Hoofdcategorieën
Topicacties

[MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 11

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
O+
Reg. datum: 18 december 2005

Een _vlek_ op de behuizing van apparaat (zo beschrijft hij het) is wat anders als het verkleuren van behuizing omdat het bijvoorbeeld in contact is geweest met vocht. Dat zijn twee verschillende dingen ;)

Reg. datum: 21 februari 2007

dat weet diegene van de apple care niet, hij ziet jou product niet en omdat het een veelvoorkomend geval is zou hij niet moeilijk doen, denk ik. tenminste mij is nog nooit gevraagd foto's te laten zien of iets dergelijks en de reseller helpt je gwoon wanneer je een casenr hebt.

Ackten

Reg. datum: 22 september 2004

quote:
Muthas schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:33:
[...]

http://www.apple.com/support/

Maar reken er maar niet op dat ze vanwege 1 klein geel vlekje je hele topcase vervangen ;)
nou dat gum truukje heeft toch echt geholpen...gele vlekje is weg... :)

Reg. datum: 15 oktober 2006

Apple us heeft nu ook een back to school actie..

ik heb een paar dagen geleden ook een macbook gekocht, geld dezelfde regeling dan met binnen 2 weken omruilen?

O+

Als je via Apple Store hebt gekocht val je sowieso onder de wet kopen op afstand en kan je hem terug sturen om vervolgens opnieuw te bestellen. Als je belt kan je miischien een dealtje sluiten zodat je dit kan voorkomen :)

mijn toestenbord van me Macbook werkt niet helemaal meer goed. Als ik op geluid harder druk krijg ik dashboard en als ik op dashboard druk bebeurt er niks. Het zit alleen in de bovenste rij van het toetsenbord.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

...

system prefs --> keyboard & mouse --> keyboard --> use all f1, f2 etc uitvinken.

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

Reg. datum: 23 maart 2003

quote:
tom_aagten schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:12:
dat weet diegene van de apple care niet, hij ziet jou product niet en omdat het een veelvoorkomend geval is zou hij niet moeilijk doen, denk ik. tenminste mij is nog nooit gevraagd foto's te laten zien of iets dergelijks en de reseller helpt je gwoon wanneer je een casenr hebt.
Applecare zegt niks. Applecare geeft alleen een casenumber, de ASP kijkt of de klacht terecht is.

Reg. datum: 15 oktober 2006

quote:
Muthas schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:27:
Als je via Apple Store hebt gekocht val je sowieso onder de wet kopen op afstand en kan je hem terug sturen om vervolgens opnieuw te bestellen. Als je belt kan je miischien een dealtje sluiten zodat je dit kan voorkomen :)
ik heb em gekocht bij een macme vestiging, en daarnaast ook met een optie om in 10 termijnen te betalen. (niet dat dit nodig was ,maar ik ben er nog niet over uit of ik wel of niet op vakantie ga deze zomer en daarom leek het me wel handig..)
kan het dan alsnog denk je?, en dan heb ik het zowel over inruilen voor een eventuele nieuwere maccook en over een eventuele iPod erbij..

Reg. datum: 21 februari 2007

quote:
Yahiko schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:06:
[...]

Applecare zegt niks. Applecare geeft alleen een casenumber, de ASP kijkt of de klacht terecht is.
heb nog nooit meegemaakt dat een asp moeilijk ging doen al 2x topcase en 2 bottomcase laten vervangen, ze deden het gewoon als ik maar een casenr had. blijkbaar geluk gehad dan. dus op naar veenendaal als je wat hebt.

Ackten

O+

quote:
BumpyKnuckles schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:15:
[...]

ik heb em gekocht bij een macme vestiging, en daarnaast ook met een optie om in 10 termijnen te betalen. (niet dat dit nodig was ,maar ik ben er nog niet over uit of ik wel of niet op vakantie ga deze zomer en daarom leek het me wel handig..)
kan het dan alsnog denk je?, en dan heb ik het zowel over inruilen voor een eventuele nieuwere maccook en over een eventuele iPod erbij..
Back2School is voor zover ik weet online only, daarnaast kan ik er nog niks van terug vinden op Apple.com/nl . En het ruilen voor een nieuwer model MacBook als die 9 juni wordt aangekondigd zijn ze niet verplicht te doen, geef je ook weinig kans, alleen als je op 8 juni daar een MacBook hebt gekocht zullen ze misschien ruilen.

Reg. datum: 02 oktober 2006

Hoe krijg ik de Ipod Nano als drive te zien, hij showed hem alleen in Itunes.. Er staan nog bestanden in de hoofdmap van de mp3 speler en die kan ik er zo dus niet afgooien.. Wanneer ik hem uit sluimeren haal zie ik hem heel even snel op de desktop staan, daarna verdwijnt hij weer.

Audio!
Reg. datum: 11 september 2007

Ik heb sinds kort een Windows partitie via Boot Camp (Beta) op m'n MacBook. Maar als ik 'm aanzet start ie automatisch Windows op. Ik moet bij het opstarten de Option (alt) key ingedrukt houden om te kunnen kiezen welk OS ik wil hebben. Hoe kan ik OSX als standaard OS instellen?

MBB 2.0Ghz 2.0Gb | Presonus FireBox | Yamaha S80 | Nikon D40x - Sigma 18-200

Keyboard mepper
Reg. datum: 18 november 2004

quote:
J0sTJos schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 07:56:
Ik heb sinds kort een Windows partitie via Boot Camp (Beta) op m'n MacBook. Maar als ik 'm aanzet start ie automatisch Windows op. Ik moet bij het opstarten de Option (alt) key ingedrukt houden om te kunnen kiezen welk OS ik wil hebben. Hoe kan ik OSX als standaard OS instellen?
In OS X naar Systeemvoorkeuren gaan en dan Opstartschijf. Vanuit Windows kan het ook, via de Boot Camp instellingen.

'Bewijs maar eens dat je bestaat!' zei de vis tot de oceaan.

quote:
-Cyril- schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:21:
Hoe krijg ik de Ipod Nano als drive te zien, hij showed hem alleen in Itunes.. Er staan nog bestanden in de hoofdmap van de mp3 speler en die kan ik er zo dus niet afgooien.. Wanneer ik hem uit sluimeren haal zie ik hem heel even snel op de desktop staan, daarna verdwijnt hij weer.
In iTunes kun je "gebruik als hardeschijf" aanvinken. Als het goed is is de Nano nu als schijf zichtbaar.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

ik krijg zometeen mijn macbook binnen.
Hoe kan ik het beste omgaan met de accu.
De eerste keer is deze denk ik zon 40% vol. Gebruiken tot deze leeg is en dan volledig opladen en dit dan 3 of 4 keer doen?

Wat raden jullie aan om de accu zo goed mogelijk te laten werken.

Reg. datum: 05 februari 2007

Gewoon beginnen gebruiken zonder er bij na te denken, na een paar cycles calibreren, en dat opnieuw doen na een maand of 2. My 2 cents.

ok thanks!
wat calibreren is ga ik uit de handleiding halen dit weekend!

quote:
Verbal_Kint schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:00:
system prefs --> keyboard & mouse --> keyboard --> use all f1, f2 etc uitvinken.
Ik heb je tip verwerkt alleen kan ik nu nergens Mute, geluid zachter en harder geen actie aanvinken. Als ik herstel standaard instelling doe komt het ook niet terug.

...

yesss mijn macbook is binnen! binnen 24 uur geleverd door Dixons.

hoe hou ik dat wit wit?

Reg. datum: 09 oktober 2004

quote:
nelisb schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:17:
yesss mijn macbook is binnen! binnen 24 uur geleverd door Dixons.

hoe hou ik dat wit wit?
simpel :) niets aan doen... blijft gewoon wit.

Alleen dat appeltje bovenop wordt wel eens vies in de randen, dit krijg ik er ook niet meer af :(

Reg. datum: 10 juni 2003

quote:
hardcore_bass schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:32:
[...]

simpel :) niets aan doen... blijft gewoon wit.

Alleen dat appeltje bovenop wordt wel eens vies in de randen, dit krijg ik er ook niet meer af :(
Die van mij begint anders al wel een beetje te verkleuren links en rechts van de trackpad..Iemand daar een oplossing voor?

MacBook C2D 2.2 Ghz 4GB Ram

Reg. datum: 07 november 2004

quote:
Chriztiaan schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:06:
[...]

Die van mij begint anders al wel een beetje te verkleuren links en rechts van de trackpad..Iemand daar een oplossing voor?
Gummetje (stufje)!

MacBook White Early 2008

O+

Wat ik me af vraag, als je ander geheugen in je MacBook zet, en hij gaat vervolgens kapot en je moet hem opsturen, moet je het orginele geheugen dan nog hebben? Of moet je het (je eigen nieuwe reepjes) er gewoon uit halen? Kan me voorstellen dat ze je soms een andere MacBook mee teruggeven.

Best Relaxed.
Reg. datum: 16 januari 2006

Ik dacht dat je garantie niet vervalt als je zelf je geheugen vervangt. Ze leveren er tenslotte niet voor niks een handleiding bij.

40D + BG-E2n | 17-55 F2,8 IS | 70-200 F2,8 L IS | 430EX | MacBook 2,1Ghz 4Gb Ram 320GB | iPhone 3g 16GB

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: