quote:
eendje schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:47:
man als ik jullie over BT en MH zie praten wil ik ook zo graag daar heen he... vorige week geen enkele raid gehad.. Teveel mensen die CBA om te signen.. en zelfs al zouden we iedereen die online was meenemen hadden we nog te weinig.. we hebben 40 members, betekend dat ze minimaal 50% attendence hebben (op een totaal van 78 personen, nog weinig maar ala), en dan kunnen we nog geen raid vol krijgen.. zelfs de farmnights op wo/do waren niet vol
wij wipen nu al weet ik veel hoeveel weken op vashj en ik begrijp ook wel dat het irritant begint te worden, maar we krijgen niet eens de kans meer om vashj te doen omdat niemand zin heeft om de rest van de bosses te killen
erg fijn dat blizzard heeft gepost dat de attunement verdwijnt, want volgens mij is dat de belangrijkste reden dat de mense niet meer komen opdagen.. "we wachten wel tot 2.4, kunnen we gelijk MH in.." terwijl de GM al gemeld heeft dat we eerst vashj down krijgen en kael en daarna pas doorgaan..
zucht, nou ja hopelijk volgende week wat meer geluk aangezien ik nu late dienst heb
Het was vorige week 1 raid dacht ik, uit de 4 avonden. Eigenlijk trieste bende, maar een waar het lastig van kan zijn om er een oplossing voor te vinden. Aan de ene kant heb je mensen als bijvoorbeeld Eendje en onze GM die zich bij wijze van de ballen uit de broek werken om de encounters te winnen, terwijl er aan de andere kant van die mensen zijn die het echt alleen maar om de loot lijkt te zijn en een beetje halfbakken meehobbelen achter de rest aan. Probleem is, er zijn te weinig mensen om ze zomaar eruit te kunnen kicken.
En dat is dan het punt wat ik niet snap. Als het je puur om de loot zou zijn, waarom dan niet komen om bosses te killen voor loot? Ik speel zelf pas een week of 3 op dit niveau (naja, effectief 2 vanwege 4 canned runs tot nu toe), maar ik geloof er niks van dat met deze instelling ver te komen is in MH en BT. Alle encounters moeten geleerd worden en zijn gewoon te overwinnen, mits iedereen meewerkt.
Ik weet alleen niet wat een fatsoenlijke of effectieve oplossing zou zijn, of zelfs suggesties. Of het een goede opmerking is weet ik niet, maar ik snap heel goed dat de GM zegt, eerst 6/6 SSC en 4/4 TK, dan pas de rest.