Gathering of Tweakers

Quicksearch
Kon je het toetsenbord wel voelen (bedoel je dat met de toetsen? :P). Ben wel benieuwd of dat een beetje lekker wegtikt :)

Jah 'k ben toch malle pietje nie!

quote:
The Legend schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:55:
Kon je het toetsenbord wel voelen (bedoel je dat met de toetsen? :P). Ben wel benieuwd of dat een beetje lekker wegtikt :)
De toetsen zijn te voelen (als je met je vinger eroverheen gaat) en je voelt een duidelijke 'klik' als je hem indrukt. Toetsen voelen solide aan (bewegen niet als je er alleen maar met je hand eroverheen strijkt). Ik kan niet vertellen hoe hij 'typt', want het exemplaar werkte helaas niet. Ik ben een voorstander van PDA's met (duim)toetsenbord en dit voelde wel goed aan qua houding.

Overigens, het open en dichtklappen van het toetsenbord gaat soepel maar toch niet te licht. Je hoeft niet bang te zijn dat hij per ongeluk openklapt.

The Zep Man wijzigde dit bericht 06-03-2008 22:09 (30%)

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

dieqast // serzjuhhh

quote:
The Zep Man schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:03:
[...]
De toetsen zijn te voelen (als je met je vinger eroverheen gaat) en je voelt een duidelijke 'klik' als je hem indrukt. Toetsen voelen solide aan (bewegen niet als je er alleen maar met je hand eroverheen strijkt). Ik kan niet vertellen hoe hij 'typt', want het exemplaar werkte helaas niet. Ik ben een voorstander van PDA's met (duim)toetsenbord en dit voelde wel goed aan qua houding.

Overigens, het open en dichtklappen van het toetsenbord gaat soepel maar toch niet te licht. Je hoeft niet bang te zijn dat hij per ongeluk openklapt.
Heel erg bedankt voor alle info Zep Man! Dit wordt um voor mij!

Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11

Gsus is my homeboy

quote:
The Zep Man schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:09:
Datum waarop de X1 uitkomt: september 2008.
Prijs: ongeveer 700 euro.
Thank you :) Wel redelijke bron vind ik ;)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
The Zep Man schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:09:
Datum waarop de X1 uitkomt: september 2008.
Prijs: ongeveer 700 euro.

Bron: mij, via een officiele Sony-Ericsson verkoper op het CeBIT.
Goede schatting. :)
Doet wel pijn in je bankrekening...

Maar ja wat wil je. Ultra high end heeft ook Ultra high end prijzen.

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

een mooi ding alleen jammer dat hij nog zo dik is ik ben nu zo gewend geraakt aan dunne telefoons lg kg320 en nu SE w880i dat ik niets anders meer wil :X

ik zie ik zie wat jij niet ziet

quote:
icecreamfarmer schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 17:19:
een mooi ding alleen jammer dat hij nog zo dik is ik ben nu zo gewend geraakt aan dunne telefoons lg kg320 en nu SE w880i dat ik niets anders meer wil :X
dus

quote:
icecreamfarmer schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 17:19:
Als je nu die toestellen gebruikt, dan vraag ik me af of je wel op een Windows Mobile based toestel zit te wachten qua functionaliteit ;)

www.DigitalRacing.nl

quote:
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 21:43:
[...]

Als je nu die toestellen gebruikt, dan vraag ik me af of je wel op een Windows Mobile based toestel zit te wachten qua functionaliteit ;)
Het enige wat ik eigenlijk mis is gps, ik wel google maps draaien maar dat kost klauwen met geld.

quote:
icecreamfarmer schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 12:43:
[...]

Het enige wat ik eigenlijk mis is gps, ik wel google maps draaien maar dat kost klauwen met geld.
offtopic:
: Daar heb je flatfee voor....
quote:
icecreamfarmer schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 12:43:
[...]

Eerst de specs pagina lezen, dan posten:
Connectivity

* aGPS
* Bluetooth™ technology
* Modem
* Synchronisation PC
* USB mass storage
* USB support
* WLAN

Specs || Blog || PS3 Games: Burnout Paradise/RSV2/NFS Pro Street/GTA IV/MotorStorm/Uncharted/Ratchet&Clank

klopt het niet dat ze zowel GPS als aGPS heeft de xperia x1?

MVP Windows Live Platform

AGPS is een uitbreiding op GPS ;)

Zorgt o.a. voor een snellere fix.
dieqast // serzjuhhh

quote:
Alex) schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:46:
AGPS is een uitbreiding op GPS ;)

Zorgt o.a. voor een snellere fix.
Wikipedia: Assisted GPS :)

Nog een vraagje, heeft iemand op de foto's kunnen zien waar de geheugenkaart verstopt zit?

EDIT 2: Heb even de wikipedia-pagina van de X1 een update gegeven, zaten een paar fouten/gebrekken in ;)

sergeklapwijk wijzigde dit bericht 08-03-2008 16:40 (28%)

Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11

LianLi Fanclub

Nou zie ik dat de processor die gebruikt wordt hetzelfde is als in de TyTN II, met als enige verschil dat deze 128 Mhz sneller is. Gezien het OS Windows Mobile betreft ga ik ervanuit dat de performance van de X1 heel erg afhankelijk wordt van het feit of er ditmaal wel gebruik wordt gemaakt van de Imageon chip...

V350!

Dat lijkt me ook. Zeker als je dat beginscherm een beetje vloeiend wil laten verlopen, en je er vanwege het energie-verbruik een niet al te zware processor in wilt stoppen, zul je gebruik moeten gaan maken van een grafische chip.

dieqast // serzjuhhh

quote:
Beuzelarij schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:52:
Dat lijkt me ook. Zeker als je dat beginscherm een beetje vloeiend wil laten verlopen, en je er vanwege het energie-verbruik een niet al te zware processor in wilt stoppen, zul je gebruik moeten gaan maken van een grafische chip.
Maar die grafische chip verbruikt dan ook stroom toch? 8)7

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Vandaag ook mee kunnen spelen op het CeBit, en ik vind het scherm een stuk kleiner dan ik had gedacht :S Verder wel mooi afgewerkt, echter valt het scherm me toch tegen :S

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op een Stereo Bluetooth headset!

dieqast // serzjuhhh

quote:
DaannO schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:54:
Vandaag ook mee kunnen spelen op het CeBit, en ik vind het scherm een stuk kleiner dan ik had gedacht :S Verder wel mooi afgewerkt, echter valt het scherm me toch tegen :S
Ja hij is kleiner dan de iPhone ;), maar had je een werkend model dat je een beetje de functionaliteit kon testen? Hoe was hij overall, ben je echt teleurgesteld of maakt het de verwachtingen wel waar?

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
sergeklapwijk schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:17:
[...]

Ja hij is kleiner dan de iPhone ;), maar had je een werkend model dat je een beetje de functionaliteit kon testen? Hoe was hij overall, ben je echt teleurgesteld of maakt het de verwachtingen wel waar?
Geen werkend model, dat had niemand daar. Wel waren er schermen waarop de windows te zien waren en waar je met ui een beetje kon spelen. Maar ik heb dan ook puur over vorm en dat viel mij wat tegen omdat hij net wat te dun is in de breedte voor een pda naar mijn mening :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op een Stereo Bluetooth headset!

BF2 @ www.ndaclan.nl

quote:
In welke zin valt het scherm je tegen? Toch niet zo slecht als de Samsung 245B mag ik hopen?

Gsus is my homeboy

Staat er toch in... qua grootte valt 't 'm tegen..

Klinkt mij eigenlijk wel goed in de oren! Niet te groot, niet de breed..
En wel zo'n resolutie waarvan je gaat kwijlen... Zal wel erg scherp worden dan! Super!

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
3" doorsnee is nog steeds vrij substantieel. Mijn X500 heeft 2.8" en voor mij is dat al voldoende.
Tis geen PDA en geen iPhone qua formaat, nee. Maar dat komt natuurlijk zijn mobiliteit ten goede :)

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Gsus is my homeboy

quote:
XanderDrake schreef op zondag 09 maart 2008 @ 02:55:
Maar dat komt natuurlijk zijn mobiliteit ten goede :)
Inderdaad :) Kan niemand foto's maken met 'n euro wat op het beeldscherm ligt ofzo?
Of is die CeBit shizzle echt zo streng beveiligd dat je geen camera's en dergelijke mee mag nemen?

quote:
SayWhatAgain! schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:30:
[...]

Eerst de specs pagina lezen, dan posten:
Connectivity

* aGPS
* Bluetooth™ technology
* Modem
* Synchronisation PC
* USB mass storage
* USB support
* WLAN
ik had het over mijn huidige toestel de w880i daar kan geen tomtom op

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws