Na 1,5 maand breed orienteren en 10tal sollicitatie procedures afgelegd te hebben betrek ik per 1 juni een job na een avontuurlijk ondernemersleven waarbij commercie niet altijd voorop stond
Leeftijd: 28 (04-08-1979)
Opleiding: HAVO, HBO TI (2001 afgerond), BIT Master (niet afgemaakt)
Certificaten: geen
Werkervaring: 19 jaar IT hobby ervaring, laatste 5 jaar diverse helpdeskjobs (Medion, Belkin, ASUS) naast ZZP in e-commerce & e-business
Arbeidsbemiddeling uitgevoerd door: CN-IT
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: junior CISCO networking consultant
Arbeidscontract: 6 maand, met 2 maand proeftijd en intentie tot verlenging voor onbepaalde tijd
Auto v/d zaak: Ja, 600 euro lease vergoeding incl. tanken binnen NL na proeftijd (ga zelf voor Honda Civic Hybrid waarschijnlijk, ondanks dat ik daar loon op moet inleveren)
Laptop v/d zaak: Ja, na proeftijd
GSM: Ja, na proeftijd
Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: 25 dagen
13/14e maand of winstuitkering: max. 10% op basis van eigen en bedrijfsresultaat
Werkweek: 40 uur
Maandsalaris: ¤2550 bruto
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Alle cursussen + examens binnen opleidingsplan worden bekostigd door werkgever (CCNA, CVOICE, CCNP, etc.). Ieder behaald examen levert ¤100 bruto extra op per maand, pensioenregeling, onkostenregeling, vanaf dag 1 leenauto
Heb het niet slecht getroffen denk ik, daar de aanbiedingen van o.a. CG, GPR, Sogeti een stuk minder interessant waren.
*) whoops, zie dat ik ingelogged was op account van mijn buurman. 
TheoC839 wijzigde dit bericht 06-05-2008 09:23 (12%)