Reg. datum: 12 december 2005
Reg. datum: 20 april 2006
Your welcome...quote:herbys schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:19:
[...]
Met dank aan dude-nl, jwmoolenaar en alle andere van dit forum. Mission completed, ik ben een blij mens het werkt!!!
Als je maar luistert werkt het, hahaha
greets
Nee, de firmware wordt dan niet gewijzigd. Alle instellingen gaan er mee naar fabrieksinstellingen en alle content wordt gewist. Hij is dan weer maagdelijk schoon. Let wel dat licentiesleutels voor Spiderman e.d. ook worden gewist!quote:herculesds schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:42:
[...]
Niet dat ik een probleem heb met telfort, dus met een harde reset en content reset doen (*#7370# en *#7780#) word me Nokia helemaal zoals ik hem kocht? Dus ook met de oude firmware? Of blijft de nieuwste er gewoon opstaan?
Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!
De film transformers bedoel je? Die kon ik toch niet kijken, ik had al de productcode veranderd hehe!quote:robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:48:
[...]
Nee, de firmware wordt dan niet gewijzigd. Alle instellingen gaan er mee naar fabrieksinstellingen en alle content wordt gewist. Hij is dan weer maagdelijk schoon. Let wel dat licentiesleutels voor Spiderman e.d. ook worden gewist!
Maar om hem helemaal naar de 1e firmware te krijgen is niet mogelijk ofwel (alleen bij een nsp zeker)
Zover ik weet wel ja.quote:herculesds schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:50:
[...]
De film transformers bedoel je? Die kon ik toch niet kijken, ik had al de productcode veranderd hehe!
Maar om hem helemaal naar de 1e firmware te krijgen is niet mogelijk ofwel (alleen bij een nsp zeker)
Kan dan kiezen uit mijn mobiel internet abbonement en draadloze netwerken ( niet die nu beschikbaar zijn, maar alle waarvan ik ooit gebruk heb gemaakt)
Kent iemand dit probleem ook?
En weet iemand ook hoe je er vanaf komt?
Heb van alles geprobeerd, onder andere met verbindingen etc maar de melding blijft terugkomen
Twitter! || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Officieel kun je niet downgraden bij Nokia, ook de NSP's niet.quote:herculesds schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:50:
[...]
De film transformers bedoel je? Die kon ik toch niet kijken, ik had al de productcode veranderd hehe!
Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Heb ik zo af en toe ook. Ligt er volgens mij aan dat een applicatie internet wilt en jij moet dat bevestigen. Dan vraagt ie het na 5 sec. opnieuw etc. Wat voor apps op de achtergrond internet vragen weet ik ook niet. Een reboot heeft bij de oplossing geboden.quote:nilsjei1234 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:37:
Heb een probleem, sinds kort wil de telefoon steeds verbinding zoeken met internet.
Kan dan kiezen uit mijn mobiel internet abbonement en draadloze netwerken ( niet die nu beschikbaar zijn, maar alle waarvan ik ooit gebruk heb gemaakt)
Heb van alles geprobeerd, onder andere met verbindingen etc maar de melding blijft terugkomen
Ik had dat probleem toen ik email had aangezet en "Altijd controleren" had aangevinkt.quote:nilsjei1234 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:37:
Heb een probleem, sinds kort wil de telefoon steeds verbinding zoeken met internet.
bumpje.quote:DNA_Saint schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:35:
na nieuwe firmware, kan ik nog steeds geen flash video's bekijken.
als ik via youtube een video bekijk, dan opent ie realplayer en wordt er oneindig lang verbinding gemaakt.
Dit is als ik de standaard browser gebruik.
In Opera mini opent ie het ook in realplayer er gebeurd er ook niks.
Is er geen manier om flash te runnen in de browser? Volgens de site van Opera, zou dit bij Nokia telefoons moeten kunnen, maar krijg het niet werkend.
DNA_Saint wijzigde dit bericht 07-01-2009 13:03 (35%)
Huub Huub Barabatruc!
Het instellen van mail gegevens is simple.
Alleen probleem waar ik tegen aan loop is dat de username niet onthouden wordt.
Username bestaat uit 37 leestekens. echter worden er maar 18 tekens onthouden.
Op de website van Nokia vind ik ook niet veel nutige info hierover.
Via google kom ik op sites over hoe de e-mail in te stellen
A Soldiers manual and a pair of boots.
Denk het niet. Ik ben niet van plan om een uitgebreide TS te maken, vooral omdat ik niet kan garanderen dat ik 'm up-to-date hou. Snorry!quote:pven schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:42:
En weer een nieuwe poging:
[modbreak]Is er iemand die een nieuw deel wil starten?[/]
Heeft dit niet te maken met het 'Curse of Silence' gebeuren en dat het daarom geblokt is? Weet ik niet hoor, ik roep maar wat.quote:To_Tall schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:46:
Ik heb een N96 hier liggen waarvan ik mail moet instellen.
Het instellen van mail gegevens is simple.
Alleen probleem waar ik tegen aan loop is dat de username niet onthouden wordt.
Username bestaat uit 37 leestekens. echter worden er maar 18 tekens onthouden.
Op de website van Nokia vind ik ook niet veel nutige info hierover.
Via google kom ik op sites over hoe de e-mail in te stellen
djpdjpnl wijzigde dit bericht 07-01-2009 14:37 (20%)
Reg. datum: 07 januari 2009
Ik heb net een nieuwe nokia n96 van T-mobile met productcode:0574290 en firmware versie 11 en ik wil updaten naar v12.0.43 omdat de update for deze productcode nog niet uit is. Nu heb ik flinke stukken van dit en andere fora gelezen over hoe dit moet en hoe dit kan en toch heb ik nog een aantal vragen voordat ik de eventuele stap durf te zetten:
1. Ik kan de productcode veranderen met nemesis van de huidige 0574290 naar 0543716(EURO2). mijn vraag is. Heeft iemand van jullie met T-mobile dit al gedaan met deze code en hoe zijn de ervaringen?
2. Heb je na de productcode-verandering nog steeds de t-mobile brand erop zitten.
3. Veranderen mijn internetinstellingen (t-mobile) etc niet na zo productcode verandering.
4. Wat gebeurt er als er over een tijdje de t-mobile update uitkomt met de v12.0.43 en ik deze over mijn huidige versie zou zetten?
5. Waarom zou je oude productcode na update weer terugzetten wat sommigen aanraden?
6. Ik heb ergens gelezen dat T-mobile geen updates vrijgeeft voor de n96? klopt dit of is dit nonsens? en als het niet zo is, weet iemand dan hoelang het kan duren voordat de update van v12.0.43 van t-mobile wordt vrijgegeven?
7. Ik wil sygic navigatie op mijn n96 zetten. kan ik dat het beste nu al doen of pas na de update?
alvast een groot bedankje voor de eventuele antwoorden.
Reg. datum: 20 april 2006
Dit al geprobeerd:quote:nilsjei1234 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:37:
Daar had ik ook last van. Hij gaf bij mij aan dat hij geen verbinding kon maken met "nieuw station" ofzo. Bij optie's heb ik ergens dat "nieuw station" verwijderd en sinds toen maakt hij elke keer direct verbinding via pcsuite.
1. Geen ervaring met T-Mobilequote:mo26 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:21:
Hoi,
Ik heb net een nieuwe nokia n96 van T-mobile met productcode:0574290 en firmware versie 11 en ik wil updaten naar v12.0.43 omdat de update for deze productcode nog niet uit is. Nu heb ik flinke stukken van dit en andere fora gelezen over hoe dit moet en hoe dit kan en toch heb ik nog een aantal vragen voordat ik de eventuele stap durf te zetten:
1. Ik kan de productcode veranderen met nemesis van de huidige 0574290 naar 0543716(EURO2). mijn vraag is. Heeft iemand van jullie met T-mobile dit al gedaan met deze code en hoe zijn de ervaringen?
2. Heb je na de productcode-verandering nog steeds de t-mobile brand erop zitten.
3. Veranderen mijn internetinstellingen (t-mobile) etc niet na zo productcode verandering.
4. Wat gebeurt er als er over een tijdje de t-mobile update uitkomt met de v12.0.43 en ik deze over mijn huidige versie zou zetten?
5. Waarom zou je oude productcode na update weer terugzetten wat sommigen aanraden?
6. Ik heb ergens gelezen dat T-mobile geen updates vrijgeeft voor de n96? klopt dit of is dit nonsens? en als het niet zo is, weet iemand dan hoelang het kan duren voordat de update van v12.0.43 van t-mobile wordt vrijgegeven?
7. Ik wil sygic navigatie op mijn n96 zetten. kan ik dat het beste nu al doen of pas na de update?
alvast een groot bedankje voor de eventuele antwoorden.
2. Durf ik niet met zekerheid te zeggen
3. Nee, je instellingen blijven zo ver ik weet hetzelfde
4. Dat kan zonder problemen
5. Omdat de updates van de provider vaak specifieke onderdelen supporten (MobielTV van KPN werkt bij mij bijv. niet meer waarschijnlijk door FW12, anderen hebben er geen problemen mee).
6. Lijkt mij een onzin verhaal. Bij KPN merk ik dat meestal een maand na Nokia de update uitrolt. Nu met de feestdagen duurt het iets langer natuurlijk. Wanneer T-Mobile dit doet weet ik niet en ik denk dat niemand dat (zeker) weet.
7. Moet niet veel uitmaken volgens mij.
Reg. datum: 02 oktober 2006
Zou je zoiets niet zelf kunnen maken? Ik gebruik het namelijk ook veel. Kan toch niet zo moeilijk zijn?quote:djpdjpnl schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:29:
[...]
Uhu, doe ik ook en dat gaf mij meteen de bevestiging dat het wel kan. Ik las ergens namelijk dat het niet kon omdat die flitser steeds voor korte momenten opgeladen wordt en dat hij daarom niet continu aan kon staan i.v.m. doorbranden. Maar als het met video kan dan kan het ook met een app. Nadeel van de videomodus is wel dat als je de cam voor 2sec. aan hebt staan er weer meteen een video bij staat met eigenlijk niks zinnigs. Een losse flashlight app zou dan veul fijner zijn.
roelywoely wijzigde dit bericht 07-01-2009 17:54 (8%)
Ik kan niet coden, als jij het wel kunt dan zal ik je wel aanmoedigen hehe.quote:roelywoely schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:52:
[...]
Zou je zoiets niet zelf kunnen maken? Ik gebruik het namelijk ook veel. Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Reg. datum: 12 september 2007
@mo26.... sygic kan je gewoon installeren na een nieuwe firmware staat hij er nog steeds op.
Ik ben nooit ongeduldig geweest *kuch*.quote:robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:54:
O ja! Jullie waren de twee ongeduldigen
Zit in meerdere UI60 3.2 fora te posten en vergeet soms wel eens wie ook alweer welk probleem had.
Ik zal morgen eens naar onze vrienden gaan bellen om eens te informeren of ze al iets weten.
Dan moet je gaan betalen? iemand die er meer van weet want kon er verder niets over terug vinden in de de bijgeleverde documentatie.
de n96 wordt niet geleverd met sygic. je bedoelt waarschijnlijk nokia maps wat er standaard bij zit.quote:Artwido schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 01:44:
Over sygic gesproken... op de doos waar de nokia in zat staat dat je de sygic drie maanden kan gebruiken.
Dan moet je gaan betalen? iemand die er meer van weet want kon er verder niets over terug vinden in de de bijgeleverde documentatie.
Ik heb dit gedaan met een T-Mobile en heb geen enkel probleem ondervonden. Het is wel aan te raden om na de update een harde reset te doen (bij mij was er een probleem met de multimediatoets die niet goed meer werkte). Dan ben je wel rechten tot Transformers kwijt en al de T-Mobile troep. Als je toch een update doet zou ik Sygic er daarna opzetten, heb ik ook gedaan.quote:mo26 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:21:
Helaas is er bij mijn contactpersoon nog niets van bekend, wordt allemaal centraal geregeld in Finland.quote:djpdjpnl schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:58:
[...]
Ik ben nooit ongeduldig geweest *kuch*.Heb je al wat vernomen van ze of moeten we nog langer in wachten op een datum waarvan niemand weet wanneer het is?
dank voor de reactie. nog wat vraagjes. heb je ook dezelfde euro2 code gebruikt als ik hierboven schreef en is de telefoon nu sneller en beter dan voor de update? merk je verschillen? en welke methode heb je gebruikt voor de harde reset want er zijn er geloof ik 2? werken je t-mobile internet settings nog gewoon?quote:Xiquena schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:50:
[...]
Ik heb dit gedaan met een T-Mobile en heb geen enkel probleem ondervonden. Het is wel aan te raden om na de update een harde reset te doen (bij mij was er een probleem met de multimediatoets die niet goed meer werkte). Dan ben je wel rechten tot Transformers kwijt en al de T-Mobile troep. Als je toch een update doet zou ik Sygic er daarna opzetten, heb ik ook gedaan.
mo26 wijzigde dit bericht 08-01-2009 10:26 (14%)
Reg. datum: 08 augustus 2007
Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last
Dit topic is gesloten.