Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N96

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 22 februari 2007

Is er in dit topic eigenlijk een coder aanwezig die een programmaatje kan schrijven voor de flitser? :)

(Goedemorgen trouwens hehe)

djpdjpnl wijzigde dit bericht 08-01-2009 10:35 (13%)

Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
DNA_Saint schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:02:
[...]

Ik had dat probleem toen ik email had aangezet en "Altijd controleren" had aangevinkt.

[...]

bumpje.
Is er geen manier om flash te runnen in de browser? Volgens de site van Opera, zou dit bij Nokia telefoons moeten kunnen, maar krijg het niet werkend.
Hoe zet je uberhaupt email aan en controleer ik dit? ( is me nog nooit gelukt met hotmail)
Heb KPN surf en mail totaal.

En hoe doe ik die zogenaamde harde reset?

Sorry voor deze in jullie ogen misschien (domme) vragen.

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

quote:
nilsjei1234 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:15:
[...]
- Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK

Let op:
- Je bent alles kwijt, ook de licentiesleutels van de meegeleverde films en aangekochte content
- De data op de geheugenkaart wordt niet gewist, deze moet je zelf nog even wissen (of formateren: Menu > Instrumenten > Best.Beh > Geheugenkaart openen > Opties > Geheugenkaart opties > Formatteren > Ja)

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

quote:
nilsjei1234 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:15:
[...]

Hoe zet je uberhaupt email aan en controleer ik dit? ( is me nog nooit gelukt met hotmail)
Heb KPN surf en mail totaal.

Sorry voor deze in jullie ogen misschien (domme) vragen.
Domme vragen bestaan niet. :)

[edit; Robert was me voor. :)]

Windows Live Mail kost knaken, ook met Surf & Mail Totaal. Ik meen 2,50 per maand, net als Windows Live Messenger. GMail heeft wel een gratis applicatie. Om het in je telefoon in te stellen ga je naar 'berichten', 'nieuwe mailbox' en dan volg je het menu. Heeft gewerkt hier maar nieuwsbrieven meldt ie ook en da's best vervelend vind ik hehe. :)

djpdjpnl wijzigde dit bericht 08-01-2009 11:54 (9%)

Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
robertwebbe schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:50:
[...]

- Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK

Let op:
- Je bent alles kwijt, ook de licentiesleutels van de meegeleverde films en aangekochte content
- De data op de geheugenkaart wordt niet gewist, deze moet je zelf nog even wissen (of formateren: Menu > Instrumenten > Best.Beh > Geheugenkaart openen > Opties > Geheugenkaart opties > Formatteren > Ja)
Ben ik na de harde reset ook contactpersonen etc kwijt?

Reg. datum: 08 september 2004

quote:
mo26 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:24:
[...]

dank voor de reactie. nog wat vraagjes. heb je ook dezelfde euro2 code gebruikt als ik hierboven schreef en is de telefoon nu sneller en beter dan voor de update? merk je verschillen? en welke methode heb je gebruikt voor de harde reset want er zijn er geloof ik 2? werken je t-mobile internet settings nog gewoon?
Ik heb inderdaad de EURO2 code gebruikt en daarna weer teruggezet naar die van T-Mobile. De telefoon is een stuk sneller en stabieler als hiervoor. De manier die Rober Webbe noemt hierboven heb ik ook gebruikt voor een harde reset. Ik heb geen Internet abonnement bij T-Mobile maar volgens mij kan je de settings weer heel makkelijk terugkrijgen door een SMS te sturen naar T-Mobile. Zie
Instellingen per sms of via Klantenservice
Wil je de juiste instellingen voor internet en mms automatisch naar je telefoon laten sturen, sms of mms dan INTERNET + toesteltype naar 1300. Je kunt de instellingen ook laten activeren door T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111 (gratis).

Reg. datum: 21 juli 2007

quote:
robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:48:
[...]

Nee, de firmware wordt dan niet gewijzigd. Alle instellingen gaan er mee naar fabrieksinstellingen en alle content wordt gewist. Hij is dan weer maagdelijk schoon. Let wel dat licentiesleutels voor Spiderman e.d. ook worden gewist!
Ik heb allebei de codes gedaan, maar ik zie nog steeds folders op de E-drive die volgens mij daar niet thuis horen. Kan ik alle bestanden van de E-drive deleten?

quote:
nilsjei1234 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:42:
[...]

Ben ik na de harde reset ook contactpersonen etc kwijt?
Zover ik weet ben je ALLES kwijt. Vergeet contactpersonen etc. dus niet te backuppen en evt. foto's en video's naar je pc te zetten.

quote:
haroldso schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:03:
[...]

Ik heb allebei de codes gedaan, maar ik zie nog steeds folders op de E-drive die volgens mij daar niet thuis horen. Kan ik alle bestanden van de E-drive deleten?
Als je een leeg micro SD kaartje in je N96 stopt maakt hij zelf een aantal mappen aan. Dit zijn standaard mappen die leeg zijn.

quote:
Xiquena schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:06:
[...]

Als je een leeg micro SD kaartje in je N96 stopt maakt hij zelf een aantal mappen aan. Dit zijn standaard mappen die leeg zijn.
Ik heb dezelfde code's ook ingevoerd. En toch blijven er mappen en bestanden op het massageheugen staan

Reg. datum: 21 juli 2007

quote:
herculesds schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:20:
[...]

Ik heb dezelfde code's ook ingevoerd. En toch blijven er mappen en bestanden op het massageheugen staan
Ik heb net gekeken en de mapjes die in mijn massageheugen staan zijn allemaal vandaag aangemaakt, na mijn reset.

quote:
haroldso schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:30:
[...]

Ik heb net gekeken en de mapjes die in mijn massageheugen staan zijn allemaal vandaag aangemaakt, na mijn reset.
Zou je hem niet kunnen formatteren in Windows? Zonder verdere problemen?

MarkoAlmelo wijzigde dit bericht 08-01-2009 16:42 (4%)

Het zijn standaard mapjes die leeg zijn en de N96 nodig heeft. Bijvoorbeeld als je een Micro SD kaartje erin hebt zitten heeft hij op 3 plaatsen de map My Videos aangemaakt zodat je daar je videobestanden kan plaatsen en kan afspelen.

beetje wasig.
Reg. datum: 20 december 2002

Vandaag met mijn N96 even op school geweest en gekeken of ik wireless internet aan de praat kon krijgen. Dit viel niet mee; maar na flink wat prutsen en spelen met de telefoon is het toch gelukt!

Mochten er meer mensen op de Fontys Hogescholen zitten, en gebruik willen maken van het wireless internet op hun Nokia telefoon:

http://dix0r.w000t.be/fontys/

De configuratie instellingen gelden uiteraard ook voor andere Nokia toestellen met Symbian OS.

quote:
Dix0r schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:05:
Vandaag met mijn N96 even op school geweest en gekeken of ik wireless internet aan de praat kon krijgen. Dit viel niet mee; maar na flink wat prutsen en spelen met de telefoon is het toch gelukt!

Mochten er meer mensen op de Fontys Hogescholen zitten, en gebruik willen maken van het wireless internet op hun Nokia telefoon:

http://dix0r.w000t.be/fontys/

De configuratie instellingen gelden uiteraard ook voor andere Nokia toestellen met Symbian OS.
Kijk! Da's wel knap! Helemaal zelf uitgevogeld of met hulp van de ICT?

beetje wasig.

Met behulp van wat handleidingen voor de wireless, en wat research op internet ;)

quote:
mo26 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:29:
[...]

de n96 wordt niet geleverd met sygic. je bedoelt waarschijnlijk nokia maps wat er standaard bij zit.
Je hebt helemaal gelijk :)
Ik heb ondertussen Mcguider geïnstalleerd.
Die is toch behoorlijk wat uitgebreider dan de standaard nokia maps.
En ik heb er nu een heleboel voices bij :P

Zat eens te zoeken naar applicaties net als NOS Mobiel. Eerste wat ik dus zocht op Google was 'RTL Mobiel' en ja hoor! *KLIK* De N96 staat nog niet tussen de lijst en als je de N95 8gb aanklikt staat er dat je de N78 geselecteerd hebt. Het is wel in landscape maar het ziet er redelijk uit.. en het is gratis! :) Smsje sturen 'nieuws' naar 3040 (kost een smsje) en dan krijg je de downloadlink.

edit; SBS heeft er ook eentje, raad eens hoe die heet. :) Kost wel 1,50 per maand(!) Ik kan niet echt vinden of die app nou weer gecancelt is of dat ie nog steeds bestaat.

djpdjpnl wijzigde dit bericht 09-01-2009 02:15 (14%)

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

quote:
Xiquena schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:52:
[...]
Ik heb inderdaad de EURO2 code gebruikt en daarna weer teruggezet naar die van T-Mobile. De telefoon is een stuk sneller en stabieler als hiervoor. De manier die Robert Webbe noemt hierboven heb ik ook gebruikt voor een harde reset. Ik heb geen Internet abonnement bij T-Mobile maar volgens mij kan je de settings weer heel makkelijk terugkrijgen door een SMS te sturen naar T-Mobile. Zie
Instellingen per sms of via Klantenservice
Wil je de juiste instellingen voor internet en mms automatisch naar je telefoon laten sturen, sms of mms dan INTERNET + toesteltype naar 1300. Je kunt de instellingen ook laten activeren door T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111 (gratis).
Let op: als je bij T-Mobile instellingen aanvraagt, krijg je WAP instellingen. Dat wil zeggen dat als je mobiele internetverbinding via een WAP proxyserver gaat in plaats van rechtstreeks. Helaas staan er nog wel eens wat beperkingen ingesteld op een WAP proxy zoals het blokkeren van SIP e.d.
Mijn advies is om gewoon rechtstreeks het internet op te gaan met mobiel internet. Je kunt deze aanvragen via http://www.bel.nl/bc, kies hier voor internet instellingen.
Het enige nadeel hiervan is dat je niet meer op de t-zones portal kan komen (kijk even of je homepage hier niet naar verwijst, anders krijg je hier de eerste foutmelding van) maar de rest van de wereld is dan open.

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

Reg. datum: 07 januari 2009

quote:
robertwebbe schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:21:
[...]

Let op: als je bij T-Mobile instellingen aanvraagt, krijg je WAP instellingen. Dat wil zeggen dat als je mobiele internetverbinding via een WAP proxyserver gaat in plaats van rechtstreeks. Helaas staan er nog wel eens wat beperkingen ingesteld op een WAP proxy zoals het blokkeren van SIP e.d.
Mijn advies is om gewoon rechtstreeks het internet op te gaan met mobiel internet. Je kunt deze aanvragen via http://www.bel.nl/bc, kies hier voor internet instellingen.
Het enige nadeel hiervan is dat je niet meer op de t-zones portal kan komen (kijk even of je homepage hier niet naar verwijst, anders krijg je hier de eerste foutmelding van) maar de rest van de wereld is dan open.
dank. ik heb een t-mobile abbonement met web en walk waarbij ik voor de update een web en walk link had en die is nu weg. Ik heb via INTERNET te smsen naar 1300 mijn internet settings van t-mobile terug. Ik merk nu wel dat de verbinding af en toe wegvalt of het langer duurt voordat mijn toestel verbinding kan maken terwijl ik voor de update de afgelopen dagen supersnel internet had. weet je misschien of dit toeval is en het aan het netwerk ligt van t-mobile of dat het toch door een instelling komt?

en nog een vraag. ik heb mijn toestel geupdate en is het nu raadzaam om de oude code terug te zetten en alles weer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen(hoe doe ik dit?)? krijg ik dan mijn t-mobile brand weer terug en ook de internetinstellingen maar dan op de nieuwe firmware 12 versie want call me crazy maar ik vond de standaard t-mobile brand instellingen wel ok? alvast bedankt

mo26 wijzigde dit bericht 09-01-2009 12:55 (18%)

Reg. datum: 02 december 1999

Ik heb net mijn N96 opgehaalt en krijg maar geen GPS ontvangst. Ik heb geen data abbonement. Wie heeft er tips?

Demelding die ik krijg is " geen verbinding"

Erw wijzigde dit bericht 09-01-2009 13:38 (17%)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines - Anon

Reg. datum: 07 januari 2009

quote:
Erw schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:49:
Ik heb net mijn N96 opgehaalt en krijg maar geen GPS ontvangst. Ik heb geen data abbonement. Wie heeft er tips?
hoi erw,

ik ben geen expert en ben ook pas op dit topic. ik heb het helemaal doorgelezen en ondanks dat heb ik zelf ook nog veel vragen zoals je hierboven kunt lezen. je leert er wel veel van en als je dat ook doet zou je misschien al wat tips hebben kunnen zien. je moet altijd wat meer informatie geven zodat mensen je sneller kunnen helpen. wat heb je zelf allemaal al geprobeerd. je weet dat de eerste ontvangst best lang kan duren met de interne gps. vooral als je binnen zit. hoor soms van mensen zelf 20-30 min.

quote:
Erw schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:49:

Demelding die ik krijg is " geen verbinding"
Als je A-GPS (assisted GPS, dan haalt hij de locaties van de satellieten op via internet) niet aan hebt staan omdat je geen data abonnement hebt, kan het inderdaad wat langer duren zoals mo26 aangeeft. Stap eens in de auto, zet je GPS aan en rij net zolang tot je ziet dat er verbinding is. Benzine kost toch niks meer dus dat moet lukken. Je kunt natuurlijk ook in de bus gaan zitten (of buiten, maar da's nu een beetje koud) en het proberen. De fix komt er vanzelf.

beetje wasig.

quote:
djpdjpnl schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:56:
[...]

Als je A-GPS (assisted GPS, dan haalt hij de locaties van de satellieten op via internet) niet aan hebt staan omdat je geen data abonnement hebt, kan het inderdaad wat langer duren zoals mo26 aangeeft. Stap eens in de auto, zet je GPS aan en rij net zolang tot je ziet dat er verbinding is. Benzine kost toch niks meer dus dat moet lukken. Je kunt natuurlijk ook in de bus gaan zitten (of buiten, maar da's nu een beetje koud) en het proberen. De fix komt er vanzelf.
Het is beter om gewoon buiten te gaan staan en wachten op een fix. Wanneer je gaat rijden duurt het alleen maar langer omdat je locatie veranderd.

Verder erg onduidelijke probleemstelling Erw, in welk programma vind je geen fix.. Nokia Maps?

quote:
Dix0r schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:25:
[...]

Het is beter om gewoon buiten te gaan staan en wachten op een fix. Wanneer je gaat rijden duurt het alleen maar langer omdat je locatie veranderd.

Verder erg onduidelijke probleemstelling Erw, in welk programma vind je geen fix.. Nokia Maps?
Mjah da's natuurlijk wel waar. Maar wie gaat er met dit weer buiten staan wachten op een fix? :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: