Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 juli 2002

quote:
Seraphin schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:36:
[...]
En de attack speed increase van een mob komt voor als de mob een parry doet, niet wanneer jij (de tank) parried.
Klopt helemaal inderdaad. Veel mensen haal het door elkaar, maar jouw eigen parry kans heeft niks met het sneller slaan van de mob te maken.
quote:
NoEinstein schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 08:33:

Waar ik een vraag over heb, welke gloves/stats zijn beter op Prince. In P2 gaat ie harder/sneller slaan, is het dan beter om meer parry te hebben (T4 geeft iets van 2%), of meer block rating en value?
quote:
RaseriaN schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:02:
[...]

Als je deze vraag stelt moet je je toch ietsje meer inlezen in Tanking en Bosses.
Kort en bondig : Na een Parry van jouw kant slaat een Boss even een tandje sneller met als gevolg dat je vrij vlot ge-one-shot kan worden :Y)
Alleen is dat du niet de vraag. Maar verder heb je wel gelijk, door meer expertise rating wordt deze kans kleiner, alleen heb je geen tank gear voor MH /BT met hit en/of expertise

maar goed. Je moet dus iig 27% block hebbenz o kan je met shieldblock up tot 102% komen zodat je eigenlijk zeker bent dat je niet (nou ja1% is d'r altijd) gecrushed wordt.

dodge/parry zijn zeker in p2 aan te raden en als je moroes trinket hebt gebruik die dan zo veel mogelijk in p2, dus gewoon steeds gebruiken als die up is. Klinkt misschien niet zoals je dat dign normaal gebruikt, maar in p2 is het zeker aan te raden dat wel te doen.

natuurlijk imp TC en demo shout up houden(of lock met CoW). Parry en dodge zijn 100% migration (wat dus erg fijn is). waarbij je bij een parry zelf nog rage krijgt. Echter is 8 parry rating < 8 dodge raiting(qua pure avoidance). Een hoge block value is natuurlijk altijd leuk omdat je dan meer dmg blocked en ook rage krijgt. (en shield slam meer dmg doet dus meer theat). wanneer jij did allemaal doet, en het gaat nog steeds fout doordat jij dood gaat heb je nog 3 opties:

1. meer healers, of iig beter healers
2. spam ironshield potions in p2.
3. Meer dps(maar zolang de tank random dood gaat heb je daar niks aan).

de beste optie is haast optie 2 (ook de duurste), omdat je zo de dps mee kan nemen die je nodig hebt omdat je anders te veel infernals krijgt in p3.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Reg. datum: 07 maart 2008

quote:
sn0x0r schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:27:
Tank + Healers kennis laten maken met een Enraged Illidan en dan neerhalen die handel. We zullen vast wel bad luck hebben met traps, dus ik ga er vanuit dat de tank alle zeilen bij zal moeten zetten om de Enrages op te eten.
Enrage is niet echt intressant hoor. Gewoon iets meer healing veel verschil is er niet.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gister onze eerste Warglaive ( Mainhand ) gedropt, leuk ding. Jammer genoeg weer geen skull of gul'dan. Sta ondertussen al bijna op dubbel dkp van de 2e maar mijn loot dropt gewoon niet =_=

WoW - Mellow - 70 Dwarf Shadowpriest - Lightbringer EU

quote:
Teihcir schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:49:
[...]

Enrage is niet echt intressant hoor. Gewoon iets meer healing veel verschil is er niet.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gister onze eerste Warglaive ( Mainhand ) gedropt, leuk ding. Jammer genoeg weer geen skull of gul'dan. Sta ondertussen al bijna op dubbel dkp van de 2e maar mijn loot dropt gewoon niet =_=
die skull dropte dus op onze 2e kill :P

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Deculture!
Reg. datum: 27 april 2000

quote:
sn0x0r schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:27:
[..]
P.s. VANAVOND!!!! Gisteren avond kregen we in 4 v/d 5 try's Illidan clean naar Phase 3 (1 v/d 5 werd verneukt door overaggro) waarin we goed de Human Form <-> Demon Form phase switches weer even konden oefenen. Nog een aantal dingetjes gewijzigd, laatste try gingen we heel sterk tot bij 41% de MT dood ging omdat de healers aan het slapen waren :P Anders hadden we waarschijnlijk wel op z'n minst bij de 30% gekomen, iets wat we nog niet gehaald hebben. De chaos van Human Form <-> Demon Form switches is er nu wel uit en de meeste mensen beginnen het overzicht te krijgen, zodra dat erin zit is het truukje klaar en is het alleen nog maar zaak om zo snel mogelijk onder de 30 te komen. Tank + Healers kennis laten maken met een Enraged Illidan en dan neerhalen die handel. We zullen vast wel bad luck hebben met traps, dus ik ga er vanuit dat de tank alle zeilen bij zal moeten zetten om de Enrages op te eten.
Zoals hierboven gezegd, ga er vanuit dat je elke enrage moet slikken ivm fucked up traps :P shield wall en last stand, voor 2x enrage en wakkere healers en dan moet je er wel komen ^^ succes vanavond.
quote:
Kevinp schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:52:
[...]

die skull dropte dus op onze 2e kill :P
Bij ons op de eerste (waar ik niet bij was) en op een kill van 2 weken terug :P 1e kill was ergens in september.

Bokkie wijzigde dit bericht 11-03-2008 09:57 (26%)

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |

@Van Loon IT
Reg. datum: 19 mei 2005

quote:
HolyCorn schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:41:
[...]

Klopt helemaal inderdaad. Veel mensen haal het door elkaar, maar jouw eigen parry kans heeft niks met het sneller slaan van de mob te maken.
Ik ga mezelf maar even in een hoekje staan schamen denk ik zo.
Crap, ik haat het als ik stomme dingen zeg ;(

Stormscale : RaseriaN : LvL 62 Orc Warlock, Rhal : LvL 56 Tauren Warrior, Teegan : LvL 70 Tauren Shaman
Frostmane : RaseriaN : LvL 70 Human Rogue, Reliq : LvL 70 Human Warrior

Acties: [view]

Door: Terr
Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat
Reg. datum: 24 september 2000

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: