Vanmiddag ontvangen
XPS 1530 Tuxedo Black T9300, 4GB, 1440x900, 320GB, 6-cell
Eerste indruk: laptop ziet er erg goed uit! Helaas werd ik wel direct teleurgesteld door het feit dat ook bij mij de lederen cd-map, oordopjes en microvezeldoekje er niet bij zitten. Hier wil ik, net als een aantal anderen, nog wel werk van maken (ze staan immers op de foto's).
Toen maar eens opgestart en het viel me wel gelijk op dat alles wat 'wit' is, niet echt egaal spierwit is. Het is niet dat je zegt "wat een afschuwelijk beeld", maar ik twijfel wel een beetje aan de beeldkwaliteit, hoewel het allemaal wel erg scherp is. Na het checken van z'n hardware-id blijkt dat het een SEC3157 is (jawel, de 'some grainy' Samsung) en ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen

Ik heb in de laatste pagina's gelezen dat er nog 2/3 mensen zijn eenzelfde hebben. Ik ben daarom benieuwd wat Dell voor hen doet (terugsturen of reparateur langs huis?). Helaas vind ik nergens écht duidelijke foto's van hoe een grainy scherm er uit ziet en echt goed vergelijkingsmateriaal heb ik ook niet.
Volgens mij heb ik geen bolling in mijn toetsenbord. Wel zie ik dat de achterste toetsen (vanaf cijfers en F-toetsen) iets hoger staan dan de rijen daaronder (van opzij gezien), maar dat lijkt mij normaal, toch?
Edit: Nu ik ook wat muziek heb beluisterd ('voorbeeldmuziek' van Vista), valt het me op dat het geluid behoorlijk resoneert bij middelhoge tonen (vrouwelijke stemmen/trompet/piano enz.). Natuurlijk verwacht ik brakke geluidskwaliteit, maar iets zegt me dat het resoneren toch niet hoort. Hebben meerderen hier last van?
Rubeneo wijzigde dit bericht 05-05-2008 16:57 (11%)