Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!
Het is alleen volgens mij niet aan te raden als je je toestel van de KPN hebt. Want dan heb je geen mobiele TV meer. Daarom duurt het wat langer voordat KPN met een update komt voor de N96. Ik heb namelijk momenteel nog de 11 versie. Wel jammer....quote:robertwebbe schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:01:
[...]
Het maakt eigenlijk niets uit of je je productcode terugzet, de Nokia Service Points kunnen in hun systemen toch wel zien dat je hem gewijzigd hebt. Laat gewoon lekker staan, dan krijg je toekomstige updates ook weer sneller.
Als je hem terug zet dan krijg je het T-Mobile brand niet terug, er wordt uitsluitend en alleen naar gekeken als je je toestel van nieuwe firmware wilt voorzien.
Reg. datum: 23 februari 2004
Nou, MobielTV werkt anders perfect op versie 12quote:haroldso schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 23:02:
[...]
Het is alleen volgens mij niet aan te raden als je je toestel van de KPN hebt. Want dan heb je geen mobiele TV meer. Daarom duurt het wat langer voordat KPN met een update komt voor de N96. Ik heb namelijk momenteel nog de 11 versie. Wel jammer....
Hier niet.quote:Upbeat schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:33:
[...]
Nou, MobielTV werkt anders perfect op versie 12
Oké, er zijn dus uitzonderingen...quote:djpdjpnl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:36:
[...]
Hier niet.Ik hoop dat KPN-FW12 het zaakje weer oplost.
Helaas, ja.quote:
Als ik trouwens alles back-up via Ovi, harde reset doe en alles weer terug zet, zou ik de problemen er dan ook weer bij opzetten?
djpdjpnl wijzigde dit bericht 10-01-2009 00:43 (11%)
Reg. datum: 10 januari 2009
Reg. datum: 10 januari 2009
Hallo ,
Ik heb zojuist een n96 besteld en eindelijk hij komt morgen binnen!!!!!
incl internet en mobiel tv natuurlijk.
De telefoon heb ik besteld via kpn.com ,
Mijn enigste vraag is :
Was jullie doos van de n96 verzegeld ? (en hoe?)
Ik hoop snel andwoord (als er geen zegel opzit neem ik hem niet aan)
Mvg. Robin
Mijn enigste vraag is :
Mvg. Robin
Die van mij was niet verzegeld, ik dacht het ook dat er een zegel op zou zitten, maar volgens mij is dit niet standaard het geval.quote:chupaa schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 02:53:
Hallo ,
Mijn enigste vraag is :
Mvg. Robin
Reg. datum: 02 januari 2009
Reg. datum: 02 januari 2009
Weet iemand of dat mobiel tv simkaart of telefoon gebonden is
Ik wil de mijne waarschijnlijk verkopen en een ander toestel kopen waar je ook tv mee kan kijken
Ik wil de mijne waarschijnlijk verkopen en een ander toestel kopen waar je ook tv mee kan kijken
Reg. datum: 17 mei 2007
Reg. datum: 17 mei 2007
Je SIM kaart is verbonden met jouw nummer en dus jouw abonnement, en alles wat in dat abbonement zit zit dus verbonden met met je SIM.quote:Cableguy1 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:09:
qua toestel maakt het niets uit, je kan gewoon je kaart in een ander toestel doen zonder problemen.quote:Cableguy1 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:09:
Tha
Reg. datum: 20 april 2006
Ik heb ook de KPN versie.quote:djpdjpnl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:40:
[...]
Helaas, ja.Ik heb net voor de kerst een uur of twee met de tech dienst van KPN gebeld en die vonden het allemaal vreemd maar een oplossing was er niet. Volgens hem hadden Nokia toestellen 'de meest exotische foutmeldingen'. Tsja, niet mijn zaak hehe. Moeten ze 'm niet verkopen als ie volgens KPN niet goed is. Aghja... wachten op FW12 dus!
Als ik trouwens alles back-up via Ovi, harde reset doe en alles weer terug zet, zou ik de problemen er dan ook weer bij opzetten?
En heb ook de productcode veranderd, fw 12.043 en kijk overal probleemloos tv.
Heerlijk sochtends in de trein naar mijn werk.
Klopt, de een heeft 'm wel nog werkend in FW 12 en anderen (zoals ik helaas) hebben er wel weer problemen mee.quote:dude-nl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:40:
[...]
Ik heb ook de KPN versie.
En heb ook de productcode veranderd, fw 12.043 en kijk overal probleemloos tv.
Heerlijk sochtends in de trein naar mijn werk.
Ik meen me iets te herinneren dat je het recht hebt om te kijken of de inhoud van de verpakking klopt voordat je tekent. KPN stuurt namelijk een doos met daarin een (met een plakband-stickertje) verzegelde doos. Maak die eerste doos eens open en kijk of of die tweede doos verzegeld is voordat je tekent. Overigens zou ik niet rekenen op een bezorging morgen, dan is het zondag.quote:chupaa schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 02:53:
Hallo ,
Mijn enigste vraag is :
Mvg. Robin
Reg. datum: 23 december 2008
Reg. datum: 23 december 2008
Mijn n96 doet het ook perfect met de FW12.043. ;-)
Mijn doos was trouwens ook opengemaakt. Ik vroeg toen waarom dat was, toen zei die gast dat ze de telefoons altijd even controleren voordat ze de deur uitgaan, of alles in de doos zit etc. verder geen problemen of gebruikersporen oid..
Mijn doos was trouwens ook opengemaakt. Ik vroeg toen waarom dat was, toen zei die gast dat ze de telefoons altijd even controleren voordat ze de deur uitgaan, of alles in de doos zit etc. verder geen problemen of gebruikersporen oid..
Reg. datum: 23 april 2004
Reg. datum: 23 april 2004
Kies je wel het goede toegangspunt daarmee ging het bij mij eerst verkeerd om hem weer te heractiveren ook een paar keer accu eruit en er weer in en de mobiele instelling terug zetten naar default wil nog weleens helpen.quote:djpdjpnl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:13:
[...]
Klopt, de een heeft 'm wel nog werkend in FW 12 en anderen (zoals ik helaas) hebben er wel weer problemen mee.
Ik heb de instellingen van MobielTV al meerdere keren gereset. Maakt niet uit of ik het abo opnieuw opvraag voor of na de reset.quote:Dewaterweg schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:40:
[...]
Kies je wel het goede toegangspunt daarmee ging het bij mij eerst verkeerd om hem weer te heractiveren ook een paar keer accu eruit en er weer in en de mobiele instelling terug zetten naar default wil nog weleens helpen.
Systeemstatus:
Systeem: Stand-by
Signaal freq: 570.00MHz
Sterkte 40/100 (als het 100/100 is heb ik ook problemen)
Overige instellingem:
Gebruikt geheugen: Massageheugen in E:
Opnametijdreserve: Geen
Herinneringsalarm: Geen
Programmagids: DVB-H by Digitenne
Toeg. punt: Mobiel Internet
Dit zijn de standaard waardes want ik heb na de reset niks veranderd.
Volgens de tech.dienst van KPN kwam mijn verzoek tot heractivering wel binnen bij KPN, maar waarom hij niet doorzette was niet bekend. Volgens meneer waren er een aantal IMEI nummers die problemen opleverde bij het heractiveren van MobielTV. Waarom dit weer was wist hij ook niet.
djpdjpnl wijzigde dit bericht 10-01-2009 14:04 (13%)
Reden: Nog even wat extra info :)
Reg. datum: 06 januari 2005
Hoi Ben net in het bezit van mijn N96.
Ik heb van mijn N82 een partij foto's op mijn computer staan,en heb nu geprobeerd deze naar mijn n96 te krijgen maar dat wordt een klus van paar uur als ik het zo zie.
Wat doe ik verkeerd? Ik heb mijn kabel tussen laptop en telefoon alles geselecteerd en rammelen maar naar de map massa storage op de n96 maar dat valt dus vies tegen.
Ik heb van mijn N82 een partij foto's op mijn computer staan,en heb nu geprobeerd deze naar mijn n96 te krijgen maar dat wordt een klus van paar uur als ik het zo zie.
Wat doe ik verkeerd? Ik heb mijn kabel tussen laptop en telefoon alles geselecteerd en rammelen maar naar de map massa storage op de n96 maar dat valt dus vies tegen.
Is je usb port 2.0?quote:leonlfm schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:16:
Het kan idd, wat tijd in beslag nemen. Wat je ook misschien kunt doen is je foto's op een netwerkdrive zetten en deze vervolgens benaderen me je N96. Gaat waarschijnlijk wat sneller!
Ik meen me te herinneren dat er een programmaatje op de N96 waarmee je spullen van de ene Nokia naar de andere Nokia kunt zetten. Weet niet precies waar het staat en of het ook met de N82 werkt.quote:leonlfm schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:16:
He bij deze bedankt het is gelukt hoor Dix0r zoals jij zij.
Ik wil ook graag de opera mobile browser op mijn n96.
Maar ik zie als laatste op hun site de nokia n95,kan ik deze gewoon op de n96 zetten?
Maar ik zie als laatste op hun site de nokia n95,kan ik deze gewoon op de n96 zetten?
Reg. datum: 07 januari 2009
kun je gewoon doen heb ik ook gedaan. werkt prima. de 4.2 versie geloof ik. het beste is het te doen om via je n96 te browsen naar mini.opera.com en dan kun je hem meteen downloaden en installeren. succesquote:leonlfm schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:18:
Ik wil ook graag de opera mobile browser op mijn n96.
mo26 wijzigde dit bericht 10-01-2009 22:33 (29%)
en welk toestel wil je dan kopen waarmee dit kan?quote:Cableguy1 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:09:
Reg. datum: 27 oktober 2008
Reg. datum: 27 oktober 2008
Ik ben al enige tijd in het bezig van de N96,
Ik heb op mijn mobiel ook sygic, alleen nu was mijn vraag was is de nieuwste versie hiervan? want die van mij is nogal traag met verbinding maken, dacht misschien wordt hij sneller door een nieuwe versie te installeren.
En had ik nog een vraag, ik kan op internet niet zoveel games/software vinden voor de N96, weten jullie misschien nog wat interessante software?
En dan de laatste vraag, is het al mogelijk om een van de eerste versies van de N96 te updaten naar de nieuwste versie? want hij geeft aan dat er geen update beschikbaar is, terwijl ik versie 11.101 heb.
Ik hoop op een reactie.
Ik heb op mijn mobiel ook sygic, alleen nu was mijn vraag was is de nieuwste versie hiervan? want die van mij is nogal traag met verbinding maken, dacht misschien wordt hij sneller door een nieuwe versie te installeren.
En had ik nog een vraag, ik kan op internet niet zoveel games/software vinden voor de N96, weten jullie misschien nog wat interessante software?
En dan de laatste vraag, is het al mogelijk om een van de eerste versies van de N96 te updaten naar de nieuwste versie? want hij geeft aan dat er geen update beschikbaar is, terwijl ik versie 11.101 heb.
Ik hoop op een reactie.
versie 7.7 is volgens mij de nieuwste. die heb ik in ieder geval en met assisted gps aan heeft ie echt supersnel een lock, 2 seconden ofzo. je kunt updaten naar versie 12 als je de productcode van je telefoon verandert. als je in dit topic terugleest kun je precies lezen wat je moet doen.quote:Afcadehoog schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:50:
Ik ben al enige tijd in het bezig van de N96,
Ik hoop op een reactie.
Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last
Dit topic is gesloten.