Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N96

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
quote:
mo26 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:22:
[...]

versie 7.7 is volgens mij de nieuwste. die heb ik in ieder geval en met assisted gps aan heeft ie echt supersnel een lock, 2 seconden ofzo. je kunt updaten naar versie 12 als je de productcode van je telefoon verandert. als je in dit topic terugleest kun je precies lezen wat je moet doen.
Okey dan zal ik hem even updaten
Maar blijft de mobiele TV dan wel werken? als ik mijn productcode verander?

Reg. datum: 22 februari 2007

quote:
Afcadehoog schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:02:
[...]

Okey dan zal ik hem even updaten
Maar blijft de mobiele TV dan wel werken? als ik mijn productcode verander?
Een paar posts terug staat nog dat het bij sommige wel werkt en bij anderen niet. :) De zoekfunctie op GoT is goed genoeg om accuraat te zoeken.

Reg. datum: 06 januari 2005

Ik heb opera mini op mijn foon gezet en het werkt geen probleem, alleen bij elke pagina die ik open komt er onder een balkje met daarin een hangslotje Veiligheidswaarschuwing. 1 keer vindt ik niet erg maar bij elke klik wordt het vervelend weet iemand hier een oplossing voor? alvast dank

Sorry het werkt al

To Be Or Not To Be
Reg. datum: 09 augustus 2004

wat wordt de volgende telefoon met dvb-h van nokia?

rataplan2 wijzigde dit bericht 11-01-2009 20:39 (10%)

That Is The Question

quote:
rataplan2 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:39:
wat wordt de volgende telefoon met dvb-h van nokia?
Die zal nog niet aangekondigd zijn denk ik? Ik zou het echt niet weten, de N97 sowieso niet.

Forum Gek

Waar blijft die vervelende update van KPN :@

Zoek en gij zult vinden

quote:
NordicBlue schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:36:
Waar blijft die vervelende update van KPN :@
Ze lezen hier mee en als we 2 volle weken niet zeuren komt ie! :) Nee, ik zou het echt niet weten. Ik gok op komende week.

Reg. datum: 02 januari 2009

Ik heb mijn telefoon even helemaal leeg gegooid
Ding werd wel erg traag
Ik wil nu alles weer opnieuw gaan installeren.
Waar kan ik de bestanden het beste installeren
Op de 16 gig intern op een externe Micro Sd of op het geheugen van de telefoon.

Als ik foto's wil bekijken in full screen kan ik maar 1 foto kijken
Weet iemand hoe ik verder kan bladeren zodat ik alle foto's achter elkaar full screen kan bekijken

Hoi bij min N82 haalde ik af entoe mijn 16gig kaart uit de telefoon en via de computer kon ik het kaartje netjes defragmenteren. Dit was wel eens nodig spullen erop eraf en zo maar door. Nu is mijn vraag hoe gaat dat met de N96 deze wordt niet herkend door xp in het deframentatie programma,

Yippie,

m'n allereerste echte probleem met m'n nokia is een feit, en misschien weten jullie een oplossing: Als ik m'n telefoon op z'n toetsenblokering hebt staan, en ik schuif hem open krijg ik sinds gisteren gelijk het scherm waarin hij vraagt om een verbinding te selecteren (het schermpje dat je ook altijd krijgt als je op internet wil). Weet iemand hoe dit weg gehaald kan worden, het is best irritant.

quote:
Fikkie007 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:40:
Yippie,

m'n allereerste echte probleem met m'n nokia is een feit, en misschien weten jullie een oplossing: Als ik m'n telefoon op z'n toetsenblokering hebt staan, en ik schuif hem open krijg ik sinds gisteren gelijk het scherm waarin hij vraagt om een verbinding te selecteren (het schermpje dat je ook altijd krijgt als je op internet wil). Weet iemand hoe dit weg gehaald kan worden, het is best irritant.
Reboot al geprobeerd? Was bij mij de oplossing. :) Is er eigenlijk een mogelijkheid bepaalde apps altijd de toegang te geven via een bepaald toegangspunt? Ik heb namelijk Surf&Mail Totaal en wat mij betreftmag elke app daar toegang door krijgen.

Reg. datum: 20 april 2006

quote:
Fikkie007 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:40:
Yippie,

betekend dat er een externe schijf benaderd wordt... (gekoppelde netwerk schijf ofzo)

oplossing staat hier in het topic... even zoeken...

Als ik een programma opneem met me n96, dan komen de bestanden in de videomap terecht. Maar hij slaat ze op als naam van het kanaal. Maar een tijdje terug sloeg hij ze op als de naam van het progamma!

Helaas kan ik niet vinden waar ik het heb veranderd, kan iemand me verder helpen?

Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
herculesds schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:49:
Als ik een programma opneem met me n96, dan komen de bestanden in de videomap terecht. Maar hij slaat ze op als naam van het kanaal. Maar een tijdje terug sloeg hij ze op als de naam van het progamma!

Helaas kan ik niet vinden waar ik het heb veranderd, kan iemand me verder helpen?
Ja, dat heb ik dus ook! Maar als je door de video bestanden gaat d.m.v. ybrowser of als de telefoon op de PC is aangesloten, dan slaat er wel de naam van het programma :? dus ik snap ook niet zo goed hoe dat kan!

Vandaag N95 (31) en N78 (20) updates zie ik in de meuktracker. Zou de N96 snel volgen? :)

Hoi even een vraagje omtrent navigatie op mijn N96.Helaas zie ik dat tomtom niet lukt op mijn telefoon.Is routte66 een goed alternatief? Heeft iemand hier ervaringen mee? O zou ik beter een losse tomtom aan kunnen schaffen.

En het valt me op dat de camera van de n96 minder is dan die van mijn n82. Als ik beide camera's Op stand bey zet dan zijn de kleuren van de n96 heel flets tegenover de n82,en de flits van de n96??? niet denderend

Reg. datum: 20 april 2006

quote:
leonlfm schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:06:
Hoi even een vraagje omtrent navigatie op mijn N96.Helaas zie ik dat tomtom niet lukt op mijn telefoon.Is routte66 een goed alternatief? Heeft iemand hier ervaringen mee? O zou ik beter een losse tomtom aan kunnen schaffen.

En het valt me op dat de camera van de n96 minder is dan die van mijn n82. Als ik beide camera's Op stand bey zet dan zijn de kleuren van de n96 heel flets tegenover de n82,en de flits van de n96??? niet denderend
Sygic Mcguider 7.7 is de navigatie die je nodig hebt....

Tip! gebruik de zoekfunctie eens!

heb je uberhaupt wel iets gelezen op dit forum of begin je meteen met vragen?

al je vragen, en dus de antwoorden staan al in dit topic...

McGuider 7.7 beste navigatie voor de N96 (aangezien tomtom de mobiele kaarten niet meer levert)
Fototoestel van de N96 is indd minder.
Flits heb ik geen problemen mee....

welke software versie draai je?
de eerste firmware foto's waren nog erger...

dude-nl wijzigde dit bericht 13-01-2009 19:42 (23%)

quote:
leonlfm schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:06:

1. Sygic is het populairst hier in het topic. :)
- Dude-nl was me net voor. :)

2. De firmware updates maken de camera steeds een stapje beter, meen ik. De flitser is inderdaad een puntje waar Nokia in is gefaald bij de N96. Een xenon was beter geweest. Zelf heb ik er niet al te veel problemen mee, maar als ik mocht kiezen was ik ook voor de xenon gegaan. De N82 heeft wel een xenon flitser dus die is beter, ja.

Zoekfunctie mag wat mij betreft meer gebruikt worden, ja. Je kunt in het topic zelf zoeken, beter en makkelijker kan niet. Hij staat rechtsboven onder 'MY TNET'!! Neem aan dat we allemaal nog ogen hebben hier. :)

djpdjpnl wijzigde dit bericht 13-01-2009 19:41 (11%)

Hoi dude-nl
Eerst dank voor je antwoorden.
Met betrekking tot het doorlezen van dit topic het volgende.
Ik kom net van het forum van de N82 af,dit topick is netjes uitgesplitst.
Dat kan ik van deze helaas niet zeggen 92 pagina's.
En er staat helaas ook een hoop bocht tussen.

Ik draai versie 12.043 datum softw vesi 26-11-08
Aangepaste versie12.043.098.1

Ik heb vanavond m'n telefoon gereset (harde reset dus) maar MobielTV werkt nog steeds niet. Had gehoopt dat dit het zaakje zou oplossen. Ook hoopte ik dat McGuider zou werken... maar ik had 'm niet in de rootfolder geïnstalleerd dus het was niet echt noodzakelijk. :) KPN, waar blijf je met m'n firmware.. straks komt Nokia met 13 en dan hebben jullie 12 nog niet eens gelaunched!

Reg. datum: 12 september 2007

ligt het niet gewoon aan de dekking bij jou? Welke foutmelding krijg je precies? en heb je de productcode op euro2 gezet met de nieuwe firmware? Dan deed hij het bij wel gewoon door de instellingen van mobiel tv te resetten en abo opnieuw aanvragen!

give it a try!

quote:
sjekrecords schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:10:
ligt het niet gewoon aan de dekking bij jou? Welke foutmelding krijg je precies? en heb je de productcode op euro2 gezet met de nieuwe firmware? Dan deed hij het bij wel gewoon door de instellingen van mobiel tv te resetten en abo opnieuw aanvragen!

give it a try!
Ik zou echt niet weten wat ik fout doe. M'n KPN productcode heb ik naar Euro2 gezet inderdaad en sinds de laatste update (12) heb ik geen tv meer. De dekking is hier goed, met kerst nog geprobeerd in Den-Haag bij familie (zowel binnen als buiten) en daar werkte het ook niet. Gisteren dus een harde reset geprobeerd, zonder resultaat. Wachten op KPN dus. :(

Reg. datum: 27 januari 2003

Ik zou eens proberen in je abonnementen deze opnieuw op te halen..
Dat was bij mij de oplossing en werkte daarna weer.

quote:
mennog schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:47:
Ik zou eens proberen in je abonnementen deze opnieuw op te halen..
Dat was bij mij de oplossing en werkte daarna weer.
Werkt helaas ook niet. Abo ophalen of simpelweg een nieuwe aanvragen geeft me error code -30342. Dit zou betekenen dat hij de server niet kan bereiken. De tech.dienst van KPN vertelde me wel op de seconde precies wanneer ik ze aangevraagd had, hij komt daar dus wel binnen. Waarom hij niks terugstuurt naar mij wist hij ook niet.

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: