Gathering of Tweakers

Quicksearch
En Mobile 7 komt wanneer uit?

Stel deze phone komt in juli uit en Mobile 7 in Q1 2009 bestaat er dan een goede mogelijkheid om deze phone mobile7 compatible te maken?

Vast wel, sommige WM5 telefoons kunnen ook probleemloos WM6 draaien :)

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
FireStarter schreef op maandag 18 februari 2008 @ 08:23:
En Mobile 7 komt wanneer uit?

Stel deze phone komt in juli uit en Mobile 7 in Q1 2009 bestaat er dan een goede mogelijkheid om deze phone mobile7 compatible te maken?
De verwachting is 2009 :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

erg mooie foto's op die site http://www.terminal.hu/cikk.php?page=1&article_id=109586

hmmm, ik ben erg benieuwd naar de specs van versie 2 van de iPhone....Die gaat de keuze het meest beinvloeden....

It's me out there....Scared yet!?

Wat gaat ie kosten als je 'm los wilt hebben (dus zonder abonnement) ?????
En kan ik dan gewoon mijn Hi simkaart er in stoppen?

Loverboy !! ( so watch out )

quote:
stephenophof schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:26:
Wat gaat ie kosten als je 'm los wilt hebben (dus zonder abonnement) ?????
En kan ik dan gewoon mijn Hi simkaart er in stoppen?
Jij bent er wel heel erg vroeg bij... er is amper iets bekend van deze telefoon en je gaat al lopen vragen hoe duur hij is en of je hem los kunt verkrijgen... En "TUURLIJK" kan je dan je Hi simkaart erin stoppen... Duuh of dacht je dat het een PDA was ofzo...

dieqast // serzjuhhh

hahaha.

Maar goed ik ga weer is speculeren. Mijn gok is 700e bij introductie, later omlaag geschroeft naar 650e. Zit je net tussen de iPhone (2.0 waarschijnlijk ook) en de HTC TyTn II in qua prijs.
En over de simkaart, lijkt me moeilijk aangezien ik op die real-life pics een slecht verborgen simkaart-slot heb gezien, even zoeken...
http://i29.tinypic.com/6hurs0.jpg

Dan nog een 16GB microSD'tje en een Motorola S9-HD erbij en je zit gebakken 8) denk ik zo

sergeklapwijk wijzigde dit bericht 18-02-2008 17:58 (23%)

Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11

quote:
Texamicz schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:44:
[...]

Jij bent er wel heel erg vroeg bij... er is amper iets bekend van deze telefoon en je gaat al lopen vragen hoe duur hij is en of je hem los kunt verkrijgen... En "TUURLIJK" kan je dan je Hi simkaart erin stoppen... Duuh of dacht je dat het een PDA was ofzo...
Misschien dacht ie dat omdat die IPHONE ook gelockt is. Maar prijzen zijn inderdaad erg suggestief, maar reken op een bedrag 500+

greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
GOT Online - matchmaking site - we need you!

Gsus is my homeboy

quote:
Haha doe daar maar minstens 200,- bij... ;)
Dit is de UBER telefoon van SonyEricsson.. Een W880i kostte bij introductie al rond dat bedrag :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Reg. datum: 02 november 2005

De techniek wordt sneller goedkoper, ik weet nog dat mijn htc tytn (de t-mobile variant) een adviesprijs had van ¤800. De htc tytn II (unlockte versie) kost op dit moment ¤ 580 en die is nog niet zo lang uit. Gezien de specificaties van de xperia verwacht ik dat de prijs iets boven deze prijs uitkomt. Ik zou rekenen op ¤650.

Edit:/ in combinatie met een flink abonnement van 2 jaar (20-30 euro eventueel met internet/sms bundel) denk ik dat je dan rond de 150-250 euro uitkomt als aanbetaling. Ze zullen nou niet bepaald gelijk gaan stunten met deze telefoon in prijs, lijkt me in ieder geval niet nodig.

Silvos wijzigde dit bericht 18-02-2008 18:18 (30%)

En toch gaat dit mijn eerst SE worden, na jaren van Nokia en een enkele uitschieter naar Samsung.

Ik ben nl. al een tijdje aan het kijken naar een phone met qwerty keyboard, maar gezien de driver problemen bij HTC, weinig vertrouwen in Samsung ivm vorige ervaringen, E-ten niet uitblinkt in kwaliteit is dit natuurlijk een welkome afwisseling.

De belangrijkste dingen voor mij zijn iig:
* accu duur
* wifi
* 'sloomheid' van menu. Ik bedoel, ik heb nu de N73. Need I say more?
* grafische weergave, alsin: geen problemen met drivers zoals HTC's eigen modellen :P

Mocht hij idd rond de 700euro gaan kosten dan gaat 't hem zeker worden :9

uiteraard de zwarte versie

JaJoah wijzigde dit bericht 18-02-2008 18:24 (3%)

System Specs. Proud owner of a Dell 2405FPW 2407WFPb

Gsus is my homeboy

quote:
JaJoah schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:23:
* grafische weergave, alsin: geen problemen met drivers zoals HTC's eigen modellen :P
Neem aan dat SE dat wel goed voor elkaar heeft, met hun slogans a la 'play DVD with 30 fps' ...

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Eindelijk een waardige opvolger van mijn P990i

quote:
sergeklapwijk schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:54:
hahaha.

Maar goed ik ga weer is speculeren. Mijn gok is 700e bij introductie, later omlaag geschroeft naar 650e. Zit je net tussen de iPhone (2.0 waarschijnlijk ook) en de HTC TyTn II in qua prijs.
En over de simkaart, lijkt me moeilijk aangezien ik op die real-life pics een slecht verborgen simkaart-slot heb gezien, even zoeken...
[afbeelding]

Dan nog een 16GB microSD'tje en een Motorola S9-HD erbij en je zit gebakken 8) denk ik zo
Een officieel geünlockte iPhone kost slechts ¤649; de ¤75 die je moet betalen voor de unlock is tevens belkrediet.
Denk dat de iPhone 2.0 pas een killer kan worden als er ook GPS in zit. Denk dat ik dan zeer ga twijfelen.

Zal wel een aparte ervaring zijn zo'n scherm van 800x480 en dan volledig touchscreen :)

Grootste voordeel van dit ding moet (naast het uitgebreide functionaliteit) toch wel Windows Mobile Professional zijn. Als je ziet wat voor een software daarvoor uit is gekomen in verhouding met andere mobiele besturingssystemen... En een touchscreen en een toetsenbord. Dit apparaat is (naar hedendaagse standaarden gegeken) compleet.

Even een tijdje in de gaten houden. :>

The Zep Man wijzigde dit bericht 18-02-2008 19:29 (3%)

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

Grappig dat je steeds de zilverkleurige ziet, terwijl hier staat dat hij er alleen in het zwart is. Zal wel een pre-productie model zijn dan?
quote:
Red_Heat schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:41:
Eindelijk een waardige opvolger van mijn P990i
'Eindelijk' is ook maar relatief he, na zo'n anderhalf jaar ;) Een dergelijk duur apparaat mag van mij wel wat langer meegaan hoor...

www.DigitalRacing.nl

dieqast // serzjuhhh

quote:
.Arne schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:04:
[...]

Een officieel geünlockte iPhone kost slechts ¤649; de ¤75 die je moet betalen voor de unlock is tevens belkrediet.
Hmm okee die kan ik dan niet vinden, ik heb even snel gegoogelt, kwam ik bij 2Call uit op 762 Euri.
Ben ook aardig benieuwd naar de nieuwe iPhone, maar als ik Apple ken zal het qua specificaties niet veel uitmaken dan wordt deze toch echt koning der smartphones.

Lang leve de Japans-Zweedse kroonprins!

@ BeQuietAndDrive

Misschien net als de K800i een limited edition. De nieuwe James Bond (Quantum Of Solace) komt er ook aan heh, misschien dat we daar een zilvere X1 wel zullen zien ;)!

sergeklapwijk wijzigde dit bericht 18-02-2008 19:46 (14%)

Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11

Gsus is my homeboy

quote:
BeQuietAndDrive schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:33:
Grappig dat je steeds de zilverkleurige ziet, terwijl hier staat dat hij er alleen in het zwart is.
Ik durf te zweren dat er vandeweek nog 'zilver' bijstond als tweede kleur...
quote:
sergeklapwijk schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:43:
Hmm okee die kan ik dan niet vinden, ik heb even snel gegoogelt, kwam ik bij 2Call uit op 762 Euri.
Dat import heh, dat kost veel euro'tjes extra.. Bij Orange in Frankrijk is die dus 650,- :)

Wat ik niet snap, maar misschien zie ik het verkeerd, als ik kijk op de site van SonyEricsson zelf wordt er nu helemaal niet meer over een memory card gesproken, alleen over intern 400 mb (up to) maar zover ik zie bij de specs kan ik niet meer terug vinden dat er een memory stick of SD card of wat dan ook in kan... mss kijk ik verkeerd ????

maar verder... ik wil hem ik wil hem ik wil hem (heb nu een i600) en mag "uitzoeken"in april maar wacht wel tot deze uitkomt !!! ben helemaal verkocht...

Silence is the new loud...

Er is support voor microSD. Geen memory-stick. (zie specs of elders in dit topic)

Edit:
Ik mag ook op voor een nieuwe telefoon in maart, maar deze is misschien het wachten wel waard. Moet ik wel veel geduld hebben. :(
Ik zou wel graag een grondige review van dit apparaat zien, al zal dat nog wel even op zich laten wachten.

MediJack wijzigde dit bericht 18-02-2008 22:50 (60%)

Real Time - Here and Now, as opposed to Fake time which occurs there and then

dieqast // serzjuhhh

quote:
CLB schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:01:
[...]

Ik durf te zweren dat er vandeweek nog 'zilver' bijstond als tweede kleur...

[...]

Dat import heh, dat kost veel euro'tjes extra.. Bij Orange in Frankrijk is die dus 650,- :)
Kijk bij die link die je eerder gaf (het Nederlandse persbericht):
http://www.sonyericsson.c...-20080210?cc=nl&lc=nl
staat idd ook zilver naast zwart bij 'Feiten en Cijfers' >:)
quote:
FrogerFriend schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:43:
Wat ik niet snap, maar misschien zie ik het verkeerd, als ik kijk op de site van SonyEricsson zelf wordt er nu helemaal niet meer over een memory card gesproken, alleen over intern 400 mb (up to) maar zover ik zie bij de specs kan ik niet meer terug vinden dat er een memory stick of SD card of wat dan ook in kan... mss kijk ik verkeerd ????

maar verder... ik wil hem ik wil hem ik wil hem (heb nu een i600) en mag "uitzoeken"in april maar wacht wel tot deze uitkomt !!! ben helemaal verkocht...
In hetzelfde persbericht staat het volgende bij 'Feiten en Cijfers':
- ondersteuning voor microSD™ geheugenkaart
Is echt een must en zal echt niet ontbreken :*)

Oke, dan ga ik daar vanuit en idd net als anderen hier, geduld hebben en wachten :( tot het zover is... geduld is schone zaak... bedankt voor de reacties...

@ your service
Reg. datum: 07 december 2001

quote:
sergeklapwijk schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:50:
Dus alle minpunten bij elkaar opgeteld:

- Keyboard-functionaliteit twijfelachtig
- Bel-functionaliteit twijfelachtig (Windows Mobile dialpad)
- Geen 5MP maar 3.2MP (hoewel dat niet alles zegt)
- Relatief laag kleurenspectrum (65K)
- Release-datum onbekend (2H 2008? Mei 2008? September 2008?)
- geheugenkaart t.o.v. intern geheugen duurder
- MemoryStick Micro en niet MicroSD !!
- Geen Xenon?
- "High-End Model", dus geen sim-only versie?
quote:
St@m schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:12:
[...]

Tuurlijk kun je wel gaan discussieren over de specs, maar het is nog niet zeker of deze final zijn.
quote:
sergeklapwijk schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:45:
[...]

EDIT: Als die specs niet final zijn, eet ik mijn muis op inclusief kabel
quote:
St@m schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:58:
[...]

Roep dat nou maar niet te hard, er is wel vaker iets gezegd over een product wat een jaar later toch verbeterd bleek te zijn, maar ik zoek je op en geef je de peper en het zout erbij
[...]
quote:
CLB schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 02:00:
[...]

http://www.sonyericsson.c...-20080210?cc=nl&lc=nl

met wat me zeker zeker zeker aanspreekt:
De Sony Ericsson XPERIA™ X1 is leverbaar vanaf het tweede halfjaar van 2008
en dit is vrij apart:
ondersteuning voor microSD™ geheugenkaart
quote:
Ik zoek je op en neem peper en zout mee.. zo zie je maar.. een dag later en jou " definitieve" specs zijn alweer veranderd. Hoe is dat over een half jaar?
Niet om je te bashen hoor, maar ik wilde gewoon even mijn gelijk halen ;)

Maar ik denk dat het punt inmiddels duidelijk is :+

St@m wijzigde dit bericht 18-02-2008 23:21 (16%)

Silver Surfer...

Reg. datum: 09 januari 2008

Ik hoop dat deze telefoon het wachten waard wordt, anders wordt het waarschijnlijk een N96

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws