Reg. datum: 08 februari 2008
Huh, ik heb datzelfde nummer gisteren gebeld en ik kreeg een Engelssprekende Indiėr aan de lijn ...quote:
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] Dell XPS M1530 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 77 78 79 80 last
[Nieuw Topic]Huh, ik heb datzelfde nummer gisteren gebeld en ik kreeg een Engelssprekende Indiėr aan de lijn ...quote:Paul1987 schreef op zondag 27 april 2008 @ 01:08:
[...]
inderdaad toen ik donderdag belde, kreeg ik direct een nederlands sprekende helpdesk medewerker aan de telefoon, dit was trouwens gewoon het nummer wat op de site bij XPS support staat.
Ik ga er van uit dat ze bij dell een "follow the sun" helpdesk hebben, waarbij ze op meerdere plekken op de wereld een helpdesk hebben. en verder denk ik ook dat ze de helpdesk savond's en in het weekend uitbesteden naar een ander land waar de medewerkers engels spreken.quote:Atrox schreef op zondag 27 april 2008 @ 16:09:
[...]
Huh, ik heb datzelfde nummer gisteren gebeld en ik kreeg een Engelssprekende Indiėr aan de lijn ...
Geef het beestje een naam.quote:Tralapo schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:07:
[...]
Oh, is dat TrueLife![]()
Naja, moet zeggen dat ik niet echt last heb van spiegeling of wat.
Je krijgt er wel een stuk mooier beeld van, dus dan maar niet in de volle zon zitten, toch te warm.... vooral met dat zwart
Dell XPS 1530specs: T8300 | 3 GB | 320GB 5400 rpm | 1440*900 (lg)scherm | 6 Cells | 8600m GT | Wifi N-Doe mee aan Whatpulse! En help GoT aan de top!
Harm-Jan wijzigde dit bericht 27-04-2008 22:48 (7%)
Dell XPS™ M1530 Crimson Red | Nintendo® Wii™ | HTC TyTN II | Canon IXUS 850 IS
Wat ik me dan af vraag is, als je jou vinger er overheen haalt reageert hij dan gelijk of krijg je eerst zoon venstertje met iets in de zin van afdruk geaccepteerd starting firefox of iets in die zin?quote:Harm-Jan schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:47:
In het fingerprint menu kun je aan elke ingescande vinger een programma toewijzen, heel leuk maar ik gebruik het bijna nooit, Firefox heb ik toegewezen aan m'n rechter wijsvinger en FTD aan m'n rechter middelvinger.
Hij beveiligt ze toch niet, hij kan ze via beide openen. Dus normaal en via de fingerprint. Als iemand anders erop gaat, dan kan hij normaal erop, hij kan er sneller op door middel van fingerprintquote:kaisz schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:01:
ik krijg gelijk, maar jij beveiligd jou internetbrowser? want dat is toch wel heeeeel gehecht zijn aan privacy....
Nee, zoals Mudi het zegt en het was meer voor de grap en om te testen. op school vinden ze het geweldigquote:kaisz schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:01:
ik krijg gelijk, maar jij beveiligd jou internetbrowser? want dat is toch wel heeeeel gehecht zijn aan privacy....
Dell XPS™ M1530 Crimson Red | Nintendo® Wii™ | HTC TyTN II | Canon IXUS 850 IS
Mijn M1530 komt morgen, hoop dat ik een beter scherm krijg...quote:fiftyfive schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:10:
Krijg net me m1530 binnen. Een samsung sec3157, het welbekende grainy scherm. Boven dit heb ik ook nog last van tintelingen.
Ik heb met de helpdeks gebeld die wel het scherm kunnen omruilen maar niks kunnen doen aan de tintelingen, want "deze hoort bij het systeem". Gebeld met customer care en het terugsturen van de laptop kost 155 euro, ik kan het wel omruilen maar dit gaat ook niet tegelijkertijd
Waar vind ik het merk van mijn beeldscherm?quote:fiftyfive schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:10:
Krijg net me m1530 binnen. Een samsung sec3157, het welbekende grainy scherm.
ZOEKEN!!!! Bijna de meest gestelde onnodige vraag geloof ik....quote:Holgersson schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:37:
[...]
Waar vind ik het merk van mijn beeldscherm?
quote:Sandra1977 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:37:
Om te kijken welk scherm je gebruikt in Vista, kan je het volgende doen:
Op je bureaublad kies je de eigenschappen van het icoontje computer
Daarna klik je op apparaatbeheer (Linksbovenin)
In het volgende scherm klik je 1x op het plusje dat voor beeldschermen staat en er verschijnt dan Algemeen PnP-beeldscherm.
Daar kies je met je rechtermuisknop ook weer voor de eigenschappen.
Je kiest voor het tabblad details, en klik je op het driehoekje achter apparaatbeschrijving.
In het menu dat dan verschijnt kies je voor Hardware-id's.
Nu zie je staan welke monitor je hebt, bij mij staat hier MONITOR\SEC3350 (de welbekende Samsung monitor...)
Ik heb zelf met het beeld geen enkel probleem, behalve dat de zwarte afwerkstrip links naast de webcam een beetje bol is gaan staan (heb de laptop nu 2 weken in bezit). Ik heb Dell hierover per mail (in het Engels) al geinformeerd en wacht nu op een antwoord. Zijn er trouwens nog anderen die dit probleem(pje) hebben / hebben gehad?
Ik hoop dat de uitleg goed is, misschien dat het makkelijker kan........
Tralapo wijzigde dit bericht 28-04-2008 17:51 (5%)
Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury
Wat voor resolutie heb je dan? En ziet het echt grainy, of gaat het je om het type scherm?quote:fiftyfive schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:10:
Krijg net me m1530 binnen. Een samsung sec3157, het welbekende grainy scherm. Boven dit heb ik ook nog last van tintelingen.
Ik heb met de helpdeks gebeld die wel het scherm kunnen omruilen maar niks kunnen doen aan de tintelingen, want "deze hoort bij het systeem". Gebeld met customer care en het terugsturen van de laptop kost 155 euro, ik kan het wel omruilen maar dit gaat ook niet tegelijkertijd
Google op dat samsung scherm en je weet wat voor resolutie hij heeft... ... ...quote:Amargedon86 schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:24:
[...]
Wat voor resolutie heb je dan? En ziet het echt grainy, of gaat het je om het type scherm?
Dat ik gezocht heb, wil niet zeggen dat ik het ook in deze brei gevonden hebquote:Tralapo schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:50:
[...]
ZOEKEN!!!! Bijna de meest gestelde onnodige vraag geloof ik....
Wanneer komt het nou eens in de TS? Als iemand die leest....... wat ik sterk betwijfel![]()
[...]
In de review van Anandtech.com staat dat je de vinkvakjes van de Intel-console moet zien als een status en eigenlijk niet moet gebruiken. (brakke software?quote:JC Ken schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:02:
"1GB intel turbo memory"-verhaal
Je vindt niet dat er een soort van lichtgrijze gloed over het scherm zit? Dit kan je vooral goed zien als je je bureablad helemaal wit maakt.quote:Paul1987 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:38:
ik heb mijn m1530 nu bijna 6 dagen en ik heb de samsung SEC3350 (1680x1050) en ik moet zeggen dat het een zeergoed scherm is, mooie kleuren geen backlight bleeding geen dode pixels en erg helder.
nee totaal geen last van, wit is daadwerkelijk wit en ik ben ook zeer te vreden over de contrast verhoudingen!quote:silmaril8 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:44:
[...]
Je vindt niet dat er een soort van lichtgrijze gloed over het scherm zit? Dit kan je vooral goed zien als je je bureablad helemaal wit maakt.
Heb ik even gedaan, die driver is inderdaad precies hetzelfde alleen een paar maanden nieuwerquote:Corvo schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:57:
En qua gaming wil ik even benadrukken dat het idd een goed idee is de Nvidia-driver te downloaden van de m1330 (die is nieuwer en geeft een kleine fps boost).
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] Dell XPS M1530 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 77 78 79 80 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius