quote:
Wicked-Game schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:02:
[...]
Heb toch even een vraag, heb binnenkort een evaluatiegesprek van het afgelopen halfjaar. Nu heb ik in dat halfjaar heel veel voor het bedrijf betekent. Hierbij moet gedacht worden aan koude aquisitie, binnen halen van 2 projecten van beide een omvang van een jaar consultancy, het 125% declarabel zijn bij mijn huidige klant (draai meer uren dan contractueel vastgelegd is) en het behalen van certificering omtrent communication & sales.
Wat zou redelijkerwijs in het gesprek over salaris mogelijk zijn? Iemand hier tips voor?
Ik zou hier nog op terug komen. Gesprek is goed verlopen en weinig schokkends in iedergeval. Was ook wel te verwachten. Klanten waren ook tevreden, en zij zelf ook. Dat resulteerde in zowel een blijk van waardering als een financiele tegemoedkoming:
Het was:
Leeftijd: 25 jaar
Opleiding(en): MBO Informatica Niveau 4, HBO Information Engineering, Certificering HBO Consultancy, Louts & Raeven Verkopend Adviseren
Werkervaring: 6 jaar (inclusief stages)
Werkgever: Business Intelligence bedrijf
Huidige functie: Business Intelligence Consultant (Medior)
Laptop: Ja
Vakantiegeld: Ja, 8%
Vakantiedagen: 28
13/14e maand of winstuitkering: Ja, in vorm van kwartaal bonussen en teambonussen. (kwartaalbonus een maximum van 4000,- Bruto per jaar, Teambonus halfjaarlijks maximum 1000,- bruto per jaar)
GSM: Ja
Auto: Kan, leasebedrag a 750,- euro of kilometergeld a 0,30 cent p/km
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: o.a. Telefoon/Internet thuis wordt vergoed, opleidingen vergoeding, cursus vergoeding, 28 euro onkosten vergoeding per maand.
Werkweek: 5 dagen maal 8 uur (40 uur)
Maand salaris(bruto): 3000,- Bruto per maand
Het is
Leeftijd: 25 jaar
Opleiding(en): MBO Informatica Niveau 4, HBO Information Engineering, Certificering HBO Consultancy, Louts & Raeven Verkopend Adviseren
Werkervaring: 6 jaar (inclusief stages)
Werkgever: Business Intelligence bedrijf
Huidige functie: Business Intelligence Consultant (Medior)
Laptop: Ja
Vakantiegeld: Ja, 8%
Vakantiedagen: 28
13/14e maand of winstuitkering: Ja, in vorm van kwartaal bonussen en teambonussen. (kwartaalbonus een maximum van 4000,- Bruto per jaar, Teambonus halfjaarlijks maximum 1000,- bruto per jaar)
GSM: Ja
Auto: Kan, leasebedrag a 750,- euro of kilometergeld a 0,30 cent p/km
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: o.a. Telefoon/Internet thuis wordt vergoed, opleidingen vergoeding, cursus vergoeding, 28 euro onkosten vergoeding per maand.
Werkweek: 5 dagen maal 8 uur (40 uur)
Maand salaris(bruto): 3250,- Bruto per maand
Al met al mag ik niet klagen, en zal zeker ook blijven streven naar de nodige perfectie zowel bij klanten als voor mezelf. Heb in iedergeval de nodige ambities en die heb ik gisteren ook kenbaar gemaakt. Hier gaat het bedrijf ook wat mee doen. Het komt er mogelijkerwijs op neer dat ik de techniek iets meer achter mij laat en iets meer de business kant op ga.
Dit is nog toekomst perspectief maar werd wel met open armen ontvangen en zeker ook opgepakt door het management.