Reg. datum: 08 augustus 2007
Reg. datum: 08 augustus 2007
Weet een van jullie of het mogelijk is de datum op het standby-scherm (of screensaver) te krijgen?
Reg. datum: 27 januari 2003
djpdjp heb jij het ook al geprobeerd met het toegangs punt mail en java van kpn?
met deze lukte het alleen bij mij met mobiel internet niet hiermee kan ik ook niet op de toepassingen site komen
Ga vanmiddag weer terug heb nu ook andere batterij geprobeerd en werkt nog voor geen meter was opeens van vol in 1 keer leeg.
Ik ga hem terug brengen ben het toestel echt zat n73 was al mega k*t nu de n96 ook weer
vastlopen enzz heb vandaag alweer 2 keer de batterij eraf moeten halen stond weer vast.
ik heb een e65 thuis en die heeft nooit problemen.
Ohja en de Nokia Code : *#7370# is niet de soft maar hard reset volgens nokia helpedesk (vrolijke belg aan de lijn)
met deze lukte het alleen bij mij met mobiel internet niet hiermee kan ik ook niet op de toepassingen site komen
Ga vanmiddag weer terug heb nu ook andere batterij geprobeerd en werkt nog voor geen meter was opeens van vol in 1 keer leeg.
Ik ga hem terug brengen ben het toestel echt zat n73 was al mega k*t nu de n96 ook weer
vastlopen enzz heb vandaag alweer 2 keer de batterij eraf moeten halen stond weer vast.
Ohja en de Nokia Code : *#7370# is niet de soft maar hard reset volgens nokia helpedesk (vrolijke belg aan de lijn)
mennog wijzigde dit bericht 15-01-2009 11:10 (9%)
Je kunt je mobiele tv alleen activeren met mobiel internet via kpn, gaat niet via WIFI.quote:djpdjpnl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 23:13:
[...]
Mijn GPRS/3G werkt gewoon perfect. Met 'normaal surfen' heb ik geen problemen gevonden. Via WiFi krijg ik meteen de melding dat de aanvraag is mislukt. Zometeen eens proberen als ik beneden naast de router sta.
edit; nope, zelfde resultaat.
Als je langs de primafoon gaat, kunnen ze je daar neit helpen, je hebt het abonnement, de telefoon ervoor maar het werkt niet. Lijkt mij dat zij er voor moeten zorgen dat jij normaal die functies kun gebruiken.
Phenom II X4 955, Gigabyte MA790XT-UD4P, 8GB RAM, XFX Radeon HD4890 XXX, Cooler Master 620m
Je kan het Mail en Java proberen je krijgt dan een heel ander ip adres namelijkquote:@r!k schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:08:
[...]
Je kunt je mobiele tv alleen activeren met mobiel internet via kpn, gaat niet via WIFI.
Als je langs de primafoon gaat, kunnen ze je daar neit helpen, je hebt het abonnement, de telefoon ervoor maar het werkt niet. Lijkt mij dat zij er voor moeten zorgen dat jij normaal die functies kun gebruiken.
Met mobiel internet zit je op een wap ip van kpn met mail en java niet
Bij mij werkte het ook niet met mobiel internet maar wel met mail en java dat is ook wat ze bij kpn business center (repair en go) aanrade.
Reg. datum: 14 januari 2009
Echt helemaal niemand die mij met mijn agenda-probleem kan helpen???quote:rvdworp schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:08:
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn N96,
Ik heb vorige week mijn toestel laten flashen omdat de muziekbibliotheek niet meer fatsoenlijk werkte. Dit probleem is inmiddels verholpen, maar nu krijg ik de agenda-items niet meer terug op het toestel terwijl het terugzetten van Contacten en smsjes wel lukt! Zowel een overdracht via een ander toestel als het terugzetten van een backup werkt niet. Bij de overdracht via een ander toestel kapt ie er gewoon mee, en bij het terugzetten van een backup krijg ik netjes de melding dat de bestanden terug zijn gezet op het toestel, maar er is vervolgens niets te zien..
Ik heb al contact gehad met t Care Point. Maar daar zeggen ze dat het aan een instelling van de synchronisatie is. Nou heb ik gezocht naar die instelling. Het enige wat ik kan vinden is menu-> instrumenten -> Synchr. maar daar staat agenda toch echt aangevinkt!
Iemand met raad?
Alvast bedankt!
Ik had in het begin misschien twee of drie keer een echte vastloper en ik was ook echt diep ontevreden over de batterij tijd. In het begin was het twaalf uur aan op één accu ongeveer. Nu zit ik op ca. vier á vijf dagen op één accu. Als ik er veel mee doe gaat het natuurlijk wat sneller.quote:mennog schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:06:
djpdjp heb jij het ook al geprobeerd met het toegangs punt mail en java van kpn?
Ik ben naar de Primafoon geweest nadat de tech.dienst van KPN vertelde dat ze niet wisten waar het probleem zat en ik moest m'n toestel maar omruilen bij de Primafoon. Uiteraard wisten ze er niks van bij de winkel en vonden ze het belachelijk dat ik daarheen gestuurd werd want ze konden me geen nieuwe telefoon geven. Er is net voor kerst een ticket opengezet bij KPN en ze zouden uitzoeken waar het zat, maar dit kon vier tot zes weken gaan duren, zo niet langer. >_< Refund zat er ook niet in want ik betaal niks voor MobielTV. Klopt, maar als die aanbieding er niet bij zat was ik mogelijk elders voor een abo gegaan. Dus eigenlijk zou ik wel refund moeten krijgen.quote:@r!k schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:08:
[...]
Je kunt je mobiele tv alleen activeren met mobiel internet via kpn, gaat niet via WIFI.
djpdjpnl als ik niks met me toestel doe doe ik er ook maar hooguit een halve dag mee.
ook met een nieuw toestel (me 4e nu op het moment)
blijft het probleem ook met andere accu.
breng hem vanmiddag terug en kijken of ze me een ander toestel geven.
Menu > Instrumenten > Synch. > Opties > Synchr prof bjiw. > Synch.instl. voor Agenda?quote:rvdworp schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:21:
[...]
Echt helemaal niemand die mij met mijn agenda-probleem kan helpen???
Dat is wat ik bedoel.quote:mennog schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:27:
djpdjpnl als ik niks met me toestel doe doe ik er ook maar hooguit een halve dag mee.
djpdjpnl wijzigde dit bericht 15-01-2009 11:31 (48%)
ik heb hem hiervoor 2 maanden gehad en is al 2 maanden een drama.
Vanaf dag 1 af aan is het drama dat ik hem heb eind september 2008
Vanaf dag 1 af aan is het drama dat ik hem heb eind september 2008
mennog wijzigde dit bericht 15-01-2009 11:39 (35%)
Hallo, djpdjpnl
Bedankt voor je hulp, maar het probleem is nog niet opgelost. Als ik de Sunch. instellingen voor Agenda bekijk verschijnt er Database voor Agenda: Calendar. Dit kan ik niet wijzigen omdat het profiel alleen lezen is.
Ik kan dit alleen aanpassen door een nieuw profiel aan te maken. Wat zou ik hier dan voor moeten invullen?
Het rare is dat de Database voor Contacten: Contacts is. Dus Calender voor de agenda lijkt me redelijk standaard.
Pas ik hiermee eigenlijk ook de instellingen voor een gegevensoverdracht tussen 2 toestellen in? Want hierbij lukt het overzetten van de agendabestanden ook niet..
Alvast bedankt!
Bedankt voor je hulp, maar het probleem is nog niet opgelost. Als ik de Sunch. instellingen voor Agenda bekijk verschijnt er Database voor Agenda: Calendar. Dit kan ik niet wijzigen omdat het profiel alleen lezen is.
Ik kan dit alleen aanpassen door een nieuw profiel aan te maken. Wat zou ik hier dan voor moeten invullen?
Het rare is dat de Database voor Contacten: Contacts is. Dus Calender voor de agenda lijkt me redelijk standaard.
Pas ik hiermee eigenlijk ook de instellingen voor een gegevensoverdracht tussen 2 toestellen in? Want hierbij lukt het overzetten van de agendabestanden ook niet..
Alvast bedankt!
Heb je trouwens PC Suite of Ovi geïnstalleerd om de syncen? Ik meen me te herrineren dat PC Suite (meegeleverd bij de telefoon) een aantal probleempjes had en dat Ovi (link) dit op zou lossen. Ik vind Ovi zelf ook stukken beter werken maar op het sync gebied heb ik geen ervaring. Probeer eens, kan je een hoop tijd en werk schelen. Een nieuw profiel aanmaken is vast niet moeilijk, maar ik zou niet exact weten wat voor gegevens je moet intikken.quote:rvdworp schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:18:
Hallo, djpdjpnl
Alvast bedankt!
Reg. datum: 15 januari 2009
Op dit moment krijg ik de FW update naar 12.043 binnen via Nokia Software Update voor mijn KPN N96.
Aangezien ik nog nergens berichtgeving hiervan had gezien toch maar even melden
Nu maar hopen dat alles blijft werken
Edit:
Alles lijkt te werken, inclusief Mobiele TV. Menu's werken iets sneller, verder niets dat direct opvalt
Aangezien ik nog nergens berichtgeving hiervan had gezien toch maar even melden
Edit:
Alles lijkt te werken, inclusief Mobiele TV. Menu's werken iets sneller, verder niets dat direct opvalt
sebase wijzigde dit bericht 15-01-2009 12:59 (20%)
Eventjes proberen dan maar!quote:sebase schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:42:
Op dit moment krijg ik de FW update naar 12.043 binnen via Nokia Software Update voor mijn KPN N96.
Aangezien ik nog nergens berichtgeving hiervan had gezien toch maar even melden![]()
Edit:
edit1; reinstall is begonnen!
edit2; reinstall klaar, MobielTV testen
edit3; telefoon viel uit... opnieuw dus!
edit4; weer error -30342
edit5; abo opnieuw aanvragen > -30342. Toestel herstarten en opnieuw proberen
edit6; weer geen succes, het zal wel... KPN moet maar met een oplossing komen
edit7; toch nog even een reset geprobeerd maar weer niks..
djpdjpnl wijzigde dit bericht 15-01-2009 13:28 (24%)
WLAN snelheid lijkt ook een stuk hoger te liggen. Surfen gaat stuk soepeler nu
Dat had ik ook, blijkbaar moet hij even weer verbinding krijgen met KPN. Na paar tellen werkt het weerquote:djpdjpnl schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:01:
[...]edit3; telefoon viel uit... opnieuw dus!
Reg. datum: 13 september 2008
Reg. datum: 13 september 2008
Als nu eens de camera verbeterd wordtquote:sebase schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:02:
WLAN snelheid lijkt ook een stuk hoger te liggen. Surfen gaat stuk soepeler nu
PS kan iemand mij pb-en over hoe je sygic erop werkend krijgt?
Nee!quote:frankus3 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:20:
[...]
Als nu eens de camera verbeterd wordt.......... want dat is een ramp.....hij start langzaam op, kwaliteit van de foto's is vergelijkbaar met een wegwerpcamera.
![]()
PS kan iemand mij pb-en over hoe je sygic erop werkend krijgt?
Als de camera qua hardware al crappy is dan zal het lastig worden voor Nokia om via FW updates de boel enigszins recht te trekken. Ik zie die camera dan ook meer als een soort handigheidje en absoluut niet als een vervanging van een standaard digitale camera.
Volgens mij kregen ze het bij de N95 ook redelijk bijgewerkt met FW-updates. Ik heb geen N95 (gehad) dus ik weet niet of dit zo is. De tijd zal het leren he.quote:sebase schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:29:
Als de camera qua hardware al crappy is dan zal het lastig worden voor Nokia om via FW updates de boel enigszins recht te trekken. Ik zie die camera dan ook meer als een soort handigheidje en absoluut niet als een vervanging van een standaard digitale camera.
Het lijkt te werken met Ovi, het duurt een eeuwigheid omdat het nogal wat items betreft. Maar ze worden al ontvangen dus dat is al een stap vooruit!quote:djpdjpnl schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:38:
[...]
Heb je trouwens PC Suite of Ovi geïnstalleerd om de syncen? Ik meen me te herrineren dat PC Suite (meegeleverd bij de telefoon) een aantal probleempjes had en dat Ovi (link) dit op zou lossen. Ik vind Ovi zelf ook stukken beter werken maar op het sync gebied heb ik geen ervaring. Probeer eens, kan je een hoop tijd en werk schelen. Een nieuw profiel aanmaken is vast niet moeilijk, maar ik zou niet exact weten wat voor gegevens je moet intikken.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik denk nu al dat ik dit regelmatig ga gebruiken!
Hartelijk dank voor de tip!
PS: Het is inmiddels gelukt!
Ik zelf was eerst ook extreem teleurgesteld in de kwaliteit van de camera. Het is nog steeds niet zo scherp en gebalanceerd als bij de 3 MP SonyEricsson k800i en de N96 mist sowieso de Xenon flitser, maar inmiddels (weet niet of dit door de firmware updates komt of gewenning) vind ik de foto's best om te pruimen.quote:djpdjpnl schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:38:
[...]
Volgens mij kregen ze het bij de N95 ook redelijk bijgewerkt met FW-updates. Ik heb geen N95 (gehad) dus ik weet niet of dit zo is. De tijd zal het leren he.
Ik maak regelmatig nog wel eens foto's van mooie wolkenlucht of natuur waar ik doorheen loop (ga niet altijd m'n dSLR meezeulen) en zolang je het bij daglicht houdt is het niet erbarmelijk slecht.
What to do if you can't think of a cool signature? :{
Reg. datum: 06 januari 2005
Reg. datum: 06 januari 2005
Hoi djpdjp I zag dat jij iets besprak met iemand over McGuider.
Nu zag ik net op hun site de navigatie ik wil deze graag kopen, mijn vraag is het programma wordt geleverd op een 4gb micro SD kaart ondersteunt de N96 die extra 4gb.
Alvast dank.
Nu zag ik net op hun site de navigatie ik wil deze graag kopen, mijn vraag is het programma wordt geleverd op een 4gb micro SD kaart ondersteunt de N96 die extra 4gb.
Alvast dank.
Reg. datum: 02 november 2008
Reg. datum: 02 november 2008
Toch even geprobeerd maar helaas zit hier niet de Telfort fix in. Nu maar hopen dat ze die ook snel online zettenquote:sebase schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:42:
Aangezien ik nog nergens berichtgeving hiervan had gezien toch maar even melden![]()
Edit:
Reg. datum: 23 februari 2004
Reg. datum: 23 februari 2004
Ja, wordt ondersteund, 16GB zelfsquote:leonlfm schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:21:
Hoi djpdjp I zag dat jij iets besprak met iemand over McGuider.
Alvast dank.
Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last
Dit topic is gesloten.