Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N96

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
Op alt.binaries is vandaag TomTom voor de N95 gepost inclusief vele extra's.
Is dit de moeite waard om eens te testen of heeft iemand deze al eens getest? En wat is je ervaring?
Reg. datum: 28 mei 2007

Ohja en de Nokia Code : *#7370# is niet de soft maar hard reset volgens nokia helpedesk

Reg. datum: 20 april 2006

quote:
Artwido schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:30:
Op alt.binaries is vandaag TomTom voor de N95 gepost inclusief vele extra's.
Is dit de moeite waard om eens te testen of heeft iemand deze al eens getest? En wat is je ervaring?
Nee, is niet de moeite,

Tomtom werk niet (zonder deamon tools) op de interne gps.

Kan wel met een bepaald proggie maar is erg omslachtig om elke keer te doen.

Daarnaast wordt voor tomtom geen mobiele kaart meer gemaakt.
laatste kaart dateerd uit 2007/2008

Sygic is gewoon de oplossing...

Go Go Gadget Ondertitel!

ik heb dus geprobeerd SkyFire te installeren, puur omdat Opera Mini geen flash ondersteunt.
Maar als ik het geinstalleerd heb, kan ik het niet vinden tussen de programma's...

Of weet iemand andere oplossing om flash content te bekijken zonder realplayer.

Huub Huub Barabatruc!

Reg. datum: 23 februari 2004

Hebben jullie ook een mail ontvangen van KPN betreft een enquete/groepsdiscussie over de N96 dat door een marktonderzoekbureau wordt uitgevoerd? :?

Reg. datum: 14 januari 2009

verkeerde topic :)

minrod wijzigde dit bericht 15-01-2009 23:42 (96%)

Reg. datum: 15 januari 2009

@ Upbeat: nope

Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
Bij het beter lezen van de mail, wordt het onderzoek gehouden in opdracht van Nokia.

Volgens de gegevens van Nokia heeft u een N96 in bezit/gebruik. Nokia wil (voor een verdere optimalisatie van het apparaat) meer weten over de ervaringen die u met het apparaat heeft.

Nokia heeft ons (ANALYSE Research & Strategy) verzocht dit voor hen uit te voeren.
...
U wordt of uitgenodigd in een groepsdiscussie met 6 á 7 andere N96 bezit(s)ters of voor een persoonlijk gesprek.
...
Bij de deelnemende N96 gebruikers gaan wij na waarvoor men het apparaat gebruikt en hoe tevreden men ermee is.

Reg. datum: 30 november 2003

quote:
Upbeat schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:04:
[...]

Bij het beter lezen van de mail, wordt het onderzoek gehouden in opdracht van Nokia.

[/i]
Die heb ik ook gehad.

Wii code: 3962-5537-5226-0232

Reg. datum: 22 februari 2007

quote:
[...]

Volgens de gegevens van Nokia heeft u een N96 in bezit/gebruik. Nokia wil (voor een verdere optimalisatie van het apparaat) meer weten over de ervaringen die u met het apparaat heeft.

Nokia heeft ons (ANALYSE Research & Strategy) verzocht dit voor hen uit te voeren.
...
U wordt of uitgenodigd in een groepsdiscussie met 6 á 7 andere N96 bezit(s)ters of voor een persoonlijk gesprek.
...
Bij de deelnemende N96 gebruikers gaan wij na waarvoor men het apparaat gebruikt en hoe tevreden men ermee is.
Bah, 'groepsdiscussie'. :') Zie je het voor je "Hoe voel je je bij de N96?" en dat iemand in huilen uitbarst en de rest hem gaat troosten met "Je kunt het Pietje, vertel maar hoe je je voelt".

Neh, als het een enquête was had ik graag meegedaan maar dit is triest. :)

Reg. datum: 25 juli 2004

quote:
[...]

...
...
Geef meteen even aan dat het nog steeds waardeloos is gesteld met de verbinding tussen de N96 en de Nokia bluetoothcarkit CK-7W, ook met de laatste software versie. Geluid hapert regelmatig!!!
Lekker gevaarlijk voor als je in gesprek bent onderweg, dit kan niet de bedoeling zijn.
Mijn vrouw heeft de nieuwe N79 en die doet het perfect evenals mijn vorige N95.
quote:
jointmare schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:42:
[...]

Hoi,

Heb je inmiddels een oplossing? ik heb het zelfde probleem.
Met mijn N95 (8gig) deed hij het nog wel.

Groeten

quote:
[...]

...
...
[quote]jointmare schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:42:
[...]

Geef meteen even aan dat het nog steeds waardeloos is gesteld met de verbinding tussen de N96 en de Nokia bluetoothcarkit CK-7W, ook met de laatste software versie. Geluid hapert regelmatig!!!
Lekker gevaarlijk voor als je in gesprek bent onderweg, dit kan niet de bedoeling zijn.
Mijn vrouw heeft de nieuwe N79 en die doet het perfect evenals mijn vorige N95

It is I, Leclerq
Reg. datum: 03 april 2000

quote:
Rob D schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:55:
[...]

[quote]jointmare schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:42:
[...]

Mijn vrouw heeft de nieuwe N79 en die doet het perfect evenals mijn vorige N95
Ik koppel mijn telefoon op het moment niet eens meer, die haperingen zijn verschrikkelijk irritant en je weet toch dat een gesprek ruk gaat verlopen in de auto. Hoop echt dat ze dit probleem nou ook eens serieus gaan nemen.

Phenom II X4 955, Gigabyte MA790XT-UD4P, 8GB RAM, XFX Radeon HD4890 XXX, Cooler Master 620m

Forum Gek

quote:
Hallo, Niels,

Nokia heeft een software update uitgebracht voor je toestel.

Software updates bevatten vele nieuwe features, updates van toepassingen en prestatieverbeteringen voor je Nokia toestel.
Nokia N96 firmware voor KPN :D

Latest available software for Nokia N96, product code 0569617
Version: 12.043

NordicBlue wijzigde dit bericht 16-01-2009 13:42 (14%)

Zoek en gij zult vinden

Reg. datum: 13 september 2008

quote:
NordicBlue schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:41:
[...]

Nokia N96 firmware voor KPN :D

Latest available software for Nokia N96, product code 0569617
Version: 12.043
Een half uur geleden gechecked....niets. En nu is ie beschilbaar!
Ik hoop maar dat er een hoop verbeteringen in zitten, zoals snelheid stabiliteit en camera.

[Edit] De camera is zichtbaar verbeterd, menu's werken weer sneller, internet start sneller op via 3G,
Wifi sneller gezocht en contact mee gemaakt.

frankus3 wijzigde dit bericht 16-01-2009 16:04 (15%)

quote:
frankus3 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:37:
[...]

Een half uur geleden gechecked....niets. En nu is ie beschilbaar!
Kun je die gewoon met je Nokia updater binnenhalen en installeren?

Artwido wijzigde dit bericht 16-01-2009 16:00 (14%)

Reg. datum: 13 september 2008

quote:
Artwido schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:00:
[...]

Kun je die gewoon met je Nokia updater binnenhalen en installeren?
Via Pc-Suite of via wifi-router met een volle batterij!

PS hij moest bij mij vier keer opnieuw opstarten (batterij eruit, kabel los, kabel erin, batterij erin, 1 seconde op aan/uit knopje drukken en opnieuw)

quote:
frankus3 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:06:
[...]

Via Pc-Suite of via wifi-router met een volle batterij!

PS hij moest bij mij vier keer opnieuw opstarten (batterij eruit, kabel los, kabel erin, batterij erin, 1 seconde op aan/uit knopje drukken en opnieuw)
Done :) 122 mb ... heb nu ook Version: 12.043
Alles werkt gewoon.... ook de TV. Moest alleen even opnieuw de kanalen inladen.
McGuider werkt ook gewoon nog. ;)

Artwido wijzigde dit bericht 16-01-2009 16:17 (3%)

Reg. datum: 24 maart 2008

het scherm lijkt ook een flink stuk verbeterd; het zwart is zwarter, en het wit is witter. Ook lopen films voortaan erg vloeiend, zelfs na een stukje doorspoelen.

Reg. datum: 07 januari 2009

Voor een heleboel mensen die Backlight problemen hebben, waarbij dus de Time-out verlichting te snel uitgaat terwijl je bv je navigatiesoftware aan het runnen bent is er nu een goede alternatieve oplossing totdat de volgende Firmware update dit probleem hopelijk oplost. het is het volgende programma:PhonePhreak SmartLight Automatic Backlight v1.4 S60v3 . Ik weet niet of ik hier links mag geven maar ik doe het maar voor de zekerheid niet. Je kunt deze downloaden op het forum van ip-mart. Het werkt super op de achtergrond. Houdt verlichting aan zolang je een progamma op de voorgrond aan het runnen bent zoals bv sygic navigatie.

beschrijving van het programma:

Tired of the display backlight going out when you are looking at the screen - e.g. while thinking about the right word for an sms? Wouldn't it be nice if your phone knew when you needed the light and when not? SmartLight does just that: Once you have opened an application, the backlight stays on - until you close or hide the application, switching the light off automatically.

Once started, SmartLight runs as a background application. It can be accessed through the list of open applications (hold down the Menu key). With SmartLight running, the backlight stays on as long as the menu or an application window is in the foreground. The backlight goes out as normal (i.e. after the period selected in Phone Settings) once the user returns to the idle screen. The light also goes out as normal after receiving or making a call, and after the phone displaying system notifications (about new messages etc.).

For maximum effect, we recommend setting the backlight time-out period (Phone Settings > Display > Light time-out) to the minimum of 5 seconds.

In order to prevent battery drain, SmartLight will become inactive in case an application has been left open for a long time. In this case, please close all open apps until you see the message "SmartLight has reactivated".

mo26 wijzigde dit bericht 16-01-2009 22:20 (51%)

Reg. datum: 27 oktober 2008

hey! Vraagje.

Ik hb mijn productcode al lange tijd geledn veranderd naar de euro2. Maar nu is ook de versie 12 voor KPN beschikbaar.

Is het nu beter om de productcode weer terug te zetten? M.a.w, is de kpn v12 beter/geschikter/anders dan de euro2?

Greetz Evertjan

Ik heb het zelf wel gedaan, nadat ik het toestel eerst op de euro2 code had staan.
Maar dat komt omdat het toestel van mij toch alleen maar op het KPN netwerk zit en ik zo optimaal mogelijk van alles gebruik wil maken. Er is wat mij betreft niet echt een aanwijsbare reden voor, het toestel draait op de KPN software hetzelfde dan op de "normale" versie 12.

Reg. datum: 07 januari 2009

Weet iemand hoe ik in de n96 een programma automatisch kan laten starten bij boot. zit er ergens een programma in de n96 waarmee je dat kan regelen?

Reg. datum: 20 april 2006

Opera 4.2

Hallo allemaal,

Ik gebruik voor het browsen Opera 4.2

Is gewoon de beste browser voor op de mobiel.
Wireless verbinding pakt ie meteen automatisch op en je kan surfen.

Probleem is alleen als hij geen WLAN kan vinden.
Dan gaat hij uiteraard via GPRS, maar voor hij verbinding maakt (of pas vraagt of hij verbinding mag maken) duurt soms 30 seconden tot 1 minuut.
Ik kan nergens instellen dat hij automatisch verbinding mag maken.

Nokia browser pakt wel automatisch de GPRS op (zonder wachten).

hebben meer mensen hier last van of hoe hebben ze het opgelost?

Headhunter
Reg. datum: 24 februari 2000

Ere gisteren kwam de Laatste Nokia N96 firmware uit voor de nederlandse versie. Ik had de 11.101
De nieuwe 12.043 heb ik meteen geinstalleerd. De N96 bleef daarna telkens booten en booten. Batterij eruit gehaald en opnieuw erin.
Hebben nog meer mensen die reboot gehad?

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: