Gathering of Tweakers

Quicksearch
is domm

Ik probeer nu mijn onyxia prequest te doen. Maar is er een manier om te zien waar ik de chain heb afgebroken? :P

WoW chars: domm lvl 70 druid ... dommx lvl 70 rogue

quote:
dommerick schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:20:
Ik probeer nu mijn onyxia prequest te doen. Maar is er een manier om te zien waar ik de chain heb afgebroken? :P
Niet voor zover ik weet. Meestal worden Onyxia chains rond Jailbreak afgebroken ;)

Antec 900, Asus A8N-SLI Deluxe, AMD X2 4200+, 4 x 512 MB Corsair TwinX C3200PT, ATI 3850 256 MB, 2 x 250GB Maxtor Diamondmax 10, 1 x 750GB Samsung Spinpoint

Super Saiya-Jin 4!

Je kan ook vastlopen op het deel waarvoor je naar Haleh moet in Winterspring, omdat daar niks concreet over vermeld staat, en de questline daar zowat ophoud.

Videl - lvl 70 Human Warlock <-> Shadewarrior - lvl 70 NE Warrior <-> Nilarato - lvl 70 NE Priest

Yup, that's mine!

quote:
eendje schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:43:
[...]

En daar heb je idd het probleem, we hebben te weinig mensen om de echte slackers en non-performers eruit te kicken or ze niet mee te nemen naar een raid. Zelfs als iemand minder dmg doet dan een tank kunnen we hem momenteel niet vervangen :|

ik weet ook echt niet wat een oplossing zou zijn, behalve meer recruiten.

oh en je hebt gelijk er was 1 raid.. maar die wil ik zo snel mogelijk vergeten :P
Same here 1 raid, dikke ramp, ben weggegaan omdat er na 30 minuten after start time, we onder andere nog 2 spelers hadden die in Heroic BF zatten, naast het feit dat maar 9 sign ups hadden op het forum. Het was dus weer eens tijd voor PuG Ben toen weggegaan omdat ik het niet meer leuk kon vinden. Heb dit ook op het forum gezet, dat men nu echt de 25 mans moet veranderen, of anders ga ik niet meer mee met deze PuG zooi. Gelukkig had de GM het ook gezien/gehoord, en hoop ik dat er na 2 weken rust met een nieuwe system, we toch richting SSC/TK kunnen gaan.

Gamingclock Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread. Pleeeeeaaase

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Bokkie schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:07:
[...]

De reden waarom ik daggers heb verlaten voor swords en nooit meer heb omgekeken. Zo ziek geworden van die melding in zowel pve als pvp, character lag, hit box issues etc etc.

antwoord: ja dat is normaal :P
Ik heb gewoon een addon gedownload zodat ik die error messages helemaal niet meer zie. :P

Dagger builds zijn TE leuk om over te stappen naar andere wapens.
quote:
RaseriaN schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:11:
@WotLK

Geen idee wat ik eigenlijk ga doen of wil gaan doen.
Ben natuurlijk erg fan van mijn Rogue maar een (Tanking/Fury) Warrior is ook erg leuk en op dit moment vermaak ik me uitstekend met mijn Elemental Shaman.

Lastig, lastig! :Y)

Migraten is misschien een optie, maar om nou naar de TB server te gaan :>
Had ik nou nog niet genoeg gespammed dat we Elemental shaman nodig hadden?!!!! :P

Naja, vanavond Council + Illidan. Als Council snel neer gaat kunnen we vanavond nog ff wat wipe's doen op Illidan (DKP vergaren!!! :P), hopelijk al ff paar keer Phase 3 / 4 oefenen, dan morgen die kerel neernakken gvdommeuh!!! :D Zou echt wel tijd worden ja... we lopen best dik achter op de de top guilds van de server (Terwijl dat vroeger helemaal niet zo'n groot verschil was in de oude Naxx tijden). Daarbij hebben de top guilds nu ook nog bij Sunwell het voordeel van een full decked out Tier6 raid tegenover ons die hopelijk nog 4 / 5 keer illidan kunnen farmen voor 2.4 komt.

Ayanas <Denial> (Female Human Warrior :: 10 / 5 / 46, Protection)

Wat is eigenlijk een topcombo voor 5v5.
Ik had gedacht aan 2 Warriors, 1 Shaman (elemental, windfury), resto druid, healing paladin.
Maar het probleem is wel dat je weinig CC hebt, eigenlijk alleen maar cyclone.

quote:
eendje schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:43:
[...]
En daar heb je idd het probleem, we hebben te weinig mensen om de echte slackers en non-performers eruit te kicken or ze niet mee te nemen naar een raid. Zelfs als iemand minder dmg doet dan een tank kunnen we hem momenteel niet vervangen :|

ik weet ook echt niet wat een oplossing zou zijn, behalve meer recruiten.

oh en je hebt gelijk er was 1 raid.. maar die wil ik zo snel mogelijk vergeten :P
Toevallig nog hunter problemen?... ;)

iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700

quote:
Skillz schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:42:
[...]

Toevallig nog hunter problemen?... ;)
Hunter = probleem : P

ImdaMned wijzigde dit bericht 10-03-2008 13:09 (5%)
Reden: dt geneuzel ontwijken

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

@Van Loon IT

quote:
sn0x0r schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:06:
Had ik nou nog niet genoeg gespammed dat we Elemental shaman nodig hadden?!!!! :P
But.. but... I'm horde! ;(
Zou toch wel handig zijn.. Race Change naast de Name Change :Y)

Stormscale : Rhal : LvL 47 Tauren Warrior
Stormscale : Teegan : LvL 68 Tauren Shaman
Frostmane : RaseriaN : LvL 70 Human Rogue
Frostmane : Reliq : LvL 70 Human Warrior

quote:
RaseriaN schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:10:
[...]

But.. but... I'm horde! ;(
Zou toch wel handig zijn.. Race Change naast de Name Change :Y)
Wil je dan zo graag 5% hp en warstomp missen?

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

<Denial> [s]Moonkin[/s]

quote:
ImdaMned schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:12:
[...]

Wil je dan zo graag 5% hp en warstomp missen?
1% hit!

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

Reg. datum: 19 augustus 2001

Ben nu alle quests in het doen in the outlands, kan ik met alle npc's gaan praten omdat je low level quests niet als exclamation mark kan zien. Had verwacht dat ergens wel een optie zou zijn om dat aan te zetten :'(

iemand oplossing hiervoor ? (zover ik heb gevonden is er nog niks voor namelijk)

Rappel wijzigde dit bericht 10-03-2008 13:34 (9%)

50 Burglar -> Laurelin (kinship: Annon Amarth raidgroup: Raids R Us)

!Dolf is rechtvaardig!

quote:
rooieziel schreef op maandag 10 maart 2008 @ 00:44:
[...]

ja idd die nat'jentus blijft gewoon een vervelende boss als er wat ongelukkig DPS wegvalt in het begin
Respawns van die kleine groene etters zuigt ook, of de tank die 18K dmg bij de pull om ze oren krijgt in 1,5 seconden. erg vreemd.
Ja daar werden we wel even goed gepwnd zeg. Het leuke van het Archie fight is dat iedereen steeds weg rent etc. Ik bleef echt veel op me plekje staan en het vuur ging wel langs me. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik bovenaan stond met de healing meters :p. Maar het is echt wel een tof gevecht!

In BT hebben we tot nu toe niet echt leuke gevechten imo. 1e baas is ruk. 2e baas is veel te makkelijk. 3e baas is opich wel leuk met het hele event enzo. 4e baas is niet leuk als je geen constructs mag killen, nog niet gedaan :p dan is het een saaie/simpele baas. En bloodboil is weer zo een baas waar veel op mis kan gaan.

AMD3500+ / X1900XT / A8N-E / 1024MBKingstone / 300GB Sata HDD.

quote:
>:)

iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700

hey ik kwam deze site tegen en komt zeker in mijn favorite te staan
hierop staan honderde guides over wow. dus als je een guide zoekt van wat dan ook dan heb je een grote kans dat hij hier tussen staat!
zelfs guides warvan je denkt wat moet je er in gods naam mee :P

Sudowudoo 70 Druid Resto 4 Life!

Silence is but another sound

quote:
musicdemon schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:56:
hey ik kwam deze site tegen en komt zeker in mijn favorite te staan
hierop staan honderde guides over wow. dus als je een guide zoekt van wat dan ook dan heb je een grote kans dat hij hier tussen staat!
zelfs guides warvan je denkt wat moet je er in gods naam mee :P
Affiliated met "trustwho", aka, markee dragon.
Een goldseller, en hacker die third party botting software produceert.
Scroll maar omlaag "bot guides".

"Notice: In order to view these guides you must be a member.", gaat em niet worden vrees ik.
Alles wat geld kost met een grote boog omheen lopen.

En, ik zie dat die gast ook delen van mijn site heeft gekopieert.... zonder toestemming

bbr wijzigde dit bericht 10-03-2008 14:08 (8%)

Listen to the voices in your head.

quote:
bbr schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:00:
[...]

Affiliated met "trustwho", aka, markee dragon.
Een goldseller, en hacker die third party botting software produceert.
Scroll maar omlaag "bot guides".

"Notice: In order to view these guides you must be a member.", gaat em niet worden vrees ik.
Met een grote boog omheen lopen.

En, ik zie dat die gast ook delen van mijn site heeft gekopieert.... zonder toestemming
okéé... ik zit op me stage dus ik kreeg alleen een eror dat ik er niet op die guide kwam dus kon dat dus niet zien maar zeg er veel belovend uit. jammer en een smerig ventje dus :/ gelukkig dat je dit optijd meld ;)

Silence is but another sound

quote:
musicdemon schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:08:
[...]

okéé... ik zit op me stage dus ik kreeg alleen een eror dat ik er niet op die guide kwam dus kon dat dus niet zien maar zeg er veel belovend uit. jammer en een smerig ventje dus :/ gelukkig dat je dit optijd meld ;)
Heb dr hier een paar : http://rrvs.blogspot.com/ Waar je wel wat mee zou moeten kunnen.
En, http://wowjones.blogspot.com/ is ook een prima site.
Beide gratis.

Listen to the voices in your head.

quote:
bbr schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:10:
[...]

Heb dr hier een paar : http://rrvs.blogspot.com/ Waar je wel wat mee zou moeten kunnen.
En, http://wowjones.blogspot.com/ is ook een prima site.
Beide gratis.
al een paar tegen gekomen idd maar niet toegangekelijk hier, ga ik zeker vanavond even bekijken thx

quote:
sn0x0r schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:06:
[...]

Naja, vanavond Council + Illidan. Als Council snel neer gaat kunnen we vanavond nog ff wat wipe's doen op Illidan (DKP vergaren!!! :P), hopelijk al ff paar keer Phase 3 / 4 oefenen, dan morgen die kerel neernakken gvdommeuh!!! :D Zou echt wel tijd worden ja... we lopen best dik achter op de de top guilds van de server (Terwijl dat vroeger helemaal niet zo'n groot verschil was in de oude Naxx tijden). Daarbij hebben de top guilds nu ook nog bij Sunwell het voordeel van een full decked out Tier6 raid tegenover ons die hopelijk nog 4 / 5 keer illidan kunnen farmen voor 2.4 komt.
Eigenljk hoop ik dat we deze week voor de laaste keer illidan killen. Ik ben nu ook wel toe aan sunwell ondanks dat we dan maar 3x illidan gekilled hebben. Toch worden er nu in MH items allemaal gedisenchant. En gaan tier gloves imiddels voor offspecc weg.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

available in strong mint

quote:
Kevinp schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:46:
Eigenljk hoop ik dat we deze week voor de laaste keer illidan killen. Ik ben nu ook wel toe aan sunwell ondanks dat we dan maar 3x illidan gekilled hebben. Toch worden er nu in MH items allemaal gedisenchant. En gaan tier gloves imiddels voor offspecc weg.
Tsjemig, daar kan ik wel jaloers van worden ... maar dat doe ik niet :P

Zo ver zijn we met onze guild helaas nog niet. Zitten nog op de eerste paar bosses in SSC te hakken. Alleen nog maar Hydross een keertje neer gekregen. 25 man in het gareel houden valt nog niet mee :')

Aan BT/MH etc durf ik nog niet eens te denken. Gelukkig hebben we nog iets om naar uit te kijken. Lijkt me behoorlijk saai worden als je alle uitdagingen in WoW zo'n beetje gedaan hebt ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Deculture!

quote:
Kevinp schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:46:
[...]

mja hyjal hoeft voor de meeste mensen bij ons niet perse meer volgens mij, BT on the other hand
9 van de 10 items in BT wordt dedissed, maar dat is omdat het eigenlijk altijd dezelfde drops zijn :X
random loot sucks :P

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |

Pray Hard

quote:
of expertise met maces en swords ;)

Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest

quote:
Bokkie schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:59:
[...]

mja hyjal hoeft voor de meeste mensen bij ons niet perse meer volgens mij, BT on the other hand
9 van de 10 items in BT wordt dedissed, maar dat is omdat het eigenlijk altijd dezelfde drops zijn :X
random loot sucks :P
Alleen de Tier items zijn wel goed in SSC. Volgens mij is d'r niemand die echt heel erg zit te wachten op andere loot. Wat trash loot is goed, maar dat dropped ook in BT.

Ik hoop alleen binnekort nog een nieuwe neck boots en trinket te krijgen en dan ben ik tevreden. Vooral boots en neck zouden fijn zijn.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws