Reg. datum: 09 oktober 2004
Had het ondertussen gevonden ja. In 2004 was er wel het idee om lightscribe toe te passen in de superdrive, maar is er niet van gekomenquote:
GoT Index » Apple Talk » [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 11
Pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Had het ondertussen gevonden ja. In 2004 was er wel het idee om lightscribe toe te passen in de superdrive, maar is er niet van gekomenquote:
Wellicht nutteloos, maar ik heb vandaag mijn macbook binnen gehad en wil nu al geen windows meerquote:yorkstar schreef op maandag 09 juni 2008 @ 00:15:
Hallo Mac gebruikers
Ik ben opzoek naar een notebook en ben ook aan het overwegen een macbook te kopen.
Op mijn werk hoor ik die gene die er mee werken er ook zeer goed over praten zoals: "eenmaal een macbook wil je niet anders meer".
Dat maakt me echt aan het twijfelen en ik lees en zie ook allemaal wel goede dingen.
Macbook 2.4GHz, 2GB, GMA X3100, 160GB, SD 8x
Ik heb een macbook sinds een maand en sluit me helemaal bij je aan!quote:Rene59 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:49:
[...]
Wellicht nutteloos, maar ik heb vandaag mijn macbook binnen gehad en wil nu al geen windows meerSerieus, dit is echt... geweldig
God Left This Place A Long Time Ago
wasco [the brightest crayon in the box]
Muthas wijzigde dit bericht 10-06-2008 13:06 (13%)
Thanks for this solution!quote:wasco schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:20:
ik had het probleem dat mijn macbook opeens uitviel (power volledig af) terwijl hij nog aangaf voor minstens 35 minuten juice te hebben. Batterij kalibreren enzo maakte niets uit. Dan stootte ik op een post op discussions.apple.com en het lijkt er op dat het probleem opgelost is. Ben niet zeker dat het hier ergens staat (kon het niet vinden) maar dit kan misschien enkele mensen gelukkig maken:
1 Controleer of je perongeluk battery update 1.3 geïnstalleerd hebt:
- Ga naar "MacBook"/System/Library/SystemConfiguration/BatteryUpdater.bundle
- Klik rechts en neem "Get Info".
- Controleer de versie
- Als hier 1.3 staat, dan is dit het probleem. Battery update 1.3 is voor MacBook Pro. Tiger of Leopard hebben deze update per ongeluk geïnstalleerd.
Hoe deïnstalleren?
- Sleep de BatteryUpdater.bundle naar de prullenbak
- Reboot
- Doe software update, dit zou Battery Update 1.2 moeten installeren
- Reboot en reset SMC (System Management Controller)
procedure: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=303319
MBB 2.0Ghz 2.0Gb | Presonus FireBox | Yamaha S80
Hmm.. Op de uni dat stappenplan doorlopen. Kwam thuis, sloot mn geluidskaart aan. En ja hoor, bij 35% weer helemaal uit! Dus ik naar Apple Support bellen. Die gast ging direct voor me uitzoeken of ik een nieuwe kon krijgen, terwijl ik eigenlijk voor info en evt oplossing belde. En ja hoor! Ik kwam in aanmerking voor een uitzondering, zodat ik gewoon een nieuwe krijg! Kreeg casenummer. Direct naar iCentre (Amsterdam CS) gegaan. Het daar voorgelegd aan een of andere slome duikelaar.. Klopte allemaal. Maar de accu moest besteld worden, en ik moest we direct mijn oude accu inleveren. Snapte er niks van, maar het moest toch. Dus nu zit ik thuis zonder accu, totdat ze bellen dat ie binnen is. Very nice top service van Apple! Beetje gaar van iCentre.quote:J0sTJos schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:31:
[...]
Thanks for this solution!
Ik had er ook last van, bij 35% viel ie al helemaal uit! Maar alleen als m'n externe geluidskaart (die voeding krijgt via de FireWire) eraan hing. Hoop dat dit helpt!
Thanks iig!
MBB 2.0Ghz 2.0Gb | Presonus FireBox | Yamaha S80

http://www.shrien.nl
quote:Shrien schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:22:
Tot mijn grote verdriet heb ik een scheurtje in mijn Macbook kunnen constateren.
Wat zal ik er aan doen ?
quote:J0sTJos schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:53:
Moraal van dit verhaal: is er iets met je Mac waarvan je enigszins denkt dat het niet helemaal deugt? Bel Apple Support (telefoonnummer staat op de Apple-website bij Support)!! Niet geschoten is altijd mis...
^ Wat hij zegt.
Vandaag precies hetzelfde ontdekt bij mijn MacBook! Opvallend genoeg ziet het er serieus precies hetzelfde uit, maar dan aan de linkerkant...quote:Shrien schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:22:
Tot mijn grote verdriet heb ik een scheurtje in mijn Macbook kunnen constateren.
Wat zal ik er aan doen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
hehe, het zit ons ook niet mee..quote:MarkvE schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:58:
[...]
Vandaag precies hetzelfde ontdekt bij mijn MacBook! Opvallend genoeg ziet het er serieus precies hetzelfde uit, maar dan aan de linkerkant...
http://www.shrien.nl
Macbook 2.4GHz, 2GB, GMA X3100, 160GB, SD 8x
Dat is ook precies het stukje waar je scherm op steunt als je hem dichtklapt. Volgens mij komt het wel vaker voor, een maat van me heeft hetzelfde. En ik dacht ook dat het wel gefixt wordt, aangezien juist precies dat stukje ervoor gemaakt zou moeten zijn om iets meer druk te kunnen verduren.quote:Shrien schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:07:
[...]
hehe, het zit ons ook niet mee..![]()
morgen maar eens bellen.
MacBook C2D 2.2 Ghz 4GB Ram
Tjek die saait! www.cevertse.nl
Ik heb het nooit getest, maar er zijn wel eens dagen dat ie veel in sluimerstand staat en ik zie de accu dan nauwelijks leeglopen. Volgens mij kost 1 dag in sluimerstand max 15 % van je accu. Globale schatting.quote:_Christiaan_ schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:02:
Weet iemand hoe lang je je Macbook in de sluimterstand kan laten staan voordat de batterij op is? Of heeft iemand dat wel eens uitgetest?
Ik lees verhalen van dat je OS X eigenlijk nooit uit hoeft te schakelen, en dat sluimerstand voldoende is. Ik vind het eigenlijk ook wel ideaal, je klapt je laptop open en in 1 ms is je laptop klaar voor gebruik.
Maar je zit natuurlijk wel met je batterij. Het witte LED'je blijft knipperen en als ik het niet verkeerd heb blijft er spanning staan op je geheugenbanken.
Dus ik ben wel benieuwd hoe lang je Macbook het volhoudt op de batterij in de sluimerstand
het gaat om een 2,4 GHz
Tjek die saait! www.cevertse.nl
Dat sowieso niet.quote:_Christiaan_ schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:36:
Dat is wel mooi om te weten, hoewel ik eigenlijk niet anders had verwacht dat er een soort 'backup' op zou zitten.
15% per dag zou wel mooi zijn. De batterij van m'n Asus A8 was altijd al na 1 à 2 dagen op.
2 zoekwoorden op Google was voldoende...quote:nelisb schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 22:29:
ik zie kaliberen vaker voorbij komen, hoe doe je dat en waarmee?
Valt-ie nog binnen de garantie? Gratis laten vervangenquote:Shrien schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:22:
Wat zal ik er aan doen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
LoneWolf wijzigde dit bericht 12-06-2008 07:20 (19%)
Life is to short to mess with it... - MacBook 2 GHz White 2 GB / 160 GB - MacBook Pro 15" 2.5 GHz 4 GB / 250 GB My Fileserver - My MediaCenter
If You Read This ? You Probally Shall Read It Again...
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Apple Talk » [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 11
Pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea