Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Sony Ericsson XPERIA X1 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last

Nieuw Topic
BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

Of de TyTn II, waar men het alleen vertikt heeft een stukje software erbij te doen :/

LianLi Fanclub
Reg. datum: 04 juli 2003

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:54:
Of de TyTn II, waar men het alleen vertikt heeft een stukje software erbij te doen :/
Breng SE alstublieft niet op ideeen ;) Dan krijgen we een tweede zogenaamde "class action" en zal het probleem waarschijnlijk ook nooit opgelost gaan worden...

V350!

BF2 @ www.ndaclan.nl

Het is gewoon stom dat elk toestel wel een hoofdpunt enorm fout heeft.

De HTC TyTn II heeft een beperkte schermresolutie en dus dat videoacceleratie gedoe.

De E-Ten M800 is absoluut niet degelijk, pluspunt is het 640x480 scherm, maar door 64 MB RAM te traag.

De Toshiba G900 'mist' GPS (+ traag op grafisch gebied?)

Dan is er nog de Samsung i780, die staat nu redelijk hoog in m'n lijstje.

dieqast // serzjuhhh
Reg. datum: 08 maart 2006

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:14:
Het is gewoon stom dat elk toestel wel een hoofdpunt enorm fout heeft.

De HTC TyTn II heeft een beperkte schermresolutie en dus dat videoacceleratie gedoe.

De E-Ten M800 is absoluut niet degelijk, pluspunt is het 640x480 scherm, maar door 64 MB RAM te traag.

Dan is er nog de Samsung i780, die staat nu redelijk hoog in m'n lijstje.
En waarom dan geen X1? ;)

Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11

Reg. datum: 14 maart 2007

quote:
Omdat die nog lang niet uitkomt? Had zelf ook gehoopt dat ie rond de zomer te krijgen zou zijn. Maar goed, de rest van de fabrikanten zitten ook niet stil. Die X1 komt te laat denk ik :/

Glitterb0y wijzigde dit bericht 11-03-2008 17:02 (4%)

Reg. datum: 03 januari 2008

Inderdaad, zou wel erg jammer zijn!

BF2 @ www.ndaclan.nl

quote:
Als je m'n een winkel wijst die hem deze week nog verstuurd ;)

Ik zit wel wat te kijken, maar als ik nu een TyTn II koop met 2 jarig abbo zit ik 2 jaar vast aan 320x240 terwijl de hele markt over een jaar op 800x480 zit. En als resolutie-freak is dat niets voor mij :+

Needletime!
Reg. datum: 23 december 2001

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:14:

De G910 zou nog deze maand uit moeten komen, met GPS, VGA res, en een snelle chipset.
Alleen hoor je daar niemand over. Mijn topic over dit toch wel erg interessante toestel is ook behoorlijk dood aan het bloeden ;(

*Jaja ik weet het. Die random caps in mijn nick zijn al jaren niet stoer meer*E6600@3200(400*8)/4*1GB OCZ 6400 4-4-4-15/2*350 Raid0/8800GT-512/Neo HE 550W/Antec P180

Lost in Confusion
Reg. datum: 29 maart 2004

Hmm... wist nog niets van deze telefoon. Ik zat eigenlijk eerst te wachten op de Meizu M8. Maar deze heeft ongeveer dezelfde afmeting en specificaties, maar het grote voordeel is toch het toetsenbordje, ook al krijgt de M8 een multitouchscreen (of hoe het ook heet)

Topic maar is even in de gaten houden.

is wel 2x zo duur :X

Mwroarp

BF2 @ www.ndaclan.nl

quote:
w3sTErGaS schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:03:
[...]

De G910 zou nog deze maand uit moeten komen, met GPS, VGA res, en een snelle chipset.
Alleen hoor je daar niemand over. Mijn topic over dit toch wel erg interessante toestel is ook behoorlijk dood aan het bloeden ;(
Hmm, maar daar kun je zo weinig mee zonder open te klappen. En soms wil je gewoon via de stylus / touch werken zonder open te klappen.

Reg. datum: 10 oktober 2003

quote:
Glitterb0y schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:02:
[...]

Omdat die nog lang niet uitkomt? Had zelf ook gehoopt dat ie rond de zomer te krijgen zou zijn. Maar goed, de rest van de fabrikanten zitten ook niet stil. Die X1 komt te laat denk ik :/
Half jaar voor een toestel... ik kan wachten. Mijn huidige (non-HTC, full acceleratie :P) PDA-telefoon gaat tot die tijd nog wel mee. En al komt er voor die tijd wat beters... ach... dan neem je toch het betere? Je kan het ook zo zien: je hebt nu tot september de tijd om 700 euro te sparen. ;)
quote:
[...]

Interessant toestel. Echter, dat openklappen voor elke actie m.u.v. gebeld worden en voor langdurig gebruik (navigatie) vind ik eigenlijk niets. Vooral al moet je even iets snel doen (scherm openklappen, PDA pen pakken, PDA pen wegstoppen, scherm dichtklappen).

Is er al een prijs bekend van de G910 en/of de G920? En wat is het verschil tussen die twee? Overigens, besef je dat dit toestel maar op één enkele third-party bron op internet voor 'april' staat en dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het deze maand geleverd zal worden? De hamvraag is dus wanneer hij werkelijk uitkomt.

Antwoorden op bovenstaande vragen zullen helpen in de vergelijking tussen de X1 en de nieuwe PDA's van Toshiba.

Ja, die laatste zin maakt deze gehele post on-topic. ;)

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

Reg. datum: 14 december 2004

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:24:
Hmm, maar daar kun je zo weinig mee zonder open te klappen. En soms wil je gewoon via de stylus / touch werken zonder open te klappen.
Klopt uiteraard, maar die vormfactor heeft ook een belangrijk voordeel: Het touchscreen wordt daardoor erg goed beschermd. Het scherm is ook groter dan de meeste hedendaagse schermpjes, en dus nóg kwetsbaarder. Door deze vorm hoef je geen screen-protector te gebruiken, en kun je de telefoon gewoon in je broekzak stoppen. Maar ik denk dat je gelijk hebt dat met de stylus werken niet zo fijn zal zijn, zelfs niet als ie opengeklapt is.

Reg. datum: 03 juli 2004

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:24:
[...]

Inderdaad mijn stijl is het ook niet.
Ik wil een touchscreen phone met indien nodig een toetsenbord.
Niet op deze manier dat je altijd dat ding open moet klappen.

Bij de X1 is draait je beeld ook pas na het openen van het toestenbord, je werkt dus meestal verticaal. Hier moet je altijd horizontaal werken, lijkt me niet handig.

Ik heb er een hekel aan wanneer iemand zijn zin niet af

quote:
Beuzelarij schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:16:
[...]

Klopt uiteraard, maar die vormfactor heeft ook een belangrijk voordeel: Het touchscreen wordt daardoor erg goed beschermd. Het scherm is ook groter dan de meeste hedendaagse schermpjes, en dus nóg kwetsbaarder. Door deze vorm hoef je geen screen-protector te gebruiken, en kun je de telefoon gewoon in je broekzak stoppen. Maar ik denk dat je gelijk hebt dat met de stylus werken niet zo fijn zal zijn, zelfs niet als ie opengeklapt is.
Mwoah, 3 inch. Da's al redelijk aan het inburgeren. Maar goed, het zal niet makkelijk worden. Veel fabrikanten zullen tegen die tijd wel iets keks op de markt hebben gedropt en dat maakt het kiezen niet makkelijker. Zowel Windows als Symbian en Mac spreken me wel aan. Ben als Windows/Symbian 'fanboy' ook redelijk benieuwd wat de iPhone 2 (?) gaat doen qua specs. Als we het dan toch over een multimedia-apparaat hebben. Heb nu een Viewty en een Touch Dual.

Glitterb0y wijzigde dit bericht 12-03-2008 13:38 (24%)

http://mobile-review.com/sadm_files/xperia.jpg

Se.blogvasion.com has posted an interesting image reporting it as a spy pic of the new SE communicator from the XPERIA series. The device is dressed up in the same form-factor as the X1 with the side slide-out QWERTY-keyboard. It differs from the pioneer XPERIA in a big touchscreen display and no buttons on the front panel. We don’t know for sure if this photo really depicted a new XPERIA phone, so let’s wait for further details.

Bron.

BF2 @ www.ndaclan.nl

quote:
Beuzelarij schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:16:
[...]

Ja, maar m'n broekzakken zitten al vol, dus dat is voor mij niet zo'n argument. Hij moet 'dus' aan m'n riem en dan is het fijn als hij niet te breed is. (Heb tot nog toe altijd mijn GSM in een verticale riemholster (metalen clip) die ik dan hortizontaal hang door de clip om zo'n lusje te doen. Dan nog het uitstekende stukje van de riem eronder en dat ding zit prima. Als hij breder wordt is dat niet echt handig in die situatie.

Tot dusver valt de i780 dus ook nog af voor mij, omdat er daar geen riemholster voor is die goed past. :)

De TyTn II is dan wel een optie, zeker in combinatie met die alu. case. Maar om nu een QVGA toestel te kopen...

XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

De 'nieuwe' X1? :D Sexy?!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

dieqast // serzjuhhh

quote:
Ik denk dat het een MID is, dus GEEN telefoon, maar net zoals de N810 alleen voor internetten en muziek/video. Denk aan iPhone en iPod Touch hahaha ;)
Weten we in ieder geval wie SE als concurentie ziet

sergeklapwijk wijzigde dit bericht 12-03-2008 16:54 (16%)

Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11

Reg. datum: 11 januari 2001

Zo'n MID is wel een apparaat voor een kleine markt als ik zo de reviews bekijken/lees van de Nokia versie :X

video: http://www.pocketinfo.nl/...tv-review-nokia-n810.html
tekst: http://www.pocketinfo.nl/...n810-internet-tablet.html
XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

quote:
sergeklapwijk schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:49:
[...]

Ik denk dat het een MID is, dus GEEN telefoon, maar net zoals de N810 alleen voor internetten en muziek/video. Denk aan iPhone en iPod Touch hahaha ;)
Weten we in ieder geval wie SE als concurentie ziet
Jammer!! Maar ik hoop dat de X1 snel uitkomt, want ik hout niet meer :X

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

dieqast // serzjuhhh

quote:
XTREEMRaGE schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:09:
[...]

Ik zeg ik DENK hoor, mensen verwarren dat nog welleens met FEITEN :P
Als dit wel een phone is, HOEZEE SE!

Reg. datum: 10 oktober 2003

quote:
XTREEMRaGE schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:09:
[...]

Je hoeft niet te hopen. Hij komt uit in september. Je moet misschien bepalen voor jezelf of dat het wachten waard is of niet. ;)

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
[...]

Favorietje gemaakt ;-)

quote:
sergeklapwijk schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:09:
[...]

Riemholster? Bedoel je dan een riemclip direct aan je mobiel of een etui's die je aan de riem kan doen? Het tweede is al officieel bekend, zoals je al heb kunnen zien bij de compatible accessoires op de SonyEricsson-site. En als de X1 populair gaat worden dan denk ik dat er vast wel dergelijke meuk van 3rd party komt.
Ik heb nog nooit een riemclip gezien van SE, dan moet ik je teleurstellen. Anders kan je natuurlijk SE mailen erover ;).
Op die site staat ook dat horloge, denken je dat Deze ook gaat werken met de X1. Er is al Windows Mobile software voor, maar niet van SE zelf. Ik hoop dat dat horloge ook gaat werken. Maar er staat ook een M2 geheugen reader op die link en de X1 ondersteund alleen micro-sd dus ik weet niet of die site specifiek voor de X1 is dus het zegt niet veel over dat horloge.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

*Plop*
Reg. datum: 19 mei 2000

Heeft iemand nu uitsluitsel ove hoe het zit met aGPS vs GPS? Kan ik nu straks navigeren zonder internetverbinding of niet? :)

Jah 'k ben toch malle pietje nie!

Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: