Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11
Het Sony Ericsson XPERIA X1 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last
Nieuw TopicNu weer terug naar de Xperia in al zijn pracht en praal
DaannO wijzigde dit bericht 06-04-2008 10:28 (10%)
V350!
Reg. datum: 11 januari 2007
Het kan dus dat het nog veranderd wordt?
ik merk vaker dat prototypes een stuk trager zijn...
Prototypes zijn inderdaad vaak trager. En imo kunnen ze het niet echt maken om een high-end apparaat met een slugghish UI op te zadelen (zoals ik een paar posts terug al zei). Ik denk dus dat het nog wel goedkomt.quote:vandevorst schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:33:
Is het niet alleen een prototype op de video?
Prototypes zijn altijd trager ja, ook omdat er een hoop debugcode enzo meedraait. Althans, dat is wat ik heb gemerkt met testversies van Windows Vista en Server 2008: de RTM is vele malen sneller dan beta's en RC's.quote:vandevorst schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:33:
Is het niet alleen een prototype op de video?
Ik verwacht dat dit bij mobiele apparaten niet anders is
Zat laatst met zo'n HTC Touch te spelen, maar vond dat ik telkens erg lang moest wachten (windows mobile 5 of 6 geloof ik). En op een Sony Ericsson W960i was het ook al redelijk lang wachten, al was het wel minder dan de Touch.
Bij mijn eigen toestel (Sony Ericsson W850i) heb ik geen Windows Mobile of Symbian oid, maar werkt het wel lekker snel. Dat is toch wel iets wat me kan storen aangezien je vaak je telefoon pakt om eventjes iets op te zoeken. Als ik ergens lang op moet wachten kan ik net zo goed mn laptop pakken.
Martinspire - 360 Gamertag = Martinspire
De Touch is een beetje een handbaar en goedkoop alternatief van HTC voor de iPhone. Door een langzame 200mhz OMAP cpu te gebruik is het niet de beste combo met WM5/6.quote:Martinspire schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:56:
Mja dat zo'n ding traag is, schijnt tegenwoordig helemaal in te zijn.
Zat laatst met zo'n HTC Touch te spelen, maar vond dat ik telkens erg lang moest wachten (windows mobile 5 of 6 geloof ik). En op een Sony Ericsson W960i was het ook al redelijk lang wachten, al was het wel minder dan de Touch.
Bij mijn eigen toestel (Sony Ericsson W850i) heb ik geen Windows Mobile of Symbian oid, maar werkt het wel lekker snel. Dat is toch wel iets wat me kan storen aangezien je vaak je telefoon pakt om eventjes iets op te zoeken. Als ik ergens lang op moet wachten kan ik net zo goed mn laptop pakken.
De Touch vergelijken met échte high end smartphone kan dus niet echt.
Dat gedoe met de Tytn2 en de S730 is gewoon een blunder van HTC, het lijkt mij dat ze dat niet nóg eens gaan doe bij de X1.
Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Reg. datum: 14 maart 2007
Een smartphone vergelijken met een telefoon met een eigen OS is kansloos natuurlijk. Heb hier een 6310 liggen die vele malen sneller is dan m'n Touch, maar zo'n 90% minder mogelijkheden heeft.quote:Martinspire schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:56:
Mja dat zo'n ding traag is, schijnt tegenwoordig helemaal in te zijn.
Probeer jij maar eens Tom Tom, full internet etc etc te draaien op een W850i.
Vergeet niet dat een snelle processor ook meer verstookt.
Glitterb0y wijzigde dit bericht 07-04-2008 20:09 (4%)
Dan is het natuurlijk ook erg fijn dat de X1 een 1500mAh Lithium Polymeertje heeftquote:Glitterb0y schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:08:
[...]
Een smartphone vergelijken met een telefoon met een eigen OS is kansloos natuurlijk. Heb hier een 6310 liggen die vele malen sneller is dan m'n Touch, maar zo'n 90% minder mogelijkheden heeft.
Probeer jij maar eens Tom Tom, full internet etc etc te draaien op een W850i.
Vergeet niet dat een snelle processor ook meer verstookt.
Volkomen gelijk, al worden Symbian smartphones wel steeds featurerijker, kijk naar de N95 met internet en GPS-software.
Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11
Reg. datum: 10 oktober 2003
Totdat je je eigen software wilt draaien zonder belachelijke beperkingen/kosten/hacks.quote:sergeklapwijk schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:17:
[...]
Volkomen gelijk, al worden Symbian smartphones wel steeds featurerijker,
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."
En er zat op de S55 ook een browser, maar welliswaar kon je geen pagina's openen van meer dan 100 kB (grof geschat)
Ja maar je ziet wel meer dat als zo'n eigen softwareconcept populair wordt de grote ontwikkelaars erop springen en het voor je het weet in zo'n non-OS smartphone als feature komt. Alles begint klein hehquote:The Zep Man schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:22:
[...]
Totdat je je eigen software wilt draaien zonder belachelijke beperkingen/kosten/hacks.
Haha had ook vroeger de S55 lachen foontje was dat! Totdat het front een beetje kapot ging en los ging hangen. Nu een N73. Maar goed back on topic, lijkt me dat de X1 de contactpersonen wel snel zal openen in de retail-versie, met die dikke Qualcomm-processor derinquote:jcvjcvjcvjcv schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:25:
Ja, maar veel huidige smarthphones zijn trager dan de uitgebreide phones van vier jaar geleden. Ik ben van een Siemens S55 naar een Nokia 6120 gegaan, en het duurt gewoon langer om het contactpersonenboek te openen. Hij geeft dan welliswaar veel meer weer op dat eerste scherm, maar ik toch nagenoeg altijd onderaan zijn en dus letters typen. Met m'n 3,5 jaar oude S55 was dat sneller.
En er zat op de S55 ook een browser, maar welliswaar kon je geen pagina's openen van meer dan 100 kB (grof geschat). Geheugen; 1 MB totaal waarvan de software dus nog af ging
sergeklapwijk wijzigde dit bericht 07-04-2008 21:29 (53%)
Reg. datum: 19 september 2007
Alleen al daarvoor zou ik hem kopen haha
Heb je in het Youtube-filmpje de uitleg gezien wat de vissen allemaal betekenenquote:Traasje01 schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:28:
3D Fish Panel - Aquarium with 3D fishes
Alleen al daarvoor zou ik hem kopen haha
Echt meesterlijk bedacht vind ik. Niet een deal-maker, maar wel heel leuk extratje!
Welk filmpje?quote:sergeklapwijk schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:35:
[...]
Heb je in het Youtube-filmpje de uitleg gezien wat de vissen allemaal betekenen?
Echt meesterlijk bedacht vind ik. Niet een deal-maker, maar wel heel leuk extratje!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
http://www.youtube.com/watch?v=yDSJCHYUMygquote:
hier zie je hem heel eventjes ("goldfish panel") maar khad een ander filmpje waar hij helemaal werd uitgelegd, enjoy:
sergeklapwijk wijzigde dit bericht 07-04-2008 23:39 (43%)
Reg. datum: 24 september 2005
http://www.celluloco.com/...nabled-quadb-pr-1540.html <---- In stock?
Reg. datum: 08 september 2007
lijkt wel of de interface response nu sneller is bij dit filmpje?quote:sergeklapwijk schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:24:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=yDSJCHYUMyg
hier zie je hem heel eventjes ("goldfish panel") maar khad een ander filmpje waar hij helemaal werd uitgelegd, enjoy:
http://www.youtube.com/watch?v=Q9C3zUJIi1k&NR=1quote:sergeklapwijk schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:24:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=yDSJCHYUMyg
Volgens mij bedoel je deze. Snelheid moet echt 10x beter, maar concept van de vissen is erg leuk.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
Reg. datum: 08 september 2007
Reg. datum: 16 december 2005
Reg. datum: 14 maart 2007
Het is een soort active theme/status screen. Zal wel meevallen want anders gooien ze dergelijke zaken niet in zo'n ding.quote:Nixweerd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:04:
DIe vissen is wel leuk bedacht, maar vreet dat geen batterij?
Reg. datum: 16 december 2005
Die vissen is trouwens wel een leuk ding, maarja, waarschijnlijk staan er binnen een maand 20 van dat soort programma's online. Het is wel jammer inderdaad van de batterij.
.::. ActionRadio .::.
Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last
Dit topic is gesloten.