gisterenavond, eerst nog perfect beeld dan opeens de lijn). Deze lijn van zo'n 3 pixels breed verandert afhankelijk van het ingangssignaal van kleur en is aanwezig op alle ingangen van het tv toestel (mensen die beeldmateriaal willen, ik heb een filmpje en verschillende foto, op aanvraag wil ik ze wel plaatsen). Aangezien ik dit toestel 30 maart vorig jaar aangeschaft heb is ie net 2 weken ouder dan 1 jaar. Hoe zit het nu met de garantievoorwaarden? Valt dit onder garantie of niet. Ik dacht dat men in België 2 jaar garantie moest geven op electronica, klopt dit?
je hebt 2 jaar garantie aan huis
Ikzelf heb een plasma in november 2007 gekocht bij Redcoon die defect was en panasonic is hem aan huis komen repareren.
Gewoon effe bellen naar panasonic en alles word geregeld voor jou
Geweldige sevice toch van panasonic

Reg. datum: 25 mei 2006

Weet iemand of de zwarte versie van de 37PV7 nog ergens in de aanbieding is voor 600 euro?
Online is 'ie minimaal 650 euro (incl bezorgkosten), maar eerder was 'ie bij de MM 600. Nu kan ik 'm niet meer voor die prijs vinden (of het zijn showmodellen).

(PS Een 37px80 voor ca 850 tot 900 euro bij een echte winkel zou ik ook wel willen, maar goedkoper dan 1000 euro heb ik ze nog niet gevonden. Dus als iemand een zaak weet in NL waar je naar toe kan gaan, graag! (zodat ik zeker ben van garantie mocht er iets mee zijn - via internet een TV kopen van 900 euro vind ik een beetje eng idee; zeker omdat er spookverhalen rondgaan dat je via internetwinkels geen standaard pickup-return garantie hebt van Pana zelf)

Thanks!

Popcorn Hour!
Reg. datum: 18 augustus 2003

quote:
stilmoonbathing schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:30:
En de 42PV7 is nu in de aanbieding bij Wehkamp voor 699,00e.
Afgelopen week bij mn ouders binnengekomen :) Ik kan alleen niet bepalen welke versie je het beste kunt nemen aangezien ik geen ervaring met die anderen heb.

Erg handig trouwens die info in de startpost over dat servicemenu, binnenkort maar eens een beetje mee spelen. Ben wel enigszins verbaasd over de slechte ervaringen met een analoog signaal. Natuurlijk is het geen HD kwaliteit maar op 3-3.5 meter is het gewoon prima te bekijken, maar kan miss ook liggen aan de dikke voorversterker (direct op de groene kabel) die hier in de meterkast hangt ;)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Reg. datum: 19 juni 2001

quote:
Pendaco schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:02:
[...]

Afgelopen week bij mn ouders binnengekomen :) Ik kan alleen niet bepalen welke versie je het beste kunt nemen aangezien ik geen ervaring met die anderen heb.

Erg handig trouwens die info in de startpost over dat servicemenu, binnenkort maar eens een beetje mee spelen. Ben wel enigszins verbaasd over de slechte ervaringen met een analoog signaal. Natuurlijk is het geen HD kwaliteit maar op 3-3.5 meter is het gewoon prima te bekijken, maar kan miss ook liggen aan de dikke voorversterker (direct op de groene kabel) die hier in de meterkast hangt ;)
He dit is heel intressant voor op de slaapkamer, heb in de woonkamer de 50py700 staan en super tevreden. Op slaapkamer nu nog een 24 inch maar is toch wat klein, deze is wel oke en betaalbaar. Goede tip die 42 inch voor 700 euro.
Edit - Hij staat voor 800 euro zie ik net.

Operations wijzigde dit bericht 17-04-2008 22:18 (3%)

PC1: ASUS P6T Deluxe -- I920 -- 6GB PC3-12800 -- 2x Postville G2 80GB RAID0 --EN8800GTX 768MB -- DELL 2407WFP | Server: GA-MA78GM-S2H -- 4850e -- 8GB PC6400 -- Areca 1220 -- 8x1TB RAID5

Popcorn Hour!
Reg. datum: 18 augustus 2003

Hmm, korte aanbieding dan. Hij heeft nog wel in het Wehkamp krantje voor 699,- gestaan, afgelopen vrijdag besteld.

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Reg. datum: 20 oktober 2004

quote:
spaceboy schreef op donderdag 03 april 2008 @ 08:59:
[...]

Iemand? Of KAN dat overscan uitzetten niet op een PV70?
Je kan de overscan er voor n gedeelte uit krijgen op de PV70 via het servicemenu en op meerdere inputs.

De overscan (voor n heel groot gedeelte in ieder geval) doe je zo:
- open het servicemenu door op de tv achter het klepje op -/V te drukken en terwijl de deze ingedrukt houdt, druk drie keer op de 0 op de afstandsbediening.
Nu kom je in het servicemenu.
-druk hierna op de 1 op de afstandsbediening
-druk n paar keer op de 3 totdat je H AMP ziet, deze staat op 0 (horizotale amp dus)
-druk op volume - op afstandsbediening totdat je op -3 komt, verder gaat die niet. Je ziet het beeld veranderen
-druk op ok op de afstandsbediening!!
-druk weer n paar keer op 3 totdat je V AMP ziet, deze staat op 0 (de vertikale natuurlijk)
-druk op volumeknop op afstandsbediening tot je -3 ziet
-druk op OK op de afstandsbediening!
-druk op exit op de afstandsbediening.

Je moet dit voor iedere input apart doen.
Let wel, dit is op eigen risico! Veel mis kan er echter niet gaan. Je moet niets anders veranderen natuurlijk.

Echter: als je de overscan uit de dvi-hdmi eruit wil halen ivm aansluiten van je pc, dan kan je dit veel makkelijker doen in de instellingen van je videokaart.
Bij n Nvidia doe je het zo:

- klik met rechter muisknop op t bureaublad en klik op Nvidia control
- bij Nvidia control panel dubbelklik je op Video en Televisie
- bij Televisie klik je op het formaat van het hdtv-bureaublad wijzigen

Nu verschijnt er n venster met een horizontale en een vertikale schuifbalk. Hiermee rek en vooral krimp je het formaat van je pcbeeld naar het juiste formaat.
Zorg dat de pijlen en de rand mooi de rand van het beeld raken.
Daarna druk je op ok en kijk je of alles nu wel mooi in het beeld valt. Eventueel stel je het nog n keertje bij.

Dat is alles
quote:
deadjoe schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:58:
Als je het zo bekijkt is het verstandiger om 720p of 1080i aan te passen, mits ik zie welk signaal beter uitkomt. Mad Cats conversion kit lijkt me dan een beetje overbodig. Onkyo recievers zijn mooie dingen maar aardig aan de prijs.

Ik vraag me nog af of het niet verstandig is om ook een ps3 aan te schaffen. Dit omdat je dan gelijk een Blue-Ray speler hebt en het lijkt mij dat gta4 er op de ps3 beter uit gaat zien. Dit omdat ps3 automatisch 1080p hanteert en xbox 720p. Of heb ik het hier verkeerd?
Dat zie je verkeerd. Zowel ps3 als xbox360 kunnen 1080p aan en beide renderen bijna alle games op 720p waarna dit wordt geupscaled.
De Blu-rayspeler in de ps3 is inderdaad erg verleidelijk, de xbox360 heeft dan weer een vele malen groter goede games-aanbod en een betere online-gedeelte.

Ferry34 wijzigde dit bericht 18-04-2008 10:16 (49%)

Pioneer KRP600M Kuro 60 inch plasma; Panasonic TH42PX80; Onkyo TX-SR606 met Harman/Kardon HKTS11;xbox360 met hd-dvd; ps3; shuttle-achtige pc met 3 vensters met neon; iPhone 3G; msi wind 10 inch netbook

Reg. datum: 03 januari 2008

Ik heb hier een TH-50PY70F staan welke ik op mijn HTPC heb aangesloten doormiddel van een HDMI kabel.
Zodra ik gedownloade 1080p .mkv bestanden afspeel heb ik last van judder, ik begrijp dat mijn video kaart ook 24Hz of een veelvoud moet uitspuwen maar hoe kan ik zien wat de tv er vervolgens mee doet. Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien op wat voor refresh rate de tv werkzaam is als je deze HDMI aangesloten hebt?

LOST...niet de serie.

@|sWORDs|... het topic met de 8xx serie is toe aan een nieuw deeltje. Gezien het feit dat het hier in de 7-serie niet meer zo hard loopt, ben jij nog te porren voor het maken van een nieuwe opzet (zoals je ook zo fraai hebt gedaan met deze 7-serie) voor de 8-serie ?

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op http//www.welo-massage.nl

quote:
LOST schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:59:
@|sWORDs|... het topic met de 8xx serie is toe aan een nieuw deeltje. Gezien het feit dat het hier in de 7-serie niet meer zo hard loopt, ben jij nog te porren voor het maken van een nieuwe opzet (zoals je ook zo fraai hebt gedaan met deze 7-serie) voor de 8-serie ?
Ik zou graag een linkje zien naar correcte specs en plaatjes en dan wil ik wel een 8 serie starten.

Gigabyte EX58-UD5, Core i7 920@3.3GHz, G.Skill 6GB 1333, EVGA GTX260 Core216 (756/1620/2376), CM Stacker 830, Tagan TG530-U22, NEC 7200S, Adaptec 5805 + 5x500 GB RAID5, Iiyama E1900S-B2, VISTA X64 SP2

LOST...niet de serie.

... juiste info van de Panasonic site niet voldoende daarvoor ?...

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op http//www.welo-massage.nl

Reg. datum: 22 februari 2008

quote:
|sWORDs| schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:09:
[...]

Ik zou graag een linkje zien naar correcte specs en plaatjes en dan wil ik wel een 8 serie starten.
Hoi sWORDSs, ik zou ook nog even checken of Koeitje hier al aardig mee op weg is. Zie pagina 50 (derde van boven) van de 8 serie.

SixCore wijzigde dit bericht 21-04-2008 20:15 (8%)

quote:
SixCore schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:12:
[...]

Hoi sWORDSs, ik zou ook nog even checken of Koeitje hier al aardig mee op weg is. Zie pagina 50 (derde van boven) van de 8 serie.
Done

|sWORDs| wijzigde dit bericht 22-04-2008 19:39 (7%)

Reg. datum: 13 april 2007

Sinds een hele tijd geniet ik al van de PanaTH-42PV EH, en ben zeer tevreden,
maar toch zit me een ding nog steeds niet lekker, en dat is het aanzetten/uitschakelen.
Via de afst.bed moet ik de aan-uit knop enkele seconden. ingedrukt houden , ipv een enkele druk.
is dit normaal....
De reden dat ik het ook vraag is de aanschaf van een Logitec 525 remotecontrol.
Deze geeft dus wel een signaal, maar niet enkele seconden lang.

Groet Henk

emoties zijn voor mietjes
Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
Henkz49 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:57:
Sinds een hele tijd geniet ik al van de PanaTH-42PV EH, en ben zeer tevreden,
maar toch zit me een ding nog steeds niet lekker, en dat is het aanzetten/uitschakelen.
Via de afst.bed moet ik de aan-uit knop enkele seconden. ingedrukt houden , ipv een enkele druk.
is dit normaal....
De reden dat ik het ook vraag is de aanschaf van een Logitec 525 remotecontrol.
Deze geeft dus wel een signaal, maar niet enkele seconden lang.

Groet Henk
Hoezo, niet enkele seconden lang? Ik heb een TH42-PV70 en die moet je inderdaad ook even (niet een "paar seconden", maar ook niet een korte druk) indrukken, maar ik heb 'n Logitech 885 en die kan prima een langdurig signaal verzenden. Dat doet 'ie out of the box al.

nu met een signature waar ik géén officiele waarschuwing voor krijg! :-)

Lost
Reg. datum: 05 mei 2004

Yep, hier ook geen enkel probleem met een Logitech en een Pana TH37-PV70. Template voor de Pana's zit al in de Logitech software, inclusief de timing voor de Power On/Off.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Reg. datum: 13 april 2007

Dank voor de reacties, zal nog eens goed naar de 525 instructies kijken.

EDIT...

Werkt prima nu, moest wel het signaal wat uitrekken, maar dat kon via instellingen van de 525.
van stand 3 naar 5.

Henkz49 wijzigde dit bericht 23-04-2008 14:31 (47%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: