Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N96

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 januari 2003

Vind het toestel zowiezo crappie.
met batterij is nu binnen halve dag leeg.
doe er niks mee staat niks op achtergrond te draaien niks.

harde reset helpt ook niet.
heb nu me 5e toestel van kpn ondertussen gehad.
en ook nieuwe batterijen.
Begin hem meer dan zat te raken ga maar weer terug dat ze ander toestel geven en dan geen n96

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
mennog schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:30:
Vind het toestel zowiezo crappie.
met batterij is nu binnen halve dag leeg.
doe er niks mee staat niks op achtergrond te draaien niks.

harde reset helpt ook niet.
heb nu me 5e toestel van kpn ondertussen gehad.
en ook nieuwe batterijen.
Begin hem meer dan zat te raken ga maar weer terug dat ze ander toestel geven en dan geen n96
Een bekend fenomeen met de originele N95 was dat die accu pas na een tijdje gebruik (minimaal enkele weken en meerdere keren laden) in z'n sas was. Lees er maar eens het N95 forum, en ongetwijfeld andere fora, op na. Ik weet, bij een nieuw toestel wil je liefst zsm weten of er iets mis mee is, en niet pas na een aantal weken. Ik geef je dan deze tip alleen maar door ter info....

Reg. datum: 30 januari 2007

na een software update naar 12.043 had ik geen mobiele tv meer van kpn maar door handmatig de toestel instellingen in te voeren van internet voor deze nokia werkt het weer. kun je http://www.kpn.com/mobiele-telefonie.htm hier vinden, bij 'service' rechtsonder vind je toestelinstellingen daar moet je wezen. Ja naar 1300 sturen werkt bij mij niet...
had ook steeds herhaaldelijk verzoek om wlan verbinding wat m'n batterij leeg zoog maar door 'mail for exchange' eraf te gooien had ik hier geen last meer van.

Reg. datum: 22 februari 2007

quote:
siouxsie schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:05:
na een software update naar 12.043 had ik geen mobiele tv meer van kpn maar door handmatig de toestel instellingen in te voeren van internet voor deze nokia werkt het weer. kun je http://www.kpn.com/mobiele-telefonie.htm hier vinden, bij 'service' rechtsonder vind je toestelinstellingen daar moet je wezen. Ja naar 1300 sturen werkt bij mij niet...
had ook steeds herhaaldelijk verzoek om wlan verbinding wat m'n batterij leeg zoog maar door 'mail for exchange' eraf te gooien had ik hier geen last meer van.
Ik kies dan 'toestelinstellingen', 'N96' en dan 'MobielTV'? Want daar staat eigenlijk alleen uitleg hoe het werkt en hoe je bijv. Eredivisie Live kunt inkopen. Moet ik dan iets anders kiezen?

edit; rechtsbovenin staat een antwoord-code. Zou je me de juiste kunnen geven? :)

djpdjpnl wijzigde dit bericht 14-01-2009 15:27 (5%)

Reg. datum: 10 januari 2009

Hallo ,

In mijn voorgaande mail gepost dat ik mijn n96 toestel zou binnekrijgen.
Er is volgend kpn iets mis gegaan tussen servers en moest opnieuw bestellen..

Dit heb ik gister gedaan en gelijk telefonish.
Maar nu heb ik het volgende besteld (via de website) gezegt wat ik wou wat ik dus al eerder had besteld:

Nokia n96
27,50 abbo 2jr voor 22,50
surf en mail tot. 9.95pm.
2 jaar lang gratis mobiel tv

Mijn eerste bestelling zag er zo uit:

===========================================
TNO96ZIZ Nokia N96 1 0.00

AKPNT24F27 Flexibel ¤ 27.50 2 jaar 1 0.00

DSURF24TO Surf&Mail Totaal ¤ 9.95 p/mnd
1 0.00

DMOBTV2424 actie: GRATIS Mobiel TV 1 0.00

NACTIE2401 actie: van ¤ 27.50 voor ¤ 22.50 1 0.00

NACTIE2402 actie: GRATIS thuisbezorgd 1 0.00

NACTIE2403 actie: GEEN aansluitkosten 1 0.00

NKPNF24F27 Webvoordeel: 24 mnd voor ¤ 22.50 /mnd 1 0.00
=====================================================

Dat is dus de bestelling die niet goed is gegaan.
Nadat ik gister opnieuw heb besteld kreeg ik dit binnen:

===================================================
Overzicht eenmalige kosten
De eenmalige kosten die bij u in rekening zullen worden gebracht:

Flexiber 27,50 actie flexibel online tot e15 krt p/m , 2jaar

Surf en mail Totaal ,actie 08q4 tot 12 mnd 75%krt 2 jaar

USIM-Kaart 64kB KPN (UMTS)

Nokia n96 zilver/zwart
===================================================

Is dit nou iets heel anders?
Ik zie geen gratis mobiel tv erbij staan heel vreemd zal de medewerker andere acties hebben aangeklikt ?
Hebben meerdere van jullie het zo besteld?

Laat het AUB even weten want anders gaat het niet helemaal goed
MVg. Robin

Reg. datum: 17 mei 2007

quote:
chupaa schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:33:
Hallo ,

In mijn voorgaande mail gepost dat ik mijn n96 toestel zou binnekrijgen.
Er is volgend kpn iets mis gegaan tussen servers en moest opnieuw bestellen..

Dit heb ik gister gedaan en gelijk telefonish.
Maar nu heb ik het volgende besteld (via de website) gezegt wat ik wou wat ik dus al eerder had besteld:

...... BLA
Je kan t best even met Hi/KPN service desk bellen, want kan best zijn dat je wel gewoon zelfde pakket krijgt maar dat t gwn verkeerd staat. Maar et is inderdaad zoals t n is anders dan je zou krijgen, dus ik zou er wel even achteraan gaan. Het pakketje kan je altijd nog weigeren, dan gaat ie gwn terug naar KPN.

Woutervdkrol wijzigde dit bericht 14-01-2009 15:57 (48%)

Reg. datum: 14 juli 2004

Wat dacht je van even contact opnemen met KPN??? Die kunnen het je toch lijkt mij haarfijn vertellen....

Reg. datum: 23 februari 2004

Toen een tijdje terug mijn mobiel tv niet werkte, heb ik alleen de Mobiel tv instellingen gereset in het Mobiele TV menu. Toen moest ik opnieuw een abbo op Digitenne aanvragen, er werd verbinding gemaakt met KPN, mijn aanvraag werd goedgekeurd en voila, hij deed het!
Waarom tv bij jou niet werkt geen idee, lijkt me geen fout in je toestel, of je ontvanger moet stuk zijn. Lijkt me eerder een fout ergens bij KPN.

Reg. datum: 07 maart 2005

Laat ik nou precies hetzelfde meegemaakt hebben met Vodafone.
Wegens problemen kon ik hem niet online bestellen toen werd mij aangeraden het telefonisch te doen.
Nou callcenter medewerker vertelde mij de aanbieding ik nog proberen wat meer korting te krijgen dan die al op de site stond (voor nieuwe klanten) omdat ik al langer lid was geen resultaat. Tot mijn grote verbazing bij de eerste factuur geen enkele korting. Ik mailen eerst : nee geen korting. Tweede keer mailen: ja sorry we hebben een fout gemaakt kreeg ik met internet korting. En nu heb ik nog steeds niet die 20% korting op me maandelijkse abonnementskosten (anders had ik geen internet genomen).
De 20% korting willen ze niet geven dus als mijn (gelukkig 1-jarig contract afloopt stap ik over naar een andere provider maar dat moet dus ook niet KPN zijn want die hebben blijkbaar dezelfde debielen rondlopen.

Probleem was dat ik eerst om mijn contract moest vragen, had er nooit een gehad. Het was dus ook niet mogelijk mijn contract te controleren.
En de oorzaak ligt waarschijnlijk dat sommige kortingen alleen via het internet gelden. Maar als die site niet goed werkt en er wordt aangeraden dan maar telefonisch te bestellen verwacht je dezelfde korting maar dat vermelden ze niet omdat je met een ander belt een grote miscommunicatie de combo internet/telefonisch

martijnoss wijzigde dit bericht 14-01-2009 16:03 (21%)

Reg. datum: 25 april 2007

TV werkt al lang niet meer. Diverse malen onderstaande gedaan.
Telefoon in Rotterdam-Noord (postcodegebied 3053/3054)
1. zoeken naar programmagidsen gaat ok.
2. selecteer DVB-H by Digitenne.
3. programmagids instellen - kan programmagids niet instellen -.
4. systeemstatus = stand-by
frequentie: 522.00 Mhz
signaalsterkte 60/100
5. vervolgens een reset gedaan.
6. telefoon uit/aan
7. programmagids instellen - kan programmagids niet instellen -.
8. Zonder Live tv starten --> Ja
9. abonnementen ophalen: Verzenden van ophaalverzoek mislukt Probeer opnieuw.

Niets werkt dus nog, heeft in het verleden wel gewerkt.

Iemand een idee?

quote:
djpdjpnl schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:59:
[...]

Reboot al geprobeerd? Was bij mij de oplossing. :) Is er eigenlijk een mogelijkheid bepaalde apps altijd de toegang te geven via een bepaald toegangspunt? Ik heb namelijk Surf&Mail Totaal en wat mij betreftmag elke app daar toegang door krijgen.
He bedankt, heb hem gewoon even een soft reset gegeven. Had ik nog nooit gedaan, maar het lijkt wel of hij ook een stukje sneller is nu!

Reg. datum: 14 januari 2009

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn N96,
Ik heb vorige week mijn toestel laten flashen omdat de muziekbibliotheek niet meer fatsoenlijk werkte. Dit probleem is inmiddels verholpen, maar nu krijg ik de agenda-items niet meer terug op het toestel terwijl het terugzetten van Contacten en smsjes wel lukt! Zowel een overdracht via een ander toestel als het terugzetten van een backup werkt niet. Bij de overdracht via een ander toestel kapt ie er gewoon mee, en bij het terugzetten van een backup krijg ik netjes de melding dat de bestanden terug zijn gezet op het toestel, maar er is vervolgens niets te zien..

Ik heb al contact gehad met t Care Point. Maar daar zeggen ze dat het aan een instelling van de synchronisatie is. Nou heb ik gezocht naar die instelling. Het enige wat ik kan vinden is menu-> instrumenten -> Synchr. maar daar staat agenda toch echt aangevinkt!

Iemand met raad?
Alvast bedankt!

Reg. datum: 30 januari 2007

quote:
djpdjpnl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:23:
[...]

Ik kies dan 'toestelinstellingen', 'N96' en dan 'MobielTV'? Want daar staat eigenlijk alleen uitleg hoe het werkt en hoe je bijv. Eredivisie Live kunt inkopen. Moet ik dan iets anders kiezen?

edit; rechtsbovenin staat een antwoord-code. Zou je me de juiste kunnen geven? :)
misschien ben ik niet duidelijk genoeg maar je moet voor Internet: handmatig instellen (dus niks met mobiele tv) kiezen. heb het ingesteld en verbinding gezocht om te kijken of internet werkte en dat werkte. daarna via tv mobiel op de telefoon opnieuw abonnement aangevraagd en dat lukte. weet niet of dat voor iedereen werkt, maar ik had geen back-up gemaakt 8)7 voordat ik aan de update was begonnen

PS: Antwoord Codenr: 2JVG

quote:
siouxsie schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:55:
[...]

misschien ben ik niet duidelijk genoeg maar je moet voor Internet: handmatig instellen (dus niks met mobiele tv) kiezen. heb het ingesteld en verbinding gezocht om te kijken of internet werkte en dat werkte. daarna via tv mobiel op de telefoon opnieuw abonnement aangevraagd en dat lukte. weet niet of dat voor iedereen werkt, maar ik had geen back-up gemaakt 8)7 voordat ik aan de update was begonnen

PS: Antwoord Codenr: 2JVG
Heb de instellingen erin gegooid en hij wacht nu op het abo wat ik zojuist opnieuw opgehaald heb. Ik hoop dat het werkt!!!

edit; nope... error -30342 weer :(
edit2; nog es proberen met nu als toegangspunt wél de handmatige :)
edit3; nope... weer error -30342
edit4; instellingen resetten en nog eens proberen...!
edit5; weer niet :(
edit6; nog eens geprobeerd met m'n telefoon tegen 't raam (bereik 40/100) en zowel de automatische als handmatige internet instellingen. Wederom geen resultaat. :(

djpdjpnl wijzigde dit bericht 14-01-2009 19:49 (20%)

Reg. datum: 28 mei 2007

hallo allemaal, heb de zoekfunctie er al op losgelaten, ik kom er niet helemaal uit! Daar er mensen zijn die hier vermelden dat de soft en de harde reset zijn omgewisseld.
Wat is nu de juiste soft reset code en waar vind ik de blokkeringscode? Mijn telefoon loopt echt niet lekker meer!!!! alvast bedankt
b59601

quote:
b59601 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:59:
hallo allemaal, heb de zoekfunctie er al op losgelaten, ik kom er niet helemaal uit! Daar er mensen zijn die hier vermelden dat de soft en de harde reset zijn omgewisseld.
Wat is nu de juiste soft reset code en waar vind ik de blokkeringscode? Mijn telefoon loopt echt niet lekker meer!!!! alvast bedankt
b59601
Ik zal Robertwebbe even quoten >>
quote:
robertwebbe schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:50:
[...]

- Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK

Let op:
- Je bent alles kwijt, ook de licentiesleutels van de meegeleverde films en aangekochte content
- De data op de geheugenkaart wordt niet gewist, deze moet je zelf nog even wissen (of formateren: Menu > Instrumenten > Best.Beh > Geheugenkaart openen > Opties > Geheugenkaart opties > Formatteren > Ja)

Reg. datum: 03 augustus 2008

Ik heb mobiel TV weer werkend gekregen door de telefoon aan te zetten zonder SIM kaart erin, vervolgens telefoon uitzetten, SIM kaart er weer in en telefoon weer aan. Dan opnieuw beginnen met mobiel tv. Heeft bij mij al tweemaal gewerkt...

quote:
djpdjpnl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:15:
[...]

Ik zal Robertwebbe even quoten >>

[...]
Hé djpdjpnl lees eens ff naar wat ik vraag!!! nl een soft reset en géén harde reset

quote:
b59601 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:45:
[...]

Hé djpdjpnl lees eens ff naar wat ik vraag!!! nl een soft reset en géén harde reset
Ook even goed onderzoeken wat je terug post he. Zoeken op 'soft reset' levert je het volgende resultaat op in dit topic. Zo zie je ook dat de eerste code de soft reset is en dat je hierna een andere code moet invoeren om de harde reset te doen. Dus de eerste code is de soft reset.
quote:
Nokia Code : *#7370#
NOKIA Format (Soft Reset)

Nokia Code : *#7780#
NOKIA Factory Reset (Hard Reset)

quote:
djpdjpnl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:47:
[...]

Ook even goed onderzoeken wat je terug post he. Zoeken op 'soft reset' levert je het volgende resultaat op in dit topic. Zo zie je ook dat de eerste code de soft reset is en dat je hierna een andere code moet invoeren om de harde reset te doen. Dus de eerste code is de soft reset.

[...]
luister nou eens goed djpdjpnl, als ik met de zoekfunctie soft reset zoek, geeft er iemand iets aan dat de resets zijn omgedraaid, dus vandaar mijn vraag hier op het forum!!!. Heb de zg soft reset *#7370# toegepast en was alles kwijt!! Kan er dus vanuit gaan dat het hier om de hard reset ging!!! Zoals hier al iemand op het forum aangaf!!! Dus naar alle waarschijnlijkheid is *#7780# de soft reset!! Begrijp je eindelijk de onduidelijkheid!!!!

mvg

quote:
Petter schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:42:
Ik heb mobiel TV weer werkend gekregen door de telefoon aan te zetten zonder SIM kaart erin, vervolgens telefoon uitzetten, SIM kaart er weer in en telefoon weer aan. Dan opnieuw beginnen met mobiel tv. Heeft bij mij al tweemaal gewerkt...
Helaas Petter. :( Robertwebbe vertelde al eens dat als je een andere SIM van KPN erin stopt en MobielTV start en vervolgens weer terug gaat naar je eigen SIM dat het zou werken. Bij mij werkte dit helaas ook niet. :( Wel bedankt voor je post in ieder geval, was het proberen waard! :)
quote:
b59601 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:09:
[...]

luister nou eens goed djpdjpnl, als ik met de zoekfunctie soft reset zoek, geeft er iemand iets aan dat de resets zijn omgedraaid, dus vandaar mijn vraag hier op het forum!!!. Heb de zg soft reset *#7370# toegepast en was alles kwijt!! Kan er dus vanuit gaan dat het hier om de hard reset ging!!! Zoals hier al iemand op het forum aangaf!!! Dus naar alle waarschijnlijkheid is *#7780# de soft reset!! Begrijp je eindelijk de onduidelijkheid!!!!

mvg
Allereerst mag ik best wel even zeggen dat rustig om hulp vragen beter werkt dan met uitroeptekens en dik gedrukte letters te gaan gooien. Ik lees alle berichten hier (meestal dan) dus zonder dit gemekker zie ik het ook wel. Dus.. last chance to dance!

> Mijn kennis reikt tot zover ik je zojuist verteld heb. Zo onduidelijk was het allemaal niet, eerst voer je de soft reset code in en daarna een andere code wat samen een harde reset vormt. Ik heb de harde reset geprobeerd op de manier van Robertwebbe (reply #1) en daar kwam inderdaad een harde reset uit. Aannemelijk is dus dat de eerste code (*#7780#) de softe reset uitvoert. Dat al je gegevens kwijt zijn is je eigen schuld. Back-ups maken scheelt een hoop als het fout gaat en alles is uiteraard op eigen risico. Zou wat wezen als we allemaal voor de problemen van anderen op mogen gaan draaien. Probeer die 7780 eens en als het niet werkt probeer eens op deze website te kijken, die heeft vaak goede tips hiervoor.

Allereerst mag ik best wel even zeggen dat rustig om hulp vragen beter werkt dan met uitroeptekens en dik gedrukte letters te gaan gooien. Ik lees alle berichten hier (meestal dan) dus zonder dit gemekker zie ik het ook wel. Dus.. last chance to dance!

> Mijn kennis reikt tot zover ik je zojuist verteld heb. Zo onduidelijk was het allemaal niet, eerst voer je de soft reset code in en daarna een andere code wat samen een harde reset vormt. Ik heb de harde reset geprobeerd op de manier van Robertwebbe (reply #1) en daar kwam inderdaad een harde reset uit. Aannemelijk is dus dat de eerste code (*#7780#) de softe reset uitvoert. Dat al je gegevens kwijt zijn is je eigen schuld. Back-ups maken scheelt een hoop als het fout gaat en alles is uiteraard op eigen risico. Zou wat wezen als we allemaal voor de problemen van anderen op mogen gaan draaien. Probeer die 7780 eens en als het niet werkt probeer eens op deze website te kijken, die heeft vaak goede tips hiervoor.
[/quote]

Nokia Code : *#7370#NOKIA Format (Soft Reset)

Hé belerende wijsneus snap jij het zelf wel.

quote:
b59601 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:38:

[/quote]

Nokia Code : *#7370#NOKIA Format (Soft Reset)

Hé belerende wijsneus snap jij het zelf wel.
Nou help ik je door te vertellen hoe ik het zelf gedaan heb en dan krijg ik alsnog een schop van je. Kerel, zoek het toch ergens anders uit. In de afgelopen 93 pagina's ben ik niet zo'n asociaal iemand tegengekomen als jij. Ik leg alles netjes voor je uit en het enige wat je kunt doen is natrappen. Ik reageer niet meer op je posts, dan weet je dat alvast.

quote:
djpdjpnl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:45:
[...]

Nou help ik je door te vertellen hoe ik het zelf gedaan heb en dan krijg ik alsnog een schop van je. Kerel, zoek het toch ergens anders uit. In de afgelopen 93 pagina's ben ik niet zo'n asociaal iemand tegengekomen als jij. Ik leg alles netjes voor je uit en het enige wat je kunt doen is natrappen. Ik reageer niet meer op je posts, dan weet je dat alvast.
Als jij het in de toekomst nodig acht om op berichten te reageren, kom dan met juiste informatie!!!!
En niet op een belerende toon te quoten en te reageren!!! Ik stelde een hele normale vraag!! En als ik schrijf wijsneus, ben ik dan asociaal?

8)

Reg. datum: 20 april 2006

quote:
djpdjpnl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:53:
[...]

Werkt helaas ook niet. Abo ophalen of simpelweg een nieuwe aanvragen geeft me error code -30342. Dit zou betekenen dat hij de server niet kan bereiken. De tech.dienst van KPN vertelde me wel op de seconde precies wanneer ik ze aangevraagd had, hij komt daar dus wel binnen. Waarom hij niks terugstuurt naar mij wist hij ook niet.
Werkt je gprs wel?
en als je abbo aanvraagd via Wifi?

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: