Benieuwd waar ik mee bezig ben? http://www.elmerproductions.com/igor en http://www.genexis.eu
Philips nieuwe 2008 LCD's 7600, 7400, 5000 en 3000 series
Pagina: 1 2 3 4 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 80 81 82 83 last
Nieuw TopicBerichten: 4
Reg. datum: 03 juni 2008
Reg. datum: 03 juni 2008
Hallo Allen,
Ik heb nu een paar dagen de 47pfl9603 in bezit,heb enkele
problemen ondervonden met met name de aangesloten dvd recorder
via een HDMI kabel (deze is van Panasonic).
Zo nu en dan krijg ik geen geluid door,dit krijg ik wel weer
geactiveerd wanneer ik een van beide apparaten aan/uit zet.
Een enkele DVD schijfjes worden niet afgespeeld,krijg de melding "TV systeem niet goed
ingesteld".Wie kan me ook vertellen hoe je kan achterhalen welke versie firmware
releases er zijn uitgebracht voor deze TV.Op de site van Philips heb ik me geregistreerd
en zie een release staan waarvan ik niet kan zien of dit een oud of nieuw release is tov mijn huidige.
Verder ben ik nog niet helemaal uit over de beeld instellingen,misschien ook maar overgaan
op digitale tv .Tot dusver niet echt super onder de indruk van deze tv.
Ik heb nu een paar dagen de 47pfl9603 in bezit,heb enkele
problemen ondervonden met met name de aangesloten dvd recorder
via een HDMI kabel (deze is van Panasonic).
Zo nu en dan krijg ik geen geluid door,dit krijg ik wel weer
geactiveerd wanneer ik een van beide apparaten aan/uit zet.
Een enkele DVD schijfjes worden niet afgespeeld,krijg de melding "TV systeem niet goed
ingesteld".Wie kan me ook vertellen hoe je kan achterhalen welke versie firmware
releases er zijn uitgebracht voor deze TV.Op de site van Philips heb ik me geregistreerd
en zie een release staan waarvan ik niet kan zien of dit een oud of nieuw release is tov mijn huidige.
Verder ben ik nog niet helemaal uit over de beeld instellingen,misschien ook maar overgaan
op digitale tv .Tot dusver niet echt super onder de indruk van deze tv.
Reg. datum: 29 augustus 2005
Reg. datum: 29 augustus 2005
Heb eindelijk mijn lang verwachte spullen besteld, ben geslaagd bij de Prijstopper. Had ondertussen al tientallen winkels gehad waaronder diverse vestigingen van BCC, It's, Mediamarkt, Expert, Philips winkel etc etc.
Bij Prijstopper heb ik een hele goede deal kunnen sluiten. Heb het volgende gekocht:
2 x Philips 47PFL9703
van 2999,00 EURO voor 2400,00 EURO
1 x Samsung LE40A656
van 1699,00 EURO voor 1369,00 EURO
1 x Samsung LE32A556
van 989 EURO voor 812,00 EURO
1 x Sony HTP BD2RSF Blu-Ray
van 899 EURO voor 739,00 EURO
1 x Sony DAV DZ260 Home cinema
van 299,00 EURO voor 239,00 EURO
1 x Bosch WAE 28360 wasmachine
van 699,00 EURO voor 550,00 EURO
1 x Bosch WTE 86302 condensdroger
van 599,00 EURO voor 480,00 EURO
1 x Whirlpool AFG 6352AP vrieskist 225 liter
van 389,00 EURO voor 322,00 EURO
Dus inclusief verwijderingsbijdrages en bezorging was ik nu voor deze order 9440,00 EURO betaald. Hebben ongeveer 2200 euro (± 20%) korting gehad. Denk dat ik dit elders niet voor elkaar had gekregen. Zelfs bij diverse kleinere winkels kwam ik na meerdere gesprekken met veel pijn en moeite niet verder dan 1100 euro korting.
Ben erg te spreken over de manier van handelen en de service van prijstopper.
De 47PFL9703 wordt waarschijnlijk zoals het er nu uitziet op 25-07 geleverd. Dus ben reuze benieuwd. Ben blij dat het nu allemaal definitief besteld is.
Bij Prijstopper heb ik een hele goede deal kunnen sluiten. Heb het volgende gekocht:
2 x Philips 47PFL9703
1 x Samsung LE40A656
1 x Samsung LE32A556
Dus inclusief verwijderingsbijdrages en bezorging was ik nu voor deze order 9440,00 EURO betaald. Hebben ongeveer 2200 euro (± 20%) korting gehad. Denk dat ik dit elders niet voor elkaar had gekregen. Zelfs bij diverse kleinere winkels kwam ik na meerdere gesprekken met veel pijn en moeite niet verder dan 1100 euro korting.
De 47PFL9703 wordt waarschijnlijk zoals het er nu uitziet op 25-07 geleverd. Dus ben reuze benieuwd. Ben blij dat het nu allemaal definitief besteld is.
Ik heb de 47PFL9703 in z'n eentje bij een winkel naar 2400 euro weten te pratenquote:koffieboontje schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:36:
2 x Philips 47PFL9703
...
Reg. datum: 20 mei 2008
DAT ZEG IK ...... de PRIJSTOPPER !!!!!!!!quote:koffieboontje schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:36:
Heb eindelijk mijn lang verwachte spullen besteld, ben geslaagd bij de Prijstopper. Had ondertussen al tientallen winkels gehad waaronder diverse vestigingen van BCC, It's, Mediamarkt, Expert, Philips winkel etc etc.
2 x Philips 47PFL9703
1 x Samsung LE40A656
1 x Samsung LE32A556
DAT ZEG IK ....... !!!!!!!!!!quote:Harrie86 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:02:
DE PRIJZEN ZIJN TOP! (de naam zegt 't)
Ja, nu weten we het wel... ontopic weer?
onTOPPER jaquote:Exirion schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:55:
Ja, nu weten we het wel... ontopic weer?
Reg. datum: 06 december 2000
Reg. datum: 06 december 2000
Dat werd wel eens tijd jaquote:koffieboontje schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:36:
Heb eindelijk mijn lang verwachte spullen besteld, ben geslaagd bij de Prijstopper.
Ben benieuwd wat je van het scherm gaat vinden IRL
Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs
Reg. datum: 13 juni 2008
Reg. datum: 13 juni 2008
Zo inmiddels de 42pfl9703 anderhalf week in huis. Bevindingen tot zover
Plussen:
-PS3 spellen zien er goed uit. Ik had een paar FULL HD Samsung/Philips en Sony filmpjes getorrent (die filmpjes die je als demo in winkels kan zien). Via de PS3 ziet het er supermooi uit. Ook DVD/DIVX is super met de diverse actieve filters.
-Gordijnen kunnen openblijven als de zon naar binnenschijnt. Het beeldscherm reflecteerd nagenoeg niets, alleen de frame spiegelt maar is niet hinderlijk.
-Speakers van de TV zijn super, in ieder geval beter dan mijn center luidspreker. Jammer dat ik de ingebouwde speakers niet als center kan gebruiken.
Minpunten:
-Draaidingetje op afstandsbediening is (nog steeds) te gevoelig kan er nog niet aan wennen.
-Elke wijziging in de instellingen (film, intens, game etc) overschrijft je persoonlijke instellingen.
-Hij gaat niet goed om met de upscaler van mijn Pioneer HDD recorder. Alleen als ik de Pioneer op 480i zet, krijg ik goed schermvullend beeld. Bij 1080P krijg ik boven en onder balken en die krijg ik niet weg (ook niet met de diverse beeldverhoudingsinstellingen). *EDIT* Na googlen begrijp ik dat de TV hem zelf upscaled, ik ga ervan uit dat de Philips een beter upscaling doet dan de Pioneer.
Overig:
Soms is dat ambilight spectra wel vervelend zenuwachtig. De optie om het relaxed te doen helpt niet echt, het verminderd alleen de intensiteit van het licht. Zo nu en dan is de normale surround ambilight wat prettiger of helemaal uit is ook goed (dat heeft ook wel wat).
Als u vragen of tips heeft dan hoor ik het graag.
Plussen:
-PS3 spellen zien er goed uit. Ik had een paar FULL HD Samsung/Philips en Sony filmpjes getorrent (die filmpjes die je als demo in winkels kan zien). Via de PS3 ziet het er supermooi uit. Ook DVD/DIVX is super met de diverse actieve filters.
-Gordijnen kunnen openblijven als de zon naar binnenschijnt. Het beeldscherm reflecteerd nagenoeg niets, alleen de frame spiegelt maar is niet hinderlijk.
-Speakers van de TV zijn super, in ieder geval beter dan mijn center luidspreker. Jammer dat ik de ingebouwde speakers niet als center kan gebruiken.
Minpunten:
-Draaidingetje op afstandsbediening is (nog steeds) te gevoelig kan er nog niet aan wennen.
-Elke wijziging in de instellingen (film, intens, game etc) overschrijft je persoonlijke instellingen.
-Hij gaat niet goed om met de upscaler van mijn Pioneer HDD recorder. Alleen als ik de Pioneer op 480i zet, krijg ik goed schermvullend beeld. Bij 1080P krijg ik boven en onder balken en die krijg ik niet weg (ook niet met de diverse beeldverhoudingsinstellingen). *EDIT* Na googlen begrijp ik dat de TV hem zelf upscaled, ik ga ervan uit dat de Philips een beter upscaling doet dan de Pioneer.
Overig:
Soms is dat ambilight spectra wel vervelend zenuwachtig. De optie om het relaxed te doen helpt niet echt, het verminderd alleen de intensiteit van het licht. Zo nu en dan is de normale surround ambilight wat prettiger of helemaal uit is ook goed (dat heeft ook wel wat).
Als u vragen of tips heeft dan hoor ik het graag.
anielg wijzigde dit bericht 23-06-2008 16:02 (4%)
Een paar weken geleden stond er in een BCC krantje (dacht ik) een test van een heel aantal LCD en Plasma televisies. Bij deze test kwam de 37" Philips 9603 erg slecht naar voren bij het testen van de verschillende video filters. Weet iemand hier wat over?
Geen idee hoe betrouwbaar dat BCC foldertje is trouwens: Op de volgende pagina stond een artikel over hoeveel beter die Monster HDMI kabels wel waren, en dat werd geloof ik ondersteund door een gesprek wat BCC had met zo'n kerel van Monster...
Als ik het foldertje nog ergens kan vinden kan ik eventueel wel een scan maken binnenkort, weet namelijk niet precies meer over welke filters het ging, maar de Philips zat iig ruim beneden het gemiddelde.
Geen idee hoe betrouwbaar dat BCC foldertje is trouwens: Op de volgende pagina stond een artikel over hoeveel beter die Monster HDMI kabels wel waren, en dat werd geloof ik ondersteund door een gesprek wat BCC had met zo'n kerel van Monster...
Als ik het foldertje nog ergens kan vinden kan ik eventueel wel een scan maken binnenkort, weet namelijk niet precies meer over welke filters het ging, maar de Philips zat iig ruim beneden het gemiddelde.
BCC heeft z'n armen heel diep in het achterwerk van Monster zitten. De hele winkel is volgepropt met rekjes van Monster. Dit soort krantjes zijn gewoon puur marketing en reclame.quote:WhistlerNL schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:40:
Reg. datum: 05 december 2007
Reg. datum: 05 december 2007
Wij van WC-eend, adviseren WC-eendquote:WhistlerNL schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:40:
Reg. datum: 10 juni 2008
Heb de 42pfl9703 nu iets meer dan tweeweken en ben er best over te spreken. Heb dit scherm achter een homecast HD satelliet ontvanger en via een abbo van CD satelliet een viertal HD zenders, die er lekker uitknallen. Dit scherm verdient goed signaal! Ook de FTA zenders zijn een lust voor het oog.
In het beging ff zoeken/instellen naar persoonlijke voorkeur en kijken maar. Na een vierhonderd kijkuren ga ik het scherm kalibreren met de Spyder en zie wel wat dit gaat opleveren. Niet omdat het nu slecht is maar gewoon kijken waar ligt de grens
Afstandbediening is inderdaad van de nerveuze.
Updates en echt moeilijke zaken heb ik niet gedaan, was ook niet nodig.
Wel even het scherm via DHCP in mijn netwerkje gehangen en dat ging ook van de makkelijke. Ga er niet echt van gebruik maken omdat ik mijn fotowerk allemaal schop en op een ruim scherm bewerk.
Wat betreft de vele toeters en bellen. Voorlopig komt er naast de satelliet ontvanger alleen een home cinema set bij.
Besef dat mijn inbreng wat beperkt is maar de doorslag tot aanschaf is vooral het ready voor veel wat nog moet gaan komen, ik geen gelijke heb kunnen vinden bij andere LCD schermen en dit LCD scherm menig plasma scherm achter zich laat. Zeker in deze prijsklasse. Ook geen hinderlijke reflectie vind ik belangrijk.
Blijft dat visuele waarneming subjectief is.
Ga zelf eens kijken en oordeel.
In het beging ff zoeken/instellen naar persoonlijke voorkeur en kijken maar. Na een vierhonderd kijkuren ga ik het scherm kalibreren met de Spyder en zie wel wat dit gaat opleveren. Niet omdat het nu slecht is maar gewoon kijken waar ligt de grens
Afstandbediening is inderdaad van de nerveuze.
Updates en echt moeilijke zaken heb ik niet gedaan, was ook niet nodig.
Wel even het scherm via DHCP in mijn netwerkje gehangen en dat ging ook van de makkelijke. Ga er niet echt van gebruik maken omdat ik mijn fotowerk allemaal schop en op een ruim scherm bewerk.
Wat betreft de vele toeters en bellen. Voorlopig komt er naast de satelliet ontvanger alleen een home cinema set bij.
Besef dat mijn inbreng wat beperkt is maar de doorslag tot aanschaf is vooral het ready voor veel wat nog moet gaan komen, ik geen gelijke heb kunnen vinden bij andere LCD schermen en dit LCD scherm menig plasma scherm achter zich laat. Zeker in deze prijsklasse. Ook geen hinderlijke reflectie vind ik belangrijk.
Blijft dat visuele waarneming subjectief is.
Ga zelf eens kijken en oordeel.
Reg. datum: 24 juni 2008
Reg. datum: 24 juni 2008
Ik ben nu een aantal dagen in het bezit van een 42PFL9703.
Super beeld en geluid veel beter dan verwacht.
Ik deel de meningen over het nerveuze wieltje op de afstandsbediening, en vind het inderdaad ook jammer dat de persoonlijke "smartinstellingen" overschreven worden bij aanpassen van standaard profiel.
Foto's via USB kijken gaat goed, is echter wel zeer beperkt met mogelijkheden.
Ik heb met succes de Sony DVD speler in de afstandsbediening van de TV gezet. Werkt goed.
Echter de afstandsbediening van de UPC mediabox (Thomson) kan ik nog niet in de kast leggen. De codes worden niet herkend. Iemand een oplossing hiervoor?
P.S. de LCD is moeilijk tot niet leverbaar. Toch staan er bij JEWARO op voorraad. Dit is dan wel een H versie, is alleen dus iets extra's!
Super beeld en geluid veel beter dan verwacht.
Ik deel de meningen over het nerveuze wieltje op de afstandsbediening, en vind het inderdaad ook jammer dat de persoonlijke "smartinstellingen" overschreven worden bij aanpassen van standaard profiel.
Foto's via USB kijken gaat goed, is echter wel zeer beperkt met mogelijkheden.
Ik heb met succes de Sony DVD speler in de afstandsbediening van de TV gezet. Werkt goed.
Echter de afstandsbediening van de UPC mediabox (Thomson) kan ik nog niet in de kast leggen. De codes worden niet herkend. Iemand een oplossing hiervoor?
P.S. de LCD is moeilijk tot niet leverbaar. Toch staan er bij JEWARO op voorraad. Dit is dan wel een H versie, is alleen dus iets extra's!
Reg. datum: 02 december 2001
Reg. datum: 02 december 2001
Heeft iemand de 37PFL9603 aangeslotn op een Panasonic digitale kabelontvanger.
2 vraagjes hierover:
1: Wat zijn de beste TV instellingen.
2: Kan ik met de tv afstandsbeding de Digitale kabelontvanger besturen.
Dan hoef ik niet altijd met twee afstandsbedieningen te klooien
2 vraagjes hierover:
1: Wat zijn de beste TV instellingen.
2: Kan ik met de tv afstandsbeding de Digitale kabelontvanger besturen.
Dan hoef ik niet altijd met twee afstandsbedieningen te klooien
Reg. datum: 25 juni 2008
Reg. datum: 25 juni 2008
Weet er iemand hoe met de Philips 42pfl9703 de signaal informatie van je bron weer kan geven? De informatie die ik oa wilde weten is of het aangeboden signaal interlaced(i) of progressief(p) is.
b.v. als het mogelijk is verwacht ik op mijn tv bij het afspelen van een dvd iets van:
720x576p
b.v. als het mogelijk is verwacht ik op mijn tv bij het afspelen van een dvd iets van:
720x576p
Reg. datum: 18 april 2000
Reg. datum: 18 april 2000
Op de 9632 was het op de i drukken op de afstandsbediening. Dat zal hier vast ook wel werken.quote:gelschm schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:22:
Weet er iemand hoe met de Philips 42pfl9703 de signaal informatie van je bron weer kan geven? De informatie die ik oa wilde weten is of het aangeboden signaal interlaced(i) of progressief(p) is.
720x576p
Canon
Reg. datum: 01 november 2001
Reg. datum: 01 november 2001
De info button geeft wat informatie.
mijn cfullhdma bijv geeft 1080p
bij mijn analoge kabel geeft hij niets.
verder heb ik er nog niets anders op aangesloten dus weet niet of hij andere resoluties aangeeft behalve HD/SD
mijn cfullhdma bijv geeft 1080p
bij mijn analoge kabel geeft hij niets.
verder heb ik er nog niets anders op aangesloten dus weet niet of hij andere resoluties aangeeft behalve HD/SD
Reg. datum: 29 september 2006
Reg. datum: 29 september 2006
Zag vanmiddag bij BCC de 'oude' aurora 42pfl9900 nu voor 2999,- hangen. Kortom Philips is met 'dumpen' begonnen.
was al bekend dat ze 1000,- korting op die gaven
Nu kopen en dan later klagen dat het ambilight niet goed is.
Met een beetje mazzel mag je dat ding dan later omruilen voor een nieuwe.
Met een beetje mazzel mag je dat ding dan later omruilen voor een nieuwe.
Heb nu een paar dagen de 37pfl9603 in bezit. Alles is top, geluid en beeld.
Gisteren voor het eerst voetbal gekeken in HD. Alleen jammer dat je een streepje zag als de bal hard werd geschoten. Terwijl dit een 2 ms LCD is.
Hoop morgen mn HDMI kabel van monster te krijgen en ben benieuwd of dat iets helpt, heb nu de kabel erin zitten die bij het kastje zat.
Gisteren voor het eerst voetbal gekeken in HD. Alleen jammer dat je een streepje zag als de bal hard werd geschoten. Terwijl dit een 2 ms LCD is.
Hoop morgen mn HDMI kabel van monster te krijgen en ben benieuwd of dat iets helpt, heb nu de kabel erin zitten die bij het kastje zat.
Die verschijning heet 'halovorming' en is het zwakke punt van de 9xxx serie. (volgens eigen ervaring en meerdere reviews). De 2ms is puur marketing en zal in het meest gunstige geval zijn, waarschijnlijk icm blu-ray en dus niet via een tv signaal)quote:MathijsP schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:31:
Heb nu een paar dagen de 37pfl9603 in bezit. Alles is top, geluid en beeld.
Je overprijste monsterkabel zal hier absoluut geen verandering in brengen
Tot zover de realiteit
Pagina: 1 2 3 4 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 80 81 82 83 last
Dit topic is gesloten.