Reg. datum: 04 januari 2008
Leuk marketing verhaaltje.quote:
Hoeveel euro's krijg je er bij peak bij dan per certificaat?
GoT Index » Werk en Inkomen » Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 7)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Leuk marketing verhaaltje.quote:technoaddict schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:37:
[...]
Bij peak stijg je sneller in salaris dan bij andere detacheerders. Oke, je moet er wel wat voor doen, namelijk certificaten halen. Maar als je die certificaten hebt gehaald, heb je wel snel een hoger salaris, EN je hebt de certificaten. Oke, die certificaten zeggen opzich niet zo heel veel, want de praktijkennis is waar het om gaat, maar dat laat ik hier dan even buiten.
Collega's van mij die bij andere detacheerders zitten omdat ze daar gelijk met 1700 starten ipv 1400 bij peak doen al een jaar over het halen van MCSA. Na een jaar kijkt de detacheerder wat je hebt behaald en wat voor verhoging er in zit. Uiteindelijk kom je kwa salaris op het zelfde niveau als met Peak, alleen bij peak heb je meer certificaten op zak.
volgens mij krijg je bij elke detacheerder een bruto verhoging bij behaald certificaat.quote:technoaddict schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:37:
[...]
Bij peak stijg je sneller in salaris dan bij andere detacheerders. Oke, je moet er wel wat voor doen, namelijk certificaten halen. Maar als je die certificaten hebt gehaald, heb je wel snel een hoger salaris, EN je hebt de certificaten. Oke, die certificaten zeggen opzich niet zo heel veel, want de praktijkennis is waar het om gaat, maar dat laat ik hier dan even buiten.
Collega's van mij die bij andere detacheerders zitten omdat ze daar gelijk met 1700 starten ipv 1400 bij peak doen al een jaar over het halen van MCSA. Na een jaar kijkt de detacheerder wat je hebt behaald en wat voor verhoging er in zit. Uiteindelijk kom je kwa salaris op het zelfde niveau als met Peak, alleen bij peak heb je meer certificaten op zak.
WHWWLMXP
Hier zijn de kosten van de auto al af? Ik vind het een net loon!quote:North_c schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:49:
Leeftijd: 28
Opleiding: MBO Niveau 3 ICT
Certificeringen: MCSA 2003 + messaging, bijna MCSE
Werkervaring: 7 jaar
Huidige functie: Systeembeheer
Auto v/d zaak: Ja
Laptop v/d zaak: Ja
Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: 29
13/14e maand of winstuitkering: 13de maand
GSM: Ja
Werkweek: 40 uur
Verdiensten: 2800 euro bruto
Is toch wel redelijk lijkt mij zo ..
" 1 muis maakt nog geen piepshow ! "
Veel van die certificaten zijn toch een onderdeel van een ander die je ook hebt? Anyways wel een net salaris met 1 jaar ervaring.quote:70373R schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:26:
Opleiding(en): MTS (Niet Afgemaakt)
Certificaten: MCP, MCDST, MCSA, MCSA Messaging, MCSA Security, MCSE, MCSE Messaging, MCSE Security, MCSITP, CCENT
Werkervaring: 1 jaar local-support, 1 jaar helpdesk, 2 jaar systeembeheer
Werkgever: Nieuwe Werkgever
Laptop: Nee
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: Ja, echter nooit gekregen.
GSM: Nee
Leaseauto: Ja
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Mogelijkheid tot behalen certificaten naar keuze.
Land: Nederland
Maand salaris(bruto): 2600 Bruto
CCNA, CCNP certified. CCIE Written: oktober 2008
Be a man! (Russel Peters).
Ha, wat geef jij een leuke reactie, gz man. Post dan gewoon ff een lijstje net als ieder ander hier doet, en ga niet als een kleuter zeggen van "whaha, ikke meer dan jij hebben".quote:Timmai17 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:40:
[...]
whehe PEAK IT. ik heb geen certificaten en enkel HAVO + 1 jaar HBO zonder P en ik verdien 1650. Morgen als ik 70-270 haal zit ik alweer op 1700. En daarnaast ook standaard laptop & mobiel & auto.
Pentium Core 2 Duo 6600, 2GB RAM, Asus 7600 GT
Ja, in principe wel. Als je MCSE gecertificeerd bent dan heb je ook je MCSA, maar het is wel een los certificaat die aan de muur hangtquote:Mr.Nash schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:46:
[...]
Veel van die certificaten zijn toch een onderdeel van een ander die je ook hebt? Anyways wel een net salaris met 1 jaar ervaring.
WHWWLMXP
ik geef toe dat ik het misschien beter had kunnen formuleren, ik wil alleen maar zeggen dat je behoorlijk wat kunt eisen bij je werkgeven op dit moment in de ICT.quote:hypz schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:18:
[...]
Ha, wat geef jij een leuke reactie, gz man. Post dan gewoon ff een lijstje net als ieder ander hier doet, en ga niet als een kleuter zeggen van "whaha, ikke meer dan jij hebben".
WHWWLMXP
Wat voor HBO-opleiding?quote:Cyberjoi82 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:25:
Leeftijd: 25
Opleiding(en): HBO
Certificaten: Certified Macromedia ColdFusion MX 7 Developer
Werkervaring: 2 jaar
Werkgever: MKB
Huidige functie: Coldfusion Developer
Kamer gezocht in amsterdam en omstreken. Weet je wat leuks (tot 600 euro), DM of mail me!
Aangezien je bij AO werkt...vraag ik me weer af hoe terecht de stakingen zijn. De opkomst was beperkt en het waren vooral oudere die aan het staken waren. Waarschijnlijk allemaal mensen die geinsourced zijn met een niet-marktcomfort salaris. Die mensen zouden eens moeten proberen van job te wisselen en hetzelfde salaris te krijgen...quote:North_c schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:49:
Opleiding: MBO Niveau 3 ICT
Certificeringen: MCSA 2003 + messaging, bijna MCSE
Werkervaring: 7 jaar
Auto v/d zaak: Ja
Laptop v/d zaak: Ja
Vakantiedagen: 29
13/14e maand of winstuitkering: 13de maand
GSM: Ja
Verdiensten: 2800 euro bruto
Is toch wel redelijk lijkt mij zo ..
Cheetah wijzigde dit bericht 08-05-2008 14:18 (8%)
Asus P5W-DH Deluxe, Intel C2D E6600 @2x3.2Ghz, 2x1GB TeamX PC6400, XFX 8800Ultra XXX, Tagan TG530-U15
WD RE2 + Seagate BC: 1.25 TB, Pioneer DVR-111 DVD±RW, Dell 2407 24" TFT
Full Specz
Volgens mij zit je goed. 2500 + auto en andere regelingen. Dat lijkt me gewoon marktconform. Hou er rekening mee dat mensen die meer dan marktconform verdienen eerder geneigd zijn hun salaris hier neer te zetten dan de mensen die minder verdienen. Het tweakers salaris topic is dus wel een beetje gekleurd. Ik durf te wedden dat er een enorme berg programmeurs overal in Nederland zitten die in hun mid-twenties zitten en tussen de 2000 en 2500 verdienen. En ook een enorme berg programmeurs die al aan de 40 begonnen zijn en tussen de 3000 en 3500 verdienen.quote:Erwin_Br schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:28:
Wow, de verschillen zijn erg groot! Ik krijg het gevoel dat ik toch iets aan de magere kant zit, qua bruto loon. Of overdrijf ik? Mijn gegevens:
waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?
Still haven't found what i'm looking for...
http://www.hartdirect.nl -- Voor gebruikte Computers en Randapparatuur!
GoT Index » Werk en Inkomen » Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 7)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos